Ik heb al zoveel doosjes rennies op Bij mij hielp Maalox beter (hebben ze bij kruidvat etc.). Vervelend he, last van je maag en zuur? Nog meer dingen die je unisex kunt shoppen maar sowieso nodig hebt: hydrofielluiers, hydrofielwashandjes, spuugdoekjes (heb een stapel witte en heb daar later nog blauw bijgekocht) hoeslakens, badje, luiers hihihi nou dan ben je een eind. Ik vond t ook heerlijk om spullen te kopen, maar kleertjes vo d ik echt leuker om te kopen toen ik gericht kon shoppen
@Ctje, dat zou wat zijn! Nou dat stokje wil ik graag van je overnemen hoor!! @Liefde, balen meis dat je telkens zo beroerd bent! Hopelijk gaat het snel beter!! Leuk zeg dat jullie het aankomend weekend gaan vertellen! @Veetje, ooh leuk, jij weet donderdag of het een jongen of een meisje wordt!
Wooow ja.. zie nu pas dat Veetje donderdag de 20wkn echo en dus ook de geslachtsbepaling heeft!! Oehh super spannend! Ben echt heel heel heel benieuwd! Ik lig lekker in mn bedje. Mn man heeft vrijgenomen voor morgenochtend, zodat ie mee kan naar de groeiecho en de vk! Hopelijk is zn hoofd de afgelopen 7 weken wat minder hard gegroeid! Moet om 10.45 voor de echo en om 11.30 bij de vk. Ik laat t jullie weten
Haha Ctje! Ja hoop ik ook voor je!! Fijn dat je man met je mee kan! Ja, laat het ons maar ff weten! Ik ga het laatste stukje van divorce ff kijken en dan lekker slapen! Welterusten!
@Ctje spannend morgen. ik duim voor goed nieuws @veetje zo ja dat gaat snel!!! Spannend wat denk jezelf dat het wordt?? weltrusten allemaal!! ik stop er nog een rennie in...wie weet word ik dan.ook niet wakker vd misselijkheid ...en kruip in ons lekkere bedje!! Xxx
@Ctje, veel plezier morgen! Ben benieuwd @Veetje, jij gaat snel zeg!!! Ik denk dat het een meisje is Liefde jongen en sunshine een meisje hahaha Unisex kleertjes kunnen ook goed rompertjes zijn! Ik heb van die wittte overslag rompertjes van de hema Moet er trouwens nog wel wat van bij halen want zoveel heb ik niet bedenk ik me nu. @Ctje hoeveel rompertjes van elke maat heb jij? (50, 56) die dan echt voor ergens onder gelden?
Hilse haal maar 2x het aantal rompertjes en hydrofiel spul waarvan je denkt dat je t nodig hebt je kan nooit genoeg hebben zeker niet met plasgrage knulletjes Sunshine bij vd hebben ze hele lieve unisex kleurtjes van nijntje! Ik smelt NOg steeds als beeb iets wits aanheeft ziet er zo puur uit! Heb gisteren zoooooveeeel kleertjes gekocht Hahaha heerlijk! Liefde sunshine en Veetje bijna echo's spanend !! Zit ook op mobiel echt piep! Badje hier ook zilver grijze bebe jou thermobad Nijntje retro Nou wilde meer reageren maar beeb is zo verkouden en ga ff kijken hoor m mopperen.
@Hilse - in maat 50 heb ik niet zo heel veel.. Heb maar 2 pakjes en iets van 4 rompertjes.. omdat iedereen zei dat ie mss wel meteen 56 aanheeft.. dus mocht t toch een uk zijn, stuur ik gewoon mn man nog even voor wat kleertjes. In 56 heb ik echt veeeeeeeeel te veel! Hahaha. Maar heb inderdaad bijna alleen maar unisex rompers. Mocht de kleine beginnen in maat 50 is zn eerste pakje unisex: zo'n mega cute lime groen Nijntje pakje Liga, dat badje heb ik ook, maar dan van Winnie Vond die zwitsalpompjes die erin zitten zo handig! Wat leuk dat je lekker kleertjes geshopt hebt! In wat voor maat heb je dingetjes gekocht? Zit ie al in 56? Wat sneu dat ie verkouden is Hier heel de nacht misselijk en beetje zuur.. had gisterenavond mn laatste rennie, dus vandaag weer wat bijhalen. Liefde, heb jij een beetje kunnen slapen?
