@Hilse mooi buikje al zeg!! Ik zit weer op de wachtbank!! @Mammietammie al wat wijzer geworden? Je ovu test is later dan wanneer het lijkt dar je ei was....en je temp stijgt nog steeds.....?
Uk vergeet vast weer een hoop sorry vast : Ctje ik slaap smorgens tussen de eerste twee flessen en ga dan lekker douchen en optutten ( nadat ik de kleine heb gewassen en betut haha ) Ik doe alles wat niet met zwaar tillen te maken heeft in huis en boodschappen doe ik elke dag scheelt tillen . Stofzuigen mag nog niet zei m'n vk dus dat doet manlief of m'n moeder. Smiddags ga ik ook nog even liggen merk dat m'n heupen dan veel minder pijn doen s avonds . Sunshine las ik dat je je druk maakt om je gewicht? NIET DOEN! Hihi Ik was super slank ben 20 kg aangekomen. Na bevalling was er 6 af en nu vliegt t nog steeds eraf ben 10 kg kwijt en doe er niks voor. En t coolste is dat m'n buik bijna plat is ! De huid is wat zacht en los maar dat merk ik alleen als ik eraan zit. Ik vind m'n figuur echt mooier nu!
Ooooh helemaal over Sunshines zorgen over haar gewicht heengelezen.. meid maak je geen zorgen! Ik was de eerste tijd beste vrienden met mister Mc Kroket en mister Kaassoufflé At ook echt veel meer dan normaal en ben nu `pas` 9 kg aangekomen. En al kom je veel meer aan.. ik denk dat je het erna wel weer kwijtraakt hoor. Ik ga na mn bevalling - als ik er weer redelijk aan toe ben - lekker wandelen met die kleine.. mss nog iets van babyzwemmen als ie wat groter is. Wat goed om te lezen dat je alweer zoveel doet, Liga!! Ik hoop ook echt dat dat voor mij ook zo zal zijn. Draag je alweer ´normale´ kleding? Ik weet namelijk echt niet wat ik voor kleding moet hebben voor de tijd na de bevalling..
Mooie foto's Ctje! Liefde, YEAH! Nu duimen dat het raak is! En lekker genieten van je tripje naar Milaan Beetje vaag hè bij mij als je naar ovutesten en temp kijkt. Toch denk ik dat m'n ei maandag of dinsdag geweest is. Sunshine ik denk dat het niet zoveel kwaad kan hoor meer eten, je verbrand ook meer! Als je je echt zorgen maakt zou ik probeer zoveel mogelijk gezond te eten , als je dat weg krijgt
Ahh echt leuk!! Een collegaatje van mij is zwanger, 13 weekies nu en ze vertelde net dat ze pcos heeft en al meer dan een jaar bezig was. Dan vind ik het altijd zo fijn dat het toch lukt! Is echt een lieve meid, ben heel blij voor dr. Voor de meiden hier weer een stimulans om door te gaan.. je ziet: uiteindelijk komt het goed!! Als het goed is wordt vandaag de Fisher Price babygym bezorgd, die had ik afgelopen week besteld, hij gaat namelijk uit de collectie en ik vond 'm zooooo leuk (Fisher Price babygym rainforest de luxe) dus maar alvast besteld.. Volgens mij kun je 'm vrij snel na de geboorte gebruiken.. Ik zet 'm gewoon onder de kerstboom. Ziet er zo gezellig uit!
Haha mckroketten waren hier ook niet aan te slepen !! Ik draag m'n positie broeken nog puur omdat m'n Buik wel gevoelig is en strakke broeken nog pijn doen bij het zitten zie hechtingen die ik verder overigens niet voel! Ik pas zo goed als alles weer behalve truien die voorheen tot net op m'n broek kwamen die zijn nu ietsje kort maar dat trekt ook wel bij heeft vooral met m'n enorme boobs te maken
Woow, goed liga!! Hoop echt dat ik er net zo aan toe ben als jij zo kort na de bevalling! Wat droeg jij de eerste paar dagen na de bevalling? Ik denk namelijk dat ik daar niks voor heb..
Weltrusten meiden! ik vlieg morgenochtend vroeg, om half5 gaat t wekkertje. Zondagavond ben ik terug!!! fijn weekend allemaal. x
Veel plezier liefde! Geniet ervan!! Zo, laatste werkdag van de week! Heb echt geen zin om mn bedje uit te gaan, maar goed.. Mn Fisher Price speelkleed was trouwens binnen en hij is echt super!!
Goedemorgen meiden Liefde heeeeeel veel plezierrrr!! @ all oke meiden haha nou het gekke is patat vond ik zo lekker nu niet meer zo heb alleen maar trek in crackers en sla haha maar goed dan hoef ik me niet zo zorgen te maken hihi .. ik ben ook best slank en wilde dat zo houden hihihihihih maar ik eet wel meer dan normaal doordat ik zo misselijk ben.. ik heb ook echt trek in gezond eten , fruit groenten maar teveel fruit mag ook niet toch door de natuurlijke suikers? @mammietammie spannend over 11 dagen testen en liefde ook @ ctje leuk speeeeelkleed meis hihi , en idd met PCOS kom je er echt ook mijn moeder had het ook en twee gezonde kinderen gekregen het is alleen een omweg ! @liga gelukkig meis.. wel fijn dat het zo goed met je gaat maar wel nog even rustig aan he idd geen zware dingen hihihihi !!
