Hij is positief als de controlle streep net zo donker is als de test streep. Test streep kan dan zelfs nog donkerder zijn. Deze waren van mij klopte ook precies 8 okt voelde ik de avond mijn ei namelijk.
Ik testen gewoon 1x perdag in de ochtend. Heb en foto van mijn ovu testen toegevoegd. Bij de vorige reactie
goedemorgen dames hoe is het?.. hier gaat het super. nog een week.. tot mijn spiraal er uit gaat kan niet wachten hihi,, Hier al sinds vanncht pijn in me buik .. zoo blij als dat ding er uit is,, man lief ook nog eens vrij volgende week hihi Appel28: dus eigenlijk is de dag dat mijn spiraal er uit gaat meteen mijn 1e cyclus dag dan.. fijne vakantie Girly1985 vervelend die stomme infecties, ik heb 3 kuurtjes van vaginaletabletten gehad en daarna geen last meer gehad, Bioluun: hier ook vroege vogeltjes pfff zelf ook om 5u iedere dag wakker en niet meer kunnen slapen,, klaar wakker,, die fases drama weet er alles van,, pff tips: hoe oud is hij? en misschien tochc wat korter laten slapen smiddags.. misschien half uurtje later naar bed?. lastig,, is het donker genoeg in het kamertje,. Mamma chan: spannend je ei :d lekker om de dag klussen ik deed altijd vanaf dag 10 testen met ovu testen net zo lang tot dat de testen net zo donker waren als de controle streep en dan hield ik ook mijn temp bij testen kunnen al eerder reageren op een LH piek,, vaak duurt het dan nog paar dagen voor hij positief is en dan springt je ei vaak binnen 24 a 48 uur dus gewoon na een positieve ovu test door testen tot hij weer wat lichter wordt weet je zeker dat je hem dan gehad heb succes meid
Je zal ze als goed iets steeds donkerder zien worden rond die dagen dat hij echt donkerder wordt elkedag klussen. Dan heb je hem echt wel goed benut
Goedemorgen dames! Mamachan, je zit een beetje in dezelfde situatie als ik. Volgens mijn eigen berekening en alle tabellen op internet zou ik vandaag m'n eisprong moeten hebben maar ik merk helemaal niets! Ik had juist vorige week wat slijm maar heb daar niet echt iets mee gedaan omdat ik dacht dat dat een week te vroeg was (stom natuurlijk). Ik heb zondag en maandag een ovulatietest gedaan maar niets te zien. En gisteren lukte het niet omdat we weg waren. Heb gelezen dat je de testen niet met ochtendurine mag doen. Maar jij doet dat dus wel? Zou namelijk wel een stuk handiger zijn! We hebben het de afgelopen dagen wel extra gezellig gemaakt maar ben bang dat deze ronde voor niets was! Jammer want qua bevaldatum was eind juli toch wel het handigst geweest voor ons. Maarja, we gaan het wel zien!
Hier vanmorgen nog wel naar de wc eerst geweest, ( dochterlief was wakker) en ik loop dan uit automatische piloot zo door nar de wc ik vind het eigenlijk best lachen dat ik het juist heb qua mijn eigen gevoel, nu weet ik iiig waar ik zit in mijn cycli daar ging het om Lindy, spannend dat ding eruit heerlijk!, ik voel me ook veel beter!
Lindy: dubbel pret dus volgende week!! lekker dat je man thuis is. Van mij is tegen kerst pas weer vrij. Ik heb alle zwangerschappen bijna kwaaltjes loos doorstaan. Zo ook deze lijkt het. Behalve wat vlagen van misselijlheid die soms even voorbij komen en de bekende inkak momenten, zijn het vooral de testen die me er aan herineren toch echt zwanger te zijn. @queen ik deed gewoon met ochtend urine en resultaat waren duidelijk oplopende testen die echt goed met mijn gevoel mee liepen.
