Lief dat jullie ook allemaal zo positief blijven ik hoop zo dat t deze ronde lukt..... ach ik ben alweer over de teleurstelling heen en bekijk t maar positief dat de clomid werkt. ik begin er zaterdag weer mee. kreeg vandaag chocoladeletters van mn mannetje omdat ie t zielig voor me vond hihi de schat Mooie buik Ctje!! en schattig wiegje. fijn weekend alvast allemaal!!!! Liefs
Goedemorgen meiden! @ ctje leuk wiegje meis ik wil ook een wiegje in mijn kamer en wat een mooi buikkie hihi! heb je nog die warmtezalf gekocht hihi ? @liefde knap hoor meid je bent zo vrolijk nog maar de clomid doet goed ze werk dus je krijgt elke maand mooie rondes.. waarom doen ze nu geen follikelmeting meer bij je? dacht dat ze dat elke maand bleven doen, lief van je chocoladeletter hihi.. @liga hoe gaat tie nuuuuu ? @britt heb niet alles onthouden maar lekkere grote knul zeg hihi! en leuk fotos gebruiken voor het geboortekaartje ik voel me verder goed alleeen zooooo moe en slaap zoooooooooo slecht pff maar ik klaag niet haha
@ Sunshine jaaa probeer maar positief te blijven.... maar zit hier opt forum ook in n topic met pco meiden en daar vliegen vandaag de positieve testen om mn oren, dan baal ik wel hoor maarja dat geeft dan ook weer moed hè. zie daar ook weer veel meiden waarbij de clomid niks doet.... ik weet niet waarom ik geen fm meer krijg. ze zei: de clomid werkt perfect je krijgt voor een half jaar en ik wil je alleen weer terug zien als je zwanger bent of als je cyclus boven de 35 komt. en moet klussen tussen cd 10 en 15..... dus dat doen we dan maar jammer dat je slecht slaapt terwijl je dan wel heel moe bent...maar dat komt vast goed!! misselijk lijkt me erger. @liga...waar ben je?? hihi
Ohjjee Liga is nog niet online geweest??? Misschien is ze aan het bevallen. Tja of zit ze gewoon op de bank te wachten. Liefde ik vind het echt super knap hoe jij je er steeds weer doorheen slaat met positievisme. Je vindt weer de moed, gelukkig!!
Sunshine: dat slecht slapen is vanaf nu standaard. Ik werd zwanger en sliep heel licht. Daarna slaap je slecht omdat je hoog zwanger bent. En daarna slaap je slecht omdat je kind steeds eten moet, huilt of geluidjes maakt. Welcome in the 'city' that never sleeps.
@ barb ben er ook bang voor hihi en k kan ook zo slecht maar de wc terwijl k wel moet en vandaag erg misselijk dus goede symptonen hihihi hoe gaat t met jou!? En de kleine @ liefde wel mooi da het zo aanslaat en dus lekker aan de klus en gauw terug met een positest hihi kan me voorstelle maar kom echt je heb super eieren nu hihi @ liga lekker rustte meis
Oooh jammer liga dat er nog geen beeb is.. dan toch een decemberkindje. Mooie maand hoor Sterkte met de laatste loodjes! Het zal wel super zwaar zijn nu en ik snap dat je het wachten meer dan zat bent. @Sunshine - heb de warmtezalf weer ingeslagen. Het heet Star Balm. Staan allemaal aziatische tekens op.. hij stinkt wel heel erg.. en is wat plakkerig, maar als ik dcht pijn heb, kan dat me niks schelen. Je hebt er van hetzelfde merk nog een, die is wat 'zachter' wordt niet mega warm.. Die zit in een wat donkerder doosje. Succes Heeeerlijk, het weekend is begonnen!! Vanavond lekker op de bank hangen bij The Voice, open haardje brandt al, super!! Fijn weekend! X
Wat vervelend trouwens dat je zo slecht slaapt, Sunshine. Hopelijk blijft dat niet zo.. al lees ik idd dat het een echt zwangerschapskwaaltje is! Ik ga nu wat slechter slapen.. mn buik doet meer pijn als ik me om wil draaien en mn blaas zit elk kwartier helemaal vol Heb ook steeds vaker last van hoofdpijn.. de laatste loodjes denk ik!
Fijn weekend meiden Hier ook lekker hang avondje vanavond, gtst, the voice... Morgen shoppen met een vriendin, heerlijk, heb ik echt zin in!! Liefs
Ctje misschien helpt het om een dun kussen onder je buik te leggen hielp mij goed ! Hier flink kramp duimen dat t doorgaat!
Goede tip liga, ga ik vannacht proberen!! Oehh.. flinke kramp.. daar begint het mee, zeggen ze Hoop t zo voor je!! Ik duim! X
Weet niet of jullie de updates leuk vinden maar omdat ik t zelf altijd leuk vind doe ik t maar : M'n water is gebroken!!
Liga jee wat spannend zet hem op !! Zo leuk blijven updaten zolang je kan!!!!!!! @ ctje dank je meis ga het vandaag of maandag halen slapen is idd echt rot nu alweer wakker uitslapen luk ook niet meer lijkt het wel ! Kan me voorstellen dat jij slecht slaap met je buik maar ik haha heb nog niks ! @ all gisteren Sinterklaas gevierd en heb allemaal cadeaus gehad voor de beeb zo leuk ban feetje een shirtje met even miracles take à little time zo lief Fijn weekend en liga k hou je inde gaten
Waarsch meconium in water heb opgevangen echt donker geel dus vk komt zo daarom al heb lekker gedoucht en voel me heel relaxt! Manlief is onrustiger ik vind t echt leuk ookal doet t piep pijn haha Heb fake update op Facebook gedaan zodat m'n familie denkt dat we voor een kerstboom weg zijn haha
Hahaha slim van je fb update!!! Doet t nu al pijn? Jeeetje ik vind je echt stoer man! Gewoon nog ff hier kletsen, fb updaten! Door jou krijg ik er wel vertrouwen in! Spannend meid!! Alles klaar? Vluchtkoffer klaar?