Hahaha hier hetzelfde probleem met de lades.. de ondersta la liep niet lekker, dus nieuwe beugels toegestuurd gekregen, nu gaat ie wel open en dicht, maar soft close, euhm nee.. hihi Maar goed, kamertje ziet er heel mooi uit! Staat al zo lang op zn bewonertje te wachten!
Jemig wat veel gekletst hier joh Ik heb slaapdienst gehad, 21 uur lang gewerkt dus ben helemaal kapot... Totaal zo'n 2 uurtjes geslapen vannacht grr :x Hoop dat ik nu thuis nog ff kan tukken. Sunshine de mima vind ik ook supermooi hoor! Vind die chestnut met zwart kleur supergaaf! Wel jammer van het kamertje maar daar zijn gelukkig nog veel meer mooie van! Vraagje aan Veetje en liefde, hadden jullie een innestelingsdip toen je zwanger werd?
Hilse bespeur ik een shopverslaving ? Ctje spannend zeg bijna je eigen beval verhaal! Al een beval dansje gedaan of dingen geprobeerd om op te werken ? Wij zijn de avond ervoor uit eten gegaan in een restaurant waar we al jaren komen. Toen de eigenaar hoorde dat ik binnen een dag erna al bevallen was was hij stomverbaasd hahah. Ik weet nog wel dat ik dr hele zwangerschap zeker wist eerder te bevallen em dat die dag de enige was waarop ik ervan overtuigd was dat ik overtijd zou lopen en ingeleid zou moeten worden tot zover moedergevoel Hahaha
@ mAmmietammie ja ken jij hem al ik niet? Ja die is dat bruine he di is ook mooi! Waars gaat het iig de mima worde , ven net wakker meiden Pff en om Zeven uur vanmorgen van de misselijkheid en moet k straks kog na puppycursus ook bah! Probeer mu een cracker weg te krijgen hihi Reageer later meer meiden @ ctje komt echt goed meis je bevalling word fluitje van een cent hiji
Hahaha sunshine, grapjas met je fluitje van een cent! Blehh, puppycursus als jd je zo voelt.. lijkt me niks!! Maar het is ook belangrijk dat je pup goed luistert, dus probeer je er doorheen te slepen Die mima zegt me helemaal niks.. ga m zo eens googelen @Liga - hahaha goed aangevoeld Ik denk dat ie later komt.. maar weet niet waarom.. mss zeg ik t alleen maar tegen mezelf zodat ik me niet elke dag bij elk pijntje gek loop te maken. Buiten t slechte slapen voel ik me goed! Net het hele huis gestofzuigd, zo de badkamers soppen en gister nog 5 km gewandeld hahaha. Nog niks gedaan om de bevalling op te wekken (buiten seks om dan hahaha, al denk ik dat dat niet vaak meer zal gebeuren, aangezien mn buik nu echt heel erg in de weg zit!!). Ik wil ook niet dat de kleine vandaag komt. Wil ff de groeiecho afwachten.. ik ben bang dat ie zo groot is dat ie er niet uit kan.. echt stomme gedachten.. maar dat hoofd heeft me echt de stuipen op t lijf gejaagd.. dus ben zeeeer benieuwd naar morgen.
Ook een super mooie wagen hoor Sunshine!! Die hebben ze niet bij babydump.. raar hoor! (zag 'm iig niet op hun site staan). Kamertje Atlanta is beetje t zelfde als onze kamer, dus hou ik ook wel van wordt dat m? Wanneer wil je m hebben? Ik kreeg t kamertje met 17 weken geloof ik. hihi kon niet meer wachten. En gaan jullie ook voor een Bloom stoel? Welke kleurtjes? Vind ze erg mooi! Wel mega duur!!
Nee baby dump heb mima niet baby park wel, ja hij is wel mooi he hihi .. Denk wel dat Atlanta het word als we hier niets vinden in de buurt, ken jij ook de Bright baby kamer in hoogglans war vind je ban die? Ik vind die randen in de kast iets minder mooi commode is wel super mooi en ledikante.. Me vriend wilde het gister al mee neme Hahahahaha maf Kees ik laat het denk ik met twintig weken bezorgen hihi Ja de bloom word het of zwart met grijs of wit met grijs weet ik nog niet twijfel twijfel hihi en dan ook nog de mima maxi cosi erbij die is ook van leer maarja als dat ding nou in de auto staat en de zon schijnt erop is toch super heet voor de kleine? K moet na cursus brrrrr wil niet
De bloom kinderstoel is idd mooi! Maar wel duur! En voor de mima heb ik ff gegoogled! Nice! Leuke kinderwagen! Ik heb plaatsgenomen op het wachtbankje, hebben iig goed geklust! Nu maar ff afwachten!
