Hahaha Liga! Ben je gewoon meegegaan om een boom te halen? Jeetje man, hoop echt dat ik net zo stoer zal zijn als jij. Als ik nu denk aan de weken na de bevalling, zie ik mezelf alleen maar met heeeel veel pijn op bed liggen Om 12.00 mn dikke buiken shoot! Ben benieuwd!! Morgen de babyshower! Mn zus heeft zooooo veel geregeld, echt geweldig. Helaas krijgt ze nu al afzeggingen vanwege het weer.. dan denk ik: wacht het gewoon ff af, mss valt het wel mee! Maar goed, we gaan er sowieso een leuke dag van maken!
@Liga, hahah gekkie! Dappere dame @Ctje, ooh leuk veel plezier!! Zitten vast mooie plaatjes tussen En ook veel plezier bij je shower! Idd balen dat mensen nu al afzeggen, maar goed. Het is jouw dag meis, geniet er van!
Haha Liga! Ik vind het erg stoer van je! @ Ctje! Leuk weekend heb je zeg! Allemaal leuke dingen! Geniet er lekker van meis!
Thanks dames!! De shoot was zoooo leuk!! Over ongeveer een week heb ik de foto's, dan zet ik de leukste in mn album. Ze heeft er 75 gemaakt, dus er zit vast wat tussen Nu lekker een stukje wandelen in de winterzon
Ctje wat leuk ben benieuwd !! hier hebben we tijdens de weeen nog snel een buikpotig gemaakt das echt cool ook gewogen voor en na de bevalling dan zie je heel duidelijk wat er gebeurt met je lichaam . Ja ben meegegaan en vandaag ook gaan winkelen haha alles doet pijn inderdaad maar mensen wat is t fijn om de bewoonde wereld in te kunnen haha
Zo meiden, heb ff van 2 dagen teruggelezen!! @Ctje wow, das schrikken van de aanrijding!!!! Gelukkig alles goed met jou en de kleine! Ben benieuwd naar je buikfoto's, die foto's zijn een mooie herinnering voor na de bevalling Nu je babyshower nog...leuk!!!! @Liga, ach gossie maar gelukkig gaat ie weer goed met je mannetje. Altijd vervelend en naar als zo'n klein onschuldig babytje iets heeft. @Kerstbomen, leukkkk! Ik ga m zo, of morgen, op zetten! Dus ook dit weekend hebben wij een boom hihi. Zal er dan ook een foto van maken @Kaatje, gefeliciteerd met je neefje! leuk! @Mammietammie, ah bah nog steeds verkouden. Het is moeilijk, maar houd de moed er in meid!! @Ei, ik ook dit weekend aan de klus, ga zo m'n eerste ovulatietestje doen, ik ben benieuwd Maar verwacht nog steeds maandag m'n ei! @SNeeuw, hier ligt nog aardig wat, maar het begint nu ook wel smerige drap te worden....jammer. Ik vind sneeuw wel gezellig en leuk, maar int verkeer is het een ramp. Ach ja.... @The voice, jaa balen zeg dat Sandra er uit is Ik vond haar echt zo goed, echt anders dan alle andere.....Maar helaas! Die Johannes vind ik vreemd, zijn zang is goed, maar zijn stem past echt zo niet bij zijn uiterlijk. Ik vind het eigenlijk echt een een een...sukkeltje whaha...Netjes gezegd Zoo...ik zal wel wat vergeten zijn, maar ben volgens mij weer aardig bij zo Wij hebben net nog sinterklaas gevierd bij m'n schoonouders. De kids zijn weer helemaal blij en verwend. Nu op naar kerst! Ik ga de boom van zolder plukken haha! Fijne avond/ fijn weekend verder
@Liga, wow je mannetje is alweer een week oud!! De tijd gaat snel zeg..... Is het al helemaal gewend en normaal dat ie er bij is?
