Heb echt zitten turen omdat ik op m'n iPhone ook wat dacht te zien maar op de laptop zie ik weer niks sorry. Over 2 dagen weer testen ? Komt echt goed meid!
Ik zie helaas ook niks Maar die hele lichte lijntjes krijg je ook niet op de foto.. Mijn eerste test weet ik nog wel.. jeeeetje ik leek iets te zien, maar was ook echt de enige die iets zag. Kreeg het streepje niet op de foto.. Test nog eens over een dag of 2.. Ik heb nog steeds goede hoop! @ Liefde - Wat leuk joh dat je foto's maakt!! @ Liga -Spannend!!! Sex-check?? Jeetje meis, dat je daar zin in hebt met 37 weken, dat zeg ik maar niet tegen mijn man Hahaha die zeurt nu al dat het wat minder gebeurt
Aah dikke knuff Mammietammie, maar k heb nog steeds een.goed gevoel. je test 3dagen voor nod...kan te vroeg zijn he! ik hoop dat je vage-wel-niet-streep oveover een paar dagen er van af springt!!! Houd moed!!
Ctje ja haha best erg misschien maar t mocht zo lang niet! Haha dus ben er aardig happy mee . Heb de hele dag al krampen en vind t echt spannend!!
Zeker spannend!!! Misschien komt ie dit weekend wel! Ik kan me niet meer inhouden: ben als een gek babykleertjes aan het wassen!
Mammietammie: Spannend hoor meis! Liga: De avond voordat mijn vliezen braken heb ik paar keer de trap op en af gerend. En toen mijn vriend thuis kwam heb ik pittig indonesisch gegeten. 7.00 uur 's ochtends braken vliezen en begonnen de (HELSE) weeen.
Nou liga, je weet wat je te doen staat! Oei Barb, helse weeeen.. ik geniet nog maar even van de tijd dat ie in mn buik zit Hier vanavond rustig aan gedaan. Mijn man is met zijn zus naar een concert in Amsterdam. Ik had hem hier vorig jaar kaartjes voor gegeven, maar nu heb ik niet meer echt puf om mee te gaan, daarnaast vind ik van die harde muziek zo zielig voor die kleine. Ik las dat concerten etc echt niet prettig zijn voor baby's.. die bassen dreunen nogal door. Bovendien hadden we staanplaatsen, en dat trek ik helemaal niet. Dus mn mannetje is met zijn zus gegaan Ik heb heerlijk in bad gelegen, had ik echt even nodig. Begin behoorlijk last van mn rug te krijgen! De rompertjes hangen aan de waslijn, de badkamers zijn schoon en ook de rest van het huis heb ik schoongemaakt, hihi. Nu ben ik best wel moe, lig lekker in mn bedje! Truste meiden!! Enne Liga, hopelijk gaan je krampen doorzetten en komt je kleine snel!! X
Hahaha geweldige tip heb alleen geen trap Hahaha heel gek als ik lig is t vrij regelmatig ga ik dan lopen of zitten zwakt het weer af haha
Mammietammie: knuffel meid! Hier ongesteld. Op naar ronde 16 en een tweede poging voor onze tweede iui.
@Toekan, heel veel succes met de 2e iui. ik hoop dat het nu eindelijk eens lukt voor jullie!! Ik duim!!! @liga...en en? Ben je nog thuis en zit ie nog? waait en regent het bij jullie ook zo erg?? Ik heb t feestje van manlief weer overleefd hihi..zelfs alles is weer opgeruimd :F fijn zondagje allemaal
@Toekan - net als wat liefde zegt: veel succes met de 2e poging en ik hoop dat het deze keer mag lukken! Succes! Jaaa liga.. zit ie nog? Krampen nog niet doorgezet? Hier waait het echt keihard! Regen niet.. misschien komt dat nog. Wij gaan zo richting mijn zwager, die was gisteren jarig. Echt erg, maar het enige wat ik denk is: mmmmm taart!! Heb zoveel trek de laatste dagen en dan vooral in lekkers Fijne zondag!