@kaatje- oeh, spannend meis!! Ik duim voor je!! Mss test je wel positief als ik ga bevallen. Dan kun je t zwangerschapsstokje van me overnemen @Hilse - eerlijk gezegd vind ik die Atlanta mooier dan Bright. Maar kan aan mij liggen hihi. Zou gewoon lekker gaan voor welke jullie t mooist vinden. Al gekeken naar babyfoons? Wil je met of zonder camera? Hahaha je hebt tijd zat hoor, maar ik wist rond 12 weken al precies wat ik allemaal wilde Bloom zwart frama vind ik ook mooi, maar ik dacht: daar zie je zo snel stof op hihi. Nu maar wit met blauw.. als we ooit een meisje mogen krijgen, koop ik de roze zitting. Zit gewoon met klitteband vast Ik ben onderweg naar mn zus! Vluchtkoffer achterin gegooid! Maar jeetje zeg.. in de auto zitten is niet zo lekker meer!
Ohja.. een leren maxi cosi.. ik weet t niet.. zie t in de zomer al voor me dat die zweet armpjes vastgeplakt zitten hihi.. ik zou dr ff goed over nadenken en ff ervaringen lezen ofzo. Misschien valt t wel mee hoor
@Mammietammie, ik had wel een lichte temperatuursdaling, maar niet echt een enorme dip (zoals ik ze ook wel eens op een kaartje heb gezien bij een innesteling), maar voor m'n gevoel heb ik bij de lichte daling wel mijn innesteling gehad..... Spannend zeg! Hier is mijn kaartje, kan je kijken: 40c17e Ovulation charts on FertilityFriend.com Ben vandaag voor de verandering weer eens zo beroerd als een hond Lig lekker met de laptop en een dekentje op de bank hihi... Manlief heeft het opeens op z'n heupen: Oh en wat als het kindje niet gezond is en oh dit en oh dat..... Ik word even niet goed van m Dus heb net ff gegoogled en gezegd dat 96% van de baby's gezond geboren wordt en de kans bij een 25 jarige 1 op de 1351 is.... Nou dat stelde gelukkig wat gerust!! Want ik had nog niet echt op de manier gedacht eerlijk gezegd, hij maakte mij juist een beetje ongerust Stom he. Ach die gedachte zal ook wel normaal zijn natuurlijk! Eerst donderdag maar eens de echo afwachten, zo spannend! En m'n man wilde eerst wachten om het te vertellen, maar net zei die opeens: nou dan moeten we het volgend weekend ook maar vertellen, want je bent zo beroerd dat het anders wel op gaat vallen. Hihi....Dus als donderdag alles goed is gaan we het van t weekend aan ouders vertellen! Zondag is mijn moeder jarig, dus dan gaan we 's middags al even langs als er geen visite is om een cadeautje te geven! leuk
Hoi Dames! Zo nu heb ik even de tijd om eens rustig op jullie te reageren . @Ctje.. spannend hoor met die hoge bloeddruk en het idee hebben van een groot kindje! Hoop dat morgen alles goed is bij de groeiecho, en je bent in ieder geval in de veilige bevalperiode, na 37 weken . Ik ben ook bang voor een groot kindje hoor... Vooral omdat ik meer kans heb op zwangerschapsdiabetes.. En ik zelf ook niet al te slank ben natuurlijk . Maar geen idee of dit een relatie met elkaar heeft (dat je met overgewicht meer kans op een zwaar kind hebt). @Liefde.. wat vervelend dat je elke keer zo beroerd bent.. Maar vind wel knap van je hoe je er mee om gaat, je blijft zo positief klinken!! En het is bijna donderdag --> Ik heb er ook zin in . Hoe laat mag jij? Ik pas om 20.30 's avonds... @Mammietammie, ik zal eens even kijken of ik de grafiek er nog even bij kan zoeken, dan kan je hem zelf bekijken, maar geen dip te zien Tenminste.. of een hele kleine, maar die lijkt me te laat... My Ovulation Chart || Ovulation Tracker Hoop voor je dat het deze keer raak is!! Je hebt lang genoeg geduld gehad . En het zou toch mooi zijn dat het in 2013 in ronde 13 raak is . @Sunshine, wat jammer dat de spullen die je van te voren had gezien niet in de smaak vielen.. Ik vond het ook lastig hoor.. Ik dacht met 12 weken ook te weten waar we voor zouden kiezen.. maar het is toch wat anders geworden . Kinderwagen heb ik wel op het oog maar nog niet echt voor geshopt, vooral niet met manlief, en die moet er ook mee lopen . Maar ik verwacht dat het voor ons de iCandy Peach gaat worden . @Liga, oh wat ben ik blij dat mijn schoonmoeder niet zo is!! Haha, ben eerder bang dat mijn moeder straks zo is . Maar beide opa's en oma's wonen op een behoorlijk afstandje rijden, dus we zullen ze niet al te vaak zien, verwacht ik.. Hoop dat het gesprek met manlief je iets gaat opleveren! @Kaatje, ook jij weer op de wachtbank.. hoop voor je dat het deze keer raak gaat zijn! Weer een zwangere erbij, altijd gezellig . @Brittney, hoe gaat het bij jou? Gebeurd er al iets?? Volgens mij heb ik zo iedereen gehad.. haha.. Ik lees wel elke dag braaf mee, maar altijd op mijn mobiel en dat vind ik zo irritant typen.. dat ik meestal dan korter reageer en maar af en toe vanaf de pc, maar ik blijf op de hoogte hoor . Mijn buik lijkt nu wel weer een beetje te krimpen haha.. eerst voelde mijn buik (vooral aan de bovenkant, onder je borsten zeg maar) wat gespannen.. nu niet meer.. dus misschien dat er iets in de weg zat ofzo . Verder voel ik af en toe een lichte beweging in mijn buik, maar nog niet zo duidelijk helaas.. Nog even geduld hebben.. hahaha. Komende week nog 4 dagen werken en dan gaan we zaterdag op wintersport! Dus Ctje & Brittney, of voor die tijd bevallen, of erna . Anders mis ik het hele feest!!! .
