Mama chan ik zie een heel licht vaag streepje, foto is erg bewogen dus ook niet heel goed te zien. Denk dat je nog erg vroeg ben. Morgen ochtend of nog iets later weer proberen! Lindy ach neeeeeeee! 😢Hopelijk is de volgende ronde wel raak! Mamalol wacht jij nog met testen? Lola bij jou is je lichaam zo te lezen alles grondig aan het reinigen! 😉 Bioluun jij lkkr druk dan met kado's kopen en suprises maken. Heel veel plezier alvast morgen! Hier vandaag aan de (schoon)ouders verteld. Waren allemaal erg blij en verrast! Nu nog broers en zussen. Maar ben nu al blij dat er leuk geageerd is door ouders en schoonouders! 😆
Had ik ook tijdens mijn 2e zwangerschap. Gelige afscheiding. Nu was het doorzichtig, bij mij baarmoeder ook hard, wel laag, maar aan je baarmoeder kan je niet voelen of je zwanger bent, misschien wel als je altijd alle cyclussen je bm checkt en dan ieder dag.
Mama Chan, wie weet morgen of overmorgen!! Lindy, gelukkig duidelijkheid! Wel balen samen op naar ronde 2! Mamalol, jij al getest??
Hier lekker rustig dagje.. Beetje klussen in huis.. Muur een andere kleur in de keuken.. Nieuw rolgordijn ophangen, plinten leggen.. Broer kwam met met nichtje.. Straks komt het zoontje van een vriendin logeren.. Lekker rommel dagje zo!
Hallo dames. Sorry reageer even snel. Drukke dag; boodschappen doen verjaardag van oudste morgen. Nu onderweg naar een ander verjaardagsfeestje! Ik probeer testen uit te stellen tot maandag. Als ik echt zwanger ben; dan ook nog wel 😉 maar ben te bang voor een witte test. Denk dat mijn kwaaltjes zijn vanwege ontpillen. Al heb ik maar half jaar pil geslikt.... Nog zere borsten en af en toe misselijk.. Maar blijf bruine afscheiding houden 😞 Kiera: fijn dat iedereen tot nu toe erg leuk reageerd! Lindy: wat balen zeg! Maar wel fijn dat je nu weet waar je aan toe bent. Zou idd op 32 gaan zitten.. Mammachan: ik zie ook niks.. Maar stom zeg dat bij uploaden de foto zo slecht wordt.. Hopelijk heb je te vroeg getest en na t weekend een knaller hebt. Alcohol kan nu nog geen kwaad toch??? Veel plezier vanavond. Andere meiden, na t weekend weer meer tijd om te antwoorden. Goed weekend allemaal!
Mammachan: ga je morgen weer testen?? Kiera: fijn dat ze leuk reageerde geeft toch en beetje zeker en trots gevoel Lola: hier ook naja ml dn die heeft de hele schuur uitgemest en opslag gebouwd zodat de andere spullen en beetje verstopt staan. Leuk het is net en bar. Lekker he als alles weer en beetje aan kant is. Kerstboom kwam tijdens opruimen tevoorschijn dus als de kids om 19:00 in bed liggen ga ik maar starten met opzetten en versieren. ML vanaaf en verjaardag bij een vriend van ons. Wordt nog al druk er komt bijna 40 man en ze roken en sommige blowen binnen. Dus ik blijf lekker thuis scheelt ook weer oppas zoeken. Vermaak me wel met en filmpje en de ps4.
Hebben jullie ook last gehad van slierten? Wordt steeds gekker hahha Ik ga eerst naar de bios met me nichtje en dan thuis het feestje. Ik zie die slierten en buik begint weer iets te trekken, ik no drank! Bon bini hollaaaand it is!
Mamalol, nou zo is het.. Maandag dan ook nog zwanger!! Spannend!!! Mama Chan, spannend hoor en veel plezier!! Kreeftje, oh heerlijk!! Ka is echt fijn als alles een beetje aan kant is.. Maandag wordt er in de keuken nog een steigerhouten plank opgehangen.. En dan voorlopig weer even klaar!! Langzaam aan wordt het echt een beetje gezellig.. We wonen hier nu 2 jaar, maar heb altijd dat ik een beetje zoekende ben om het gezellig te krijgen.. Straks kinderen naar bed doen. Vriend is de hort op en dan ga ik ook vroeg naar bed! Mijn lijf maakt echt schoonmaak.. Hele stolsels verlies ik.. Best vreemd..
Lola hier ook flink ongi,, boh., mijn hele lijf is ook van de rel.. moe huilerig.. koppijn. En vooral veel kramp.. Hier ook op tijd me bedje in.. 😞.. Ik zei net nog tegen mijn.vriend,, nu weet ik weer waarom ik een spiraal had hihi haat het om ongi te zijn blehh
Kierra wat fijn dat de familie zo leuk reageerde! Ben soms ook wel benieuwd naar mijn families reacties... Lola en lindy ook flink ongesteld...kan er helaas van meespreken. Nooit geweten dat je in zo'n korte tijd zoveel bloed kan verliezen. Ben er nu al klaar mee haha. Mamalol ben stiekem wel benieuwd naar een testje van jou! Wij hebben vandaag de kerstboom weer opgezet. Nu alleen op de bank met een dekentje. Alle mannen liggen hier op bed haha mijn vent heeft de nacht.
