Wij gaan voor eerste kindje in 2012 (DEEL2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sunshine24, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    oh en ik neem al gauw me woorden terug ben alweer kotsmisselijk grrr.. hihi niet klagen maar dragen zou mijn moeder hebben gezegd...

2. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Fulltime werkzaam in de techniek
    Noord-Brabant
    Hoi meiden,

Even een kort berichtje vanaf mijn mobiel.
    Ben de laatste tijd super druk, vooral met mijn werk... pfff.. Donderdag laatste dag en dan zal ik me weer iets vaker laten zien :).

Vanmorgen weer controle gehad bij de Vk, alles was goed en hartje weer gehoord :). Ook uitslag combinatietest was goed: 1:4400 voor down, 1:5000 voor Edwards en 1:440 voor Pattau, die laatste baart me wel een beetje zorgen,aar dat zal wel goed zitten.

3. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Liefde, ging net ff tellen en zit alweer op dag 31 van mijn cyclus.. Dus zal wel weer ergens in de 40 gaan eindigen.. Ik blijf nu wel gewoon doorgaan met temperaturen. Dit is nl mijn 1e cyclus waarbij ik temperatuur.
    Rommelende darmen heb ik ook last van en meer afscheiding.. Maar wil mezelf niet gek gaan maken.. Dus ik zie het over ongeveer 1,5- 2 weken wel..

@Veetje, fijn dat alles goed was!

4. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Veetje - 1:440 is geen verhoogde kans hoor :) Zal vast goed zijn. Mooie uitslagen!

@Sunshine - wat rot joh dat je zoveel last hebt van misselijkheid :( Maaaar je krijgt er iets moois voor terug :)

5. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou, de kleine deed beter mee deze keer! We zagen in ieder geval meer dan zn handen en navelstreng.. nog steeds niet perfect, maar ach, ik ben tevreden ;)

Hier een foto. Beetje ingezoomd op zn gezichtje!

6. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Wauw Ctje!! Wat bijzonder!!! Dat mondje en kinnetje zoooo schattig :D

Oh en hoe was je laatste dag?? Nu heb je verlof! Hoera!!!

7. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jaaa schattig he!! Neeeee nog geen verlof, helaas! Morgen nog tot 11u, dus wel heeeeeel bijna verlof, jeeeej!!

8. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Oooh ik ben een dag te vroeg haha....nou, bijna hoera voor je verlof ;)

9. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ctje wat een mooie echo!
    Hier erg druk manlief heeft vakantie dus veel kraamvisite en uitjes :).
    Maak je niet druk om wat je moet weten het gaat zo natuurlijk. Vanaf Het moment dat hij geboren was klopte alles en leek het alsof het nooit anders was. En wat betreft voeden enz daarin word je heel goed begeleid de eerste week door kraamzorg en daarna kun je de info lijn van het consultatie bureau bellen of naar hun inloop spreekuur gaan.
    Vandaag zijn wij daarnaar toe gegaan om hem te laten wegen we waren zo nieuwsgierig ! Het gaat heel goed hij weegt al 3362 gram! En hij komt nog maar 1 x snachts dus we slapen heerlijk!

Sunshine: wat vervelend die misselijkheid!! Hoop voor je dat t snel zakt :(

Meiden ik hoop gauw meer tijd te hebben om te reageren!

10. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Mooi hoor Ctje! Nog een paar weekjes dan zie je hem in het echt!
    Veel plezier morgen op je laatste werkdag.

Veetje tijd voor een buikfoto :D ;)

11. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Ctje, mooi zeg!! Vrijdag mag ik ook!! :D:D

@Veetje, uitslagen zien er goed uit hoor meid!

@Liga, fijn dat hij goed groeit en dat jullie 's nachts al zo lekker kunnen slapen!

@hier, mis m'n mannetje!!
    Heb nu wel ons kleine honden meisje bij me in huis dus wel gezellig. Die moet 's nachts ook 2 x plassen nog pff! hihi alvast oefening :p

12. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Bedankt meiden! Ik ben ook echt helemaal verliefd!!

