Wij gaan voor eerste kindje in 2012 (DEEL2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sunshine24, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @ Hilse oh had jij het ook.. Nee precies doe er blikje cola op een dag als ik het echt niet meer houd maar met niet zit voor de rest aan de water... Oh dan is er nog hoop idd voor mij hihihi hoop ook dat het na 12 weken weg is hihihi .. Deed jij er verder nog wat mee??

2. Hilse

Hilse Niet meer actief

Nou veel tips heb ik niet. Niet veel helpt:(
    Continu beetje eten in je maag hebben kan helpen.
    Als het te erg wordt kan je ook pilletjes ervoor krijgen via de ha. Ben zo ff de naam kwijt. Heb zelf op t randje gezeten het te nemen :p

3. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    @Sunshine jaaa ei gevonden :D gister knal ovu test!! dus ws vandaag mijn ei!
    ik ben er weer te veel mee bezig want denk de hele ochtend al: ik voel nog niks van mn ei terwijl k anders behoorlijk wat steken. maar de dag duurt nog lang he. maar k had een tempdip, als ie morgen flink stijgt is mn ei geweest!

VRIJDAG NAAR MILAAN :D. gelukkig is mn ei dan geweest en hebben we m kunnen benutten.

4. Hilse

Hilse Niet meer actief

Goed zeg liefde! Zet m op haha druk aan de klus geweest???

Milaan gaaf zeg! Veel plezier!!
    Gaan jullie een weekendje?

5. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Goed zo liefde nog even doorklussen he hihihi spannend ja als je temp morgen gestegen is dan heb je je ei gehad ik duim voor je!!!!!

6. Hilse

Hilse Niet meer actief

Wow m'n hele buik beweegt! Zie m duidelijk schoppen! Haha vet leuk! Zie echt een bobbel ook waar die schopt!

7. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hahaha leuk is dat he, Hilse! Ik zie mn buik nu ook volop bewegen!

Heerlijk, liefde, naar Milaan! Hebben jullie wel verdiend na zoveel klussen ;) Hopelijk heb je over 2 weken een mooie roze kerst!

Sunshine, wat balen dat je je zo rot voelt, hopelijk is het na je eerste trimester over! Het is voor het goede doel he! :)

Ik heb een nieuw fotoalbum aangemaakt met daarin wat foto's van de shoot van afgelopen zaterdag. Vet balen dat ik net wat striae begin te krijgen :( Maar goed, ook dat kan erbij horen he.. Ik smeer keihard met Zwitzal mama, maar mn huid is er gewoon niet aan gewend dat het zo snel oprekt. Maar goed, er staan dus wat foto's in mijn album! (Prive album, dus als je wil kijken, moet je in mn vriendenlijst staan :))

8. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Wauw gave foto‘s Ctje! Echt mooi!!

Ik ga met een vriendin naar Milaan! Daarom ben k zo blij dat mn ei voor t weekendje is :) we gaan vrijdagochtend weg en komen zondagavond weer thuis :)
    Jaaaa vanavond weer aan de bak :D doen ons best voor een roze kerst!!

9. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Ctje, leuk! Ik ga zo even kijken!

@Liefde, ooh leuk zeg! Gezellig! Gelukkig je eitje goed benut idd! :D:D

10. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ohhh dan is het inderdaad goed dat je ei voor het weekend was ja! Leuk hoor!!

11. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    @Hilse...gaaf is dat he! Kan er ook zo van genieten!

@Ctje...super leuk die foto's! Ik heb het 29 december. Heb nog niet echt striae. Alleen die streep bij mijn navel heb ik wel, zie dat jij die ook hebt ;) Had jij dat lint met baby zelf gekocht? Vind ik wel erg leuk!

@Liefde...wat heerlijk Milaan!!

Hier gaat het goed, maar ben erg moe! Slaap slecht elke nacht. Kan gewoon niet lekker meer liggen en ben ook nog eens heel erg verkouden, maarja laatste loodjes. Zondag gaan we voor 2 nachten naar Preston Palace, omdat we dan alweer 10 jaar samen zijn! Nog 1 keer lekker met z'n tweetjes weg en ons even flink laten verwennen voordat het grote avontuur begint.

