goedemorgen meiden straks mijn intake bij de vk hoop dat je gelijk hebt veetje dat alles goed is nog 1 nachtje slapen en cola werkt maar voor even meiden pff hele dag gewoon kotsmisselijk maar het is voor een goed doel.. @liga ga lekker genieten van je mannetje meis en niet veel op zp zitten is toch niet erg!!!! ik ben erg druk vandaag reageer later meer goed!!
@Brittney, lekker bijna verlof! @Liga, hihi super leuk dat jullie alles zo samen doen! En bijzonder dat het meteen voelt alsof het zo hoort. Ben daar zo benieuwd naar! En maak je niet druk om zp! Je kleine is veel belangrijker @Sunshine, spannend meid!! Komt goed! En idd ng 1 nachtje!! Hier vanmiddag weer controle vk en gesprek met verpleegkundige. Weet alleen niet meer precies waarover dat nou ging haha volgens mij bevallingsplan enzo
@Liga lekker van je mannen genieten meid! zp is leuk en gezellig maar je mannetje is veel leuker en belangrijker @sunshine ooh dan krijgen jullie vast een meisje ze zeggen dat als je heel misselijk bent in verwachting bent van n meisje ben benieuwd....eerst morgen de echo. mn kerstboom staat, vanavond de laatste ballen er in en klaar
Jeetje er is een wonder gebeurt na al dat gedoe met werk en UWV zijn ze er eindelijk 'achter' dat ik Door zwangerschap ziek thuis was en ze gaan t nu met spoed afhandelen dus na maanden! Eindelijk m'n recht gekregen..
Hehe liga!! Dat werd tijd! Wat fijn zeg!! Leuk om te lezen dat het zo goed gaat met jullie. Logisch dat je wat minder tijd hebt om te ZP'en hoor @Sunshine - hoe was het?? Het wordt nu 'echt' he? En nog spannender: morgen je kleintje zien!!! Ik weet nog zo goed toen die uk van mij nog zo groot als een rijstkorrel was en ik mega trots met de eerste echofoto liep te zwaaien. Nu is ie zo groot dat ie me pijn doet met schoppen @Brittney - Ik tel ook af!!! Wel een heeeeel gek idee he! Ik moet nog 6 dagen i. totaal! Pff wat gaat het opeens snel. @Hilse - alles goed bij de vk? Heb je al veel spullen gekocht? Pff hier heeeel erg last van maagzuur!! Net even een uurtje geslapen. Was zo moe.
Ctje ow meid dat maagzuur verschrikkelijk ik heb de laatste weken aan losecosan gezeten wat een opluchting was dat. Kijk uit dat t maagzuur geen schade aan gaat richten hè! Ik kan je wel goed nieuws geven direct na de bevalling kon ik alles eten en drinken wn. Had nergens meer kast van. Te bizar voor wOorden maar wel iets om naartoe te leven Kleine man moet zo drinken maar hij slaapt zo lief in m'n armen ( heb vandaag beetje knuffel dagje ) Dames hoe zijn de vk afspraken gegaan ?
Achhh wat schattig!! Ik kan niet wachten om met die kleine te knuffelen. Ben zo benieuwd naar hem. Zeker iets om naar uit te kijken. Ik baal vreselijk van t zuur!! Heb nu Maalox kauwtabletten, maar die helpen maar heel even. Heb nu zoveel geprobeerd, maar het mag allemaal niet baten. Ik heb ook totaal geen trek meer in warme maaltijden, had jij dat ook? Heb trek in brood of tosti's (hahaha is natuurlijk ook brood, maar jr begrijpt me wel!). Is je kleine al veel gegroeid? Welke maat draagt ie nu? Ben erg benieuwd hoe hij er nu uitziet.
@Ctje, balen zeg dat maagzuur!! Ja heb best veel al. Nog wel kleine dingetjes die ik moet. Kinderwagen komt volgende week!! @Liga, wauw wat goed! Fijn hoor! En lief zeg knuffel dagje. Kan niet wachten!!
Alles was trouwens goed bij de vk hihi Mooi gegroeid. Baarmoeder nu 3 vingers boven m'n navel en hij lag met z'n hoofdje naar beneden!
Hilse wat fijn goed hoor dat hij zo netjes ligt! Ctje warm eten ... Een drama! alleen patat met majo ging Hij heeft nog steeds maat 50 en t is nog steeds te groot Hihi echt een klein poppetje! Heb je nog geen foto gezien??
Oooh het ligt dus niet aan mij! Hier ook trek in patat, maar niet in aardappels met groente of welke andere warme maaltijd dan ook. Achh is mt 50 nog steeds te groot? Wat een kleinerd Lief! Heb alleen de foto van net na zn geboorte gezien, is ie veel klgroter? Wat voor kleur haartjes heeft ie? Haha, gewoon nieuwsgierig @Hilse - top dat alles weer goed was! @Sunshine - hoe was jouw afspraak bij de vk?
Hè meiden alles was goed gewoon een intake alles aangegeven niet zo aardige vrouw eingenlijk maar ze zijn met ze vier in totaal, zag geen reden tot controle in het ziekenhuis dus even kijken wat de gyn morgen zegt.. Met advies tot me rug wist ze het niet en heb nu vandaag weer veel pijn teveel gedaan dus weet niet wat ik daar mee moet.. 11 feb dacht ik volgende afspraak bij 16 weken moet morgen na echo bellen voor termijn echo met 10 wk dacht ik en bij wk 12 de combi test hebben jullie ook gedaan toch? Morgen me mooie foto hier ... Hoe is het met jullie meiden, fijn Hilse alles ok met de been @ liefde dat zeggen er al heel veel dat het een meid word hoop het kan ik het naar oma vernoemen.. Voel me nog wel beroerd Pff @ liga k zag je knuffeltje op fb wat een snoopy hihi @ctje ahh ja nu doet die je pijn en toen nog zo klein voor jou nog even meis
Ahhh sunshine, wat vervelend dat die vrouw niet zo aardig was! Hopelijk heb je volgende keer een lieve andere Ja, wij hebben ook een combitest laten doen. Mocht je vragen hebben.. Ben benieuwd naar je echo morgen! Spannend! Geniet ervan he!
