Wij gaan voor eerste kindje in 2012 (DEEL2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sunshine24, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lekker Hilse, geniet ervan!! Altijd zo knus he, met dit weer! :)

2. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Trouwens meiden, even een vraagje. Vanmorgen heb ik er een topic over geopend, maar mss weten jullie het :) Dit heb ik geplaatst:

Onlangs heb ik een travelbox gekocht voor in de luiertas (om de billendoekjes in te bewaren). De travelbox is heel plat, ideaal dus om mee te nemen. Nu mijn vraag: waar koop ik van die platte, kleine pakjes billendoekjes? De gewone die ik heb liggen van Zwisal passen alleen in mn normale wipe box.

...

Zo, vandaag alle sokjes, spuugdoekjes, badcapes etc gewassen en gestreken. Alles moet schoon!! Ook het hele huis is echt brandschoon en nu lig ik met rugpijn op de bank. Die kleine is druk!! Mn buik beweegt af en toe alsof er daarbinnen een behoorlijk feestje gaande is.. ;) Soms steekt er gewoon een handje/voetje uit hihi

3. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Heerlijk Hilse, lekker zwemmen :) Have fun.

Sorry Ctje ik heb echt geen idee... Al bij kruidvat gekeken?

Mijn ouders hebben een kat, superlief beestje, heeft nog nooit een vlieg kwaad gedaan. Nou kwam hij een paar weken geleden thuis met allemaal bloed onder zijn kin en kon hij een paar dagen niet kauwen. We dachten dat hij misschien was gestruikeld en daardoor met zijn kin ergens op geklapt. Gebeurd niet vaak bij katten dat ze verkeerd terecht komen, maar ok, het kan.
    Nu is het dit weekend dus weer gebeurd :$ We vermoeden daardoor dat hij gewoon getrapt is door iemand. Ik kan veel hebben maar geweld tegen dieren of kinderen :x:x Als ik een idioot dat zie doen issie nog niet jarig :x:x Ben zo boos :x

4. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo mammietammie, heftig!!! Ik kan daar ook echt niet tegen!!! Heb zelf 2 katten en hou hartstikke veel van ze, kan me ook niet voorstellen dat iemand een dier iets aandoet! Als je de dader(s) gevonden hebt, wil ik je wel helpen met wraak nemen! ;) Hoogzwanger desnoods hihi.
    Hoe is de kat er aan toe? Zou je ouders adviseren om het beestje veilig even binnen te houden om aan te sterken. Grrrr wat een idioten bestaan er toch!

5. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

k heb wel alles gelezen maar niet alles onthouden sorry alvast hihi !

@mammietammie ach wat erg zeg jeetje , hoop dat je snel er achter komt hoe en wat, hoe is het nu met het beestje?

@ctje hihi jij bent lekker aan de opruim hihihih.. lijkt me echt cool de kleine te kunnen voelen hihi!

@liga, wat een lieve fotos van je kleine op fb zeg!

@all.. hier gaat het wel voorlopig nog elke dag kotsmisselijk met zo heel af en toe dat het wegzakt.. op me werk hadden ze ook al wat door maar ga het pas de eerste week van jan vertellen. hihi.. ik moet 10 jan bloed prikken voor de combitest en 15 jan de nekplooimeting met als het goed is meteen de uitslag dus echt spannend.. heb nu vanaf de 24ste elke week een echo haha dat is wel leuk.. de 24ste dus, dan 3 jan, dan 9 jan termijnecho en dan 15jan weer voor de nekplooi hihi , ik had alleen gisteren weer gelezen dat de meeste miskramen voorkomen tussen de 8e en de 11e week snik duim duim duim.. ik dacht namelijk daarvoor maar goed ik ga er vanuit dat alles goed is was na de echo toch wel gerustgesteld hihi.. fijne dag meiden dit is mijn laatste werkweek ook druk druk druk..

6. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Howwww Sunshine, zit je weer te lezen over alles wat fout kan gaan? Niet dien meis! Ga maar denken aan al die echo's en hoe leuk het is om je kleine zo vaak te zien!
    Jaaa, om hem te voelen is heeel gaaf! Al gaat het zo nu en dan wel erg hard hoor.. de weken van de schattige kleine schopjes zijn geweest ;)

Liefde, hoe was Milaan? Lekker geshopt? Ben er nog nooit geweest. Mooie stad?

7. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Hey meiden,
    Milaan was fantastisch! Heel mooi en goed geshopt! Was er ook nog nooit geweest!! eten is er goedkoop en drinkrn duur! Pizza is 8euro, pasta ook....maar een warme choco is 7,50 en met slagroom 9,- haha. maar we hebben ons super vermaakt. en er lag veeeeel sneeuw!!!

heb alles wel gelezen....maar bent weer ff kwijt...komt vast omdat k net wakker ben ;)

8. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hey meiden!
    Hier ben ik weer!
    Het was super gezellig lekker gezwommen gegeten van alles:)
    Nu op terugweg, met 3 kwartier thuis ongeveer en er ligt een klein lief hondje op m'n schoot te slapen genaamd Puck! Zal zo een foto plaatsen:)

@Mammietammie, he bah wat vreselijk!! Zal toch niet zo zijn he! Word er al kwaad om gewoon grr!

@Liefde, fijn dat je zo hebt genoten! Wel prijsverschil zeg! Sjonge! Wat voor leuke dingen heb je zoal gescoord? Hihi;)

@Ctje, lekker aan de was en schoonmaak dus! Lekker hoor :p

9. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    @Hilse fijn dat jullie zo‘n leuk weekend hebben gehad!! Wat een schat de kleine puck!!

K heb in Milaan 3topjes, een vestje, een jurkje, pumps, enkellaarsjes een tas en portemonnee gekocht :) beetje proppen in de koffer en alles kon weer mee naar huis hihi

10. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Hey Liefde, fijn dat Milaan leuk was! Je bent iig goed geslaagd ;)

@ Mammietammie, jakkie, dierenmishandeling vind ik echt erg! Kan ik ook niet tegen! Misschien idd ff verstandig om het beestje ff binnen te houden..

@ Hilse, fijn dat je een leuk weekend hebt gehad! Aah lief een hondje, net opgehaald? Mijn hondje heet ook Puck! Wat voor ras heb jij?

@ Ctje, je hebt dus ook last van de bekende schoonmaakaanvallen haha ;) Grappig dat er af en toe een handje of voetje uitsteekt.. Lijkt me trouwens erg apart om zo'n kleintje te voelen in je buik..

11. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Liefde - klinkt goed, heerlijk geshopt dus! :) En nu weer spannend afwachten he.. voel je al 'iets'?

@Hilse - wat voor hondje heb je? Schattig hoor een klein hondje! En fijn dat je het goed gehad hebt in Center Parcs! :)

@Kaatje - inderdaad.. schoonmaakaanvallen!! En het is absoluut heel bijzonder om je kleintje te voelen, maar wil m ook zooooo graag in mn armen hiyden!

Morgen de een na laatste dag werken! Gek gevoel dat ik daarna tot eind mei niet hoef te werken.
    Morgenavond de laatste poging om ons ukje te zien op de 3d echo.. hopelijk doet ie mee! :)

Liga, hoe is het met jou? En met je ukkie? Ben je al een beetje gewend aan mama zijn? Wist je al veel van het verzorgen van een kleine? Ik maak me opeens zoveel zorgen dat ik niet weet om de hoeveel tijd ie moet eten, in bad moet, moet slapen, hoe je kolft en een flesje maakt etc etc.. word helemaal gek van mezelf!!

12. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    @Ctje, ja nog een week wachten!!! nee volgens mij voel ik nog niet veel. Ik heb gevoelige borsten/tepels maar dat had ik de vorige keer ook na de eisprong, dus dat zegt niks!! ik heb wel veel lucht in mijn darmen hahah. Moet echt veel scheetjes laten whahah ik was vandaag gelukkig thuis hihi. Mijn temperatuur is wel mooi hoog gelukkig.

meis geen zorgen maken hoor, het wijst vast voor zich en je hebt gelukkig een kraamhulp!!

13. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Oh ik heb sinds gister wel veel afscheiding....normaal heb k niks na mn ei! Dus dat viel me wel op :) maar ben pas 5dpo he....dus ben benieuwd. wil mezelf niet gek maken....

14. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hoi allemaal,

Met de kat gaat het op zich wel goed, enige is dat hij geen kattensnoepjes en andere harde dingen kan eten. Blikvoer gaat er wel in maar wel met moeite. Gevoeld aan zijn kaken en tanden bekeken maar dat lijkt wel goed te zitten. Hoop maar dat het niet meer gebeurd of dat hij zo slim is om niet bij die persoon in de buurt te komen :(

Hilse je hondje is een schatje! Wat is het ras?

