@Liefde - wat fijn meid, je bent er weer!! Ik snap wel dat je hoofd even niet naar dit forum stond, maar super dat je weer mee komt kletsen! Hopelijk is het gauw raak nu!! @Mammietammie - thanks voor het navragen! Ik ga morgen meteen met mn werkgever zitten om de mogelijkheden te bespreken. Vandaag een beautydagje gehad bij mn zus: ze heeft me een maskertje gegeven, mn gezicht gemasseerd, etc. echt lief van haar! Ze zit wat beter in haar vel gelukkig! Morgen weer aan het werk.. meteen een dag van 13(!!) uur!! Eerst een volle dag lesgeven en dan een voorlichtingsavond. Tussendoor helaas geen tijd om naar huis te gaan Zal dinsdag wel gesloopt zijn!
Liefde welkom terug !ik ga voor je duimen ! Ctje werk jezelf niet over de kop hè! Gisteren laatste pret echo gehad kleine man is zo mooi! Buikje ligt nu 4 wkn achter maar dat wisten we al een beetje zn totale gewicht is wel goed al 2338 gram!!! Wordt dus een flinke met een Dunne buik . over anderhalve week groei echo dus hopen dat hij dan doorgegroeid is.
@Ctje, rustig aan doen hoor meid. Succes met je gesprek en vooral met die super lange werkdag morgen!! @Liga, fijn dat verder alles goed is. Het kleine mannetje groeit vast nog goed de laatste weekjes. Het schiet nu echt op!!
@Liefde - thanks! Ik ga het de rest van de week rustig aan doen! @Liga - heb je foto's van de pretecho? Ben benieuwd!! Ik wil ook rond de 33 weken een pretecho maken. Hebben ze niet gezegd hoe het komt dat zn buikje 4 weken achterloopt? Hij gaat vast heel hard groeien nu!
He meiden, Welkom terug liefde, was wel leuk zeker dubai hihi, ook voor jou weer spannend.. maar wel fijn dat het nu goed gaat maar nu moet jou cyclus deze ronde weer vanzelf op gang komen als ik het goed begrijp? Hier niets aan de hand alleen last van pukkels pff blijft maar doorgaan stopt meestal na ongesteld heid maar goed.. donderdag naar de gyn dus dan maar weer eens zien hoe groot eitje is.. hihi.. hoop echt dat het nu deze ronde eens wil gaan lukken, geduld is echt op aan het raken maar ik houd moed! @ liga gelukkig meis, idd hoe komt dat dan dat ze buikje achterloopt? is dat verder niet erg.. het gaat echt opschieten he voor jullie hihi spannend.. @ ctje wat lief van je zus zeg en wat fijn dat ze weer wat bijgedraaid is, lekker genieten he meis en rustig aan doen jij hihi! @veetje jij je eerste echo deze week!! spannend!!!
@Sunshine, mn cyclus hoeft niet vanzelf op gang te komen. krijg nu overal medicatie voor. slik nu weer provera zodat ik ongesteld wordt. daarna krijg ik clomid om een eisprong op te wekken. Dud als het goed is over zon 3weken eindelijk weer n eisprong
Hè meiden hier even een update! Ik moest vanmiddag na het ziekenhuis ipv do voor eimeting want er was een fout gemaakt! Wat blijkt op dag 11 zit er al een ei van 16,5 mm dus die gaat deze woe, do of vrijdag springen! Hele korte cyclus dus deze maand wel sterk ei dan neem ik aan als die zo hard groei!? Zag er allemaal al goeduit, slijm mooi dik, merkte ook al dat ik sinds vandaag dik afscheiding had en goed wit dus spannend! Ik heb er een goed gevoel over, het is nu echt mijn tijd, ben ook nog even langs moeders geweest op begraafplaats om haar toe te spreken en me te helpen haha duimen jullie voor mij? NOD zal 16 november zijn!
