@Veetje, hihi nee hier ook een luie zondag hoor Succes met haken!! @Ctje, lekker aant genieten van je babyshower? @Mammietammie, hoe gaat het bij jou? @Sunshine, nog 2 nachtjes slapen......
Hè meiden k heb een heel druk weekend gehad en kotsmisselijk.. Heb alles wel gelezen maar niet onthouden! Ctje veel plezier met je babyshower!! Dank jullie meiden het is bijna dinsdag morgen intake bij de vk spannend duim duim duim
Hoi meiden! Ctje wat een leuk weekend! Veel plezier vandaag en ben benieuwd naar je foto's Veetje ik wilde mezelf ook leren haken, een maandje geleden ofzo ben ik begonnen. Maar heb het ook alweer een beetje opgegeven, niet echt geduld ervoor omdat het niet snel en goed genoeg lukt naar mijn zin Hoe ver ben jij? Ik had het pas morgen verwacht maar mijn ovutest was vanochtend al positief! Snel klussen dus maar want afgelopen week is er niet veel van gekomen met al die hoofdpijn enzo Ik ga ervan uit dat hij morgen springt. En hoe is het bij jou liefde? Al een posi ovutest? Hier ook prutweer hoor, al dagen trouwens. Sneeuw hebben wij hier bijna niet gezien.
@Mammietammie hihi wat een leuke foto! oooh al een positieve test!! Zet m op meis Ik ga zo ook een testje doen, al denk ik nog niet dat ie positief is...ik weet niet waarom! Maar zal het zo ff checken hihi. Hier vanochtend al aan de klus geweest Morgenavond staat t weer opt programma haha, manlief weet dat nog niet, maar ik ga mijn best weer doen om hem aant werk te krijgen whaha.
@Mammietammie, waarom laat ff bij jou de "stats" al zien? Die krijg ik er niet in, terwijl die in het kalendertje bij mij wel gekleurd zijn.....En ik heb al veel meer dingen ingevuld, zoals symptomen, die krijg ik zelf wel te zien maar als ik op mijn link in mijn onderschrift klik niet...snap je wat ik bedoel? En weet jij hoe dit werkt? En waarom kan jij zoveel tekst in je onderschrift? Ik wilde mijn pendels er nog bij zetten, maar dan krijg ik een melding dat ik niet meer dan 600 tekens in mijn onderschrift mag.....terwijl als ik tekst weghaal en dan dezelfde aantal letters er voor terugzet, krijg ik alsnog die melding...grrr zo irritant
hahaha ja dat programma zit ook altijd al in mijn hoofd Bij FF kan je zelf aanklikken welke stats/symptomen hij wel of niet openbaar mag laten zien, volgens mij bij instellingen ofzo. En onderschrift, tja die melding krijg ik ook elke keer Waarschijnlijk krijg jij hem zo snel omdat je zoveel kleurtjes in je tekst heb, die codes daarvan tellen ook mee... Sunshine spannend meid! Gaat je vriend wel mee dinsdag?
@ mammietammie ahhhhh jij hebt een Engelse bull wat leukk!! Ja die gaat mee dinsdag hihi gelukkig.. Hier verder ook luie zondag vriendlief kijkt voetbal , ik op de iPad hihi
Hi girls!! Waaaa wat leuk zo'n shower!! Heb hier 2 foto's: Nu weten jullie allemaal mn echte naam, maar ach..
Tis gelukt Mammietammie, was ff zoeken maar gevonden. Thanks. Mijn ovu test was nog niet positief, maar had ik ook niet verwacht! Maar denk en hoop dat het niet lang meer duurt Nou de kerstboom is van zolder.....eerst die irritante lichtjes er in en dan kan het leuke werk beginnen
@Ctje waauuuuw wat leuk en wat een cadeau's! gaaf zeg. En die taart, zonde om op te eten!!! Of ist geen taart?? hihi
Wauw Ctje!! Wat een schitterende taart!! Te zonde om op te eten, maar aan de andere kant lijkt ie me ook erg lekker . @Mammietammie, succes met klussen . Ik herken dat wel met die schema's . Het "weekend" dat ik zwanger raakte hadden we wo-avond, vr-ochtend, za-middag en zo- ochtend geklusd geloof ik hahaha. Trouwens.. dat niet genoeg geduld hebben voor het haken komt me wel bekend voor.. haha.. Tot nu toe is alles mislukt.. maar de aanhouder wint En wat een schattige hond zeg! Een echte luiaard . @sunshine, jij natuurlijk ontzettend veel plezier komende dinsdag!! Volgens mij zit alles wel goed bij jou!! Heb je al een gevoel wat het geslacht zal zijn?? @Hier, ik voel me prima.. Nu alweer ruim 13 weken, merk dat mijn broeken niet echt meer passen, dus nu alleen positiebroeken aan... Maar aan de andere kant is er nog niet echt een zwangere buik te zien... maar dat komt ook omdat ik van mezelf al behoorlijk stevig ben (maat 44) .