Hihihi Veetje, dan hoop ik vooooor je wintersport! Maar als je weg bent, hou ik daar rekening mee natuurlijk En Brittney vast ook! Mijn schoonzus heeft ook overgewicht, maar haar kindje was juist best klein! Kan ook komen doordat ze tijdens haar zwangerschap bij een dietist gelopen heeft.. ze is niks aangekomen, maar juist afgevallen.. Mss komt t daardoor. @Liefde - achhh die mannen Wel schattig dat ie zich zorgen maakt, zal vast nergens voor nodig zijn. Jullie zijn beiden jong, dan is de kans dat t goed zit zoooooo groot . Maar dat is makkelijk praten. Ik was zelf ook pas gerustgesteld bij het horen van de uitslag. Wij hadden een kans van 1 op 18.000 op down en nog minder op die andere. Leuk om het volgend weekend te gaan vertellen. Dat is zooooo bijzonder, echt van genieten! Mijn vader is altijd een stoere vent, maar die moest zo huilen toen ik heb zn i love opa speen gaf
@veetje leuk wintersport hihi @ctje ja dat dacht ik ook al zal het eens navragen over maxi Cosi Meiden weten jullie nog leuke websites voor baby kleding!? Kan echt niets vinden uni sex wil zo graag kopen zucht!
Hmm unisex weet ik niet.. heb mijn unisex pakjes bij prenatal vandaan.. maar heb er echt spijt van dat ik die gekocht heb.. als ik je een tip mag geven: wacht tot je het geslacht weet.. toen zag ik namelijk zoooooo veel leuke stoere spullen! Als je je uit wil leven, koop dan andere spullen unisex, zoals t aankleedkussen, kruikjes+zakken, kammetje/borsteltje, manicuresetje. Als je op de site van babydump bij verzorging en bij badartikelen kijkt, kom je super leuke spullen tegen. Ik heb bebe jou en dan de grijskleurige lijn van Pooh Hihi is maar een tip hoor meis.
@Ctje hihi dat is wel een goede tip ja....!! @sunshine, wanneer wil je geslachtsbepaling doen? Met 20weken? of eerder... wij ws met 15 a.16 weken....na donderdag ga ik een afspraak plannen in Lommel
Jaaaa liefde!!! Lommel!! Doen! Kan al vanaf 13 weken he!! Dus Sunshine kan al bijna Mn gevoel zegt dat Sunshine de eerste meid van dit topic gaat krijgen, zo'n schattige op wie al onze binkies een oogje krijgen Bij liefde denk ik een jongen zo'n lief boefie! Wat denk jij zelf liefde? Ik ben echt heeeeeel erg van de schattige dingetjes.. kijk wat ik vond ol internet.. ik ben verliefd:
Hahah ctje hoop dat je gelijk hebt! Ja k ga het idd zo doen zoals jij zegt kan toch geen kleren vinden ga idd alle andere dingetje kopen hihi dank je meis voor tip Anders vraag k heb last van me maag gister ook al had maagpijnen we oor maar mag nu niet meer melk help niet gaviscon mag wel toch en rennie? @ liefde ja wil het wel weten hoor ga bij 16 wk een geslacht bepaling doen moet nog voor een afspraak bellen hihi spannend! Jij krijg een jongen denk ik ook ja hihi
@Ctje en sunshine....ik denk.zelf ook een jongen! Mijn man hoopt stiekem een jongen...daarom zeg ik steeds dat ik denk dat t n meisje is hihi...maar dat vind hij ook leuk maar denk ook een jongetje ja!!! Ik denk bij sunshine een meisje! @Subshine, rennie nag....daar ben ik vandaag ook maar mee begonnen! Voel me nu een stuk beter!!