wie weet dit?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door nieuwjaar, 11 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nieuwjaar

nieuwjaar Actief lid

30 dec 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie weet dit? Wanneer kan je starten met iui als blijkt dat alle uitslagen goed zijn?
    Semen onderzoek prima hsg onderzoek ook prima goede eissprong opzich regelmatige cyclus tussen de 38 en 45 dagen.
    Wij hebben van de week een afspraak met gyn. Maar ben erg benieuwd naar ervaringen.
    Wij zitten inmiddels in ronde 17.

2. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Dat hangt af van het ziekenhuis dus daar kan ik niks over zeggen, sorry!

3. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Bij ons waren alle onderzoeken ook prima, alleen semen was iets minder, maar matig/voldoende. Het zal overal vast wel verschillen. Ook heeft het wellicht met leeftijd te maken? Wij waren 34 toen we begonnen met IUI, na anderhalf jaar zelf proberen.

4. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Toen wij al bijna 2 jaar bezig waren en alles goed bleek moesten voor mn dochter toch nog 6 maanden wachten voor we mochten beginnen met iui. Gelukkig bleek er wat onderhandelingsruimte en werden het uiteindelijk 3 maanden ;). Maar er zijn ook ziekenhuizen, waar ze je al veel sneller helpen. Succes, ik hoop dat ze je niet meer lang laten wachten!

5. nieuwjaar

nieuwjaar Actief lid

30 dec 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties......ik ben heel benieuwd wat de gyn gaat zeggen...we wachten af.....

Deel Deze Pagina