Wij gaan voor eerste kindje in 2012 (DEEL2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sunshine24, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Goedemorgen meiden

Liga hoe gaat het is het al begonnen?
    @ liefde spannend vandaag je uitslag
    @mammietammie ook voor jou spannend ik duim duim duim duim

spannende week voor jullie beiden

Veetje hoe is het met jou?
    en kaatje hoe is het met je?

@ ctje ja het ging goed ze waaide niet weg hihi maar op een gegeven moment was het wel koud maar beter dan regen hihi.. ik hoop dat je gelijk heb het is inmiddels nu al weer weg.. ik slaap wel een stuk slechter sinds vorige week weet niet wat het is en ben alweer op het werk bah bah bah

2. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend vandaag echt een uitslagen dag voor wat meiden hoop op goed nieuws!:)

Sunshine slecht slapen hoort er helaas ook bij :( net als levendige ( nare) dromen en overdag in slaap vallen ( lekker Krom maar is echt zo).

Beeb zit er nog .. Ik blijf delen slijmprop verliezen ( hij schijnt weer opnieuw aangemaakt te worden) en heb nog steeds vaak krampen. Morgen ochtend vroeg naar de vk :)

3. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Goeiemorgen..

Haha sunshine, dat is om vast te wennen aan je slaapritme van de komende jaren ;)

Zit hij er nou nog in Liga?... Je vk zei toch dat je ws voor de volgende afspraak bevallen zou zijn? Dan is vandaag DE dag :D ;)

M'n temp was vandaag weer hoog (of normaal, is maar hoe je het bekijkt. Gisteren klopte niet vanwege de slaapdienst die ik die nacht had). Twijfel nog of ik morgen nog een x ga testen of gewoon afwacht...
    Heb trouwens een pendel erbij, positest dec van een meisje. Ben benieuwd ;)

4. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @ mammietammie - Oooh woensdag pas? Dan was je ook wel erg vroeg met testen :) Misschien morgen een nieuwe poging wagen!

@ Liefde - spannend, vandaag de uitslag!! Ik duimmm

@ Sunshine - Ik slaap juist als een roos en ook echt mega veel! Alleen droom ik heel raar, wat liga al zei.. Ach meis, het hoort er allemaal bij :)

@ Liga - Hmm, heeft ie nog geen zin om eruit te komen? Wat een eigenwijsje zeg.

Ik baal weer eens hihi. Mijn man had super lief vrij gevraagd voor vanmiddag zodat ie mee kan naar de groeiecho, word ik net gebeld dat ze mn afspraak wil vervroegen of wil cancelen.. Lekker dan!! Ik keek er zo naar uit dat ik 'm maar op half 2 heb laten zetten, maar nu moet ik alleen. Alle vrienden en familie wonen wel en sukje verder, dus is nu een beetje laat om nog te vragen.
    Nou, dan maar alleen.. :( Hopelijk gaat alles goed met de kleine! Ik sta nu zn rompers te strijken.

5. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Owww spannend mammie!! ben zo nieuwsgierig!!

Ja bizar he! Heb ik zolang rust moeten houden, omdat ze bang waren dat hij te vroeg zou komen en dan zal je zien dat ze m nog moeten halen straks:p hahaha.

Word hier trouwens echt gek van alle telefoontjes en smsjes en mailtjes van mensen die zich afvragen of ik al beval zucht...:p En dan worden ze boos als ik niet meer opneem! De interesse is lief maar elke dag dezelfde mensen horen wordt een beeeeetje irritant..( nee ik heb t niet over dit topic hoor das anders :) )

6. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat stom ctje! Echt raar dat ze je zo voor het blok zetten:(... probeer er toch van te genieten het blijft bijzonder om te zien:). Ik bespeur wel flinke nesteldrang bij je de laatste tijd :p haha

7. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    yeahhhh kijk wat ik net ontvang:

De waarde van het progesteron is 52, prima dus. Je hebt ongeveer een week ervoor een eisprong gehad.

Als de progesteron dan boven 20 is heb je in ieder geval een eisprong gehad. En boven de 30 is een goede eisprong te noemen. Is de waarde lager dan 20 dan is dat veel te laag en heb je geen goede eisprong gehad.

8. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    @Ctje aaaah balen zeg :( Snap dat je dat graag met je mannetje had gedaan....maar helemaal afzeggen is ook zo wat hè....bah!

@Liga, oh de kleine man vindt het vast veel te lekker daar binnen ;) Snap dat het irri is als steeds dezelfde mensen bellen of berichtjes sturen!!! Een beetje interesse is leuk, maar ze hoeven niet elk uur wat te sturen! Sommige snappen dat gewoon niet :(

9. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo liefde, dat is dan wel een hele goede eisprong!! Hihi nu maar afwachten. Spannend zeg. In ieder geval goed nieuws.

Ja liga, lichte nesteldrang! ;) Ik begrijp dat je gek wordt van alle berichtjes etc. Zou ik ook mega gek van worden.. ze horen het toch vanzelf als ie er is?!

10. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow liefde wat goed! Das een gouden ei met een roze rand!;)

ctje: Ja dat blijf ik ook steeds zeggen maar sommige mensen... :p

11. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    hihi sinds het mailtje kan ik me niet meer concentreren op m'n werk :( Terwijl ik zo goed begon vanochtend, ik had me voorgenomen niet meer op zp te kijken tijdens het werk....hè mislukt :D

Ik hoop zo dat dit super ei mooi blijft kleven ;) :D

12. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    whahah en nu maar heel hard duimen dat ik over een week ook 2x roze op de test heb ;)

13. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou girls.. ben ik weer!

De kleine ligt met zn hoofdje naar beneden! Hij is nog niet ingedaald, dus in feite kan hij alle kanten nog op. Niet makkelijk, maar het kan..

Ze heeft alles gemeten:
    - De kleine heeft een breed hoofdje. Geen idee wat ik me erbij voor moet stellen.. Niet veel breder dan gemiddeld zei ze, maar wel iets. Ze zei dat dit genetisch kan zijn.. Wel fijn dat zn brede bol dr als eerste uit moet ;)
    - Zn lijfje was gemiddeld. Slank lijfje zei ze
    - maar toen... zn voeten, damn! 5,5 was gemiddeld, maar deze kleine heeft al voeten van 6,5 cm!! Zn hele benen staken flink boven de curve uit. Stuk langer dan gemiddeld..
    - zn gewicht werd nu geschat op 1,8 kg, ook gemiddeld.. Ze zei: het wordt waarschijnlijk een lange slanke baby..

Ohja.. toen zag ze zn balletjes en moest ze een beetje lachen. Dus ik vroeg wat er was. Zei ze: bij sommige baby'tjes zien die er zo groot uit dat je je afvraagt of het ooit nog goed komt met zo'n jochie. Hahaha gelukkig was mn man er niet bij. Die zou meteen trots roepen dat ie dat van hem heeft ;)

Ben benieuwd hoe hij zich de laatste weken ontwikkelt. ;)

14. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahahahahhaha geweldig die balletjes!:p sorry maar dit is gewoon hilarisch geschreven! fijn dat alles goed is joh! onze kleine heeft ook een flink hoofd dat herhalen ze ook graag 10 x bij echo's ..en bedankt:p Gelukkig zijn er fontanellen uitgevonden dus daar merk je als het goed is niet heel veel van bij het bevallen ;)
    Hier vandaag echt grote schoonmaak gehouden nu kapot op de bank maar wow wat is t lekker opgeruimd en wat ben ik trots hahaha Nu die kleine nog kunnen jullie een bevaldansje doen:p

15. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @ Sunshine, hier is alles prima! Ik ben nu aan het temperaturen en dan eens ff kijken of ik iets wijzer word.
    Hoe is het met jou?

@ Ctje, fijn dat alles goed is met de baby, en tja je weet wat ze zeggen over mannen met grote voeten he ;) haha

@ Liefde, ik hoop het zo voor je meis! Spannend!

@ Liga, de beeb kan dus komen! Huis is opgeruimd, alles is netjes aan kant :)

16. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Hè meiden k lees nu alles pas!
    @ liefde jeeeee gefeliciteerd k zei het je toch dit was een mega goed ei nu duim duim duim voor het roze streepje goed hoor meis!

@ liga kan me voorstellen dat je er gek van word hoe voel je je verder, het komt steeds dichterbij

@ ctje jeetje lekker dan dat is toch al meerdere keren gebeurd? Jammer dat je alleen moest maar fijn dat alles goed is zeg.. Hihi ze balletjes word vast een mooi kindje met zo mooie mama! Alle toppers gestreken!?

@ Kaatje goed meis dank je k denk wel dat je wat wijzer word van temp k tenminste wel , kon wel me ei eruit afleiden enzo... Spannend!

@ mammietammie nog twee dagen?

17. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @ Achh lief Sunshine! Thanks, ben benieuwd ;) Jup, alle rompers zijn gestreken hihi. Hoe voel jij je?

@ Liga - Ik heb net een bevaldansje voor je gedaan, dus ik heb goede hoop dat ie snel komt! ;)

18. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wij hebben net de geboortekaartjes besteld :) Heb bij de voorlopige lengte 1.20 ingevuld ;) Hoop niet dat t een joekel wordt hoor hihi. Nog 66 dagen, dan ben ik al uitgerekend.. heb echt het gevoel dat deze uk lang op zich zal laten wachten, dus zie die 66 dagen echt als minimum.
    Liga, heeft mn bevallingsdansje al geholpen? Heb echt mn best gedaan :)

19. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    @Liga, schoongemaakt? Dat was natuurlijk ook flink nodig!!! whahaha ik hoor de laatste tijd niet anders :D hihi

@Ctje, oh leuk en fijn dat alles goed was!! En de geboortekaartjes....ja gaat echt snel! 66 dagen....dat klinkt helemaal dichtbij vind ik!
    Pff kan me er niks bij voorstellen dat ik anders ook alweer 30 weken zwanger zou zijn geweest!! Nahja, hopen dat ik ook snel dit leuke traject in mag aan! :D

20. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ctje nee t dansje hielp niet :p sorry! 1:20 meter wow! Hahaha echt leuk dat t kaartje besteld is joh t gaat zo snel!

Liefde je mag al bijna testen toch ?

Over half uurtje naar de Vk ga toch eens vragen tot hoever ze me overtijd laten lopen aks dat 2 weken is praten er over 2e kerstdag en dat lijkt me nou niet echt handig :p Hahaha

Deel Deze Pagina