Hahaha ja he Brittney, hierdoor krijg ik er ook gewoon zin in!! Wat goed van jouw kleine, Barb!! Zou super trots op m zijn. Is ook wel fijn voor papa en mama, een beetje nachtrust Ik ga vandaag ook niet meer van zp!! Ik zei net tegen mn man: Liga is aan het bevallen!!! Geen idee waar ik het over heb natuurlijk
Barb daar mag je zeker trots op zijn! Heb je nu zelf ook weer een keer een goede nachtrust gehad? Sunshine gaat wel ok hoor Nog ongi, laatste dag denk ik. Moet wel zeggen dat ik de hoop een beetje verlies en me niet kan voorstellen dat ik ooit een positieve test ga krijgen. Maarja, vandaag mag ik niet pessimistisch doen Hoe is het nu liga? Volgens mij krijg jij echt een stortbevalling als het in dit tempo doorgaat...
Jeeeetje dat gaat snel!! Hahaha ik zie je echt al liggen puffen en tegelijkertijd ons updaten! Ik vind je een topper!
Liga gaat snel zeg!!! nog ff meid en dan heerlijk jullie kleine man....dat kan je je ttoch niet voorstellen!! tammie ik ken je gevoel, en ook voor ons komt t goed over 11 dagen alleb ons ei!! Jij bent lekker kort ongesteld, ik zit wel 7dagen met die troep
En k zou wel een zp geplakt willen zitten maar ga zo winkelen, kan dan niet steeds terug lezen hihi. maar als k weer alleen ben ga ik alles lezen vanaf hier!! GO LIGA!!!!!!
Ik vind het wel bijzonder hoor meiden hoe we met zo'n simpel forum met elkaar kunnen meeleven in mooie tijden en tegenslagen.
Ik vind dat ook heel bijzonder! We zijn er op de leuke momenten, zoals vandaag, maar ook op de dagen dat iemand tegenslagen te verwerken krijgt. Heel mooi!! Hoop dat we nog lang blijven kletsen!
Hihi worden we nog sentimenteel hier Maar jullie hebben gelijk meiden! Vind het ook erg fijn dat ik met jullie dingen kan bespreken die je met vriendinnen of familie niet kan of nog niet wil bespreken...
Wow wat lees ik nu Liga! Leuk leuk! Ik moet 's ochtends toch eens vaker hier gaan kijken, had ik je ff succes kunnen wensen Misschien is de kleine er al wel nu.. Mijn schoonzus is vandaag uitgerekend maar daar was alles nog rustig.. 10 dagenpakket is al klaar Vandaag even de stad in geweest voor spulletjes voor een luiertaart voor een vriendin van mij.. Nog nooit gemaakt maar ik vind het erg leuk geworden al zeg ik het zelf.. Zal ff een foto toevoegen..
Trouwens, al klets ik nog niet zo lang met jullie, ik vind het wel fijn dat ik met jullie kan praten! Net wat Mammietammie zegt, hier is het fijn om dingen te bespreken die je nog niet kan of wil delen met familie/vrienden.. (Ook al heb ik nog niet heel veel te vertellen en ben ik nog een beetje een leek, begin steeds wijzer te worden)
Woow zeker leuk geworden Kaatje!! Heel creatief! Hopelijk gaat alles goed met Liga! Zou de kleine er al zijn?
He meiden gelukkig mammie tammie k kan me dat voorstellen ik had dat ook en kijk naar mij! Komt echt goed! Kaatje wat leuk is die k heb er ook een gemaakt voor me schoonzus een grijze luier taart hihi! @zal het mooie kleintje er al zijn gaat echt hard bij liga wat een topper is ze! @ all k vind het ook fijn meiden om met elkaar te kletsen en elkaar te Steunen! @ ctje k heb de star balm gehaald hihi bedankt meid Fijn weekend meide k ga straks eten met vriend lief hihi Samen net nog een beren pakje van hem gehad van Tommy hilfiger hihi zo schattig en lief ..
@Sunshine - Hopelijk werkt die balsem bij jou ook! Wat schattig dat je een berenpakje gekregen hebt! Veel plezier samen vanavond!
Ik lees ff nog niks haha sorry na Zeer heeftige bevalling is om 1341 Lucas geboren hij zat vast zelfs met vacuüm kregen ze m bijna niet had niet langer mogen duren maar nu doet hij t super heel verliefd foto staat op fb mag per pb door gestuurd hoor
Gefeliciteerd Liga!! Wat een prachtige naam! Hoe voel jijje? Moet je nog in het zkh blijven? Geniet van je kleine! Snel gegaan hoor meis, wie had dat gisteren verwacht.. Ladies.. ik houd me aanbevolen voor de fb foto van liga's kleine via de pb! Thankssss xxx
Ahhh van harte gefeliciteerd mama liga wat een leuk naam en wat snel gegaan zeg .. Voel je goed en de kleine ook heftig zeg dat die vast zat geniet er van meis een 1-12-12 kindje leuke datum! K ga ff op fb kijken hihi dikke x
Sunshineeeee wil je mij please de foto pb'en? Ben zo super benieuwd! Idd 1-12-12, mooie datum! Fijne avond xxx