Goedenmorgen Gister was ik misselijk in bed dus ik denk testen vandaag, lijk een lijntje te zien maar heeeeeeeel licht of het kan net zo goed een schaduw zijn. Ik zie het niet goed op de vroege morgen... Temp idd gelijk😁 Tja nu weten we nog niets😂
Mama Chan!! Je houdt het spannend!!! Ik zie het niet echt, maar door uploaden blijft er weinig van over heb ik gemerkt! Hoeveel dpo zit je?
Kt lukt me ook niet goed. 10dpo t is natuurlijk ook vroeg😊 Of het is idd niks, lastig zeggen Kan heel goed niets zijn. Kruitvat 2v 5 Afwachten wat mijn temp doet morgen weer😬
Heb je hem uit de cassette gehaald? Ik persoonlijk vind dat altijd lastiger turen. Morgen gewoon nog eens testen! Hoe ziet ie er nu uit? KV heeft even tijd nodig.
Hij ligt al jn de ton😂 Haha was schaduw of iets denk ik. Moet maar weer afwachten, moet me temp nog hoger?
Goedemorgen, Ik mag op Rood,, voor deze ronde.. het is een beetje dubbel,, en aan de ene kant blij dat er nu eindelijk duidelijkheid is,, en andere kant heb ik zo iets van jammer,, maar ja het is ronde 1,, ik weet nu alleen niet van uit welke cyclus ik uit moet gaan Gemiddelde nemen? zat nu op CD 34 en daarvoor 29.. zal ik dan op CD 32 gaan zitten?
Ik zie nog niks Chan. Maar dat je temp nog niet omlaag is geeft moed. Je zit op 10DPO, je test dus 4 dagen voor NOD. Ik zou morgen of dinsdag nog eens testen en zien wat er gebeurd. Ook blijven tempen. En voor wat ik weet blijft temp zo hoog tot er een menstruatie komt. Correct me if I'm wrong. Lindy, ai! Jammer zeg. Zo dubbel dit idd. Volgens mij moet je het gemiddelde van deze 2 cyclussen nemen inderdaad.
Onee Lindy!! Wat kan je lichaam je tich voor de gek houden dan Ik zou ook van een gemiddelde uitgaan denk ik. Maar hou straks wel in je achterhoofd dat het ook iets langer kan zijn. Beccy, begin jij of begin ik aan je schoenen?
Damn lindy....zo jammer, had zo'n goed gevoel bij jou..ik zou ook een gemiddelde nemen idd. Mama cha ben al een schoen aan het uitzoeken...zal manlief straks vertellen dat we vanavond gebakken schoen eten..
Hahha het kan nog, als me temp maar niet zakt, wachten tot nod of als me temp omhoog schiet dan testen? Lindy, dikke knuf voor jou!
Mammachan: Zie wel en schaduwlijntje hij is alleen niet zo heel scherp. Lindy: He niet leuk jammer hoor maar vol goede moed naar de volgende ronde. Zou nu en beetje voor de 32 dagen gaan deed ik ook mijn cyclus veranderde nogal.
Kwam even spieken voor mamma Chan haar testje.. ik zie t niet maar ik weet dat de kwaliteit erg achteruit gaat na uploaden.. ik wil ook even zeggen dat KV echt 20 tot 30 min nodig heeft om te drogen.. weet niet hoelang je gewacht heb? Anders mss nog een testje doen en echt goed even laten drogen.. je had vanavond feest toch? Dus als je al een streepje lijkt te zien zou ik toch nogeens proberen Just in case haha.. spannend zeg! Lindy, Jammer zeg! Idd gemiddelde aanhouden met in je achterhoofd t langer kan zijn.. Ik reageer later op de rest was even nieuwsgierig haha
Mamma Chan je temp hoeft niet verder omhoog hoor. Als ie maar niet sterk daalt dan is het goed. Maar dat is dan vaak pas de dag van of de dag voor je menstruatie. Ik zou denk ik ook nog eens testen. Paar uur niet drinken en dan testen. Dan zitje vanavond toch wat lekkerder. Al kan doe alcohol nu nog geen kwaad hoor.
Ik test even niet meer hahaha We zien t wel, voor zolang ik het vohoud, van binnen is het allemaal hard en hoog. Maar afscheiding gelig en dik is dat wel goed?