Wij gaan voor eerste kindje in 2012 (DEEL2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sunshine24, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Mammietammie - snap wel dat je even denkt: nee he?! als je hoort dat jouw ouders er lang over gedaan hebben. Heb geen idee of het erfelijk is.. Hoop t niet!

@Veetje - mooie test!! Super duidelijke 2e streep!

Bij de vk was alles goed. Een klein beetje bloedverlies kan geen kwaad zei ze.. Hartje klopte mooi en mn baarmoeder was goed gegroeid. Bloeddruk nog steeds netjes en gewicht ook. Ben nu 6 kg aangekomen in totaal.
    Nu heerlijk op de bank met een kopje thee. Vanavond the voice! :)

2. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Fulltime werkzaam in de techniek
    Noord-Brabant
    Fijn Ctje, dat alles goed was!! Dat moet je een gerust gevoel geven :).

@Liga.. arm mannetje van jou ;) hahaha.. maar ik kan het me allemaal voorstellen.. Maar ook al zou ik het voorstellen aan manlief.. denk dat ie dan had gezegd: Ja daaaag.. bekijk jij het ff ;). Hij heeft wel eerder voorgesteld om zijn sperma te laten checken.. maar toen heb ik aangegeven, dat dat ook wel kan als we 1 jaar bezig zijn geweest.. Maar gelukkig is het niet zo ver gekomen!!

@Sunshine.. het klinkt misschien vreemd.. maar ik heb veel mensen om me heen die allemaal lang bezig zijn geweest (vriendin, 10 rondes, collega, 8 rondes, andere collega, 3 jaar).. Dus ooit komt jou tijd zeker!! Het is heel normaal dat het een half jaar tot een jaar kan duren.. Als weet ik als geen ander dat ik ook ERG SNEL zwanger wilde zijn.. haha, vooral omdat ik niet wist of ik en manlief uberhaupt wel vruchtbaar zouden zijn!!
    Maar omdat jullie het allebei wel zijn, is dat in ieder geval al geen probleem :).
    Daarnaast had ik 3 pendels voor oktober.. en gek genoeg, had ik daardoor in mijn achterhoofd het vertrouwen dat het deze ronde wel goed zou komen..
    Nu zie ik er voor jou 3 in November staan, dus dat gaat dan helemaal goedkomen!!!

Ik ga vanavond ook lekker met een kop thee op de bank zitten en the Voice kijken :)...

3. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ctje wat fijn dat alles goed was nu weer genieten Gé ook van je vakantie!

Veetje: mooie test trouwens van mvm! Manlief was t er hier ook niet altijd mee eens:p haha

4. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @ meiden , het heeft vannacht doorgezet helaas, dus maandag gyn bellen voor ei meting en weer verder, dank jullie voor jullie lieve woorden, ik zie het al weer leuker in hihi, had alleen zo hoop maarja idd voor nov vier pendels spannend!! En ctje wat goed zeg zo weinig aan gekomen!! K bericht jullie kater meer! En liga hihi je lijkt mij wel alhoewel ik niet met de boxers en zo bezig Was hihi?. Het komt wel goed alleen me geduld werkt slecht mee hihi

5. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Balen Sunshine! Goed dat je positief blijft! Inderdaad, 4 pendels voor november.. moet wel goedkomen dan!

6. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sunshine echt *** maar 4! Pendels voor november wow! Dat moet wel een super beeb worden!:)

7. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe gaat t hier allemaal een leuk weekend?
    Ctje: hoe voel je je nu?

8. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Liga - ik voel me goed gelukkig, maar ik merk dat ik qua inspanning steeds minder aankan. Vanmorgen even met mijn man een stukje gewandeld en ik moest op een gegeven moment echt stoppen omdat ik een soort trekkend gevoel in mn buik kreeg. Als ik dan thuis kom en op de bank plof, wordt mn kleine heel druk, zo schattig!
    Hoe is het met jou? Hou je het nog een beetje vol? Moeten er nog dingetjes geregeld worden voor de geboorte?

2 november wordt onze Joolz gebracht :)
    Vandaag bij Xenos de letters van de (vermoedelijke) naam van de kleine gekocht. Ze hebben daar nu allemaal letters in allemaal verschillende groottes, in karton, maar ook in wat steviger (wit) materiaal. Die witte letters heb ik net babyblauw geverfd en die komen op zijn kast te staan. Voor mijn doen echt super creatief! Natuurlijk moest mijn man mijn hormonen weer even op de proef stellen door - nrt toen ik klaar was met verven - te zeggen dat ik beter geen acrylverf had kunnen nemen, omdat dat zo streept.. pfff ik heb daar toch geen verstand van. Als ie dat nou eerder gezegd had! Hihi mannen.. ;)

Fijn weekend allemaal!

9. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha echt een mannen actie maar wat leuk zeg!!
    Je lichaam geeft echt aan dat je rustig aan moet doen hè goed dat je daarnaar luistert hoor!:)

We hadden vandaag bijna de kaartjes besteld maar toen ging ik weer twijfelen over de opbouw:p dus vanavond nog eens rustig kijken. Verder is alles gelukkig klaar want ik kan echt niks meer. Als ik baar de wc loop wordt m'n buik al knalhard en voel me gewoon echt beroerd. Ik moet ook wel zeggen dat ik er af eb toe best doorheen zit nu. Het breekt me gewoon op na al die weken gelukkig trapt de kleine erop los zodat ik elke keer aan t moois in m'n buik moet denken :) maar ik kan gerust zeggen dat ik aan t aftellen ben haha :)

10. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Sunshine, 4 pendels voor november! Moet goed komen zou je zeggen! Hihi :)

11. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Liga - als je je zo voelt, snap ik dat je aan het aftellen bent! Ben je er nog uitgekomen met de kaartjes?

Bij mij begint het slapen wat moeilijker te worden met als resultaat dat ik vanmorgen al om half 7 de letters voor de 2e keer aan het verven was.
    Fijne dag allemaal!

12. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha nog niet we gaan zo weer een poging doen:). Zijn de letters streepvrij?;)

13. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hahaha neee, maar dat had ik kunnen weten met acrylverf ;)
    Leuk hoor, de geboortekaartjes. Wij hebben die van ons al helemaal ontworpen, maar ik ga ze pas met een week of 30 bestellen. Wel handig om van tevoren de enveloppen al te krijgen, kunnen we die alvast schrijven.Dan wordt t allemaal nog echter. Iedereen zegt telkens dat de tijd zo snel gaat, maar voor mijn gevoel kruipen de weken echt voorbij..
    Als de kerstboom weg is, gaan we de box neerzetten (komt op de plek van de kerstboom) daar heb ik ook echt zin in!!

Ik ga zo mn letters nog een keer verven. Eigenlijk wilde ik graag het namentreintje van Prenatal, maar die nieuwe serie daarvan vind ik veel minder leuk dan de oude collectie met die schattige diertjes erop.

14. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    He meiden, k had dat voor september ook he vier x dus ja.. Eerst naar weer na gyn! Fijne dag meiden

15. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja, Sunshine dat is waar! Maar het moet toch een keer kloppen.. dan maar nov :) en idd eerst weer naar de gyn!

@Hilse - wanneer komt jouw babykamer? Ga je veel blauwe accentjes doen, of niet? En hoe gaat het met de naam verzinnen? Ga je ook voor de Joolz, of wordt het toch een andere wagen?

@Veetje - jij al gekeken naar kamers en kinderwagens? En nagedacht over namen?

16. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Wow meiden hier zitten jullie hahaha.

Ik dacht ik kom even kijken hier want NOD van Sunshine komt rond deze dagen herinnerde ik me net maar lees net terug dat de ongi heeft doorgezet. Wat verschrikkelijk jammer meis, succes bij de gyn en dat het maar spoedig verloopt via zh.

17. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Barb - jeeej je hebt ons ook gevonden!! :) Hoe is het met jou? En met je kleine?

18. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Ik dacht al waarom krijg ik geen meldingen meer van nieuwe posts in dit forum haha.

Gaat wel goed hier, wel een dagtaak aan het kolven, voeden, verschonen, de was (moet bijna elke dag wassen nu) en al het andere. Tussendoor hoop ik dan nog in de middag een uurtje te kunnen liggen.

19. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Voel je je lichamelijk ook oke? Ben je zelf alweer buiten geweest of is dat nog veel te snel? Huilt je mannetje veel?

20. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Er is 1 hechting die heel vervelend en pijnlijk is. Lichamelijk gaat al beter. Sinds do aan de wandel buiten. De baby huilt alleen tijdens verschonen/omkleden/badje. Denk dat hij nog moet wennen aan drukte aan zn lijfje. Verder erg tevreden en snachts de laatste voeding om 12.00 uur en dan komt hij rond 5 a half 6. Dan een flesje en schone luier en dan duiken we weer ons bedje in tot de volgende voeding 9.00 uur. Pittig maar best te doen zo

Deel Deze Pagina