Wij gaan voor eerste kindje in 2012 (DEEL2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sunshine24, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    @Sunshine haha moet soms zo om je berichtjes lachen, gekkie ;) maar ik snap je ook zo goed...ik zal t zelfde hebben.

pffff tempen is.niks voor mij hoor, had gewoon moeten stoppen na mn eisprong.
    het is nu al 2 dagen achter elkaar 36.9 en daarvoor 37....
    nu ben ik dus al bang.....:( hoop dat ie morgen weer stijgt :)
    voel me verder ook energievol en nergens last van....dat is in mijn ogen ook al geen goed teken..

vanavond kerstborrel vant werk :)

2. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Had gister ook nog een fikse rekening van de fertiliteitsarts!! valt niet in basisverzekering

en van de gyn...die valt eersr in eigen risico! En die had ik voor nog maar €60 verbruikt...dus kon nog ff 160 bijleggen ;) duur grapje!!

maar heb het er wel voor over hoor :)

3. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Pff lekker dan liefde, zeker in deze maand ;) Blijf het toch zonde vinden om elke maand zoveel te betalen aan de zorgverzekering en heb je dan eens wat nodig mag je ook weer dokken...
    Mijn temp is vandaag ook wat lager. Heb ook niet het gevoel dat het raak is, maarja nog even afwachten. Zal waarschijnlijk een rode kerst worden ipv een witte of roze :p hihi... Ik ga ook eerste kerstdag testen (hoop ik).

Sunshine gekkie, genoeg mensen hebben 9 maanden helemaal nergens last van. Komt allemaal goed meid.

Ctje, jeeeeeej verlof! Hoe was je zussendag?

Veetje hoe gaat het met haken?

Barb hoe is het met jou? Zag dat je in Jan weer gaa werken, wat gaat dat snel zeg :(

4. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Liefde - zonde zeg, zo'n rekening.. zeker omdat je elke maand al zoveel betaalt aan je zorgverzekering.. heb je een keer wat nodig, kun je het alsnog zekf betalen. Maar inderdaad.. voor een goed doel he!!
    Van temp heb ik echt geen verstand. Ik duim gewoon voor een posi test!

@mammietammie - voor jou natuurlijk ook!! Hoop niet dat het een rode kerst wordt! Roze!!!
    Idd verloffff jeeeeee!! Zussendag was gezellig. Ze heeft mn buik gegipst, echt een apart gevoel joh! En toen ze het gips eraf haalde, zag ik pas watvoor megabuik ik heb ;) Verder nog geshopt, heb nog een lief vestje van Z8 gekocht voor mn ukkie.

Maandag gaan mn man en ik nog een keer saampies uiteten. Zal wel de laatste keer zijn voor de bevalling! Nog even van genieten. Als we nog leven dan.. want mn zus is er heilig van overtuigd dat de wereld morgen vergaat ;)
    Morgen naar de vk en alle kerstboodschappen halen.. dat laatste vind ik maar niks.. die drukte en half lege schappen. Hopelijk kunnen we alles vinden wat we nodig hebben. Fijne dag allemaal! X

5. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Meiden.. mag ik paracetamol? Ik voel me helemaal niet lekker en heb vooral veel last van hoofdpijn.. zit nu achter mijn oog en bij elke inspanning lijkt t erger te worden. Heb nog geen paracetamol op tijdens mn zwangerschap, omdat ik twijfelde of het mocht, maar nu zou ik er graag een nemen!

6. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Heb voor je gegoogled Ctje.
    het mag, maar niet meer dan 4 per dag en langer dan een week achter elkaar!

Ik hoop dat je je snel beter voelt!!

7. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Pfff heb echt een dip vandaag!! Heb gewoon zo‘n gevoel dat t niet gelukt is! En heb vooral in mn hoofd zitten dat t nooit lukt!!

heb net maar de 310 voor fert.arts en 160 voor de gyn overgemaakt pffff hoop dat ze voor dat geld ook ooit verblijden met goed nieuws ;)

8. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dank je liefde! Dan neem er meteen 1 in! Hopelijk zakt het.

Jeetje, wat een geld zeg, 310 euro!!
    Probeer positief te denken. Wie weet is het gewoon raak deze maand! Je had zo'n top ei! ;) En natuurlijk gaat het ooit lukken!!

9. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Ctje, heb van vk gehoord dat je er wel 6 per dag mag maar idd niet langer dan een week.
    2 per keer helpt beter!

10. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Okee Hilse, bedankt!! Heb er net 1 ingenomen.. neem er zo nog 1 in. Blijf nog even op bed :)

11. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Ja veel geld he!! Het mailtje met de bloeduitslag kostte me ook gewoon €90 Haha....achja!

