Wij gaan voor eerste kindje in 2012 (DEEL2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sunshine24, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    @Mammietammie ja lees net op internet dat lf boven de 10 moet zijn..10 is net kantje boord.... hmm weet nog niet denk dat ik na mn ongi begin ;)

meid wij gaan voor een kerst test :D... ik ga 14 tm 16 dec met n vriendin naar Milaan, nu komt mijn ei mooi daarvoor :D dus gelukkig is mn cyclus nu kort ;) anders zat ik met n ei in Milaan.zonder man hihihi.

2. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Goedemorgen meiden

Ohhhhh neeeee liefde niet jij ook!!! Had zo goed gevoel bij jullie beiden jeetje wat balen maar wel een mooie korte ronde he meis!!! en een superei gehad kan niet lang duren gewoon.. ik duim voor kerstkindjes !!!!!

Ctje wat voor warmtezalf smeer jij hihihihi?

en meiden moet ik nog mijn ha bellen om het nieuws door te geven eigenlijk vergeten omdat ze op vakantie waren toen ik belde

ik heb vanmorgen nog even een testje gedaan en deze was ech een knaller de teststreep was donkerder dan de controle streep echt een knaltest hihi.. gisteren ook mijn eerste cado gehad van mijn vriendin een 9 maanden dagboek erg leuk en een leuk kaartje erbij hihihi..

ik kan niet meer wachten tot de echoooo arghhhhhhh

@liga hoe gaat het en je humeur?

3. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Sunshine - het is een klein potje met een wit etiket, komt bij kruidvat vandaan en er staan wat Chinese tekentjes op. Ik heb nu geen potje meer staan, hij is leeg. Ik haal vanmiddag nieuwe, dan stuur ik je de naam van die zalf.

Wat fijn dat je zo'n knaltest had, dat is een fijne bevestiging he? Het is zo 11 dec hoor!! Wachten duurt lang he.. bij mij zaten mn trouwdag en mn huwelijksreis er nog tussen, maar anders had ik ook echt heel ongeduldig geweest!!

Deze foto had de trouwfotograaf trouwens nog gemaakt toen:

Bijgevoegde bestanden:

4. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Oké graag dank je wel meis dan kan k het morgen gaan kopen!

Nou duurt zeker lang pff zondag had mijn moeder jarig geweest ga een grote bos bloemen brengen en volgende week pas de speen met i love oma want anders zien mensen het al op haar graf omdat ze jarig is komen er natuurlijk familie langs! Oh wat een gave mooie foto zeg hihi ik wil ook zo graag trouwen! Vriendlief zou me vragen als k zwanger was van hem hoeft het niet zo maar ik wol het zo graag dus Miss gebeurt het wel gauw hihi

5. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sunshine wat een heftige dag moet dat zijn voor je zondag :( sterkte meid!

Ctje mooie foto!!

Hier vanaf gister duidelijk meer krampen dus wie weet :)

6. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Oh liga spannend hihihi hoop dat het opschiet kan je lekker je kleine man vasthouden!

7. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    @Sunshine, dat zullen vast rotdagen voor je worden :( knuf!
    Wat leuk dat je vriendin al een cadeau heeft gegeven! En wie weet vraagt je vriend je nu wel snel ;) je bent tenslotte zwanger hihi!!

@Ctje, super gave foto! Echt heel leuk gedaan

@Liga, je hebt nog 2 dagen, dan is het december ;) haha

Ik ben echt mega ongesteld pffffff echt niet leuk!!!
    M'n man was helemaal teleurgesteld, volgens mij heb ik iets te enthousiast gedaan na de echo's en bloeduitslagen ;) zielig...

Ik heb een account aangemaakt bij fertilityfriend, dus ga een temp kaartje bijhouden. Eigenlijk helemaal geen zin in, wat een gedoe! Maar hopelijk heb ik er baat bij :) En ook omdat ik nu geen follikelmetingen meer krijg, is het misschien toch wel een fijne bevestiging zo'n kaartje.....

Nou k ga weer aan die arbeit :(
    bijna weekend :D

8. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Sterkte Sunshine, zullen vast super lastige dagen voor je zijn!! :(
    Wie weet vraagt je vriend je wel snel, je bent zwanger, dusss!! Kun je het al wat beter bevatten? Vind t echt zo super fijn voor je dat het eindelijk gelukt is!

Woow liga, spannend!! Misschien wil hij zelf wel heel graag een novemberbaby zijn en tja.. dan moet ie gaan opschieten!