Lindy en Beccy, ook vervelend hé?! Ik stond vanmorgen in de supermarkt.. Was ik een tampon vergeten in de doen.. Stroomde er uit... Was zo weer thuis haha en blij dat ik een lange jas aan had! Beccy, geniet van de rust! Nox, beterschap!!
Mamma chan, veel plezier vanavond (al zie je dit wrslk pas na het feestje ) Mamalol wat goed dat je je nog even inhoudt. Is ook wel erg vroeg anders... Klopt het nog dat je nod de 17e is? Lindy, wat vervelend dat je nu zo heftig ongesteld bent! Misschien dat we dan nog niet zo raar gedacht hebben met je symptomen, maar heeft het alleen niks opgeleverd. Betekent iig dat je lichaam zich vast klaarmaakte, keertje oefenen en de volgende keer raak Beccy, apart dat het nu alweer zo heftig is dan! Je zou denken dat je baarmoederslijmvlies nog maar dun is nu... Maar wel lekker duidelijk wat je dan als dag 1 van je cyclus moet tellen. En wie weet gaat het nu weer zo snel! Lola ik ben ook al jaren bezig met het huis. Maar ik kan het gewoon niet. Ben niet goed in aankleding of meubels of zo. Het is nu prima denk ik, al zou vt-wonen er vast veel over te zeggen heb. Wij zijn vandaag naar een huis wezen kijken. We kijken eigenlijk al een tijdje rond in het dorp, maar hebben ons eigen huis nog niet te koop staat. Er staat helaas niks te koop dat al onze puntjes heeft. Nu wel! Dus we zijn wezen kijken. Maar het staat pas een week te koop en is echt nog te duur... Daar gaan ze vast nog niks vanaf doen... Misschien zijn onze eisen en ons budget wel een slechte combinatie. Net lekker surprise gehad. Dat is met onze familie (mijn pap, mam en zus+gezin), dat gezin waarmee wij goed bevriend zijn waarvan onlangs oma overleed, en nog een gezinnetje. We zijn al heel lang super goede vrienden dus we hadden bedacht daar ook te vertellen dat we zwanger zijn. Ik had onze Joris getrokken en dus had ik in het gedicht onze aankondiging verwerkt. "helaas is er 1 cadeautje dat toch, niet uitgepakt kan worden nog. Pas in de zomer pakt mama dit uit, met veel gezucht, gesteun en misschien een spuit. Dus Joris jij mag vertellen dit; wat er in mama's buik zit". Was ik erg trots op en had al met Joris zitten oefenen. Het gedicht wordt voorgelezen en voordat Joris ook maar iets kan zeggen roept ons mam (die het uiteraard al wist): een baby!! :x Dat vond ik echt niet leuk En daarna werden we gefeliciteerd door iedereen en zei ze meteen: oke, volgende kado! En er werd niet meer over gesproken... Stom he, maar valt me echt een beetje tegen. Weet wel dat een derde wat minder enthousiast ontvangen zou worden, maar toch valt het stiekem tegen...
❤Nod Lijst❤ Mamma Chan, Ronde 1 NOD: 15 Dec Queen1986, Ronde 2 NOD: 17 Dec Mamalol, Ronde 1 NOD: 17 Dec Mommylove85, Ronde 2 NOD: 21 Dec Gina82, Ronde 2 NOD: 22 Dec Cares86, Ronde 1 NOD: 24 dec Appel, Ronde 3 NOD: 30 Dec Koningsgezin, Ronde 2 NOD: 30 Dec Nox, Ronde 1 NOD: 5 Jan Lola1982, Ronde 2 NOD: 8 Jan Beccy, ronde 1 NOD 9 jan Lindy, Ronde 2 NOD: 11 Jan Fabrosa, Ronde 1 NOD: Onbekend ❤Zwanger❤ Kreeftje89 Aynil Bioluun Kiera ❤afspraken❤ Kreeftje89: 3e Echo combi test 23 Dec. 6 Jan Controle. Aynil: 22 Dec 19:30 Eerste echo Bioluun: 29 Dec 10:15 Eerste echo en intake ❤Kriebels❤ Girly1985
Lijst even naar voren gehaald. Lindy ik heb je nod even gegokt. Klopt dit? En heb Melzoe even bij haar oude nod weggehaald. Ze is natuurlijk nog steeds welkom
Bioluun, nou snap je teleurstelling!! Derde, maar blijft speciaal toch!! En ik heb het ook niet, mis een stukje creativiteit ofzo! Gelukkig heeft mijn moeder er wel een beetje oog voor en geeft soms leuke.ideeën! Wij zijn ook wat aan het rond kijken. Laatst ons droomhuis te koop, hier 300 meter verder op.. Afspraak hypotheker kon niet doorgaan door iets op mijn werk en binnen 5 dagen was het huis verkocht! Zucht... Wij huren (vrije sector, betalen de hoofdprijs!) dus als wij iets zien kunnen wij wel makkelijk weg!
O dat zal wel erg zuur zijn geweest! Zo voor je neus weggekaapt... Ik baal stiekem ook best wel dat wij blijkbaar een minder groot huis aankunnen dan we dachten. Ik heb dit jaar een leuke salarisverhoging gehad dus hoopt met deze lage rentestand wel dat we een flinke stap zouden kunnen maken. Maar helaas... Banken durven niet meer. Gelukkig zitten we nog goed hoor, maar wordt wel wat krap dadelijk We moeten nu de zolder gaan verbouwen voor een extra kamer.