Oh ctje gaat tie ,, jee wel ingedaald spannend weet je al wat? Hier aLles goed ben 11,4 weken zoals me banner , was heel druk de baby rondjes draaienmalles haha en armen benen omhoog! Hartje deed ook goed ben zo blij hihi.. Ik doe foto in me album het word nu echt een kindje.. Dinsdag de nekplooi nog en dan even geen echo's meer hihi
Jeetje Ctje, dat is schrikken!! Hoop dat alles goed is! Anders zou die kleine er zo maar ineens veel eerder kunnen zijn!!
Alles zag er goed uit. Wel wat rustiger aan doen voor de kleine, maar hij heeft t nog goed naar zn zin. Hij was al een eind ingedaald, maar lag nog niet helemaal vast. Maandag een extra groeiecho en nog een afspraak bij de vk. Sunshine, wat heerlijk meid!! Ik ga zo ff in je album kijken!
@Sunshine, fijn dat alles goed is met de kleine! Nu mag hij lekker gaan groeien en je buikje mag groot worden . Mooie foto's trouwens! @Ctje, gelukkig is alles goed met het kleine ventje.. laat het maar lekker indalen, hoop dat alles ook goed is op de groeiecho! Er is geen zwangerschapsvergiftiging vastgesteld? (Vanwege hoge bloeddruk??)
@Veetje - nee dat is niet vastgesteld.. al zat er ook wat eiwit in mn urine en dat is ook een symptoom toch? Tijdens het ctg daalde mn bloeddruk weer licht.. maandag nog een keer urine na laten kijken.
Sunshine - wat een mooierd is die kleine van jou!! Schattig he Nog een lief klein buikje nog even en je kunt er niet meer omheen! Vind t zo leuk voor je!!!
@Ctje, dat is inderdaad ook een symptoom. Laten we hopen dat het er maandag beter voor staat en ondertussen rustig aan doen he .
Dank je ctje maar let je goed op je zelf hoop dat het dat niet is , rustig aan he Dank je Veetje hihi nu mag die wel gaan groeien van mij hoor hihi, beeb is trouwens 4,9 cm nu hihihihi
@Ctje...dat was even schrikken! Gelukkig maakt die kleine het goed en is hij al lekker een eind ingedaald Je wordt in ieder geval goed in de gaten gehouden! Ik heb het idee dat die kleine van ons best wel eens zou kunnen blijven zitten tot het einde, geen idee waarom. Morgen moet ik weer naar de vk, ben benieuwd. @Sunshine...wat fijn! Heerlijk weer zo'n goede echo! Hier gaat alles goed. Geniet echt van mijn verlof. Ik slaap ook weer veel beter nu die druk van mijn werk weg is,ondanks dat ik wel 6x moet plassen op een nacht haha. Ben elke dag wel aan het schoonmaken of onnodige dingen kopen voor in huis. Echt nestelen haha en de boel helemaal gezellig maken. Mijn man moet zondag de laatste klusjes van mij doen en dan is alles echt klaar. Zondagavond gaan we ook lekker samen nog een keer uit eten. Genieten van de laatste dagen/weken met z'n tweetjes. Ik ben vast op een hele hoop vergeten te reageren, sorry meiden. Mijn geheugen gaat niet verder dan een paar berichten tegenwoordig
@ Liefde, aha dan weet ik dat ook weer haha vond het al raar al die punten.. Vervelend zeg dat je zo beroerd was vannacht. Hopelijk duurt die misselijkheid niet zo lang meer! @ Ctje, Schrikken zeg! Gelukkig is alles met de beeb goed! Fijn dat ie al iets is ingedaald! Hopelijk laat hij je niet zo lang meer wachten. @Brittney, voor jou komt het ook dichtbij zeg! Spannend!
@Brittney - dat gevoel heb ik ook! Heb echt t idee dat ik (ver) over de 40 weken ga.. Ben benieuwd hoe t morgen bij de vk is bij jou.. Ik ga morgen maar een beetje rustig aan doen, beetje proberen bij te slapen en een filmpje kijken ofzo!
@Ctje fijn dat t allemaal mee viel! en dat je nu in de gaten wordt gehouden is alleen maar goed! Ben benieuwd wanneer je kleine komt... @brittney...ook voor jou schiet het op!!! spannend he
@Ctje, dat was even schrikken zeg! Gelukkig is alles goed! Ben benieuwd naar maandag. En fijn dat is zo'n eind is ingedaald al! @Sunshine, fijn dat alles bij jou ook goed gaat! Ik ga zo in je album kijken! @Brittney, spannend meid! Het is bijna zover! Hier vanavond voor het eerst yoga gehad. Was erg leuk en ontspannen! Merk wel dat ik een gevoelige onderrug heb, die voel ik nu weer nu ik in bed lig Was altijd al gevoelig puntje dus hoop dat het meevalt! Morgenvroeg naar de internist..
@Hilse zw yoga lijkt me leuk Succes bij de internist..... wat is het rustig hier meiden!!! ik ben net wakker...heb me ziek gemeld. doe k eigenlijk zelden...maar weer zon beroerde nacht gehad....pffff. Even goed op mezelf en de kleine letten nu hè
@liefde - Goedzo meis! Ff goed op jezelf en de beeb letten!! Heel belangrijk!! Wel rot dat je nu al zo slecht slaapt Hoop dat dat na de 12 wkn afneemt. Als je nu aan je boterhammetje zit, kun je beter ff stoppen met lezen.. Ik verloor net een klodder slijm.. er zit geen bloed bij en het is ook niet echt een prop.. ben benieuwd of het toch (het begin) van mn slijmprop is.. Verder wat pijn in mn buik, maar nog niet echt erg! Lag me net te vervelen, dus ging op uitzendinggemist Vier handen op een buik kijken. Dat is een programma waarin zwangere tieners tijdens de laatste weken van hun zwangerschap en de eerste maanden van het moederschap worden begeleid door bekende moeders. Echt zielig om te zien in wat voor situatie sommige kindjes geboren worden.. Wat een zoooooi in sommige huizen!! Ik sta elke dag te stofzuigen omdat ik denk: stel dat de kraamverzorgster vandaag zou komen en het een zooitje zou zijn.. hahaha
Oh toch echt spannend he Ctje......!!! Ik ben zelfs benieuwd wanneer het bij jou gaat gebeuren hihi Ja ik ben vooral s nachts misselijk, dat is echt beroerd maarja. En ik word nu al wakker dat er druk op mn blaas staat....dat wordt nog wat haha. maar ondanks die lastige kwaaltjes geniet ik 300% van
Moooooi liefde!! Mooie jurk ook best een grote kamer geloof ik! Heb je al stiekem naar kamertjes gekeken en bedacht hoe jullie het willen? Leuk om te doen hoor! En al naar andere spullen gekeken?