Wij gaan voor eerste kindje in 2012 (DEEL2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sunshine24, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilse

Hilse Niet meer actief

Kamertje is er al hihi. Moeten alleen nog gordijntjes in.. Die wil ik wel blauw, denk donkerblauw met sterretjes. Heb ik steeds in m'n hoofd haha:p
    Heb een blauwe waskussenhoes gekocht vorige week van lief!:)

Morgen ga ik ng weer kijken bij de joolz met een vriendin en m'n moeder!
    Vind m nog steeds te gek!
    En dan de day earth in donkerblauw:p hihi

2. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Barb - wat fijn dat ie zo lekker doorslaapt! En ook heel fijn dat je een beetje naar buiten kunt. Geniet maar lekker van je kleintje!

@Hilse - oohh beter dat je kamertje er al is!! Ook lekker vroeg klaar dus :) De Joolz earth is zeker heel mooi. Je hebt nog even de tijd om te beslissen.. de levertijd is niet lang. Ik heb de mijne 3 weken geleden besteld en hij komt volgende week al. Alleen de parasol is nog niet binnen, die wordt nog nabezorgd.

Zoals jullie zien, geniet ik nog niet echt van uitslapen tijdens deze vakantie. Ik ben elke keer zo vroeg wakker! :(
    Allemaal een fijne dag!

3. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    haha ja Barb, het topic moest gesloten worden!! Hoe gaat het met je en de kleine? Ja ik had de balen flink te pakken maar ben nu weer positief, zometeen even de gyn bellen voor een afspraak voor ei meting en weer nieuwe ronde in ! Tnx meis, geniet van je kraamtijd!

4. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @ Hilse, leuk meis kamertje hihihi.. voor jou gaat het oko echt al hard! @ liga,kan me ook voorstellen dat je echt aan het aftellen bent.. nog even volhouden!

@ctje jij hebt lekker vakantie toch hihi!
    Ik heb gisteren bij me schoonzus de gordijntjes opgehangen in de kamer zo schattig hihi, manlief heeft er geen vertrouwen meer in die denkt dat het nog wel tien jaar gaat werken nee dat werkt echt mee haha naja misschien idd de pendels van november, hoop dat het klopt en weer een korte cyclus is.. wat betreft gaat het daar wel beter mee

5. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Sunshine - ja, ik heb inderdaad vakantie! Heerlijk even bijkomen en na de vakantie nog 8 weken en dan verlof! Wel een super drukke tijd tot de kerst, met heel veel leukr dingen: cursus Samen bevallen op elke maandagavond vanaf half november, sinterklaasviering op mn werk, de babyshower, mn zwangerschapsshoot, kortom veel om naar uit te kijken.
    Ik snap dat jij en je vriend af en toe de moed verliezen, maar kop op meis, het gaat echt gebeuren!!

6. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @ctje, wow wat een leuke dingen meis, nu even bijkomen in je vakantie toch? en dan idd over 8 weken ga je al met verlof spannend hihi! Ja hoop het maar, net afspraak gemaakt bij gyn op 1 nov om 10.00 uur en ik had me toch een bitch van een assistent aan de lijn , kon der wel door de telefoon trekken. De gyn had tegen mij gezegd vraag dan naar mij voor de meting dan doe ik het gewoon bij je moet je doorgeven als je dan belt voor afspraak, zei ze nou dat is wel typisch dit gebeurt nooit dat doen dus altijd spreek artsen heel vreemd zeg ze, ik zeg nou hij heeft het toch echt gezegd dat ik naar hem moest vragen om het te doen, als u het niet gelooft vrag het maar na, is ze dat gaan doen en wat zei die ja dat klopt voor haar maak ik een uitzondering en dat heb ik gezegd dus ze kwam terug aan de telefoon ja mevrouw wat is uw geb datum bla bla en wann wilt u een afspraak ik zeg 1 of 2 nov of miss 5 nov ja u zegt net toch 1 of 2 nov , k zeg ja en ik weet toch niet of er miss ook plek is op 5 nov geef alleen maar wat datums aan, ja dan moet ik weer ergens anders kijken ik zeg ja dat meot dan maar, nee dan hij heeft hij geen plek wel op 1 nov om 10uur ik zeg nou doe dan maar, ja u zit dan tussen de spoeddienst, dus kan zijn dat u moet wachtem, dat is wel balen want ik zit dan met me werk als hij een spoed krijgt wat een uur of iets duurt.. maar dat mens wat een ...... PIEP.... zat gewoon te beweren dat ik zat te liggen, ik zei nog op het einde heeft u het nou nagevraagd ja zegt ze k zeg en ja klopt hij heeft het idd gezegd... maarja dit gaat volgende maand weer zo zijn zit ik weer met me werk, k wil hjet niet vertellen en ik kan pas bellen voor een afspraak wanneer ik ongi ben geworden natuurlijk.. eitje moet rond cd14 gemeten worden en die gyn heeft een wachtlijst ook altijd dus word puzzelen.. iemand tips voor me werk?

7. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sunshine: wat een muts zeg! gelukkig heb je je niet af laten schepen! Wel een lastige situatie met je werk ik begrijp dat je het niet wil vertellen, maar misschien is het toch handig om je leidinggevende in vertrouwen te nemen zodat ze er rekening mee kunnen houden?

barb: wat fijn dat de kleine zo lekker slaapt zeg! Je zal wel smoorverliefd zijn op m :) voel je je nu ook al echt moeder?

ctje: ik wil niet negatief doen, maar uitslapen is er hier ook niet meer van gekomen ik hoor het ook veel om me heen van zwangeren het schijnt erbij te horen.. Probeer anders s middags lekker even een uurtje te slapen :).

Ik krijg echt de kriebels de laatste weken vliegen echt voorbij en ik kan me niet voorstellen dat de kleine er over een paar weekjes al is! Ik kijk er heel erg naar uit, maar vind het ook zo spannend!! Vanavond weer naar yoga even lekker ontspannen en dan morgen weer naar de verloskundige ben benieuwd:)

8. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Sunshine - wat een stom mens joh!! Goed dat je volgehouden hebt!! :) Lastige situatie op je werk.. mss idd goed om je leidinggevende in vertrouwen te nemen?

@Liga - ja, die laatste weken lijken me ontzettend spannend!! Gek he, dat je over een paar weekjes je kleintje vast gaat houden. Ik kan me er zelf ook nog niks bij voorstellen. Ik kijk er ook naar uit, ik merk dat ik aan het aftellen ben.. maar ik vind het ook echt doodeng! De bevalling.. als ik eraan denk word ik zo bang. Ben echt bang dat ik de pijn niet aankan ofzo! Maar, het is voor een goed doel!
    Bedankt voor de tip, zeker nu ik vakantie heb ga ik 's middags even proberen te liggen :)

9. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Haha nee meiden dat gaat echt niet, we zitten in een reorganisatie en deze twee weken komt er een ontslag ronde aan haha.. Maar bedankt voor het mee denken hihi

10. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sunshine: dan begrijp ik dat je het voor je houdt...

ctje: ik kijk gek genoeg echt naar de bevalling uit:) misschien ook omdat ik mezelf al die tijd al voorhoud dat ik me daarna weer top voel hahaha. Op zich is dat wel fijn want ik ben er dus totaal niet bang voor.. Ik maak me wel om hele andere stomme dingen druk. M'n mannetje heeft een aantal cursussen aan de andere kant van t land in november en in december een aantal optreden ben echt bang dat ik op zo'n moment ineens een stort bevalling krijg en ik hem niet kan bereiken of dat hij niet op tijd is:p. Slaat natuurlijk nergens op maar je leest hier wel eens op t forum dat mensen in een heel korte tijd bevallen ook van een eerste...
    Ook hoop ik echt niet overdag te bevallen, want m'n moeder is hier elke dag doordeweeks en ik wil het zo graag alleen met mn man delen...

Ik kan trouwens m'n teennagels niet meer netjes lakken...en daar irriteer ik me flink aan! hahahaha

11. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Fulltime werkzaam in de techniek
    Noord-Brabant
    Hey Dames!!

Ik ben ook al aan het rondkijken voor kamertjes :D.. Maar ik denk dat we in de "nieuwe" babykamer eerst een inbouwkast gaan bouwen, want er zit precies een hoekje in de kamer waar je dan lekker veel spulletjes kwijt kan!
    Daarnaast had ik bij BabyDump al een mooi kamertje gevonden (ledkantje, commode en wandplank) voor een redelijke prijs.
    Linkje:
    Ledikant - Commode Baby Maison | TWF | Baby-Dump

Maar met echt kopen en gericht kijken (nu alleen nog maar op internet rondgesurfd) wachten we tot na de 1e echo.

