Wij gaan voor eerste kindje in 2012 (DEEL2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sunshine24, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Woooow wat een knapperd!! ;) Heb je je echo al in het Nub-topic geplaatst? Wie weet zien ze een duidelijke nub en kunnen ze het geslacht voorspellen.. zou nog geen muur blauw/roze verven aan de hand daarvan, maar leuk is het wel! Bij mij zeiden ze dat ze duidelijk een jongensnub zagen. zeiden zelfs "als dit geen jongen is, eet ik mn schoen op' hihi

Zo ladies, slaap lekker!!

2. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Fulltime werkzaam in de techniek
    Noord-Brabant
    Ik heb de echo er net opgezet, maar geen idee of het voldoende is om iets te zien..

3. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Veetje, oeh wat een knapperd zeg! Hihi :D
    Volgens mij is er geen goeie nub zichtbaar.. Moet je echt een goed zijaanzicht hebben.. Daar waar de beentjes er zegmaar beter bij op staan. Heb je nog meer foto's?
    Mijn gevoel zegt een jongetje momenteel ;) haha!

4. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Mooie echo veetje!! Fijn dat alles goed was!!

Weltruste meiden :) xxx

5. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Veetje - zag je echo staan in het nub-topic.. :) Zou echt grappig zijn als jij ook een jongen zou krijgen. Tot nu toe allemaal blauw hier ;)

6. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Goedemorgen meiden

@ veetje wowwww wat een mooierd en wat fijn dat alles goed is.. je bent over de 12 weken heeeen yeaah nu ik nog

@kaatje ja vind jij het ook lastig meis, het is wel even schakelen met niet je bed uitspringen en tempen hihi ik hoop ook voor jou een roze kerst!

@liga aghhhh hoe voel je je nu en hoe doet de kleine het, ga lekker rustte meid en genieten!!

@ctje hoe is het met jou meid? idd allemaal blauw hierzoooo wie weet ik roze hihihi...

ik word echt zenuwachtig meiden en ik moet nog wel wat dagen geduld hebben pff
    laat denk ik zelf nog met 10 wk een echo maken want me zus heeft toen een miskraam gehad vind toch wel eng en die betaal ik dan gewoon zelf. verder weinig klachtne alleen wat misselijk vaak maar geen last van me borsten..

7. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een mooie echo Veetje echt fijn !
    Dat van die krachten klopt echt heel bijzonder vond ik dat!
    De kleine is zo lief en tevreden hij slaapt tussen voedingen en hij huilt amper de voeding doet hem echt goed !:)

Sunshine ik heb met 7 wkn een echo laten maken bij pret echo bureau omdat ik direct na vmk zwanger was en er geen rust over kreeg het heeft mij toen heel veel goed gedaan om te zien dat er echt een pinda zat ;) kan me dus voorstellen dat je dat wil :) geniet je er wel een beetje van ?

8. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Sunshine, als jij maandag een kloppend hartje hebt gezien op de echo, heb je 98% kans dat je zwangerschap verder goed gaat. Ik snap wel dat je je zorgen maakt meis, maar probeer te genieten.. ik vond het lastig totdat ik hem echt ging voelen. Koop desnoods een doppler om thuis naar het hartje te luisteren, geeft je misschien wat meer rust (kan volgens mij vanaf 13 weken ofzo). Probeer je niet te gek te maken :) Het komt vast goed allemaal!!

@Liga - achhh klinkt echt als een snoepie!! Welke maat heeft hij? 50 of 56? Hihi

9. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Veetje prachtig zeg! En gefelciteerd met je 12+ weken!

En nu idd op naar een roze kerst voor de andere meiden hier. Succes met jullie eitjes.

10. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @liga ja ik heb hem dan natuurlijk bij de gyn dinsdag maar wil idd tussen die vijf weken ook nog een echo zelf laten maken hoor hihi.. hoop zo dat alles goed is..

@ ctje ik hoop het dat er dinsdag iets klopt.. anders kan je me wel wegbrengen denk ik weet het dan echt niet meer ook maar goed dat zeg ik nu ik ga er niet aan denken alles is gewoon goed hihihih en ik ga me niet gek maken het is een sterke beeb houd ik me maar aan vast!!!

11. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Liga fijn dat je kleine mannetje zo tevreden is! En vind het heel knap van je dat je zo positief bent, hoop dat ik dat ook ooit mag zijn over mijn bevalling ;) Heb je nog last van de klachten die je voor de bevalling had? Misselijk etc?

Veetje mooie echo :)

Sunshine gaat helemaal goed komen hoor meid! Hoe was je romantische etentje afgelopen weekend?