Jaa het is een taart! Hij was heeeerlijk! Nu opruimen, vanavond even bijlezen hier! Hier nog een foto van andere hapjes!
@Ctje, ooh leuk zeg!!! Ik wil ook een shower haha! @Veetje, ik had ook al heel vroeg positie leggings aan, zit veel beter!
Zo, alles opgeruimd en hier bijgelezen @mammietammie - wat een schattige foto van je hond! Echt een super mooi beestje!! Nou, jij weet wat je te doen staat met een positieve ovutest! Klussen!!!! @liefde - jij ook gewoon vrolijk doorklussen.. je eitje springt vast morgen @Sunshine - wat rot dat je zo misselijk bent zeg! Cola, cola en nog eens cola! Maar het blijft vervelend. Ik heb zo'n last van maagzuur, ook heeeeeel rot! @Veetje - lekker overgaan op positiebroeken en leggings! Dat deed ik ookal toen mijn broeken nog pasten.. positiekleding vind ik nu zoooveel lekkerder zitten. ik vind de h&m mama spijkerbroeken fantastisch! Ik ben heel erg verwend vandaag. Ben nu wel erg moe, maar het was het waard!
@ctje....de foto`s zien er goed uit! Fijn dat je een leuke dag hebt gehad! Ik vond mijn babyshower ook zo leuk! @mammatammie en liefde....klussen meiden!!! @sunsine....cola is absoluut het beste medicijn! Hielp mij ook heel erg! @veetje...ik droeg ook al snel zwangerschapsleggings. Is gewoon veeeel fijner. Ik ben ook fan van de positiemode van h&m! Hier gaat alles goed. Kleine beweegt lekker In totaal moet ik nog 7 dagen werken (heb nog 2 adv dagen) dus ik ben aan het aftellen!!! Laatste loodjes en dan heeeeerlijk verlof!!
Wow wat kletsen jullie veel! Gek genoeg voelde het gelijk normaal alsof het altijd zo geweest is... Vooral toen de kraamhulp wegging hadden we echt zoiets van nu is t zoals het hoort en we genieten volop ! De kleine krijgt elke 3 uur een voeding ook snachts en zelfs dat vinden we leuk Hahaha we doen bijna alles samen vooral handig met verschonen manlief houdt de beentjes omhoog en ik verschoon haha geen trappelende voetjes in de vieze luiers dus. Vandaag is de kleine wel flink van slag veel zuur en darmkrampjes zijn gelukkig al met infacol begonnen maar dat moet even z'n werk doen denk ik. Als hij verdriet heeft wil ik m t liefst steeds knuffelen zo zielig! Sunshine war vervelend dat je zo misselijk bent Ctje wat een geweldige showend moet dat geweest zijn gaaf hoor ! Ga gauw weer naar beebligt weer te huilen
Brittney wow echt aftellen spannend hoor !! Leggings echt een must! Heb ze zoveel gedragen! Kleine man had weer flink volle broek vandaar. Ctje maak je niet druk om de bevalling mijne was heftig maar begin t nu echt al los te laten heb foto's bekeken en dan besef je je echt dat het zo bijzonder is en dat je ook de bevalling moet koesteren zeg maar. Merk echt dat ik moeite heb om elke dag bij te lezen hier de dagen vliegen voorbij! Sorry als ik vergeet op iemand te reageren.. Voor de eieren die op springen staan veel plezier mei klussen