kan ik al een banner aanmaken, qua cylcus, hihi op de gok 1 aangemaakt, zal niet veel schelen hooguit een dag of 1,2
Dat is een groot verschil inderdaad Mamma Chan! Raar hoor. Iemand noemde het mooi: op de goede momenten seks dan heb je het mooi afgedekt Haha! Hoeveel rondes heb je de vorige keren nodig gehad? Vanmorgen was het 6 uur! Het gaat vooruit! Hij is nu net twee geworden. We hebben hem gisteren een cracker gegeven voor het slapen. Nu weer... We zullen zien. Hij slaapt inderdaad erg lang s middags. Haal hem na 2,5 uur meestal uit bed, want als ik dat niet doe dan kan hij gerust 3,5 a 4 uur slapen. Doe ik het eerder dan is hij stikchagrijnig daarna. Vl en ik hebben net een hele discussie gehad over november Misschien zijn mijn eierstokken wel veel te hard aan het klepperen maar ik vind opeens hele goede argumenten voor november! Haha. Dat zou spannend zijn: dan beginnen we over drie weken 'al'. Kan ik me meteen aanmelden voor de NOD-lijst van begin december als die er is Eerst maar eens een keuze maken.... Rustig....
Bioluun: vorige keren ook vrij snel raak maar ik las hier dat action en kruitvat veel verschillend weergaven dus ik heb dat even geprobeerd.. hoe ver zou ik voor de ei zitten..
Bioluun, jeeejjj spannend november is het bijnaaa! Hopelijk slaapt kleine man weer wat langer.. Hier kwam dochterlief om 6uur vanmorgen de slaapkamer binnen ik dacht nee he veelste vroeg haha ik zeg tegen der kom nog maar even hier liggen maar dan wel slapen dus 1 minuutje heel stil gelegen toen ging ze rechtop zitten en begon ze te zingen haha dus ik zegt tegen haar zal ik je even nog in je eigen bedje leggen, Ja zin ze dus terug gelegd ik lag nog geen 3min of ze riep alweer dus dacht dat word naar beneden maar ik kwam de kamer binnen en ze zei mama instoppen dus ik gedaan en niet meer gehoord ik dacht pfieuw haha Mamma Chan, dat is zo verschillend per vrouw bij de een is die ineens de volgende dag net zo donker en bij de ander duurt dat 3dagen valt helaas niks over te zeggen.. Maar je bent op weg lekker door testen en vooral gezellig blijven samen totdat de testen weer wit zijn dan zit je goed haha Kreeftje, wat fijn zeg je helemaal geen klachten hebt. Appel, jij ging met vakantie vandaag toch? Heel veel plezier. JAAAAAA😄😄 wij gaan ook voor een brusje!! Yesss ben helemaal enthousiast haha.. Ik zat al niet meer aan de anticonceptie dus das fijn.. Ik verwacht mijn ongi morgen of overmorgen als die er is kan ik dus ook op het lijstje 😄
mammachan Die van kruidvat ziet er veel belovend uit raar dat verschil zo groot is Bioluun: ja als je die kriebels helemaal hebt hahaha Dan is dec voor je gevoel nog wel ver Zou leuk zijn als jullie in nov gaan beginnen zet ik je gelijk op de nod lijst XD Appel fijne vakantie geniet er lekker van. Aynill: Jeahhhhh vind ik leuk om te lezen en wat spannend!!!
Anyil, jeetje wat vroeg haha zo was dat hier ook vaak! ik denk elke ochtend,,,,pfff ik wil nog slapen, terwijl ik echt altijd voor 10 boven ben Kreeftje, ja wat een verschil he ben geneigd om eens weer te testen
Aynil, wat leuk dat jullie ook voor een derde gaan!!! Leuk hè, als je eenmaal definitief hebt besloten om ervoor te gaan! En fijn dat je dochtertje nog even ging slapen...6 uur is wel erg vroeg. Bioluun, jullie misschien al over 3 weekjes...spannend hoor! Lastig om rustig te blijven als je zo enthousiast bent hé? Succes met beslissen! En hopelijk slaapt je zoontje vannacht wat langer...zou wel heel fijn zijn! Kreeftje, super dat je je zo goed voelt! Ik ga zo nog maar eens een ovulatietest doen maar ben bang dat ik hem gemist heb. Zo zonde, zucht...