Begin wel een beetje nesteldrang te krijgen. Vanmorgen alle laatjes in huis opgeruimd en super veel weggegooid haha en ik ben begonnen aan de adreslijst voor de geboortekaartjes. Die heb ik bijna af :)
    Vanmiddag even kijken voor mooie enveloppen voor de geboortekaartjes, dan kan ik de enveloppen alvast schrijven :)

12. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Brittney - Dank je :) Dat lint had ze zelf :) Ik vond t ook erg cute.
    Vervelend he, dat slechte slapen? Ik slaap ook zo slecht. Als ik op mn rug lig, voel ik een enorme druk op mn blaas en als ik op mn zij lig, trapt die kleine mn ribben bijna doormidden ;) Maar inderdaad de laatste loodjes!
    Ik heb ook last van nesteldrang, wil alles geregeld hebben. De drukkerij had de enveloppen al opgestuurd, dus daar heb ik er ook al wat van geschreven.
    Sinds gister heb ik veel last van mijn heupen en rug :( Nog ff doorbijten!

13. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Ah liefde wat een mooie foto's... Jammer van de striae ik ga Palmers cacao butter smeren raadde de vk aan ben benieuwd.. Maar je hebt een prachtig buikje!

@ liefde wauw milaaaan mag ik meeeee.. Gaaf zeg

@ Hilse hihi cool je buikje hihi

14. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Brittney, ja super leuk!!

@Brittney&Ctje, hahaha nesteldrang. Dat komt bij mij in vlagen ook al voor. Heb de keukenkastjes namelijk eens goed geboend! En een kastje vrij gemaakt voor de baby spulletjes (flesjes, spuugdoekjes enz.)
    Wat hebben jullie beneden in de keuken voor de baby? Had daar nog nooit zo over nagedacht eigenlijk!

@Sunshine, hihi ja is echt gaaf!

Heb trouwens ook paar nieuwe foto's in mn album gezet van m'n buik! Volgens mij zijn we allemaal wel vriendjes van elkaar toch?? :D (om te knnen zien)

15. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mis de foto's lukt niet op m'n mob balen! Morgen hopelijk nieuwe laptop!

Milaan wow wat heerlijk ik zeg shoppen!!

Keuken: hier een gelijkvloerse woning maar heb wel een hoek voor beeb:). Theeblad met flessenuitdruiprek erop vitamientjes en infacol( tegen krampjes) ernaast een poedertorentje ( scheelt veel werk!) en een berg flessen( hebben er 4 gekocht is makkelijk voor de nachten als we geen zin hebben om steeds volop af te wassen haha!
    Oja en z'n voeding in een afsluitbare doos!

Vanacht voor t eerst geen wekker na drie uur gezet want hij mag 'doorslapen' en hij kwam na 4 uur pas tot twee x toe! Scheelt echt in rust en hij drinkt veel beter!

16. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Ag wat fijn liga en slim van al die flessen hihi hoe voel jij je wel wat uitgerust? @ Hilse mooie foto's hoor meis! Mooi buikje!

@ all k moe gewoon elke x kleine beetje eten meiden dan gaat het wel met misselijkheid maar volgens mij eet ik Verl meer dan normaal ben zo bang zo veel aan te komen.. Vannacht ook zo beroerd en boven de pot gezeten maar ik kan niet spugen dus blijft heel de tijd in me keel zitten...

17. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Hilse - mooi buikje! Begint lekker te groeien! :)

@keuken: hmm nog niet over nagedacht.. slecht he ;) Heb nu in een van onze schuifkasten een kant met 6 planken helemaal leeggehaald voor de beeb. Daar staan nu de luiers, de flessenwarmer, dekens, voetenzakken, zwitsal voorraad enz enz.. dat geeft al een opgeruimd gevoel ;) Voor de keuken moet ik nog wat bedenken.. aan onze keuken grenst een bijkeuken met schuifkasten etc, daar zou ik wel wat kunnen vrij maken. Vanaf volgende week ff kijken. Nog 3 dagen, dan gaat mn verlof in.. gek gevoel hoor..

@liga - wat fijn dat ie door mag slapen en hij dat ook een klein beetje doet. Hoe ben jij er nu aan toe? Ben je overdag gewoon uit bed? Ga je al zelf boodschappen halen? Hihi met al die dingen houd ik me nu bezig ;)

18. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    @Sunshine, vervelend meis :( hoop dat t snel beter gaat.

@liga goed om te horen dat de kleine man het goed doet en ook zo lekker slaapt. met jou ook alles goed??

@Mammietammie hoe gaat het??

@ctje 4 dagen en dan verlof.....t gaat zo snel!!!

hierrr kijk mijn temp.kaartje :D duidelijke ei :D. Moet ook wel icm de ovutesten en kramp van gister.
    uit mn werk meteen geklust, 1,5uur later een steek en kramp...tadaaa dat was vast mn ei. Nog goed optijd extra geklust. ik voel me helemaal blij haha

19. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hihi spannend Liefde! Nu wachten tot je kunt testen :)

20. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Liefde, klinkt goed!:D

@Ctje, haha ik ben ook wel een beetje vroeg met alles hoor :p

Deel Deze Pagina