Liefde klinkt als een heel leuk weekend! :D Wij waren afgelopen zomer in Verona en daar waren de prijzen voor drinken ook zo belachelijk. Ach, gelukkig maakt het heerlijke eten veel goed ;)
    Ik heb trouwens ook veel last van m'n darmen, maarja heb dat zo vaak dus kan niet zeggen dat het bijzonder is. Verder ook veel afscheiding de dagen na ei, is vandaag voor het eerst iets minder. Verder nergens last van eigenlijk. Ik hou het deze ronde ook niet bij in FF want dan let ik veel te veel op alles.

Ctje, lekker toch zo lang verlof! Zou ik ook wel willen nu ;) Heb je nog extra vrije dagen eraan geplakt?
    Heb je trouwens al ontdekt waar ze die billendoekjes hebben?

15. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Hilse - staat de foto van je hondje op fb? Ben nu ook wel erg benieuwd geworden hihi

@Liefde - spannend hoor!! Je kunt rond kerst testen dus! Zou wel een top kerst zijn dan! :)

@mammietammie - zo zielig voor die kat :( Hopelijk blijft ze er inderdaad uit de buurt.
    Ook voor jou kan t een super kerst worden!!
    Nee, nog steeds geen idee waar ze die kleine pakjes billendoekjes hebben.. Ga van de week even bij kruidvat en etos kijken.. anders doe ik er gewoon aangebroken pakken in, zoals hier werd aangeraden.
    Ik heb geen extra dagen verlof opgenomen. Alle schoolvakanties die in mn verlof vallen, worden erbij opgeteld :) Na mn verlof moet ik nog 5/6 weken werken en dan heb ik weer 7 weken vakantie! :)
    Volgend schooljaar maar 3 dagen werken.. 1 dag sowieso vrij en 1 dag ouderschapsverlof. Heerlijk!! :)

Truste dames xxx

16. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @ Liefde, ik loop bijna gelijk met je deze ronde. Mijn temperatuur is nu ook mooi hoog. Ik zit nu op 3 dagen na mijn ovulatie.
    Ik vind dat temperaturen nu toch best handig. Is nu ook een automatisme geworden.
    Spannend!

17. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    @Ctje...pffff dat klinkt erg relaxed allemaal met al die vakanties hihi.

@manmietammie aaah jeetje wat erg van de kat :( wie doet nou zoiets......
    spannend op t wachtbankje...blijf je nu door tempen?? Ik heb vant weekend niet gemeten....ik probeer ook nergens op te letten qua symptomen, alleen als t me echt opvalt vul ik t in op ff. anders maak je jezelf echt gek ja!!!

weltruste meiden. xxx

18. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    @Kaatje oh ook opt wachtbankje!! Allemaal...gezellig ;) spannend he!!
    blijf jij wel tempen nu je je ei hebt gevonden? Hoeveel cd zit je nu? Heb je n mooie cyclus?

19. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Oooh jij ook Kaatje!! Dat wordt een spannende periode voor jullie 3! :)
    Ik hoop op een kleine babyboom hier!!
    Ik ga zo mn konijntjes naar de dierenarts brengen, die worden geopereerd vandaag.. vorig jaar zijn hun tandjes verwijderd omdat ze onwijs scheef groeiden, maar bij allebei is er een tand teruggekomen. Die wordt alsnog verwijderd. Moeten wel helemaal onder narcose, dus dat wordt spannend.
    Voor de meiden die afvragen hoe ze zonder tanden eten: ze hebben ook kiezen. Dat wist ik ook niet hihi.

20. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Goedemorgen meiden

@ctje nee ik weet het maar ik kwam het toevallig tege hihi maar maandag weer een echo dus dan weet ik snel genoeg wat, nu een dag zonder ochtendmisselijkheid op gestaan eens kijken hoe de dag verder gaat.. hoop wel dat het geen slecht teken is.. borsten doen wel goed pijn en worden al vol!! :S hihi ga ik me toch weer zorgen maken dat het niet goed is arghhhhhhh onzekerheid..

@hilse oh wat is puck een schatje zeg hihi echt zo cute!

@kaatje , liefde en mammietammie ik duim voor jullie meiden, ik had ook veel afscheiding na me ei en veel rommelende darmen. oooohh zo spannend ik hoop voor jullie voor het mooiste kerstcadeau ooit

@ctje heerlijk toch je laatste werkdag en veel plezier vandaag met de echo hopelijk laat de bink zich nu wel goed bekijken!!
    @veetje hoe is het met jou meis ?

Deel Deze Pagina