Wij gaan voor eerste kindje in 2012 (DEEL2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sunshine24, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    hilse: je bent al bijna op de helft! wat gaat dat snel!

2. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Schrikken Ctje, rustig aan dan maar meid!

Sunshine een werkgever is verplicht om je vrij te geven voor artsenbezoek, dus niks 'je bent de middag vrij doe het dan maar'. Zeker als je daar al zvm rekening mee probeert te houden.

3. Mammietammie

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    #123 Mammietammie, 23 okt 2012
    Laatst bewerkt: 23 okt 2012
    Veetje, met mij gaat t redelijk... Vorige week wel een hele leuke vakantie gehad maar nu weer begonnen met werken. Is m'n 3e week op nieuwe werk een eerlijk gezegd weet ik niet of het wel is wat ik wil. Savonds met m'n mannetje over gepraat en als ik op zoek ga naar een andere baan en daardoor geen vast contract meer heb, wil hij de kinderwens op pauze zetten :( Hij wil t liefst dat ik volhoud tot na een bevalling en dan verder ga zoeken. En daar kan ik me ook wel in vinden, maarja niet als het nog heel lang duurt voor ik zwanger ben. Dus ja.... Moeilijk. Het is geen verschrikkelijk werk wat ik nu doe maar het is ook niet zo leuk als verwacht. M'n mannetje zegt dat ik het even de tijd moet geven om goed te wennen enzo.

Oja en zit idd weer op de wachtbank :D
    Maar denk nu al 'het zal wel weer niet'...

4. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mammietammie wat lastig zeg! Ik zou t ook nog eventjes aankijken misschien verandert het nog ...

Hier drukke avond gehad was bij vk en ze wilde toch dat ik even naar t ziekenhuis ging voor Ctg. Dus we zijn gelijk doorgegaan en heb Eem uur aan Ctg gelegen hartje was goed van beeb en ze hebben weer een echo gemaakt zag er ook goed uit gelukkig. Zijn nu
    Net thuis en ben echt gaaaar dus ga lekker slapen zo denk ik

5. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Bedankt voor jullie reacties! Ik voel me weer een stuk beter gelukkig!

@Liga - gelukkig dat het goed was! Waarom moest je voor een ctg?
    @mammietammie - oeh, echt heel lastig!! Zeker ook omdat je zo graag een kleine wil, dat zet je ook niet zo makkelijk op een laag pitje. Even aankijken nog.. Spannend hoor, weer op het wachtbankje! Laten we hopen dat het nu raak is! Zou super leuk zijn!!

6. Hilse

Hilse Niet meer actief

Liga, ja zeker snel!!! Hihi gelukkig wel! Gaat precies goed:p

Ctje, blij dat je je weer wat beter voelt meid!'

7. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    He meiden

@ ctje, gelukkig gaat het weer goed met je, houden ze je nou nog wel onder controle deze week of?

@ liga, gelukkig ook bij jou alles goed meid

@mammietammie, dat is idd lastig , je zet het niet zomaar stop als je iets graag wil, maar ook ik heb het niet naar me zin op me werk, plus we zitten nu in een reorganisatie en er moet zoveel FTE uit dus ja het is afwachten of ik er nog bij zit, contract loopt 1-1-2013 af, zou wel balen als ik eruit moet ivm idd een zwangerschap maarja.. kijk ik dan wel weer naar.. voorlopig lukt die zwangerschap ook niet, 1 nov eimeting mag van mij al zover zijn..

8. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Sunshine - zou wel echt balen zijn als je eruit zou moeten! 1 november duurt niet lang meer gelukkig! Spannend hoor meis.
    Ik heb geen extra controles meer.. ik moet t zelf goed in de gaten houden. Voel me vandaag wel weer goed, alleen flinke rugpijn! Zal vast wel overgaan.

Gisteren waren mijn opa en oma er en ze hadden een super schattige spaarpot gekocht voor de kleine. Een zilveren Nijntje, zo lief!!
    Ik ga vandaag leren.. volgende week een pittig tentamen :(

9. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou dames.. ik voel me dan wel beter, maar toch klopt er iets niet. Net weer een hele straal bloed verloren :(
    De vk gisteren zei dat bloedverlies kan voorkomen, maar toch vind ik het vreemd.