Trouwens ook een vraagje: Net tijdens het eten begon ik ineens een beetje te zweten, en dat terwijl het eten niet pittig was of zo.. Is dat ook een "zwangerschapssymptoon"? Voelde me voor de rest op zich wel goed.. behalve de vermoeidheid dan.. die wordt de laatste dagen alleen maar erger.. *gaap*.

@Sunshine.. kan je niet aangeven dat je voor iets anders op afspraak moet dat ook maandelijks plaatsvindt.. Kan even niet zo snel iets bedenken.. maar fysio oid..

@Ctje.. kan me voorstellen dat je de bevalling eng vindt, haha.. Ik kijk er ook niet naar uit hoor ;). Maar aan de andere kant denk ik.. laat het maar over me heenkomen.. Miljoenen vrouwen zijn ons voorgegaan.. en de gezondheidszorg daar vertrouw ik voldoende op dat het heus wel goedkomt!!

@Liga.. kan me voorstellen dat jij aan het aftellen bent en niet kan wachten totdat je zwangerschap achterwege is, en je een mooi klein ventje in je armpjes hebt :).. Mag hopen voor je dat je je na de bevalling in ieder geval een stuk beter voelt dan nu!!

@Mammietammie, hoe is het bij jou? Ei geweest? Hoe voel je je?? Wanneer is je NOD?? Spannend hoor allemaal!!

@Liefde.. waar zit je meid?? Zag op het haar profiel dat ze al een tijdje niet online is geweest.. Hoop dat alles goed met haar is!!

12. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @veetje tnx meis maar ik werk ook halve dagen dus ja dan zeggen ze waarom ga je niet in de middag dit soort dingen doen snap en dat deed ik ook al, probeer zoveel mogelijk alles in de middag te doen maar dit lukte dus niet na het leuke gesprek met de assistente haha .. hoe is het met jou hoe voel je je hihi

leuk hoor babykamertje... !!! bijna de eerste echo he over 1,5 week hihi..

13. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veetje wat een leuk kamertje zeg!

14. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Leuk kamertje Veetje!

Wij hadden gisteren een voorlichtingsavond in het ziekenhuis over borstvoeding. Best wel interessant :)

Voor de dames aan het ontbijt, even een waarschuwing: er komt een niet zo smakelijk verhaal aan..
    Vanmorgen toen ik wakker werd ging ik even plassen. Toen ik opstond liep er nog allemaal vloeibaar spul uit.. een beetje kwam op mn shirtje terecht en dat was gelig.. Toen ik met een doekje t een beetje schoon wilde maken, zag ik weer een beetje bloed. Heel weinig, maar toch..
    Daarna beetje rug- en buikpijn. Ik kan om 10.00 de vk bellen.. toch maar even doen. Of heeft iemand hier ervaring mee?

15. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik heb de vk gebeld, ze wilde toch even langskomen.. jullie horen het straks.

16. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ctj sterkte geen ervaring mee hoop dat t allemaal goed gaat

17. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Oh jee Ctje wat schrikken! Hoop dat alles goed is?!!!!

18. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    De vk is geweest.. heeft even een teste gedaan om te kijken of mn vliezen gebroken zijn, dat was niet zo. Bij dat testje ging ik wel weer bloeden en dat vond ze wel raar.. Ze heeft overlegd met het ziekenhuis, die kunnen niks anders doen dan zo'n zelfde test, dus ik moet even rustig aan doen en het goed in de gaten houden.
    De vk die dienst had was mn buurmeisje.. toch veel erg ongemakkelijk als zijvan die testjes bij je doet en aan mn string ruikt hahaha, maar goed.. voor haar is t normaal ;)

Tip voor de zwangeren: bij kruidvat hebben ze babysokjes in de aanbieding. Ik hoorde van verschillende vriendinnen dat dat echt ideale sokjes zijn. Ze hebben 3 paar voor 2,79. Ook in uniseks.. dus Veetje, jij kunt voor de grijs/witte gaan. ;)

19. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    ctje gelukkig zijn je vliezen nog niet gebroken zeg! Lijkt me inderdaad een beetje ongemakkelijk, maar zoals je zegt zij is het gewend:). Vervelend dat het nu zo stressvol voor je is ik hoop dat de gekke dingen nu een beetje wegblijven!

20. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ctje, oh my! Gelukkig is alles goed! Kan me voorstellen dat het even schrikken was zeg!
    Hopelijk blijft alles mooi goed gaan:)

Deel Deze Pagina