Wij gaan voor eerste kindje in 2012 (DEEL2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sunshine24, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Di en wo. Maar de dinsdag krijg ik pas half feb.

2. Hilse

Hilse Niet meer actief

Oke dat is nog te doen, toch? Zal wel wennen zijn!

3. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @ all k heb je advies opgevolgd Barb net weer een test gedaan en dit is weer een knaller goed doorlopen en net zo donker als controlestreep Pff opgelucht hihihihi en nu test ik niet meer op naar dinsdag misschien ben ik dan wat gerustgestelder hihi dank jullie meiden voor het luisteren hihi

Kan me ook voorstellen Barb hihi..je zult heus wel een paar traantjes laten de eerste keer zonder je kleine mannetje

4. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    @Barb, hè bah dat klinkt helemaal niet leuk.....en eigenlijk ook alweer best dichtbij! Nog even lekker genieten van je verlof en alle dagen met de kleine man!

@Sunshine, gelukkig :) t komt goed!

5. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @ Barb - woow je verlof is snel gegaan zeg! Kan me voorstellen dat het moeilijk is om je kleine daar straks achter te laten, al denk ik dat ik het me nog beter voor kan stellen als die kleine er dalijk is. Je bent er natuurlijk altijd voor hem en om hem dan ergens achter te laten is moeilijk, logisch meis :( Het zal ongetwijfeld gaan wennen, dat weet ik zeker. En hoe mooi is het om hem na een dag werken weer op te halen en dat ie dan zo lief naar zn mama lacht! Achhhh :)
    Hoe ziet je kleine er nu eigenlijk uit? Ben super benieuwd naar hem! :)

@ Sunshine - Jeeeej zie je nou wel! En nu met je handen van de tests afblijven. Jij bent zwanger, punt! :) Hihihi hoor mij nou.. ik heb er echt om de dag 1 gedaan, hoe bedoel je obsessief.. Nou goed, gelukkig ben je nu gerustgesteld, voor je het weet, is het dinsdag en kom je hier je echofoto showen. Hoe laat heb je je echo?

6. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Goedemorgen meiden wat een weer he!

hihi ja ctje ik blijf met me handen van de tests af hihi sorrrrry :p
    ja dinsdag kom ik mijn echo foto showen moet er om 1 uur zijn en werk tot half 1 dus dan door naar het ziekenhuis.. ben nu lekker misselijk en zit al op me werk..

hoe is het verder meiden?
    Liefde en mammietammie?

En barb jeetje je kleine is alweer 1 maand en 3 weken wat gaat de tijd toch hard he..

liga hoe gaat het meis en hoe doet je mannetje het?

liefs

7. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ahhw Sunshine! Heb je veel last van misselijkheid? Inderdaad, wat een weer!! Gelukkig ben ik vrij vandaag. Zit al enveloppen voor de geboortekaartjes te schrijven. :) Heb eindelijk weer eens goed geslapen. En... de sint is weg, dus heerlijk mn kerstcd'tjes luisteren ;)
    Wel fijn dat je meteen na je werk je echo hebt. Ik moest toen om 15.00 op mn vrije dag.. echt killing!!

Vanavond 3d echo!! Hoop zo dat ie goed ligt ervoor.. want veel kans erna heb ik niet meer, dat wordt te laat! Ben zo benieuwd naar zn koppie :)

Fijne dag allemaal!

8. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Spannend alle echo‘s!!

hier gaat ie goed hoor, gister beetje mot gehad met manlief maarja die draait wel bij. ik ben ook niet echt te genieten met al die hormonen vd clomid...dat geed ik toe :p ik zal t vanavond wel weer goed maken hihi.
    waarschijnlijk maandag mn ei dus we moeten wel ff goed aan de bak he :)

@mammietammie, jij ook maandag je ei?? :D hoest met de verkoudheid??

Pff leuk die sneeuw maar ik was een uur en kwartier onderweg naar mn werk ipv 20minuten....

9. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Sunshine, ah das lekker aansluitend op je werk! Heb je afleiding :p

@Ctje, ooh leuk!! Hoop dat ie zich mooi laat zien zeg! Veel plezier!

@Liefde, oeff ja dat is wel balen he dat je er dan zo lang over doet :(
    M'n mannetje komt vanavond thuis, doet er normaal anderhalf uur over ongeveer dus ben erg benieuwd hoe dat gaat..

Ik ben gewoon thuis dus ik kan wel genieten van de sneeuw!
    Zodadelijk nog wel even strooizout halen voor ons stoepje hihi glibber glibber!

10. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Nou ik ben voor het eerst vandaag heeeeel de ochtend misselijk met goeie krampen en hoofdpijn pff, gisteravond ook al wat krampen en steken... maar die misselijkheid is nu wel erg maarja nog een uurtje werken en dan naar huis..

morgen lekker vrij en maandag dan naar de vk om half elf voor een intake en dan is het bijna dinsdag yeaahhh ja wel fijn kan meteen uit me werk door..

het is wel een drama he met al die sneeuw... ik woon vlakbij werk dus doe er maar tien min over maar echt alles stond hier ook al vast hihi :p
    wel slim van je om zout te strooien voor je huisje Hilse!!

@veetje hoe is het met jou meis?
    @ctje veel plezier vanavond meis hoop dat de uk goed in beeld is hihihihih geneit ervan

11. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Sunshine, oefff balen die misselijkheid zeg! Errug vervelend! En die krampen maakten mij toen zo onzeker, maar het hoort er echt bij..

Haha ja, ik gleed gister al bijna uit dus maar gauw even wat strooien :)

12. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Fulltime werkzaam in de techniek
    Noord-Brabant
    Veetje voelt zich zielig!! ;).
    Ben goed verkouden helaas, dus vandaag maar een dagje thuis werken..

@Ctje, hoop dat je kereltje er goed bij ligt vanavond!!

@sunshine, balen dat je zo misselijk bent!! Maar het is voor het goede doel :).

@liga, wat een heerlijk ventje!! Jij moet je de allergelukkigste moeder voelen!

@mammietammie en liefde, laat dat ei maar komen!!

13. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Sorry meiden, ff ego berichtje.. lees straks de rest..

Heb net een aanrijding gehad. Auto dacht mij te kunnen passeren, maar dat paste niet.. Ik volop geschrokken natuurlijk.. echt genant, maar van schrik plaste ik in mijn broek.. schaam me kapot. Waren oudere mensen, namen me mee naar huis, schrokken van mn dikke buik natuurlijk. Kreeg een glaasje water en een schone broek, ach zo lief..
    Nu thuis.. mn man komt eraan. Mn auto heeft aardig wat schade. Gelukkig alleen blikschade.

14. Hilse

Hilse Niet meer actief

Meid toch!! Wat schrikken zeg!
    En van schrik in je broek plassen is nu helemaal niet zo gek met zo'n dikke buik! Wel lief van ze dat ze je zo opgevangen hebben! Sterkte! Verzekeringskwestie neem ik aan????

15. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    ahh ctje wat erg!wel lief van die mensen schaam je niet hoor meid het hoort erbij ! ga nu lekker even rusten he!

lees zo alles terug ben niet zo actief geloof ik meiden sorry maar ons mannetje is geel en zn waarde is letterlijk de grenswaarde dus moet zo weer naar ziekenhuis prikken en dan moet hij misschien een dag blijven onder een lamp:( ben zo verdrietig slaat nergens op natuurlijk maar vind het echt erg

16. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    sunshine neem een slokje cola helpt echt!:)

17. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Thanks meiden! Inderdaad verzekeringswerk, Hilse. Wat een gedoe al die papieren!

@Liga- achh wat rot!! Snap wel dat je verdrietig bent hoor. Zo'n klein hulpeloos hummeltje :( Sterkte met je kleintje!

18. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Oh zo jeetje ctje gaat he, wel rustte hè gelukkig alleen blikschade niets met jou verder Pff!!

@ liga ahh meis hoe komt dat dan houd je ons op de hoogte logisch toch dat je verdrietig er om word je kleine mannetje.. Bedankt voor de tip ga ik proberen!

19. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Liga, aah meis wat balen! Snap dat je er verdrietig om bent hoor! Maar kop op, komt goed!!!

@Ctje, jaa zeg kan k me voorstellen! Maar gelukkig is met jou alles goed! Airbag ook uitgegaan enzo?

@Sunshine, idd cola! Och gosh ik heb nu ZO'N zin in cola he.. en dan wel de echte Coca Cola.. Grrr... hahahaha :p

20. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Liga meis kan me zo goed voorstellen want de eerste week ervaarde ik ook veel stress. Die van mij was ook geel maar niet geel genoeg na een extra test. Maar je stresst heel snel met zo'n pasgeboren baby. Baby is zo vatbaar, valt af, houdt zich nog niet goed warm, steeds ondertemp, voorkeurshouding in de gaten houden, geel zien.
    Dat was onze lijst. Maar gelukkig komt het allemaal goed! Dat is eigenlijk wat ik je wil zeggen. Maar, I know, het is stress en NIET leuk, verdrietig. Je wil zo graag het ALLER aller beste voor je baby.

Sterkte ik lees wel weer hoe het verloopt. Knuffel!

Deel Deze Pagina