Bij mijn neef is net een kleine geboren met 32weken!! 40cm en 1930gram.. klein!!! t gaat gelukkig wel goed.
@Liefde - Jeetje wat vroeg!! Is de bevalling spontaan begonnen? Wij hebben inderdaad alles wel geregeld. Nog wat kleine dingetjes nodig, maar dat komt wel deze of volgende maand! Vandaag hoorde ik ook zo'n verdrietig verhaal.. Een goede vriendin van mijn collega heeft haar kindje met 33 wrken verloren Dan schrik je toch wel echt!! Met zoveel weken ben je gewoon klaar met alles regelen en je gaat er vanuit dat je over een aantal weekjes je beeb vasthoudt. Moet er niet aan denken! Ben heel dankbaar als alles goedgaat!
@ Liefde, Wow das zeker klein zeg. Fijn dat alles goed gaat! Een vriendin van mij is gister bevallen van een zoon Thomas! Vandaag ben ik ff wezen kijken Echt en schatje!
Ja spontaan begonnen...nog geprobeerd het tegen te houden met medicatie...maar er was ook iets mis met haar bloed, maar dat deel vant verhaal weet ik niet goed...maar echt mini. pfff ja erg is dat hè, mijn collega is 2weken geleden haar kindje verloren met 38 weken. Maar dat verhaal heb ik hier toen expres maar niet hier verteld! Echt erg hoor dat soort verhalen . ze kan er ook niet goed met haar vriend over praten en woont nu (voorlopig?) weer bij haar ouders. maar daar moeten we allemaal niet vanuit gaan...t gaat vaker goed gelukkig!!
Heftig zeg, al die verhalen. Hoop dat het hier en met jullie (toekomstige) beebjes goed blijft gaan!! Het is altijd heel spannend, maar het gaat inderdaad vaker goed dan fout. Ben echt benieuwd wanneer ons kleintje komt. Op de proefdruk heb ik 27 januari ingevuld, ben benieuwd! Dat is volgende maand al.. pff wat gaat het opeens hard! Gaan jullie morgen nog wat doen op pakjesavond? Ik heb - helaas - gewoon college! Zal wel enorm in de file staan op de terugweg.. ben 18.00 klaar. Slaap lekker meiden!
Gebroken nachten valt sinds fles mee gewoon Wakker om de drie uur dus best lekker! Vandaag welbekende kraamtranen ..
Aaah Liga, hoort erbij die kraamtranen en fijn dat de gebroken nachten redelijk meevallen....geniet er goed van hè, voor je het weet is dat kleine er weer van af!! Ctje, jaaaa gaat hard. ben ook benieuwd wanneer t jouw tijd is mn mannetje heeft de hele week dienst tot 11uur dus half12 thuis, meestal wil die nog wat eten en ff rustig op de bsnk.zitten voordat ie naar bed gaat.... maar t is alweer de week voor mn ei, dus hij moet aan de bak!!! hihi zal eens ff wat verzinnen voor morgenavond hij moet vanavond langer werken want er kwam een spoed donor tussendoor...hopelijk morgen wel half12 thuis....ik ga nu proberen te slapen. wij vieren t weekend sinterklaas...morgen dus niks bijzonders...ik denk gedichten maken truste xxx
@Mammietammie, positief blijven! Wij deden om de dag klussen ongeveer.. @Liefde&Ctje, aahww wat een verhalen zeg! Bakkie.. Daar ga je echt niet vanuit zeg! Maar goed ook trouwens. En idd het gaat vaker goed dan fout! Daar maar aan vasthouden dan he! @Ctje, leuk dat jullie nu alles (bijna) geregeld hebben! Wij hebben het geboortekaartje al uitgekozen hihi en de tekst ook al denk ik.. @Liga, aah kraamtranen. Gaat weer over! Fijn dat hij lekker doorslaapt!