@Liga hoeraaaa eindelijk gerechtigheid, dat heeft lang geduurd!!! Beter te laat dan niet hè! @hilse fijn dat alles goed was! @sunshine veel plezier morgen! @mammietammie, nog goed geklust? Vandaag ws je ei toch?? hier twijfel ik of mn ovutest posi is, ik denk dat ie morgen echt positief wordt soms lastig zien omdat de ovulatietesten met pcos anders zijn. maar het was al een ptachtige streep vandaag! Ben er trots op hihi. dus ben benieuwd wat de test morgen doet en anders was vandaag wel positief. Manlief sputterde net ff tegen maar die is zo snel te verleiden, whaha. alleen al toen ik n kus gaf had ie smoesje: ik ben missrlijk ik heb te veel gegeten ik ben moe mijn voet doet zeer...haha hij wist dus waar ik heen wilde maar ik heb mn zin Weltrusten xxx
Thanks girls! Heb 31 dec weer een afspraak. Om 08:15! Glucose test omdat m'n BMI wat verhoogd is. Mag dan vanaf 24u niks meer eten of drinken! Na de test krijg ik een sport drankje en dan moet er twee uur later weer geprikt worden. Dus lekker ochtendje ziekenhuis met vl! Oh en tussendoor dan nog weer controle bij de vk. Dus wel handig samen gepland. Ohja moet ng bellen voor een afspraak dan krijgen we rond de 34 weken een rondleiding over de verloskamers ed! @Sunshine, balen dat het niet zo'n aardige vrouw was. Wie weet heb je volgende keer een andere. Of probeer er achter te komen wanneer zij er is haha dan kan je je afspraken anders plannen Hier kan ik geen afspraken krijgen op vrijdag, en dan is m'n vriend juist vrij dus wel balen @Liga, Aah wat lief zeg echt een klein poppie dus! Hoe zwaar en lang was hij bij de geboorte?
@Hilse - hmm wat vervelend dat je bmi wat verhoogd is! Wel goed dat ze gaan onderzoeken. Waarom moet je 'zo lang' wachten tot ze dat onderzoek kunnen doen? Is nog 3 weken.. kon t verder geen kwaad? @liefde - hahaha mannen! Wat een grapjas met zn smoesjes! Gelukkig heb je je zin gekregen! pfff hier weer lekker wakker..
goedemorgen meiden! @liefde haha goed zo dat je je zin hebt gekregen nog even door gaan he met klussen ik duim duim duim duim!! wel fijn dat je je ei hebt gevonden he!! @ctje ja hoop volgende keer een van de anderen maarja of in het ziekenhuis blijven ben benieuwd wat de gyn gaat zeggen ook al heb ik niet mijn eigen gyn vandaag.. hoop alleen niet dat ze zeggen wat kom je doen je hebt geen medische reden dus krijg je geen echo ga maar naar een vk maar goed ik ga er dan gewoon vandaag op staan dat ik een echo krijg.. vanmiddag even de combitest gaan plannen en termijn echo dan aan de hand van vandaag de echo.. en over twee weken laat ik dan nog een echo maken bij het echobureau.. zoooo spannend vandaag ben ook zo hyper... en misselijk haha maar dat maakt niet uit doen jullie duimen voor mij? @hilse ja waarom wachten ze er zo lang mee om dat te onderzoeken bij je? wel vervelend hoor meis voel je je verder goed
Sunshine ik duim voor je komt vast goed meid! Wij hebben geen combi test laten doen. Echt balen van de misselijkheid zeg hopelijk is dat met twaalf weken over ! Liefde wat goed dat wOrdt vast een knal ei!! Ctje hij heeft donkerbruin/ zwart haar best lang! Was 3100 bij geboorte en nu waarsch weer terug op dat gewicht . Meten doen ze niet meer vanwege heupen maar toen hij languit ontspannen in bad lag heeft m'n man een meetlint erboven gehouden en hij was 48 cm. Was echr een slim idee vd kraamhulp! Haha Ik kan geen foto plaatsen hier want onze laptop is overleden echt balen!! Vrijdag naar Apple store in de hoop dat hij gemaakt kan worden.
Goeiemorgen meiden, Sunshine veel plezier vandaag! Hoe laat mag je? Liga ooooh wat fijn! Komt het toch nog goed, eindelijk.... Liefde hahaha, arme man van je Hier hadden we voor het eerst allebei niet echt zin gister... Maarja uiteindelijk wel gelukt gelukkig Ik snap echt niks van m'n temp deze ronde! Vorige ronde zo'n modelcyclus en nu Als ik naar m'n temp kijk dan heb ik zaterdag m'n ei gehad, maar zaterdag heb ik veel te vroeg getest dus die is eigenlijk niet betrouwbaar.... En m'n ovutest was pas zondag positief dus dan zou ik ervan uitgaan dat ik maandag ei heb gehad. Alle afgelopen rondes werd ik namelijk exact 15 dagen na posi ovutest ongesteld. Snap er niks meer van Moet je perse een tempdip hebben op je eisprongdag? Hoe was jouw ovu vandaag?