Mooooooooooi Hilse!! Love it!! Ik heb mn tabletten.. Die vrouw wees me op de mogelijke bijwerkingen.. vraag me af of een hoge bloeddruk niet minder erg is
@Hilse hij is gaaaaaf!!! @mammietammie, ja dat snap ik...de moed zakt ondertussen in je schoenen..tis zo moeilijk om positief te blijven.... ik blijf voor je duimen. ik heb vannacht heerlijk geslapen!! oh ik had super trek en een hele grote pan Kip madras gemaakt met het idee lekker 2x op te scheppen.... nou na een half bordje zit ik al bomvol jammer. Ben vandaag niet echt misselijk geweest...meer zon weeïg gevoel.... nog 3 nachtjes slapen en dan de echo...ik word nu wel zenuwachtig eigenlijk
Hilse mooie wagen!! Ctje jeetje meid wat vervelend die blOeddruk misschien ben je volgende week wel al moeder als het zo doorgaat ! Mammietammie ik duim ook mee!! Liefde de tijd gaat zo snel V
Thanks girls! Ben er ook super blij mee! Net de slaapkamer leeg gehaald, morgen nieuw bed erin heerlijk! @Liefde, he ja balen is dat dan he! Ik eet ook veel minder nu.. Kip madras klinkt erg lekker hihi @Ctje, woh ja zijn altijd zoveel bijwerkingen! Wie weet hoe het loopt, misschien heb je je kleine al heel gauw in je armen!
Mooi Hilse! Vind dat bruine zo gaaf!!!!! Bedankt voor het duimen allemaal Hoop dat het helpt Ctje doet m'n banner het niet dan? Zit nu 8 dpo iig.
Whahahaha staat er al een paar maanden en was mij niet opgevallen Met dank aan die fijne autocorrectie op de iPad
@mammietammie; nu doet je banner het wel Spannend meis!! @Liga - jaa wat een maf idee he.. heb echt geen idee hoe het gaat lopen. @Liefde - in het begin at ik ook veeeeeel minder, maar bij mij werd dat later ruimschoots gecompenseerd Hier flink beroerd! Lig met behoorlijke buikpijn (vooral bovenin mn buik..) op bed.. beetje koortsig gevoel en super hoofdpijn! Morgen maar rustig aan doen.
Hè bah Ctje wat vervelend! Hoop voor je dat het resulteert in weeën en een klein jongetje! Lekker rustig aan meid! @Mammietammie, hahaha oh ja lekker handig is dat he
@Ctje bah vervelend zul je net zien.... nauwelijks kwaaltjes gehad 37weken...en dan de laatste paar dagen zo beroerd sterkte en kop op!! ik wil graag in bed tv kijken maar er wacht nog n hele berg was nu ff snel aan de bak en dan luieren
Ctje wat naar houd je t wel in de gaten? Als de buikpijn te heftig wordt bellen hè! Sterkte meid hoop dat je snel je beebje vast mag houden
Ha meiden, @Hilse...super mooie wagen! Weer een stapje dichterbij @Ctje...wat vervelend zeg van die bloeddruk, OOk wel heel spannend! Als je ingeleid gaat worden, heb je waaarschijnlijk deze week je mannetje in je armen!! Ik hou het hier goed in de gaten. Heb het idee dat je heel snel gaat bevallen! Hier gaat het goed. Wel wat vaker last van mijn rug. Donderdag weer naar de verloskundige. Mijn bloeddruk is juist laag, dus dat is wel fijn. Ben benieuwd wanneer hij komen gaat. Vandaag precies 38 weken. Mijn gevoel zegt dat het deze week niet gaat gebeuren, maar wie weet... Heb het elke dag maar druk met schoonmaken, wassen, strijken etc. want in mijn hoofd moet alles perfect zijn als ik ga bevallen haha. Mijn man is wel blij met die nesteldrang
Hihi Brittney! Hier moet ook alles perfect zijn, maar moet me nu ook echt dwingen om rustig op de bank of op bed te gaan liggen. Wat fijn dat jouw bloeddruk laag is! Dat was de mijne ook heel de zwangerschap. Ik had constand een onderdruk van tussen de 60 en 65 en de afgelopen keren opeens 93 en 95 Jij vandaag 38 weken, spannend zeg!!! Hopelijk houd jij ook snel jullie kleine vast! Ben echt heel benieuwd hoe nu verder. De gedachte dat ze kunnen inleiden is wel spannend, maar ik twijfel of ik wel ingeleid wil worden.. lees overal van die horrorverhalen daarover.. Urenlang wachten tot je weeen op gang komen, dan in een weeenstorm terechtkomen, vreselijk.. maar goed, je leest ook positieve ervaringen Gelukkig is mn man heel lief voor me Hebben jullie net Valerio en Dennis zien 'bevallen'? Hahaha daardoor kreeg ik er nou niet bepaald meer vertrouwen in! @Liga - was alles goed bij de controle vanmorgen?