Goedemorgen meiden, Ik heb het ook aan me maag, heb ook een tijd een maagzweer gehad en zo het gevoel dat het weer opspeelt en met de misseljikheid.. ik ga ook maar rennies halen vandaag en maalox he ctje zei je? Ja ik ga gewoon de andere spulletjes al verzamelen en idd kleertjes kopen wanneer ik weet wat het is, vind nu toch niets leuk unisex maar rompertjes kan ik idd wel halen.. pff heb nu last van me maag en niets wat ik kan nemen, vannacht eruit gegaan om melk te drinken Ctje vandaag de groei echo hoelaat moet je? @veetje ja alweer twintig weken bijna jij op de helft hihih spannend.. @kaatje ooohh ik heb divorce niet gezien hoe was het hihi @ all doavond gaan we weer na babywinkel kijken in sliedrecht kijken of we nog wat leuks kunnen vinden hihi vind het toch allemaal wel spannend hoor en leuk en ben inmiddels ook verliefd op de MIMA ipv de joolz, alhoewel ik dat ook nog steeds een super leuke wagen vindt hihi.. en ik vind denk ik toch de alaska ook mooier dan de bright maar wie weet bedenk ik me nog hihi..! meiden voor wie niet getrouwd zijn, hebben jullie erkenning van de vrucht gedaan bij de gemeente? morgen om 13.00 uur hebben wij de nekplooimeting toch wel zenuwachtig of alles goed is met mijn beebje hihi! succes ctje laat je het even weten
@Sunshine - ik vind de mima ook erg mooi!! Ik heb onze wagen in een kleur genomen die voor jongens en meiden kan. Dan bewaar ik 'm voor een eventuele tweede Heb er een blauw lakentje in en een blauw knuffeltje Jaa de Alaska kamer vind ik ook mooier en leuk dat je donderdag weer gaat shoppen. Er zijn zooooooveel spullen die je nodig hebt en in een neutrale kleur kunt kopen. Ik heb heel veel van die grijze pooh beer lijn (ook omslagdoek, waskussen en waskussenhoes, luieremmer, etc) dus je kunt je uitleven hoor En ja, maalox werkte bij mij beter dan Rennie. "vervelende" is dat ze rennie gewoon bij ah hebben en ik voor maalox naar kruidvat moet (zit wat verder) vandaar dat ik meer rennies heb gebruikt.. Spannend zeg, morgen de nekplooimeting! Zal allemaal vast in orde zijn En ik denk dat je idd even met je vriend langs de gemeente moet voor het erkennen.. maar wacht maar even de reacties af van de meiden die niet getrouwd zijn hihi, ik weet t namelijk niet zeker! Heb om 10.45 de groeiecho en dan meteen erna naar de vk. Mn handen en voeten beginnen nu echt op te zetten. Ik lijk echt op een wandelende oliebol hihi. Ohja meiden: ik heb dat mutsje besteld hihihi Vraagje van mij: in welke gemeente geef je je uk aan? De gemeente waar ie geboren wordt (waar t zkh is) of de gemeente waar wij wonen?
