@Ctje, nee zij weet ook nergens van..... nog NIEMAND weet het haha....Alleen jullie, mijn man en ik lol. Maar die collega is raar, en waarschijnlijk denkt ze het zelf en is ze nieuwsgierig en verzint ze nu dat iemand anders het denkt....Sinds we getrouwd zijn hoort ze me al uit over kinderen en is ze nieuwsgierig....... Maar ze moet dus nog even 6 weken wachten voordat ik het echt zal vertellen hihi......Op een of andere manier vond ik het wel vervelend dat ze het stuurde stom he..... HAHAHA omg, nou ik kan ook nog wel ff doorgaan over m'n schoonmoeder hahaha.... Ze heeft nu geen sleutel meer, daar heb ik persoonlijk voor gezorgd Ik had een keer de deur achter me dichtgegooid zonder sleutel...en m'n ouders waren op vakantie had ik m'n schoonouders gebeld en meteen de sleutel gehouden hahaha....En nu hoor ik soms nog: tja maar wij hebben geen sleutel...... NEE EN DIE KRIJG JE OOK NIET MEER hahaha. Ach ze bedoelt het allemaal vast goed, maar ik kan er gewoon niet tegen dat ze zo op onze vingers zit te kijken. Ai vervelend van je buik Hoop dat je lekker kan slapen. truste
@Liefde, ja irritant is dat.. Sinds wij getrouwd zijn krijg ik dat ook steeds te horen.. Op het werk vragen collega's ernaar.. Denken dat ik de eerste ben die zwanger is.. In december vermoedde een collega dat ik zwanger was. We hadden ff later een etentje voor kerst en heb toen express carpaccio besteld.. En ik zei: Heb ik je nu overtuigd?? Ja, toen was ze overtuigd zei ze! Nou de 1e ben ik zeker niet, zijn al 2 collega's zwanger. Nou meiden ik ga ook slapen! Welterusten!
@Kaatje, hihi ja..hoop maar dat ze zich nu ff rustig houdt En dat ze er maandag niet over begint en dat ik dan rood word ofzo Zal ook wel weer een actie voor mij zijn... Achja, ik kan er ook niks aan doen
@Kaatje haha lees net je andere berichtje Ja echt zo irritant vind ik zulke mensen....Want het kan ook super kwetsend zijn om zulke dingen steeds te zeggen of te vragen...als je al lang bezig bent ofzo..... Net na onze vmk begon m'n bemoeierige schoonzus er weer over Toen heb ik echt heel kattig gezegd: Ja kinderen komen nou eenmaal niet uit de lucht vallen! sindsdien hoor ik haar er niet meer over whahaha.....oooh ik schrok van mezelf dat ik zo fel was! Maar mijn schoonzus heeft het er elke keer over als ik haar zie en ze had op onze bruiloft 3 jaar geleden al tegen allemaal mensen gezegd: nou die zijn zo papa en mama dat duurt niet lang. Waar bemoeit ze zich mee
Oooh echt, wat leuk liefde dat nog niemand t weet!! Even nog samen genieten van het geheimpje!! Echt mega fijn dat jouw man wel nee kan zeggen tegen zn moeder! Ik kan me idd voorstellen dat wanneer mensen elke keer vragen wanneer er een kleintje komt of er opmerkingen over maken, dat de bom een keer barst, zrker als je al een tijdje bezig bent!! Nou meiden, nu ga ik echt een poging doen om te slapen Truste X
Wow ctje en liefde wat is dat toch met die schoonmoeders!! Liefde echt goed dat je zo op je strepen staat ga ik ook doen! En wat bizar van hè collega zeg! Vind t echt knap datje t voor je kunt houden Kaatje doe je best vanavond Haha
@Liga, al met je man over zn moeder gepraat? Haha ik wil het wel van de daken schreeuwen hoor!! Maar mn man is terughoudender en wil eerst een goede echo afwachten! Maar die mening deel ik wel @all; pff kan niet slapen...heb t gevoel dat er een baksteen op mn maag ligt en er 100liter vocht in mn blaas zit...t voelt heel opgeblazen maar ik hoef niet te plassen
Jup liefde, hier heeeeeel de nacht hetzelfde gevoel Vroeg me gisterenavond af of dat na de bevalling wel over zou gaan.. Je eerste echo komt wel lekker dichtbij he!! Super leuk moment!