Goedemorgen meiden @ ctje oh jeetje meid wat rot voor je , is je koorts inmiddels gezakt en de buikpijn? Hoe voel je je nu, als het zo blijf kan je maar beter snel ingeleid worden hoor! @Hilse ben verliefd op je joooolz!! @ britney, wow ook alweer 38 weken meis hihi gaat opschieten zoo spannend! @Liga hoe was je controle bij de gyn? @ all hier nog steeds kotsmisselijk, word er nu zo langzamerhand wel gek van hoor, kan amper wat, me huishouden gaat sinds afgelopen week versloffen kan het niet uitstaan, gisteren ook barstende koppijn en om 10 uur naar bed gegaan, nog een kwartier staan kokhalzen en rennie genomen bah bah bah, maar ik doe het nu zo doe het snel doorkauwen grote slok water er achter aan kan het smelten in me buik haha maarja voel me dus ook echt klote pff hoop dat het gauw over is maar betwijfel het.. had gisteren lekker boerenkool gemaakt (lustte vroeg echt niets van de hollandse pot) maar kom niet verder dan een paar hapjes dan weer misselijk net als liefde dus heeft maar dit is al mijn 7e week dat ik het heb achter elkaar maaaar genoeg geklaaagddd je moet er wat voor over hebben zucht hihihihihih
Sunshine je mag klagen hoor want t is gewoon rot! Heel veel sterkte Ctje en brittney ben benieuwd wie de eerste is haha ik gok op ctje Controle was goed beetje over anticonceptie gehad en de bevalling nabesproken. Vond t echt fijn want ik zit er soms nog best mee. Ze zei ook dat ik als we voor een 2e willen gaan voor die tijd bij dr langs mag komen om t erover te hebben echt een top vk zeg! Kleine man had gisteren regeldag wilde steeds drinken en bij me liggen dus dacht dat t een korte nacht zou wirden maar hij heeft van 12 tot 6 geslapen!!! Hihi blij!
@Ctje hihi heb Valerio niet gezien.... ben benieuwd hoe t nu met je gaat!? Spannend wanneer je kleintje komt.... @liga oh wat een lieve vk...dat is echt fijn!! @sunshine vervelend he die misselijkheid ik heb vannacht zo vreselijk vervelend gedroomd dat ik een mk kreeg de dag voor de echo en dat er op de echo niks meer te zien was....werd met buikpijn wakker nu geen last meer van, maar ben voort eerst opgestaan zonder misselijkheid dus nu maak ik me alsnog zorgen haha. moest vanochtend wel lachen om mn man..die zei opeens: oh je krijgt een buikje! ( voelt echt opgezet door mn darmen) . toen had ik een jurkje aan, zei die: nee dat kan nu niet hoor dan ziet iedereen het. hihi ik iets anders aan, zegt ie: nee kan ook niet het lijkt net of je een borstvergrotende bh aan hebt...whahaha nou k ga aant werk xxx
@sunshine - he bah, wat rot dat je je nog steeds zo voelt! Je mag klagen hoor! Hoe laat heb je je nekplooimeting? @ liga - wat lief van je vk! Wanneer begin je weer met anticonceptie? Dat vroeg ik me toevallig gisteren af hoe dat gaat. Wat knap dat je ventje zo lekker doorslaapt! Hij slaapt langer dan ik @liefde - blegh wat een droom! Gelukkig was t niet echt! Geniet van je ochtend zonder misselijkheid! Het zit vast helemaal goed daarbinnen. Jaaa je darmen gaan opzetten en dat kun je soms goed zien hihi. Hiernog niet veel beter helaas. Veel hoofdpijn, misselijk, slecht slapen en vooral opgezette armen en benen die vreselijk jeuken. Morgen krijg ik waarschijnlijk van de gyn iets ertegen.. Weet echt niet waar ik op moet hopen.. Dat die man morgen zegt dat ze willen gaan inleiden, of dat ie zegt dat ik af moet wachten tot ie zelf komt.. Vind t best wel eng! Vandaag maar even rustig aan.. Lig nog lekker op bed! @sunshine - succes vandaag! Laat je weten hoe t was?
@Sunshine ohja vandaag je nekplooimeting....altijd spannend!! Succes @ctje ooh bah zeg, zo vervelend. doe rustig aan vandaag!! Spannend wat de gyn gaat zeggen....maar ze zullen vast doen wat het beste is ..en wie weet beteken dat je deze week mama bent succes met de laatste loodjes!