@mammietammie wat K@#$@%@^&*%^Y$%#@@#$T zeg, echt niet leuk had ook zo goed hoop, op naar een kerstkindje dan ... k duim nog steeds wel weer een mooie ronde meid!!! @veetje tnx meis jij alweer 11 weken, wat fijn dat je het verteld heb op je werk ik doe dat 7 januari als ik weer ga werken wij zijn namelijk twee weken vrij en ook ik plas me rot vooral smorgens en snacht word gewoon drie x wakker om te plassen en anders was het 1 x in de nacht.. moest altijd wel plassen maar nu toch echt een stuk meer haha ik ga denk ik na de twaalf weken een broek kopen , me broeken beginnen nu al wat strakker te zitten lijkt het .. ik had bij de hm idd geen dure kleding gezien.. ben je daar al geweest?ik heb ook al stiekem zitten snuffelen hihi @liga oh meis nog even de laatste loodjes zijn het zwaarst he! moppersmurfie hihihhii muts.. ik heb geen tips.. probeer zoveel te rusten als het lukt lekker filmpjes kijken boekjes lezen???? je bent er bijna!!!!!
Mammietammie: wil je even een hart onder de riem steken, wat balen weer. Ik hoop snel op roze. Iedereen roze hier! Dan zijn we met z'n allen in de wolken, wat zou dat fijn zijn. Ik ga weer duimen, net zo lang dat het nodig is hoor. Zijn er al bijna NOD's? Liga: Fijn dat het einde duidelijk in het zicht is. Al iets van wee-oppwekking geprobeerd?
Oh meiden Miss kunne jullie mij helpen! Ik heb bijna twee jaar geleden mij rug gebroken nu nog steeds last van wel mindere mate maar toch beperkt moet echt rusten na vijf uur werk! Nu deze week he erg last maar k had een warmte spray reflex maar die mag k nu niet meer sprayen maar die werkte zo goed dus k verga van de pijn in me rug maar k draag nu nog geen gewicht mee laatst staan straks?? Ik had gelezen dat vsm spiroflor wel mag iemand anders nog tips voor pijnlijk rugspieren?
Sunshine ik zou dit gelijk aankaarten bij je eerste Vk afspraak. Misschien dat je tijdens je zwangerschap fysio nodig hebt om het gewicht te ondervangen ? Barb: van alles geprobeerd En dan krijg ik ze wel maar het stopt steeds en dat frustreert me zo!
Idd Sunshine, meteen aangeven bij de vk! Heftig zeg. Hopelijk ga je er niet super veel last van krijgen. Ik smeer af en toe warmtezalf op mn onderrug, helpt goed. Ik heb de leesproef van mn geboortekaartje binnen, vanavond even met mn man naar kijken. Ik vind m leuk geworden Heb net de babydump weer leeggekocht. Heb steeds minder spullen nodig, het eind is in zicht!
Wat leuk ctje is t goed gelukt ? Haha shoppen voor beeb is zo leuk hè! Humeur is hier aan t bijtrekken gelukkig!! Hihi
@Liga - ik vind m goed gelukt! Ben benieuwd wat mn man vindt. Jaaa shoppen voor de kleine is super leuk!! Bij babydump hadden ze 'born in 2013' shirtjes! Heb een mooie blauwe voor hem gekocht. Gelukkig trekt je humeur bij. Heb geen tips voor je, ik snap je wel! Ik floep er nog niet alles uit, maar ik erger me wel sneller aan mensen. Vannacht had mn man keelpijn dus hij ging een strepsil halen, maar jeeetje dat gesmak vervolgens!! Eer dat ie dat ding op had.. Maar gelukkig valt het verder nog mee bij mij. Sterkte met je humeur, hopelijk heb je snel iets om heeeeeel vrolijk van te worden!
Ja ga k doen de tiende meiden tnx dat dacht k al.. Van welk merk smeer jij dan ctje warmtezalf? De spray die k had was ook zoiets maar denk wat sterker.. Lig nu op bed na het werken .. Zucht.. Ahh leuk ctje ben benieuwd of dat het kaartje word hihi leuk shoppen ik wil ook maar nog even geduld hihi! Gelukkig liga dat je wat vrolijker word hihihihi!
K ga straks jullie berichtjes lezen, ga nu vergadering in maar kom ff zielig doen Volgens mij wordt mijn mega ei een mega bloeding . ging net naar de toilet en had heel veel bloed Maar zal verder niet mopperen....mooie cyclus met clomid....hopen op posi test met kerst
Huh liefde dat zag ik echt niet aankomen! Meid wat erg ! Sterkte en inderdaad op naar een roze kerst !
Ooooh liefde!!! Knuffel!! Dacht echt dat je ons snel goed nieuws zou komen brengen. Maar inderdaad: mooie cyclus! Hopelijk heb je een mooie test met kerst! Ik ga gewoon weer verder duimen.
@liefde en mammietammie.....wat balen meiden!! Sterkte! Ik zal duimen voor jullie volgende ronde!! @ctje...jullie krijgen vast een heel mooi kereltje! Hoeveel dagen ga je staks werken en ga je ook ouderschapsverlof opnemen straks? Ik ga 3 dagen werken en neem het eerste jaar 1 d betaald ouderschapsverlof en daarna 2 jaar een dag onbetaald. Je krijgt dan alsnog belastingsvoordeel over die ene dag. Mijn man neemt ook 2,5 jaar 1 dag per week ouderschapsverlof. Zo heeft hij ook een papadag Ik heb morgen de groeiecho. Ben benieuwd!! Vandaag was mijn vrije dag, wat is dat toch heerlijk! Nog 3 weken hierna tot mijn verlof
@Brittney - ik ga het eerste jaar 3 dagen werken. Neem een jaar lang 1 dag betaald ouderschapsverlof op. Na dat jaar wil ik weer naar 4 dagen. Mijn man werkt sowieso maar 4 dagen, dus die heeft ook een papadag! Vindt ie super leuk. Jaa gelukkig niet meer zo lang he tot de kerstvakantie! Het eind is voir ons ook in zicht! Voel je je nog goed? Veel plezier morgen met de groeiecho. Kom je nog laten weten hoe t was?
@ctje...door die dag vrij in de week kan ik het goed volhouden gelukkig. Verder voel ik mij goed. Heb alleen die vermoeidheid na een beetje inspanning. Ik laat jullie weten hoe de groeiecho was morgen!
Bedankt meiden, t komt ooit goed @mammietammie,.knuffel terug!!! balen hè nou lest best!!laatste kans 2012, t gaat ons lukken Mijn lf is nu 12 (je telt vanaf de dag na je ei toch??) Dus dat is wel goed toch?? Wat is jouw lf? k ben nu echt mega ongesteld! men wat n bloed en kramp...maar voor de clomid tel ik morgen als cd1 omdat ik pas na 17.00 ongesteld werd.... @brittney leuk weervan je te horen en fijn dat ie goed gaat!! ik ga zo eens kijken hoe t tempkaartje werkt....heb t gevoel dat dit onze ronde gaat worden heb net ook meteen maar de clomid opgehaald...
Mijn lf was 14 ( is het meestal) maar 12 is ook nog prima hoor. Succes met tempen. Ga je nog tijdens je ongi beginnen of erna pas? Ik hoop dat wij allebei een kerstwonder krijgen