10. Mammietammie

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Getsie Ctje :( Gewoon weer de vk bellen hoor als je je zorgen maakt! En ik zou zoveel mogelijk blijven liggen als dat kan... Sterkte meis

Sunshine, vind jij dat dan geen lastig idee dat je zwanger kunt raken maar misschien ook je baan kwijt raakt? Dat is bij mij namelijk de reden waarom ik hier nu wil of moet blijven werken, ik heb een contract voor onbepaalde tijd en dus zekerheid als ik zwanger raak. In jou geval zou je werkgever dus kunnen zeggen als je nu zwanger raakt dat je contract niet verlengd wordt, en dan? Kunnen jullie rondkomen van alleen het salaris van je vriend? Wij helaas niet...
    Ik hoop zo dat ik snel zwanger ben maar ik heb het gevoel dat het nog heel lang kan duren :(

11. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry dat ik nog niet gereageerd had maar m'n hersenen werken vandaag niet echt mee:p

Toch even dit ctje: bel je vk en laat je niet afschepen met neem rust een straal bloed is toch iets wat nagekeken moet worden lijkt me..
    Hoop dat t gestopt is meid

12. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0

Nee dat hebben wij niet idd omdat wij van 1 salaris kunnen rondkomen, maar ook dat gevoel deel ik met je hoor. Hoop dat het snel lukt ook voor jou meis, k heb ook het gevoel da het bij ons lang zal duren en daarom wil ik ook niet stoppen ivm met me baan maar hebben wij dan het geluk dat het eigenlijk niet nodg is dat ik werk maar dat wil ik zelf graag!

13. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Ctje hoe gaat t, bel de Vk meis, hoop dat alles goed is en bloeden stopt

14. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @all - het gekke is dat is tussendoor niet bloed.. Nu verlies ik dus helemaal niks. Ik verlies gewoon tijdens het lopen of staan een heel plasje tegelijk. Voelt echt alsof je een beetje in je broek plast.. alleen nu is t roze. Heel vreemd..

15. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ctje ik zou geen risico nemen misschien is t wel je placenta ? Niet om je bang te maken hoor echt niet maar je kan niet voorzichtig genoeg zijn ..

16. Mammietammie

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ctje ik vind het tch maar raar. Heb je nog gebeld? Zou het vruchtwater kunnen zijn?

Sunshine dat is wel fijn ja dat het niet perse nodig is om te werken. Ik en mijn vriend verdienen niet slecht maar we werken allebei 24 uur dus ja, dan moet je wel met zijn tweeën werken. Hij wil wel graag meer werken maar de banen liggen helaas niet voor het oprapen.
    Slikt jou vriend trouwens vitaminen ofzo? Als het deze ronde weer niet gelukt is wil ik dat namelijk voor gaan stellen aan hem maar ik weet niet zo goed welke potjes ik dan moet kopen.

17. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Nee dat snap k meid, mijn vriend werkt fulltime, ik schotel hem alleen Davitamon voor hihi! Maar wel goed idee van je, weet verder niet wat je moet kopen, zink tabletten heb ik wel wat over geleze! En nee werk gelegenheid is drama!

18. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ctje hoe gaat het nu?

Ik geloof dat ik toch wel last heb van m'n hormoontjes:p. Heb manlief z'n sokken echt naar z'n hoofd gegooid omdat ze weer rondslingerden. Die buik is gewoon zo groot nu dat bukken zowat onmogelijk is en had er echt de pest in dat ik extra moest bukken voor die stomme dingen :p. Gelukkig nog maar paar weken ..

19. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Ja ctje hoe gaat het nu? De vk nog gesproken?

Haha oh liga, dat is al irritant als je niet zwanger bent laat staan dus wel dan kan je idd niet meer bukken voor zulke onbenullige dingen hihi ;) mannen he ;)

20. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hahaha liga!!

Hier gaat het weer beter. Geen bloed meer verloren en de vk heeft nog een keer alles nagekeken en kan niks vinden. Ze vindt sowieso dat ik te vaak last heb van harde buiken, dus ik moet het wat rustiger aan doen.. helaas moet ik nog 8 weken fulltime werken :( Heb wel het gevoel dat dat een beetje veel gaat worden..

@Liga - ben jij al begonnen met kleertjes wassen?

@all - gisteren een infoavond gehad over bevallen in het ziekenhuis. We kregen een rondleiding over de verloskamers en over de kraamafdeling. Ik ben nu wel iets geruster over de bevalling, al vind ik het natuurlijk erg spannend. Nog 98 dagen, dan ben ik 40 weken!

Deel Deze Pagina