Ga nog even proberen me te concentreren op mn werk :D

12. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Liefde belachelijk zoveel geld!

Ctje laat anders morgen ff je bloeddruk controleren je loopt op t einde en hoofdpijn kan echt op Hoge bloeddruk wijzen ..

13. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Liefde idd duur zeg! Mag het ook wel waard zijn hihi komt vast goed!!

14. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sunshine spannend maandag! Maak je niet te druk je beebje doet t gewoon heel goed en de wisselende kwalen horen erbij ;)

Ctje zie nu dat je verlof hebt ( ik reageer per blz achterstevoren :p) geniet ervan!

Hier ineens veel kraamvisite iedereen gaat nu ineens bellen voor een afspraak :p wel heel leuk hoor!:)

Oja een tip: pamper luiers en etos lotion billendoekjes zijn super goed!
    Sla van de doekjes maar dozen in wij gebruiken een pakje per drie dagen :p met 72 doekjes.. Haha Oja en koop 2 x meer hydrofiel luiers dan aanbevolen heerlijke dingen voor alles ik gebruik ze ipv Waskussenhoes omdat ik anders 10 hoezen moet hebben( vind t lekker om veel te verschonen hij ligt er toch ook veel op)

15. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @ ctje gaat het meis je mag idd vier per dag maar dat weet je nu al hoop dat het snel zakt hihi

@ liefde jeetje waarom word er niets vergoed dy is bij bij mij niet hoor meis heb jij nog je eigen risico van dit jaar? Oh hoop zo boor je dat het gelukt is!!! Kan nog steeds he!!!!

@ liga fijn meis dat zo goed ga je zal wel druk hebbe idd met alle visite en bedankt voor je lieve berichtje ik probeer het uit mijn hoofd te zetten

Bedankt meiden k lig ook op bed voel me echter niet lekker pff buikpijn misselijk maar komt goed hihi

16. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Liga, hihi leuk en handig die tips!!
    Ik heb nu 2 dozen billendoekjes van die voordeeldozen zitten 20 ofzo in? Van die aanbiedingen bij kruidvat haha. Maar zal eens zien of ik nog wat insla :p
    Hydrofielen heb ik er nu 20 van....

@Sunshine, balen meis dat je je zo naar voelt! Hoop dat het gauw beter gaat!

Baby is vandaag lekker drukjes! Echt gezellig voel hem elke dag meer!! En ook echt hard!
    Morgen de 3/4D echo, zo'n zin in!! Om 16.00! Ben benieuwd hoe die nu ligt en hoe z'n gezichtje eruit ziet:D
    Als jij zich tenminste goed laat zien haha!

17. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Liga - de vk controleert elke keer mn bloeddruk, dus ben erg benieuwd hoe die morgen is..
    Thanks voor de tips.. ben jij begonnen met pampers newborn 1? Ik heb daar nu 2 pakken van liggen, weet niet hoe snel hij in maat 1 zit.

Hoofdpijn is trouwens nog steeds niet gezakt. Vanmiddag was t minder, maar nu helaas weer flinke hoofdpijn. Zo ff relaxen in bad!

@hilse - leuk morgen!! Ben ook heel benieuwd.

18. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Balen Ctje van je hoofdpijn. Wel goed idee van liga om je bloeddruk te Controleren.

Ik heb al een paar daagjes savonds last van m'n onderrug... Nu ook weer. Dat heb ik tot nu toe nog nooit gehad als PMS. Ben benieuwd maar ik ga er maar vanuit dat ik gewoon ongi word dan is de teleurstelling minder hoop ik...

19. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    @Sunshine ja ik had nog eigen risico van dit jaar! Gyn kostte totasl €470, maar ik had nog maar €60 van de €220 gebruikt....daarom eigen bijdrage van €160 Moeten betalen.....waarsch ben jij al door je eigen risico heen :) volgend jaar moet je maar snel naar de vk die zit int basispakket ;)

@mammietammie...spannend!! je.voelt toch altijd weer van alles he zo opt wachtbankje!!

20. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Echt heel spannend voor jullie Liefde en Mammietammie! Zou wel echt super zijn als jullie geduld nog wordt beloond! :)

Heel fijn.. hele nacht lekker geslapen, maar word toch weer wakker met hoofdpijn! :( Om 12u naar de vk.. hopelijk is mn bloeddruk nog steeds goed!

@Brittney - hoe voel jij je? We zijn er bijna he! :) Al klaar met de geboortjekaartjes? Alle andere dingetjes klaar?

Deel Deze Pagina