@sunshine - spannend meis! Klinkt erg hoopvol! Natuurlijk duim ik voor je. Ik vind het ook hoog tijd worden! Ik heb op mn werk gepraat en ik ga voorlopig 10 uur minder werken! Dat komt neet op 3 ipv 5 dagen. Heerlijk bijkomen.. Gaat 12 november in! Morgen heb ik een tentamen voor mn master. Spannend!
oh meiden weten jullie dit misschien? Gisteren bij de gyn waren (CD11) er 2 eitjes te zien in mijn rechtereierstok. 1 van 11.5 mm en 1 van 16.5 mm, de gyn zei tegen mij dat die van 11.5 te klein was en die van 16.5 dus dominant is. Nu is mijn vraag, kan het nog zo zijn dat het kleine eitje doorgroeit? En ik dus kans maak op een tweeling? Of zwakt het eitje gewoon af, ik heb ergens gelezen dat er elke maand een stuk of tien eitjes in de run zijn en dan weer afzwakken omdat er 1 van de tien dominant word? ik wil absoluut geen tweeling en vorige x bij de meting was mij dit niet opgevallen maar gyn zei dat die van 11,5 niet de juiste was maar die van 16,5 en die dus dominant is en verder groeit, moet er niet aan denken een tweeling te krijgen.. oh en mijn NOD is alweer 14 NOV, klinkt al erg dichtbij.. Hoe is het verder met jullie meiden?
Sorry sunshine ik weet het niet... Maar als de gyn zegt dat er maar 1 dominant is zou ik daarvan uitgaan. Ik ben net ongesteld geworden :x :x
Moest even zoeken naar jullie! Nuja ook mijn fout, kom hier ook bijna nooit. Zag ik nu dat barb bevallen is? Proficiat meid!!! * wel confronterend als je weet dat je iets na mij gestart bent en ik nu nog steeds zonder hummeltje in de buik zit, maar geniet er van meid! * Hier nog steeds geen goed nieuws... Het lijkt hier maar niet te willen lukken en wordt er zo stilletjes aan echt depressief van ... Sunshine: je gyn heeft gelijk hoor. Die van 11 gaat waarschijnlijk stoppen met groeien zodat alle energie naar de andere gaat, geen nood. Twee springende eitjes kan enkel als ze ongeveer even groot zijn. Mammietammie: hele dikke knuffel meid!!
Balen mammietammie!!! @sunshine, volgens muj heb je alleen meer kans op een tweeling als je een dubbele eisprong hebt. En ik dacht dat dat inhield dat beide eierstokken dan tegelijk een eitje klaar hebben en die ook tegelijk springt.. Dus in jouw geval zou ik me er geen zorgen over maken .
Dank je toekan voor je lieve reactie op me vraag! Ik ken je niet zo goed via hier maar wat rot dat het niet willen lukkenn! Hou moed! Knuffel
@Mammietammie - ahhhh balen meis!! *knuffel* @Sunshine - ik heb er eerlijk gezegd heel weinig verstand van. Ik denk wel dat de kans op een tweeling vrij klein is hoor. @Toekan - ook een knuffel voor jou meis!! Snap dat je er super verdrietig van wordt ik blijf hopen voor jullie! Nou meiden, ik heb de afgelopen dagen keihard geleerd voor mn tentamen van vanmiddag. Tentamen ging redelijk. Kom ik er achteraf door t bespreken met een vriendin/klasgenoot achter dat ik de laatste 4 vragen vergeten ben. Even super balen Even afwachten nu.. als ik gezakt ben, moet ik 23 januari herkansen.. denk alleen dat ik dan wel iets anders aan mn hoofd heb Grrr balennnnn
Goedemorgen meiden! Veetje vandaag je echo, laat je weten hoe het is gegaan! veel plezier geniet ervan!! @ ctje oh jee meis wat balen zeg.. hopelijk ben je niet gezakt, hoe is het verder met de bloedingen alles weer rustig? ik denk dat mij ei of al gesprongen is of bezig is, heb namelijk minder ovulatiepijn sinds vannacht, we doen maar gewoon elke dag klussen voor de zekerheid wil echt niet de kans mis lopen haha , mannetje heeft minder stress van werk en is dus minder moe en wilt eigenlijk ook meer nu haha dus dat komt mooi uit! Fijne dag meiden!