Idd straks ook nog de babyshower. Gelukkig heb ik daarvoor zo'n lijstje gemaakt op lijstje.nl daar kan iedereen afstrepen wat ie gaat kopen.. dat voorkomt dat ik die kleine straks 6 x per dag om moet kleden om ervoor te zorgen dat ie al zn kleertjes een x aangehas heeft. Op mn lijstje staan dingen als boekjes, speeltjes (wel wat specifieker natuurlijk ) Wanneer ga je testen, mammietammie? Hilse idd lang niet geweest hier. Zag haar toevallig gister in een ander topic voorbij konen waar ik even zat te lezen. Hopelijk komt ze hier gauw weer langs
Hi meiden waar willen jullie bevallen? Thuis of ziekenhuis...of geboortehuis?? ben zorgverzekering aant uitzoeken, beetje zwangerschsp gericht...want hopelijj is dat nodig
@cliefde k ook in het ziekenhuis! En je begin met temp op eerste dag van je ongi.. Als je wakker bent meteen tempen en noteren! Dus idd sochtens als je een eisprong heb gehad stijgt je temp zoveel maar datbwijstbdan echt voor zich! En elke ochtend zelfde,tijd dus moet je soms je wekker zetten hihi in het weekend doordeweeks was voor mij makkelijk sta k altijd half zeven op voor me werk.
Dag Dames, Ik wil ook graag in het ziekenhuis bevallen dus ben inderdaad ook op zoek naar een nieuwe zorgverzekeraar waar bevallen in het ziekenhuis en kraamzorg volledig wordt vergoed.. Iemand tips??
Als t zover is wil ik denk ik in het geboortehuis, is bij ons een onderdeel vh ziekenhuis...zit ook aan elkaar vast voor zover k nu weet heeft Agis basis+aanvullend van 5,65p.m iig de bevallin in zh of geb.huis vergoed....k ga wel eigen risico naar 850 doen. heb dit jaar maar 52 gebruikt...voor provera en clomid. Huisarts, zh alles valt onder basis en het scheelt dan 520 per jaar. ik gok het er op denk ik....nog ff verder rekenen
Oja hier beval je ook op de 2e etage in het ziekenhuis en direct daarna ga je naar het eraan vastzittende geboortehotel als je je daarvoor hebt ingeschreven dus ook een ziekenhuis bevalling officieel. Succes met zoeken! Nou ik heb na 2 films toch maar toegegeven aan mn gevoel en ben maar weer alles waar geen vloerbedekking ligt gaan dweilen t huisje is echt spik en span hahahaha. ach en als ik me morgen weer verveel doe ik het gewoon nog een keer
Hoi allemaal, wat is er weer veel gekletst hier Heb niet alles onthouden Liefde van harte gefeliciteerd met je mannetje! Hoe oud is hij geworden? Ik ben ook op zoek naar een nieuwe zorgverzekering, vorig jaar twijfelde ik over te stappen naar zilveren kruis 4 sterren pakket dn heb je veel vergoed rondom zwangerschap. Weet niet of dat nu nog zo is. Ik wil graag een sensormatje als we een kleine krijgen dus zoek ook een verzekering waar je die vergoedt krijgt. Ik ga denk ik zaterdag testen, op 11 dpo. Kan dat denken jullie? Ik heb nog steeds wel last van krampjes in onderbuik en pijn in borsten maar heb wel het idee dat het minder is... Of ik had het te druk om erop te letten M'n temp was lager vanochtend maar telt eigenlijk niet mee omdat ik 3 uur te vroeg heb getest...dus even morgen afwachten. Over tempen: ja beste is vanaf cd1. En dan elke ochtend als je wakker wordt, voor het opstaan tempen. Rond dezelfde tijd. Ik temp vaginaal, minder vervelend dan rectaal maar betrouwbaarder dan oraal.
@Liefde, gefeliciteerd met je man! Wel slim inderdaad om naar de zorgverzekering te gaan kijken.. Zie het voorbij komen, zelf nog niet echt aan gedacht. Verder heb ik de huisarts gebeld en met hem over mijn cyclus gepraat hij gaf me het advies om te gaan temperaturen zodat ik inzicht in mijn cyclus krijg. Dus daar ben ik mee begonnen
Mammietammie, ik denk dat zaterdag wel moet kunnen.. mocht de test nog negatief zijn, kan het ook komen doordat het wat aan de vroege kant is.. dan kun je het een paar dagen later nog eens proberen, net als Sunshine.. hopelijk ook met hetzelfde resultaat Wordt wel spannend zeg!! Ik zag dat ik bij mijn zorgverzekering max 197 per dag terug krijg als ik zonder medische indicatie in het zkh beval. Iemand enig idee wat bevallen in het zkh ongeveer kost? Voor kraamzorg betaal ik een eigen bijdrage van 4 euro per uur, geloof ik.. en ik ben nog wel aanvullend verzekerd!! Zit nu bij Ohra. Misschien toch eens kijken naar een alternatief? Ik hoor het graag als jullie tips hebben.
Ja, klopt Ctje. Bij zilveren kruis kreeg je ook eigen bijdrage vergoed dit jaar iig. Ik denk dat het voor komend jaar nog wel hetzelfde is maar moet t nog nakijken. Misschien ook wel wat voor jou? Het wordt zeker spannend nu Heb wel een overheersend positief gevoel maar toch komt de pessimist in mij ook regelmatig even kijken... Ik hoop zo dat het nu eindelijk eens raak is! Heb nu heel erg pijn in m'n benen, alsof ik de hele dag heb geshopt Alleen is dat dus niet zo... Wel gewerkt maar niet overdreven veel gestaan ofzo.
Pijn de benen! Dat zware gevoel herken ik Van voor m'n posi test! Was t echt vergeten maar komt nu boven m'n man werd echt gek van m'n gezeur erover toen
Bedankt allemaal! hij is 27 geworden @zorgverzekering: bij agis in het basispakket heb je een eigen bijdrage voor niet medische bevalling int zh van 310 euro.....volgens mij heb ik toen vsn mn schoonzusje gehoord dat het 580euro per nacht was, zij kreeg 170pe nacht terug toen...maar dat is 3jaar geleden..... en idd wettelijke bijdrage van 4euro per uur voor kraamzorg.... als het zover is neem.k die 300 wel voor eigen rekening, want besparen zoveel door geen totaal pakket te nemen...maar dat komt ook omdat mn man int zh werkt en allemaal korting op zorgverz heeft. dus weet niet zo goed hoe dat anders zit.... @mammietammie, k zu za een gokje wagen...spannend. @kaatje succes met temprn, ga k de volgende ronde ook doen. hier nog steeds lichte hoofdpijn en heel moe. borsten zijn minder gevoelig, maar wel veel voller. nog steeds steekjes in mn liezen.... heb net gemaild voor bloeduitslag...hoop dat ze snel zal reageren!
@ mammietammie k had ook pijn in me benen maandag en knieën oh spannend! K heb net de stad leeggekocht haha wilde zo graag shoppen, voel me goed alleen moe en me rug doet zeer verder geen nieuws! Laat je je test weten meid en liefde al je uitslag?