Ach liefde, arm mannetje van je! Die had echt erop gerekend dat het raak zou zijn.. snap zn teleurstelling dan wel! Nu kan ie je het mooiste kerstcadeau ooit geven, dus goed je ei in de gaten houden.. en mss heb je idd wel baat bij temperaturen.

Ik ben super handig bezig geweest: ik heb het wiegje in elkaar gezet! Het duurde even, maar hij staat!

9. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Liefde, ik hoop zo dat het gaat lukken nog voor 2013 begint.
    Ik las iets over korte lf. Mijn cyclus werd elke ronde steeds 1 dag korter. De laatste was dat mijn lf 11 dagen was. Dus erg kort ook.

Liga: rond 39 weken weer even proberen, het moet vast gaan lukken. Als hij er dan wel klaar voor is dan geef jij alleen even een extra zetje.

10. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden echt lief van jullie!

barb ik zal het proberen dank je:)

ctje wat knap! foto?? hahaha ben dol op wiegjes!

sunshine: ik denk ook dat je vriend je vast wel ten huwelijk gaat vragen is toch ook mooi als de kleine zijn achternaam draagt!:)

Liefde: echt vervelend meid dat het zo heftig is, maar misschien maakt je baarmoeder zich nu op voor een nieuwe start? Misschien hecht het de komende ronde dan ineens super je eitje! We blijven gewoon positief denken!

11. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Het is een vrij simpel wiegje hoor.. gewoon voor de eerste tijd, zodat ie lekker dichtbij ons slaapt. Ik ga 'm straks even opmaken :)

Zal even kijken of het lukt om een foto toe te voegen en meteen de laatste buikfoto!

12. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jup, gelukt zie ik! :)

Brittney, hoe was je echo?

13. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    War lief! Vooral t nijntje zo snoezig!

Flinke buik al zeg!

14. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Die Nijntje is lief he! Speelt Beethoven, hihi :)

Nu is het bedje opgemaakt:

15. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Hoi ctje, leuk lakentje! Heb ik hier ook. En dat dekentje ook, van Jollein toch?

16. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja klopt Barb! :) Heb m ook met blauwe letters 'sweet little boy' (ofzo) en een blauw dekentje.

17. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    Ik heb even geen tijd om bij te lezen meiden, sorry.
    Leuk wiegje ctje!

De groeiecho was goed. De kleine loopt ruim 2 weken voor op de groei.
    Dat wil niet perse zeggen dat hij eerder komt, kan gewoon ook een groot kindje zijn. Zijn geboortegewicht wordt nu geschat op 8 pond! Lekker stevig mannetje dus :)
    Moet voor de zekerheid mijn bloed laten controleren op suiker, omdat de kleine groot is en ik veel vruchtwater heb.
    Ben zo benieuwd naar ons mannetje! Het gaat nu echt opschieten nu we over de 31 weken zijn !

18. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Inderdaad een flinke knul! Bloed na laten kijken op suiker kan geen kwaad, maar het kan natuurlijk ook gewoon een flinke baby zijn. Wanneer wordt je bloed nagekeken?
    Het gaat zeker snel nu we de 31 voorbij zijn.. het klinkt ook al zo ver! En mn buik wordt opeens huge! Zenuwen komen al wel een beetje om de hoek kijken en bij jou? Ga je nog een pretecho laten maken?

Dit weekend op de kitten van mn vader passen. Die gaat een weekendje naar Parijs. Hopelijk klikt het met onze katten.. :)

19. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    Ga dinsdag bloed prikken, dus we zullen zien!
    Nee wij gaan geen pretecho meer maken. Hebben dat met 27 weken voor het laatst laten doen.
    We hebben volgende week zaterdag wel een buikfotoshoot. Vind ik wel super leuk! Die vrouw maakt hele gave foto`s! Gaan we ook voor het geboortekaartje gebruiken :)
    Ik ben nog niet zenuwachtig voor de bevalling. Heb nu nog zoiets van...ik zie het wel. Maar als je eenmaal thuis met verlof zit te `wachten` komt het vast wel ;)

20. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Leuk!! Ik heb ook volgende week zaterdag mn buikshoot!! Leuk dat jullie de foto's ook voor het geboortekaartje gaan gebruiken. Wij hebben het geboortekaartje van de week besteld, niks met foto's gedaan, alhoewel ik dat wel erg leuk en persoonlijk vind altijd!

Nog 1 dagje en dan lekker weekend! Moet heeeeel veel boekverslagen nakijken, dus dat ga ik maar doen, helaas!
    Jullie nog plannen voor het weekend?

Deel Deze Pagina