@liefde, haha lekker vroeg zeg! Gelukkig ook weer vroeg vrij! Oeh spannend zeg!! Haha ja is zeker minder "eng" dan een zwstest ook? Ik duim!! Hier best wel beetje moe enzo, eerst kon ik niet slapen dus om half1 nog met Puck buiten geweest. Daarna half 3 en nou net een kwartiertje terug.. Dus doe gauw m'n oogjes weer dicht hihi
@Hilse haha, ja misschien dat ik dat minder eng vind Weltrusten nog even ik zou ook wel weer m'n bedje in willen haha
Oehhh spannend liefde!! Mn ovutest was spierwit toen ik zwanger was.. dus hoeft niks te betekenen.. Werkze vandaag! Hier echt een rot nacht, om het uur eruit om een Rennie in te nemen en te plassen. Heb t zooo zuur, heb vanalles geprobeerd. Kon wel huilen zeg! Nu nog steeds niet over.. Ben ook misselijk
Oh nou dan moet ik het misschien maar niet doen......straks een teleurstelling om niks Oh vervelend zeg...en vooral dat zure en misselijkheid bah daar word je alleen maar beroerder van! Hoop dat het snel wegtrekt....ik heb wel eens gelezen dat je een middeltje van de HA kan krijgen tegen misselijkheid....wie weet anders even bellen? Kan je lekker de feestdagen door!
Precies.. om teleurstelling te voorkomen hihi. Ik had ook gelezen dat ovutestjes posi zouden zijn bij zwangerschap, maar hier nog geen streepje roze te zien. Dus ik dacht al: helaaaaas, maar de dag erna wel een posi zwangerschapstest Dus ik duim voor morgenochtend. Ik zal even kijken hoe het gaat met mijn zuur/misselijkheid. Komt ook door het uiteten gaan gister. Hopelijk zakt het en anders zal ik de HA even bellen.
Aah wat lief Ctje!! Hoe gaat het met de misselijkheid en zuur?? Hier nog lekker verkouden ben er ziek van. Eerst maar weer een paracetamol innemen..
Mn misselijkheid is wat gezakt, heb alleen nog niks gegeten. Ben bang dat ik het weer zuur krijg. Nu met mn mannetje op pad, we zoeken nog een lamp voor naast de commode. Maar we zijn nog geen 10 min onderweg en ik moet alweer plassen hahaha @Hilse - hmm wat vervelend!! Idd een paracetamol en hopen dat het zakt..
Liefde jeetje meis wat is jou temp. Nog hoog en je klachten klinkenmgoed, heb een goed gevoel erbij hihi spannend morgen testen hè! Hier nog beroerd vanavond een pretecho dat had jij nog gevraagd hè ctje hihi sorry late reactie.. Moet het dus zelf betalen maar doe het omdat me zus een me had meet 9 wk en een schoonzus ook maar ga d'r van uit dat alles goed is laat jullie vanavond foto zien, heb het hartje ook nog niet geoord hoop vanavond wel! Ctje wat vervelend meis dat je je zo rot voelt melk helpt ook niet tegen maagzuur? Ik ben echt een zeef veel vergeten voor kerst haha nu wel alles binne en ook vergeten voor dat puistjes spul gezicht word maar erger Pff leuk met kers Mammietammie hoe is het met jou Kaatje ja op naar januari een nieuw jaar! Hopelijk snel raak
@Sunshine haha, vergeetachtig hoort er bij Leuk vanavond een pretecho! Ik hoop dat alles goed is en dat je een mooi hartje hoort... Ooohhh ja maak me nu nog zenuwachtiger ja Kan niet wachten tot morgenochtend, maar ben ook een beetje bang voor een teleurstelling. Maar ik heb ook echt last van veel afscheiding, en mijn urine is heel erg troebel en mijn borsten zijn veel voller en gevoelig! Stiekem heb ik er ook goede hoop bij, maar ik ben bang hoe harder ik het roep.........dat de test dan dus wel weer negatief zal zijn
Oh meiden mijn hart gaat tekeer!!!!!! Mijn ovu test heb ik nog nooit zo positief gezien!!! heb urine al weggedaan...stom stom stom!!! morgen testen testen testen!!!!!
Waaaaaaaa spannend!!!! Wat een mooi kerstcadeau zou dat zijn!! Kun je wachten met een zwtest tot morgenochtend? Met middag/avond urine zou ue ook posi moeten zijn hoor.. dus als je wil kun je vanaaf testen Veel plezier Sunshine!! Zit vast goed! Enne.. Melk helpt elke keer even, brood ook
Ohhhhh liefde k denk dat het zo ver is heb gelezen dat je knal test kan hebben met ovu test als je zwanger bent je moet nu niet meer drinke. En dan straks testen spannend Dank je ctje daarna gaan we naar me zus Cadeautjes doen
Oh ik ben een stuiterbal!!!! we gaan zo naar vrienden voor kerst!! stom dat ik de urine meteen heb weg gedaan. ik moet van mn man normaal doen en morgen samen met hem testen. whaha. hij zegt het wel maar is zelf ook hyper
Hahah dat herken k, wann heb je voor laats gedronken Miss moet je straks weer plassen kan jr. Daarmee testen oh spannend duim zo voor je!!!! Als het zo is kan die er nu al wel uitkomen uit de test en je temp is zo hoog!!!
Liefde, haha ja snap ik! Je kan met de testen van tegenwoordig toch elk moment van de dag testen?? Tenminste, ik heb al testen in mn nachtkastje liggen die ik op elk gewenst tijdstip kan gebruiken.. Haha ik zou echt niet zolang kunnen wachten!
Hooooooow hoe kun je ons nou tot morgen in spanning laten? Zelfs ik word er hyper van! Was ik bij Sunshine dr test ook hihi Gezellig Sunshine, ik doe vanavond niks speciaals.. Oh jaaa ik krijg mn cadeautjes van mn man en hij van mij. Daarna ga ik denk ik heeeerlijk in bad! Geniet van je echo, zal vast bijzonder zijn. Het groeit nu nog zo snel!
Spannenddddd liefde! Klinkt veelbelovend! En ik zou ook gewoon nu testen hoor tenzij je maar 1 test in huis hebt Ik ben nog niet ongesteld, temp wel gezakt. Maar ik verga echt van de buikpijn Vraag me af wat dit voor idioots is. Hoop niet dat mijn lichaam nou ineens raar gaat doen na al die goede cyclussen. Voel me echt bleghhhh