@Liga - gelukkig! Je stelt me weer gerust! :) Wat fijn dat jullie kleintje 's nachts nog maar 1x komt. Kunnen jullie weer genieten van je nachtrust! Ben je lichamelijk weer goed aan het herstellen? Veel last als je gewoon op pad bent?

@Hilse - leuk hoor vrijdag! ben benieuwd! Jij kunt dus alvast oefenen op je gebroken nachten met je pup ;) Ik oefen ook elke nacht, aangezien ik 3/4 keer per nacht eruit moet om te plassen :(

Ik ga opschieten! Laatste dag aan het werk! Super vreemd idee dat ik daarna mijn lokaaldeur achter me dichttrek voor een maand of 5.. Ga de kids echt wel missen!! Gelukkig werkt mn man op dezelfde school, blijf ik toch nog op de hoogte :)

13. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Goedemorgen meiden!

@ctje ah wat een schatje hihihihi gelukkig werkte hij wel wat beter mee zeg hihi dan de vorige keren. en je laatste werkdag jeeeeee!! het komt nu echt dichtbij he!!

@veetje ik snap de waardes niet zo kan ook nergens de gemiddelde waardes ofzo vinden maar ik zie dat hilse zeg dat alles goed is qua jou waardes, ik heb 15 januari de nekplooimeting en meteen de uitslag.. eigenlijk is dat al heel gauw..

meiden ik ben wel zenuwachtig voor de echo voor maandag.. straks is het niet goed zit ik er mee op kerstavond ik weet het mag het niet denken doe het ook neit denken maar blifj wel met beide benen op de grond staan en heb het toch in me achterhoofd.. me gevoel zegt wel dat alles goed is en dat oma vast over hem of haar waakt hihihihih.. zo spannend.. dan gauw naar de eerste week van januari dan ben ik bijna 12 weken jeeeeeee..

@hilse wat een liefje zeg ja je kan dan goed oefenen met mijn pup hoefde ik er niet uit om te plassen ze hield het meteen al vol.. maar zelf m oet ik nu ook 3 tot 4 x per nacht plassen haha dus ik oefen ook al :p

@liefde hoe is het meis? je temp is nog wel lekker hoog.. wanneer ga je testen??? zondag?

en jij mammietammie ook jouw temp is niet laag, wanneer ga jij testen????

14. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    @Sunshine, meid het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar je hebt al zp‘n goede echo gehad!! komt vast goed en je mama waakt over dr kleinkind! :)

@ctje succes je laatste dag!

@liga fijn dat alles goed gaat :D

@Veetje, lekker genieten van je zwangerschap! Zelf zeggen de waarden mij niet veel, maar het zal vast goed zitten!!

@Mammietammie hoe gaat t?

Ik ga 1e kerstdag testen :) dinsdag dus.....
    dan is het ook 1 dag na nod als mijn lf nog steeds 12 is...
    spannend :) op mn gevoelige borsten na voel ik eigenlijk niks :) normaal benk moe na mn eisprong en futloos ;) gister had ik energie voor 10 heb gisteravond veeeeel schoongemaakt en geregeld, heerlijk.

15. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @ Sunshine en Veetje - Volgens mij is vanaf 1:200 een verhoogde kans.. jij zit daar dus nog onder (of qua cijfers boven :)) En zelfs 1 op 200 zou nog betekenen dat je slechts 0,5% kans hebt op een kindje met een afwijking.. Dat is nog een zeer kleine kans! Dus ik zou me geen zorgen maken..