Oooh trouwens, Hilse jij vroeg gisteren of onze naam in de top 20 staat van de svb-lijst. Antwoord is: nee Wel op de eerste pagina! hihi is gestegen in populariteit, terwijl ik m echt zelden ergens hoor.. Nu ff kopje thee drinken met mn man en dan komt mijn vriendin me rond 12u halen om te lunchen Morgen is mn zusje jarig, dus het weekend komen we wel door hihi. Na de groeiecho mogen jullie je bevaldansjes weer gaan doen hihi Brittney, hoe is het bij jou? Voel je je nog goed? Heb je al het idee dat er iets gaat gebeuren?
Wat een schoonmoeder gedoe zeg! Ben ik toch een beetje blij dat ik er geen heb hihi @Liefde, vaag van je collega zeg! Bemoei je met je eigen zaken haha! Bijna eerste echo leuk! @Ctje, hihi oke! Ben erg benieuwd! Waarom verwacht je dat je kleine een reus is? klinkt wel grappig hahah Ik ben denk ik heel veel vergeten te reageren sorry daarvoor!! Lig nog op bed en ga nog even weer m'n oogjes dicht doen. Vannacht vaak eruit geweest te plassen én te drinken pff slopend!
Hè meiden even een korte update ! Ik heb niets gevonden bij de winkels manlief vind de joolz niet mooi Grr eerst wel hij vond de leren zwarte mima mooi ik ook wel met een grijze voetenzak dan breekt het zwart die gaat het worden waars. De babykamer vittoria grijs is het ook biet voor ons de kleur staat niet bij onze vloer die ia te bruin en ik vond de kwaliteit niet juf en het nu word het hoogglans wit Alaska babykamer bij babykamer! We hadde de bloom kinder stoel, box van Alaska en de maxi Cosi van mima die bij de kinderwagen past wil manlief ook die von die mooier pff totaal 3600 euro jemig nog niets besteld! Bij babydump vond k helemaal niets leuk! We gaan nog hier in de buurt kijken bij baby en tienerstore donderdag avond.. Viel wel tegen hoor en hebben jullie meiden ook aerosleep matras????
Het is zeker stil hier!! Iedereen geniet vast van zn weekend. Wat jammer Sunshine! Hoe kan ie de Joolz nou niet mooi vinden? De alasja kamer vind ik ook heel mooi! En de Bloom kinderstoel natuurlijk ook hihi Wij hebben wel gekozen voor een aerosleep.. en de eerste tijd ligt ie in zn wieg bij ons, daar zit een gewoon matrasje in.
Ja weet k ook niet daar gaat me joolz snik snik maar wil wel een kinderwagen die we beide mooi vinden hihi! Ja Alaska is wel gaaf hmm ja iedereen lekker van het wekend genieten Pff k heb dat gedoe niet hoor met schoonmoeders hihi heb wel heel erg last van dat ik mijn eigen moeder zo mis deze tijd kan ook echt om alles huilen denk zo vaak aan haar zucht ...
Jammer Sunshine!! Dat is meestal zo...zin in shoppen en dan vind je niks! wij hebben een hele dag verjaardagen er op zitten...nu ben ik kapot lig net in bed... eens kijken of er nog wat leuks op tv is. morgen hopelijk een relax dagje...maandag weer werken BAH Maaaaarr des te sneller is het donderdag yeah yeah yeah!
Jaaaa liefde bijna donderdag ik kan niet wachten tot dinsdag nekplooi zenuwachtig Ben je nog beroerd ik wel hoor heeeeeeel de dag pff Oh zo spannend liefde donderdaggggg Nou he dat heb je altijd wil je shoppen vind je niks Grr was zo verliefd op de joolz en vittoria kamer