Hè meiden! @ toekan succes meis ik duim voor je en denk aan je! @ liga ahh vervelend meis hopelijk zet er wat door? @ liefde toch uitslag morgen? @ ctje hoe voel jij je honger hihi! Hier ook storm nu schijnt de zon en is de wind minder! Ik voel me goed ook geen buikpijn meer hoop dat dat goed is? Hadden jullie dat ook niet meer rond week vijf zwangere meiden? K ga na puppy cursus nu hihi
@Liga, oooh je houdt het spannend! Ik denk dat het nog wel een november baby wordt @Ctje, hihi ach je moet toch ook eten voor 2 @Sunshine, Was het leuk bij de puppycursus? Ging het goed? @Mammietammie, hoe gaat ie meis?? Nog niet ongesteld? Heb je er nog een beetje hoop in? Ik krijg morgen de uitslag ja! Ben zo benieuwd! M'n borsten doen gelukkig minder zeer, alleen weet ik niet of dat een goed teken is Maar ze zijn wel veel voller! En als ik snel de trap af ren is het niet echt prettig! Ach, ik voel echt van alles, maar maak mezelf alleen maar gek! Moe, nog steeds licht hoofdpijn, last van m'n onderrug (en dan denk ik meteen, ohh dat had ik de vorige keer ook en toen was het raak!). Net zoals m'n urine, is echt mega troebel én dat was juist de vorige keer zo dat ik dacht: huh dat ziet er echt anders uit, zou ik zwanger zijn?! Maar ik denk er maar niet te veel over na, m'n man wordt al gek van me en ik wil ook niet telkens van alles roepen wat ik voel of denk t voelen Dus ik kom hier ff lekker van me af typen hihi. Eerst morgen maar eens afwachten of m'n ei wel echt gesprongen is! En misschien kunnen jullie me wel weer met beide benen op de grond zetten ...
Pff had k maar niks gezegd k verging een uur geleden van de buikkrampen erger dan ongipijn .... Ja de puppycursus was leuk liefde wel koud hihi ging wel goed! Spannend morgen mijn borsten namen ook af hè maar ik had ook als k bewoog dat ik ze voelde hihi nu gaan ze bij mij weer wat zeer doen me tepels.. Heb een goed gevoel erbij hihi je ei is zeker gesprongen..
Echt heel spannend liefde!! Als ik het zo lees, denk ik dat je ei wel gesprongen is en ik heb ook goede hoop dat jullie succesvol geklust hebben Even afwachten dus! @Mammietammie - hoe is het nu met jou? Nog niet ongi? Wanneer ga je opnieuw testen? Heb je ook kv 2v5 liggen? Die vind ik zelf fijner dan die dipsticks.. Hoop dat die tweede streep alsnog komt! @Sunshine - ahhw schattig, puppycursus! Koud zal het zeker geweest zijn ja! Is je puppy niet weggewaaid? Hier stond echt een keiharde wind!! Hoe is het nu met je buikkrampen? Geen zorgen maken hoor! Hoort er vast bij allemaal Ik heb de boel opgegeten op die verjaardag!! Jeeeetje echt niet normaal! Ik heb mezelf niet in de hand Morgen maar even rustig aan doen veel fruit eten enzo hihi Om 14,45 hebben we de groeiecho! Spannend!!
Lieve toekan veel succes deze ronde! Meiden ik verwacht woensdag pas m'n ongi hoor hihi Duurt nog wel even dus als het goed is. Al hoop ik die rode duivels helemaal niet te zien natuurlijk Ctje ik had gisteren ook al kv2v5 gebruikt. Liefde spannend meis. Wanneer ga je nou testen? Ctje veel plezier morgen met de echo
@Mammietammie, oh woensdag pas hihi....ik hoop ook dat ze weg blijven voor je!! wanneer wil.je weer testen?? donderdag is mijn nod, maar mn.man weet dat als ik zondag 2dec nog niet ongesteld ben een test moet doen van de gyn! En we testen altijd samen en aangezien hij meer is van doe rustig, alles komt goed en je moet niet te snel willen.... wedt ik zeker dat we ook pas 2dec gaan testen. nog een weekje dus
Hmm...spannend... Nog wel een tijdje wachten dus... Ik kijk sowieso even m'n temp aan, en kijk dan of ik dinsdag nog test of gewoon afwacht of ik ongi word woensdag, en zo niet dan test ik iig donderdag.