Sunshine, ik snap je zorgen.. zeker zo rond de kerst! Maar ga er gewoon vanuit dat alles oke is met je kleine. Die kleine vindt het veel fijner als hij/zij een ontspannen mama heeft dan een mama die zich heel veel zorgen maakt! Houd dat maar in gedachten en ga lekker genieten! Alles komt goed, let maar op mijn woorden :)

Nog een uurtje werken, dan zit het erop.. Ik vind het zooooooooo gek! 5 maanden thuis en heerlijk met mijn kleine ventje zijn! Hopelijk komt ie wat eerder (38 weken vind ik wel mooi hihi) Hoop iig niet dat ie tot 42 weken warm bij zn mama blijft!
    Vanmiddag zussenmiddagje, heb er zin in! Ze gaat mijn buik gipsen en we gaan samen lunchen! Vanavond heeft mijn man nog kerstgala met onze leerlingen, ik ga daar niet meer naartoe, mn mooie jurk past niet meer en ik vind het niet prettig met die keiharde muziek hihi. Als mn man vanavond thuiskomt, heeft ie ook heerlijk 2 weekies vakantie, kunnen we samen de laatste dingen regelen. Als mn man weer gaat werken, ben ik al 37 weken, dus dat wordt echt spannend vanaf dan!

16. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Spannend liefde, ik duim voor een mooi kerstcadeau en ik kom eerste kerstdag zeker even spieken hier!!

17. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @ Ctje, geniet van je verlof meis!

18. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

ik kom ook zeker spieken eerste kerstdag oh zoooo spannend liefde!!!

@ctje je hebt lekker verlof nu yeaaaahh lekker rustig aan gaan doen he oh en ik heb nog een vraagje mijn borsten gaan nu minder pijn doen is dat een goed teken of slecht, heb natuurlijk weer een slecht bericht erover gelezen.. stress hem wel.. gisteren was ik bij me schoonouders, sprong hun hond van 45 kilo met beide poten midden op me buik pff deed zeer.. daarna wel wat krampen maar weet het ook niet.. ben blij als het maandag is dan weer een echo hoop zo dat alles goed is.. had jij dat ook ctje dat je borsten ene x dan minder waren?

ik moet vandaag ook voor het laatst werken en dan ben ik twee weken vrij en als ik 7 jan weer moet gaan werken ga ik het nieuws vertellen op me werk, hoop dat ik zover mag komen ga er wel van uit en wat liefde al zei dat oma over zijn of haar kleinkind waakt..

19. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Gekke meid! Mijn borsten deden soms een dag zeer en de dagen erop helemaal niet! Dan baalde ik zo, ik wilde heel graag dat ze pijn deden, omdat ik dan dacht dat het goed zat! ;)
    En die hond op je buik.. ja dat is vervelend, moet je zeker mee oppassen, maar realiseer je ook dat je kleintje goed beschermd zit. Hem/haar zal niet zo snel iets overkomen. Er zijn zat zwangeren die bijvoorbeeld hard gevallen zijn en dan wordt er ook gezegd dat de kleine stevig verpakt zit hihi
    Dus: maandag lekker genieten van echo nummer 2 en na je vakantie iedereen op je werk het mooie nieuws vertellen. :)
    Succes op je laatste dag!! Niet teveel piekeren. Het is bijna maandag. Dikke knuffel!

20. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Ohhhh gelukkigggg hihi ik had volgens mij zo een zus van je kunnen zijn hahahaha.. wat kan ik mezelf toch gek maken he maar jou verhaal maakt me minder ongerust.. ik wil idd ook dat ze elke dag zeerder gaan doen dan denk ik dat het goed zit, ik voel ze nu nog wel maar wel minder en ze jeuken heel erg denk dat dat door het groeien komt en me huid uitrekt dus ben goed aan het smeren.. hihi dank je wel meis voor je berichtje zo snel !!Ja ik moet er echt opletten op die honden , me schoonzus zei ook dat het nu nog geen kwaad kon omdat de beeb zo goed verpakt zit hihih.. ja maandag avond weer lekker genieten en mooie kerst ervan maken hihi.. Dank je wel meis ga niet teveel piekeren proberen hihi.. zometeen kerstontbijt hierzoo. hoe voel je je verder? Rustig aan he , oh zo spannend voor je komt zoooo dichtbij!! liefs en knuffel

Deel Deze Pagina