@Sunshine ja begrijpelijk meid...dit zijn allemaal lastige tijden...zoveel vreugde en blijdschap die je dan niet met haar kan delen.... maar ze ziet vast alles hoor, ze houdt ze wel in de gaten knuffel
Ja, bloom kinderstoel is wel heel mooi! Ooh sunshine is ook zo je ging shoppen vandaag! Oooooh meiden.. Ik heb laten pendelen en ze zei dat ik in februari een positest in handen heb.. En dan die droom van Ctje.. Oooh bijna te mooi om waar te zijn! Wel duimen he meiden! Gisteravond iig wezen klussen haha..
@Sunshine ja ik voel me de hele dag misselijk...zon vervelend gevoel .. maar vooral moe hihi @kaatje ja echt zo spannend...ik duim duim duim!
Achh knuffel sunshine!! Snap dat je je moeder graag om je heen had gehad! Spannend zeg, dinsdag! Had je nou al bloed katen prikken? Dan krijg je meteen de uitslag @Liefde - lekker hoor, al in bed! Ik lig lang uit op de bank met mn man een dvd'tje te kijken. Ik vind slapen maar niks.. eer dat ik in slaap gevallen ben, mooet ik eruit om te plassen heb nu al sinds t avondeten niks gedronken.. maar t helpt toch niet.. @kaatje - spannenddddd!! Hoop t zo voor je!!! Hier staat ein-de-lijk de easybase in de auto!! En we kregen vandaag de voorkant van het geboortekaartje op canvas, echt heel leuk.. hangt boven zn badje!
Jeetje, de berichten gaan ff doorelkaar voor mijn idee... Heb net eerst maar eens ff terug gelezen haha! @ Sunshine, spannend dinsdag! @Liefde, de 17e komt er aan!! Leuk leuk, zie je je kleine beeb! @Ctje, leuk idee zeg om de voorkant van het geboortekaartje op canvas te laten drukken!
@ Kaatje ja ik heb geduimd meis!! Komt echt goed vertrouwen heb en he en nog even doorklussen he voor de zekerheid!! @ liefde ja hb k ook hoor wor ook niks minder heel de dag door maarja het hoort erbij hihi hoop dat je gelijk heb denk ook wel dat ze iets Mee krijgt hihi @ ctje ja donderdag bloed geprikt toen stopte het niet met bloedden hihi oh en hoe is de easy base makkelijk he?? K moet ook vier tot vijf x in de nacht plassen pff en dorst hihi Kaatje me duimen draaien overuren voor je!
Ooooh ja Sunshine, dat is waar ook!! Was dat van t bloeden al vergeten. Jaa de easybase is heel makkelijk!! Je klikt de maxi cosi er zo in en uit! Ideaal geloof ik
Wow wat een geklets poging tot reageren Easybase is echt top sunshine zo makkelijk. We zijn echt im twee tellen onderweg bugaboo klapt met twee klikken in maxi c staat er zo in en rijden maar haha. Ctje na de bevalling is t snachts plassen niet gelijk over ( tenminste bij mij niet) maar dat geeft niet want je bent toch wakker voor voedingen . Ik hoef nu trouwens niet meet hoor snachts was de eerste drie weken ofzo nog wel . Heb t over schoonma gehad en hij begreep t wel vandaag gaan we weer dus ben benieuwd .. Nou ik ga nog ff slapen Hihi
@Liga, hoop dat het goed gaat vandaag! @all, ik ga zo een poging doen tot bijlezen hihi Baby had net de hik. Voelde zo leuk! Nog nooit eerder gevoeld hihi
@Liga - ja, je hebt gelijk.. Als die kleine er is, ben je 's nachts toch wakker! Dan maakt t ook niet uit als ik gelijk nog even door moet naar de wc hihi. Nu is het wel vervelend, moet echt elke 2 uur! Succes vandaag bij je schoonouders, hopelijk gaat t snel beter. Vanmorgen op internet allemaal bevallingsverhalen gelezen.. hahaha. Sommige verhalen klinken zo positief dat ik hoop dat het hier ook zo zal gaan. Andere verhalen vond ik enger dan de meeste thrillers Nog even.. dan weet ik hoe het hier zal gaan. Vandaag naar mn zusje, die is jarig. En dan morgen weer naar de vk en naar de gyn.. ben benieuwd!
Hihi ja leuk is dat he Hilse! Dat ga je steeds vaker voelen. Mijn kleine heeft vaak de hik als ik ergens van geschrokken ben.. echt super schattig!
@Sunshine, balen meid van het shoppen! Misschien moet je je vriend gewoon even laten wennen aan de joolz, vind ie m vanzelf mooi Even mee rondlopen door de winkel... Haha! Jullie komen er vast wel uit, geen overhaaste beslissingen maken! Dat kamertje Alaska is mooi! Is ongeveer dezelfde als wij hebben alleen wij hebben geen hoogglans. (Achteraf ook wel leuk gestaan) haha
@Ctje, Aah wat lief hihi! Ik lig nu gewoon rustig in bed haha Ik ga vanmiddag bij m'n neefje op verjaardag en dan morgen komt m'n kinderwagen hoezo blij!!!! Waaahh hihihi Moet vandaag ook nog het bed uit elkaar halen (althans m'n vader moet dat doen hahaha) want dinsdag wordt ons nieuwe bed geleverd en for free in elkaar gezet. Hopelijk houden ze het huis netjes En ik "moet" dan ook nog shoppen voor nieuwe nachtkastjes En eetkamerstoelen... Hahahah
Hihi nou Hilse, genoeg te doen lijkt me! Jullie hebben toch ook Miami (kamertje). Daar ben ik ook nog steeds echt blij mee! En jeeeeej morgen je kinderwagen, leuk is dat he!! Veel plezier op je neefjes verjaardag!
Ctje, ja klopt! Ben er ook heel blij mee! Mag er graag naar kijken haha Alleen heeft vl volgens mij de lades van de commode niet helemaal goed gedaan. Want dat moet toch soft close zijn? hihi Thanks!