Ik ben een beetje bang dat mijn kansen deze ronde al weer verkeken zijn, ben namelijk weer snotverkouden :( Vorige ronde ook al, precies in de week voor mijn ei, en nu weer :( Hoop maar dat ik mijn mannetje niet aansteek...
    Tempen vind ik trouwens helemaal geen gedoe hoor, vind ovulatietesten veel erger met al die bekertjes plas en testen vergelijken enzo :p

12. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Neee Mammietammie niet opgeven hoor!! Heb ff gegoogled en een verkoudheid kan er voor zorgen dat je ei op een ander moment springt dan gedacht...verder heeft een verkoudheid geen gevolgen.....maar kan me voorstellen dat t geen pretje is om dan te klussen! :(
    maar niet opgeven hoor!!!!!!!!!

Haha ja je hebt wel gelijk, ovu testen is ook een gesmeer ;) tempen is niet echt erg, maar k moet er gewoon echt aan denken.

we lopen redelijk gelijk...we slepen elkaar wel naar een roze kerst :)

13. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Klopt...maar bij een man kan het wel zorgen voor minder zaadjes... En vorige ronde waren we allebei tegelijk verkouden dus ik hoop zo dat hij het niet ook weer wordt.... Ik zit ook nu al na te denken over wanneer we moeten klussen. Want meestal doen we het rond m'n ei elke of om de dag. Maar ik lees op sommige sites dat als je er 2 dagen tussen laat zitten (dus dag 1 en 4 klussen) dat zaadjes dan sterker zijn. Maar ben zo bang dat we dan weer m'n ei missen. Weet even niet meer wat het beste is qua welke dagen klussen. Wat doen jullie?

14. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Mammietammie kop op meis wij klusten elke dag heb het nagekeken toen ik zwanger raakte...
    Ik zou elke dag rondjaag van je ei daarna om dag , jij hebt echte zulke mooie rondes!

Ja komt goed met mij maar het speelt toch in me achterhoofd tot de twaalf weken om zijn..

15. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Ohhh :( had niet gegoogled op verkoudheid en mannen :(
    niet kussen, maar wel klussen ;) hihi. Grapje...hoop dat je mannetje niet verkouden wordt!!

ja lastig he klussen en timen.... we proberen om de dag te klussen. en dan zo dat we klussen de dag voor de eisprong omdat je dsn t vruchtbaarste bent. als mn ei dan toch later, of eerder is dan gedacht, klussen we ook nog als de ovu test positief is. en dan na mn ei ook nog doorklussen om de dag voor de zekerheid.

de gyn zei toen ik op dinsdag was geweest: je ei springt ws donderdag...maandag gemeenschap (zoals ze dat zo mooi zeggen;)) dus woe, vr en zondag sowieso klussen dan is de vruchtbare periode optimaal benut.
    maar als de eicel is bevrucht is er maar 20%.kans dat het goed innestelt....:(

Tis n heel verhaal geworden volgens mij...hoop dat t niet verwarrend is. EN HET GAAT ONS OOK LUKKEN :D

16. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    @Sunshine, je bent al over de helft van de 12 weken :D

Ik zie vandaag alles positief volgens mij ;)

17. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @ Veetje, mooie echo meis!
    @Sunshine, Tja of lastig.. Je moet er aan denken om idd niet meteen je bed uit te springen. Moet nog ff een automatisme worden denk ik.. :)

18. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @ liefde hihi Thats THE spirit hihi k ben idd al op de helft

@ Kaatje ja dat kan k me wel voorstellen is even schakelen maar ik kon er wel wat uit afleiden maar dat kon ik ook uit mijn vruchtbaar slijm

Zeker weten dat het jullie gaat lukken ik had ook gedacht dat jullie me voor zouden zijn!!!!!

19. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik weet echt niet meer wat er allemaal besproken is.. Ik las iets over hoeveel klussen.. hihi hier elke dag.. Weet niet of de kwaliteit minder erdoor is ;)
    Tempen lijkt mij idd ook een gedoe! Maaaar voor een goed doel! :)
    Natuurlijk gaat het jullie lukken!! Komt echt goed!!

@liga - hoe is het met je slaaptekort? Hoe gebroken zijn je nachten? Nog helemaal verliefd op je prinsje? :)

Hier kwamen net de enveloppen van de geboortekaartjes binnen met de proefdruk (die had ik ook op kaart besteld ipv via mail) we vinden m helemaal top! Jeetje, komt dichtbij zeg. Krijg er echt de kriebels van hihi

20. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Spannend Ctje :) alles al geregeld wat er te regelen valt??

@liga omdat de kleine uk met de zuignap is gehaald was het maar goed dat je int zh was of niet?? Dat doet de vk niet thuis toch?? Hoop dat alles goed gaat met jullie.

Deel Deze Pagina