@Sunshine - in het begin had ik ook echt helemaal geen trek in ongezond eten.. had trek in fruit enzo! Maar bij mij sloeg dat om en toen maakte mac flinke winst Gelukkig duurde dat niet zo lang hihi. Nu eigenlijk helemaal geen trek meer en al helemaal niet in warm eten.. Ik begin nu echt te waggelen door de pijn in mijn rug en heupen.. best wel rot. Neem lekker vaak een warm bad, dat helpt zo goed!
@ctje hihih dat zal dan bij mij ook wel gaan gebeuren, zou vanavond patat gaan eten maar daar heb ik echt geen trek in.. ga denk ik een lekkere pasta maken haha nee heb je nu helemaal geen trek meer? agh ja gewicht gaat wel doorleunen op een gegeven moment.. ja warm bad dan ontspant alles lekker he hihi.. ik nog een weekje werken en dan 2 weken vrij pff zooooooo aaaan toee..
@ Sunshine - ik had inderdaad helemaal geen trek.. maar nu ik lees dat jij patat zou gaan eten.. hahaha dat zou er wel ingaan zeg, jeetje! Maaaaaar mn man is niet van het ongezonde, dankzij hem zit ik denk ik pas aan de 9 kg.. als ik alleen zou zijn, zou ik denk ik veel meer aangekomen zijn. Mijn man was vandaag heel de dag thuis, dus hij heeft ook boodschappen gehaald en kreeg net een berichtje dat ie boontjes gekocht had, blegh! Ik heb nu nog 20 minuutjes les.. klasje zit hard te werken Vind het echt een heel gek idee dat ik volgende week gewoon nog maar 2 dagen werk en dat ik dan pas eind mei terugkom, jeetje.. dan is die kleine al een maand of 4.. gek he?! Voor de kids op mn werk is het wel goed dat ik met verlof ga.. ik kan steeds minder hebben en word echt een beetje zo'n zuurpruimpje hihihi. Heb gewoon een kort lontje! Het is echt al bijna kerst joh.. nog minder dan 2 weken!! Wat gaan jullie doen met kerst? Hier komen eerste kerstdag mijn zus en zwager en mijn opa en oma.. dan doen we cadeautjes en 's avonds gourmetten we. Tweede kerstdag gaan we naar mijn vader.. Daar heb ik eigenlijk weinig zin in Naar mijn schoonfamilie gaan we altijd in de dagen na kerst.. Vanavond de finale van the voice! Wie zou het worden? Ik gun het ze allemaal wel, behalve Johannes haha
Haha ach arme kinderen... Wij zijn eerste kerstdag gezellig met zijn tweetjes, wilden uit eten maar we zijn denk ik al te laat met reserveren. Tweede kerstdag komen mijn broertje en schoonzussen bij ons eten en cadeautjes doen. Mijn ouders zijn op vakantie en schoonouders heb ik niet. Knus maar gezellig dus deze kerst. Voor het eerst dat ik niet hoef te werken met kerst dus dat is heerlijk! @the Voice, ik gun het Floortje niet, verder maakt het me niet heel veel uit maar als ik echt moet kiezen ga ik voor leona. Ik was voor Sandra....maarja....
Oja vandaag zei een kind op m'n werk (zwaar autistisch) ineens uit het niks tegen mij: juf, jij bent Maria want je hebt een baby in je buik. Ehhhh.... Ben ik nou gewoon te dik of is ze helderziend Of teveel naar het kerstverhaal geluisterd
Oehh spannend mammietammie! Hopelijk voelde ze het aan hihi @the voice - nee, eigenlijk gun ik t Floortje ook niet.. maar liever zij dan Johannes. Hopelijk gaat t tussen Leona en Ivar.. en dan is Leona de beste! Ik was ook voor Sandra!
Hoi meiden, Hoe is het met jullie? @Mammietammie, Hopelijk voelde ze dat aan idd! Zou heel mooi zijn Verder is het hier rustig.. Ik heb m'n eisprong gehad. Had een duidelijke ovulatietest woensdagavond en vrijdagochtend is mijn temperatuur gaan stijgen.. Nu ff afwachten.. Wij zitten 1e kerstdag gezellig met de familie van m'n moeders kant bij mn oom en tante. M'n tante gaat het kerstdiner maken.. Nu al zin in want ze kan echt heerlijk koken! 2e kerstdag waarschijnlijk bij mn schoonouders.
@Kaatje - spannend he, dat wachten! Ik duim voor je dat het raak is! Zou wel erg mooi nieuws zijn, zo aan het eind van het jaar! Ook voor mammietammie en liefde zijn t spannende dagen nu he! Ik ga nu mn bedje uit. Was er nog even ingedoken een uurtje geleden. Was zo moe, moet er gewoon aan toegeven merk ik. Niet vervelend hoor, zo'n luieruur! Woensdag gaat mn zus mn buik gipsen. Van mij hoefde het niet zo heel nodig. Heb namelijk geeeeeen idee wat ik met die gipsbuik moet. Maar was toch bang dat ik er spijt van krijg ofzo.. en dan kan t straks niet meer. We hebben genoeg bergruimte, dus leg m wel weg. Fijn weekend! X
@mammietammie, haha wat schattig. Hoop dat ze gelijk heeft! Maria! Haha Meiden wij zitten weekendje centerparcs vandaar m'n afwezigheid