Wij gaan voor eerste kindje in 2012 (DEEL2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sunshine24, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    @Kaatje, oh nee :( Balen
    Was je cyclus nu 45?

2. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Nee mn cyclus was 35 dagen. Dat is het enige positieve eraan.. Waren gisteravond met vrienden uiteten en toen vertelden ze dat ze zwanger zijn.. Ik ben heel blij hoor voor ze, maar was toch wel ff dubbel omdat ik net ongesteld was geworden.. En ach we zijn net bezig.. Dus we gaan in januari weer verder..

3. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Aaah Kaatje balen :( Knuffel! En dan ook nog zo'n boodschap...dat is wel lastig idd als je zelf ook zo graag wil!

Spannend liefde hij is idd wel hoog ja!

Ik ben nog niet ongesteld gelukkig! Maar m'n temp is wel lager... Maar ik heb wel rot geslapen door de slaapdienst en daardoor ook vroeger getest dus helemaal betrouwbaar is het vandaag niet. En morgen moet ik helaas ook vroeg op. Heel misschien ga ik morgenochtend testen, want m'n mannetje houdt het ook niet meer uit nu ;) die heeft testdrang :p :D

4. Hilse

Hilse Niet meer actief

@kaatje, Aah balen meid:(
    En dan ook nog zulk nieuws van je vrienden! Beetje dubbel gevoel dan zeker..

@mammietammie, ben benieuwd!!

Hier redelijk geslapen maar wel weer 2x eruit geweest om 2 en 6uur voor Puck. Vermoeiend hoor :p
    En dan ook nog snotverkouden en hoesten last van de keel brr

Gisteravond legde vl z'n hand op m'n buik en baby ging toch lekker hard schoppen! Echt super grappig :D

5. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Bedankt meiden! Ja was idd een heel dubbel gevoel.. Ik ben heel blij voor ze.. Maar ik wil zelf ook zo graag.. Nou ja was ff balen maar in Januari hebben we weer een nieuwe kans :)

@ Mammietammie, ooh meis, ik hoop zo voor je dat het deze keer raak is! Ik duim voor je!
    @Hilse, haha wen er alvast maar aan ;) Wat voor hondje heb je?

6. Hilse

Hilse Niet meer actief

@kaatje, een Jack Russelltje, echt een liefje hoor! Ze is alleen nog niet helemaal zindelijk dus goed opletten en consequent naar buiten..

7. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Kaatje - wat vervelend zeg! En dat na zo'n bericht van je vrienden. Snap dat het heel dubbel is: je wil zelf ook zo graag! Hopelijk is het in het nieuwe jaar snel raak!

@Mammietammie - hihi schattig dat je vriend niet kan wachten!! Ik vind dat jij het ook lang volhoudt hoor :) Ik zou allang getest hebben, knap hoor! :) Ben benieuwd en ik kom morgen als ik wakker ben gelijk kijken!

Hier is onze garage vol gelopen door de regen.. we hebben onder ons huis een grote garage die we niet gebruiken voor de auto's, maar als opslag. Alle dozen zeiknat.. de schade lijkt mee te vallen, maar we zijn al de hele ochtend aan het dweilen hihi.

8. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @ Ctje, ja hoop ik ook! We moeten nu met zn allen duimen voor Mammietammie en Liefde!
    Vervelend van je ondergelopen garage.. Gelukkig dat de schade mee lijkt te vallen!

@ Hilse, ooh leuk een jack russelltje.. Onze puck is ook een jack russelltje.. Een bruine..

9. Mammietammie

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik kon niet meer wachten...heb net getest...
    Negatief helaas... Als ik echt een late innesteling heb gehad kan het nog veel te vroeg zijn, maar vooralsnog ga ik er maar vanuit dat ik gewoon ongesteld ga worden. Ga voor woensdag niet meer testen denk ik.

:(

10. Hilse

Hilse Niet meer actief

Meen je! Chocotan?:D
    Een jochie of een meisje?:p

11. Hilse

Hilse Niet meer actief

@mammietammie, balen meid :(
    Maar geen bloed geeft moed! Knuffel!

12. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ooooh balen!!! :( Maar wat je zelf al zegt: als het een late innesteling is, kun je ny nog niet positief testen.. Dus even afwachten nog, hoe rot het ook is! :( Woensdag is 2e kerstdag, wie weet test je dan positief, mooiere tweede kerstdag bestaat niet!! :) Ik duim nog even door!

@Liefde - wanneer ga jij testen? Eerste kerstdag?

13. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    @mammietammie :( wie weet te vroeg getest...ik duim voor je

@ctje hoest met de garage?? Weer droog...balen zeg
    ja k test 1e kerstdag!! Maar t begint weer erg te kriebelen om te testen ;)

14. Mammietammie

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Nooouuuu... Ik snap het niet meer. Net weer bloed met afvegen, dikke klont donkerrood slijm ook, sorry :) dus ik denk, nou ok,toch ongesteld. Maar nu is het weer over...:( :x

15. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Hmmmmmm shit mammietammie ik dacht Miss ook een late innesteling? Bedankt voor de tip voor de puistjes ga eer morgen naar kijken in de winkel.. Ben echt een grind tegel

Ik hoop dat het niet doorzet! Meid, een knuffel!

Voor jou ook een knuffel Kaatje... Je cyclus is op zich wel netjes toch 35 dagen

16. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hmm Mammietammie.. wat vaag!! Meer dan afwachten kun je nu niet.. wel rot he, die onzekerheid :(

Jeetje Sunshine.. ik zie in je banner dat t al 34 dagen geleden is dat jd positief testte.. wat gaat dat snel!! Voelt echt als 2 weken geleden..
    Ik ga me gauw omkleden en dan richting restaurant met zn man, zus en zwager.

17. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Oh raar Mammietammie....ben benieuwd naar je temp morgen. misschien word je daar wijs uit?

18. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @ sunshine, die 35 dagen is idd netjes.. Naja in januari maar weer opnieuw proberen..
    @ hilse, puck is een meisje van 1,5 jaar en is helemaal bruin en oo haar buik een beetje wit..
    @ mammietammie, balen meis.. Hoop dat het niet gaat doorzetten, en dat het gewoon een late innesteling was..
    @liefde, spannend meis! Hoop op een positieve test!

19. Hilse

Hilse Niet meer actief

@kaatje, leuk zeg! Onze Puck is chocotan en 9weken oud inmiddels.
    Ze ligt nu heerlijk naast ons bed te slapen in de bench. Ik gok dat ik er rond 2uur weer uit moet voor haar :p
    Maar dat geeft niet want moet zelf zo vaak plassen nu!!! Grrr :p

20. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    @Mammietammie.....en wat deed je temp? Ben je nog niet ongesteld?

Ik ben alweer op m'n werk...druk druk druk! Kantoor sluit vandaag om 3uur, dat is heerlijk! Alleen moest er vandaag wat af, dus ben ik maar om kwart voor 6 met manlief meegereden, die moet om half 7 beginnen en rijdt zo ongeveer langs mijn werk...dus heeft hij me maar afgezet! Anders komt er niks van terecht dat ik eerder begin haha, als ik zeg dat ik een half uurtje later er wel uit ga dan komt er niks van terecht en draai ik me lekker nog een keertje om en ben ik alsnog half 9 op kantoor.

Hier vind ik het eigenlijk wel spannend worden.....
    Vandaag mijn NOD, maar mijn temp was vanochtend nog steeds hoog (37+). Mijn borsten worden steeds voller en zijn erg gevoelig aan de zijkanten. Ben al 2 dagen achter elkaar opgestaan met een rare lichte misselijkheid, alsof het komt doordat je wat moet eten, maar als ik wat ga eten dan staat het ook zo tegen.

Morgenochtend gaan we een testje wagen...... Eigenlijk wil ik vanmiddag een ovu test doen om te kijken of die positief is haha

Deel Deze Pagina