Achh Liga! Veel last van de kraamtraantjes? Gaat weer over! Geniet lekker van die kleine. Hoe is je kraamverzorgster? Ik ga steeds slechter slapen! Heel jammer.. heb er de hele zwangerschap totaal geen last van gehad, ik sliep juist heel veel! Nu val ik steeds moeilijker in slaap.. ben vaak om 2.00 nog klaarwakker.. daarna val ik wel in slaap, maar het gevolg is dat als de wekker om 6.15 gaat ik echt super moe ben! Hopelijk gaat dat weer beter worden.. Fijne 5 december! X
Goedemorgen meiden, jeetje wat een verhalen niet leuk en niet aan denken!! gelukkig dat alles goed is met je neefje liefde!! @ all ben stom geweest had nog een test liggen en dacht laat ikhem eens doen nu is die dus een stuk lichter als mijn laatste knaller snik snik snik zit nu in de zenuwen pff.. voel ook verder niks meer, zit wel helemaal onder pukkels maar dat is normaal in week 7 had ik gelezen dus wel een goed teken.. ik doe de foto wel bij mijn albums kunnen jullie kijken naar de test, lijkt ook wel of die niet goed doorlopen is. wat een dommerd ben ik he nu ben ik nog zenuwachtiger pff..
Meiden ik heb de foto er in gezet willen jullie er please naar kijken en zeggen wat jullie er van vinden..... oh en zou ik voor vrijdag een 2d echo laten maken voor de zekerheidddd bij een echobureau ahhh ben mezelf echt gek aan het maken...
@ Sunshine - Je lijkt echt op mij in de eerste 12 weken hahaha!! Ik had er ook een wat lichter testje tussen zitten.. ik vind `m niet schrikbarend lichter, maar ik begrijp dat jij je zorgen maakt. Ik denk alleen dat er echt geen reden voor is.. Je kunt contact zoeken met een pretechobureau (dat deed ik ook nadat mijn testje wat lichter uitviel dan de vorige). Het pretechobureau bij mij in de regio wilde voor 12 weken geen echo maken, aangezien die in de meeste gevallen inwendig zou moeten gebeuren en dit doen ze niet. Maar wellicht zien ze bij jou uitwendig wel iets.. Ik snap je zorgen, maar kijk uit dat je jezelf niet gek maakt! Probeer te genieten! Je tweede streep is nog steeds prima zichtbaar
Hiji dank je ctje dus bij jou was er ook een lichter net zo licht als deze hij is idd nog wel goed zichbaar.. K stop met mezelf gek maken hihi zou een zusje van je kunne zijn dan haha.. Dinsdag de echo bij de gyn en alles is gewoon goed nog een paar dagen en zoniet kan ik er toch niets aan veranderen als het niet goed is .. Pff wat een stress haha
Sunshine stommie nu ga je stressen om niks!! maar snap wel dat je nog n test hebt gedaan nog steeds een duidelijke test, dus geen zorgen! Probeer te genieten des te sneller heb je je echo. Knuff
Hihi ik weet het liefde dank je knuffel terug Hoorde net van me schoonzus dat het niet raar is e maakt ook minder hormoon aan na een paar weken .. Ga maar weer probeen genieten die eerste twaalf weken zijn echt hel tnx meisjes
Ja en buiten dat kan het ook nog eens per test verschillen ondanks dat ze van het zelfde merk zijn! Kijk maar naar de controlestreep
@Sunshine, oeh meisje toch!! Probeer je geen zorgen te maken, ookal is dat makkelijker gezegd dan gedaan hihi Maar het komt goed meis! Jouw beeb is gewoon een lekkere plakkerd! Op naar dinsdag
@ Sunshine: Ik ken de onzekerheid meis. Anders koop je nog even een test om jezelf weer rustig te krijgen? Maar weet je? Ik heb nooit echt knal testen gehad hoor dus ben ik heel snel gestopt met testen na een duidelijke clear blue test.
Wat erg van die collega zeg, omg! Ik ga volgende maand een nieuwe "fase" in. Ik ben net gebeld door de leidster van de creche voor wendagen. 2 jan eerste wendag daarna volgen er nog 3. Het idee dat ik dat ik daar de deur uitloop zonder mijn baby voelt nu al zoooo onnatuurlijk van binnen. Ik heb als leidster 1,5 op babygroep gewerkt en heb meerdere moeders vermannend de deur uit zien lopen of met tranen op de eerste dag dat ze hun baby achterlaten. Ik kon me er nooit iets bij voorstellen maar nu zoooo goed!
@Barb, aah meid kan me zo goed voorstellen dat dat moeilijk is!! Hoeveel dagen gaat hij uiteindelijk naar de creche straks?