Oke ctje dank je meis.. ja ik moet ook iets verder voor de kruidvat maar nog wel in het dorp maar valt mee hihi.. ik ga het maar ook halen want zo hou ik het niet lang vol doet echt zeer.. ja hoop ook dat het in orde is ben er niet bang voor maar toch wel zenuwachtig ga er nu wel echt van genieten van me beebje kan er nu wat meer van genieten ook hihi.. ondanks de beroerdheid.. ja dat dacht ik dus moet denk ik gewoon naar de gemeente want als er nu iets gebeurt met papa heb mijn beeb geen papa op papier.. oh dat is al bijna alles is vast goed meid! duim voor je! ja je gaat nu vocht vast houden maar je bent bijna 38 weken pfff!!!! ik geef mijn uk aan in de gemeente waar wij wonen, waar ik ga bevallen is namelijk wel een ander dorpie hihi
Ctje haha ja veel beebjes zitten snel in 56. Onze uk heeft 6 weken in 50 gezeten en maat 1 luiers en zwom daar in t begin in Hihi. Heb in 56 geshopt echt heerlijk al dat kleine spul . HIj heeft nu ook sinds een paar dagen maat 2 pampers . Succes straks bij de vk! Ik moet om half 11 voor de nacontrOle dus moest me 'haasten' vanmorgen. Echt op tijd komen lukt amper met een baby Hahaha. Sunshine Niet druk malen om morgen je beeb is gewoon een kerngezonde meid
Volgens mij moet je hem aangeven in de gemeente waar het geboren wordt, maar weet het niet helemaal zeker. Wat ik wel zeker weet is dat alleen erkennen niet genoeg is als je niet getrouwd bent. Je moet ook ouderlijk gezag aanvragen via de rechtbank want anders heeft je vriend alsnog niets te zeggen over het kind. Ctje succes straks! Spannend!
Okeee dus: ik woon in gemeente A. maar beebje wordt geboren in het zkh van gemeente B. dan moet de beeb aan worden gegeven in B.? Ik ben nog steeds bang dat als mn man hem alleen aan gaat geven, dat ie een andere naam doorgeeft hahaha Hij wil namelijk nog steeds heeeeel graag Joey of Jayden.. en hij ging zo makkelijk akkoord met de naam die we nu hebben, dat ik dacht: hij zal t wel rechtzetten bij het aangeven Ik ga richting zkh! X
Nou meiden, groeiecho was goed. Weegt nu 3,2 kg, ietsje bovengemiddeld, naar wel netjes. Hoofdje is nog steeds breed hihi en hij heeft lange beentjes. Ben benieuwd wat we in elkaar geknutseld hebben hoor Kleine heeft nog genoeg vruchtwater en lag heel schattig te duimen. Volgens mij vermaakt hij zich nog prima, helaas hihi.. ik wil dat ie dr uit komt!!! Als zn hoofd nog verder groeit, scheur ik echt tot aan mn navel uit Nu in de wachtkamer bij de vk.. benieuwd naar mn bloeddruk.
Gelukkig ctje zie je wel hihihi haha scheur je uit tot aan je navel hahah muts, ja nog even geduld, miss blijft die nog wel twee weken zitten maar heel lang zal het niet meer duren toch hihihih!! ahhhhh lange beentjes... maar is zijn hoofdje te breed dan?
@Ctje, hahaha ojee tot je navel! Gelukkig was het goed @Liga, hahah ja zal er genoeg gaan halen! Heb volgens mij nu wel genoeg hydrofielen. Maar kan natuurlijk altijd een pak extra op vooraad nemen... Rompertjes moet ik soweiso nog wel meer gaan halen dan.. Over aangeven enzo dat moet in de gemeente waar je kindje geboren wordt.. Mijn ouders wonen bijv. in plaats A. Maar ben geboren in B. Dus sta ook in B. aangegeven met geboorteplaats.. Daarna gaat het automatisch gewoon naar jullie adres. Erkenning moet idd bij het gemeentehuis, hebben wij ook gedaan. Je krijgt dan de vraag of je papieren mee wilt over het gezag, dat kan je dan thuis invullen. (moeten wij nog doen hahaha) En dan is het klaar. Bewijs van erkenning moet hij dan wel meenemen bij het aangeven, maar dat zeggen ze wel. (staat jouw handtekening op nl)