Inderdaad, liga's kleine alweer een week!! Vraag me ook af of het nu al 'normaal' is dat hij erbij hoort. Wel mega stoer dat je gewoon alweer op pad gaat. Ik hoop dat ik een voorbeeld aan joi kan nenen! @Liefde - het wordt weer spannend!! Je ei, het klussen en daarna dat eindeloze wachten! Ik hoop zo voor je dat je met prachtig nieuws het nieuwe jaar in mag gaan! @Sunshine - hoe voel jij je? Bijna dinsdag!!!! Ik ben sinds vandaag weer super zenuwachtig voor de bevalling. Echt zo stom.. vanmiddag liep ik een stuk met mn man en toen dacht ik: hopelijk kan ik ooit nog lekker wandelen na de bevalling.. zonder pijn. Hahaha
@Ctje whahaha, ik moest echt even hard op om je lachen Tuurlijk kan je weer normaal lopen, zonder pijn! Gekkie!!! hahaha. Dat komt heus wel goed hoor!
Hahahaha jaaa neem aan dat dat weer gaat lukken. Heel stom, maar ik kijk nu naar alle vrouwen die al kindjes hebben en als ze lachen denk ik: ooohhh die kunnen nog lachen.. hahaha soms moet ik mezelf even hard toespreken. En mn man is zo lekker nuchter he.. 'Schat, ik ben zooooo bang dat de bevalling super veel pijn doet' mijn man: 'ja, dat doet het ook' hahaha thanks schat! Al bezig met je kerstboom, liefde?
Op m'n ovulatietest was al een licht streepje te zien Maar nog niet positief. Ik heb nog maar 4 testjes liggen, maar ik ga er van uit dat ik daar genoeg aan heb deze ronde.... dat is dan tot en met woensdag.....
Hahaha, ja die mannen hebben makkelijk praten hè Maar hij zal vast wel anders praten als hij de bevalling gezien heeft! Moet zeggen dat me dat ook niet alles lijkt hoor, zo hulpeloos toekijken bij een bevalling.... Maar ik weet zeker Ctje, dat het allemaal goed komt! Hoeveel vrouwen hebben een kindje op de wereld gezet, dat gaat jou ook lukken hoor!! Zucht, ik heb geen puf meer voor de kerstboom!! Lig veel te lekker met de laptop en een dekentje op de bank Manlief zit verdiept in een of andere documantaire over weet ik veel wat haha. Ik denk toch dat ik de kerstboom maar morgen doe. Ik heb buiten bij de voordeur buxusbolletjes staan, daar heb ik al wel leuk lichtjes in gedaan
Groot gelijk liefde! Morgen weer een dag Je hebt meer te doen dit weekend met een licht streepje op je ovutest Ik denk dat ik zo lekker mn bed in duik. Morgen staat mn zus hier al om 9u voor de deur om het huis te versieren.. Ben zooo benieuwd naar mn taart hihi slaap lekker alvast xxx
Veel plezier Ctje met je Babyshower!!!! En de meiden met EI, klus ze!!!! Hier denk ik dit jaar geen kerstboom... Op de een of andere manier geen zin in.. haha
Dank je Veetje!! Hoe kun je nou geen zin hebben in een kerstboom? hihi Laatste kerst met zn tweetjes he! Volgend jaar moet de boom babyproof zijn: plastic ballen enzo! Ik kan niet wachten tot de boom weer weg is: dan gaan we de box opzetten (komt op de plaats van de boom). Blegh wat vroeg voor de zondagochtend! Ga zo mn man het huis uit werken: die gaat met mn zwager naar Skyfall en daarna gaan ze voetbal kijken Fijne zondag allemaal!!
Iedereen lekker aant genieten van deze zondag ? Wat een prut weer hè, tenminste, hier regent het enorm..... Het is al half 3, ben pas 2 uurtjes mijn bed uit en zit maar te niksen op de bank....heb nergens zin in....Terwijl ik vandaag toch echt wel de kerstboom wil neerzetten. En eigenlijk moet ik ook ff wassen en stofzuigen....Genoeg te doen dus, zo maar even wat energie bij elkaar rapen xxx
@Liefde, en ik denken dat ik de enige was die tot half 1 op bed lag . Hier ook een druilerige dag.. Ik moet mijn was nog bijwerken en wil proberen te leren haken.. Voor die kleine.. maar is toch best lastig .