Wij gaan voor en 3e wonder!! :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kreeftje89, 4 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Ja bedoel dus december... Ahum

2. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Jammer mama chan, maar het kan nog inderdaad!

Haha ik heb ontdekt dat het gedicht van gisteren een risico met zich meebracht. Joris is eigenlijk niet zo geinteresseerd dat er een baby in mama´s buik zit. Vandaag op een feestje van vrienden en Joris zat op schoot bij een vriend van me. Ze waren samen alle kaasjes aan het opeten en op een gegeven moment zei die vriend: "ik hoef niet meer, heel mijn buik is vol. Kijk maar wat een dikke buik, net of er een baby in zit!" En uiteraard roept Joris: "net als bij mama!" Dus die vriend kijkt naar mij en een pokerface is duidelijk niet voor mij weggelegd, want ik krijg een knalrode kop... ;) En toen wist iedereen het... Gelukkig was het niet zo heel druk meer. En ach, als ik het echt had willen voorkomen dan had ik het hem niet moeten vertellen... Ingecalculeerd risico. We hebben er heel hard om moeten lachen! Haha!

3. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Oef wat een druk weekend
    gister met de jongste naar zwemles, kreeg
    mijn auto kuren :(, gelukkig veilig thuis gekomen.
    vandaag iemand er naar laten kijken pfff
    waar ik al bang voor was,, schokbrekers naar de haaien aan beide kanten nu snap ik dus ook wrm dat kreng zo doorschiet met remmen,, Morgen afspraak maken bij de garage,,
    vandaag auto van me zusje mogen lenen gelukkig
    Demy heeft ondanks dat ze ziekjes was Proef gezwommen en mag volgende week zondag afzwemmen :)
    viel toch ok wel weer beetje spanning van me af,,
    Bohh heb sinds ik ongesteld ben toch dat ik bok sagerijnig ben en een beetje depri blehh
    kan weinig hebben,, maar ja dat hoort er nou eenmaal blij volgens mij haha vorige keren geen last van gehad,, nu in eens wel stom,,

Aan de ene kant was ik een beetje teleurgesteld dat we ongi werden maar heb er nu vrede mee stom he,
    ben benieuwd wanneer ik deze maand mijn eisprong heb, heb gister een combipakket ovu testen besteld kreeg er gratis gevoelige zwtesten bij :D altijd leuk

4. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Haha bioluun..denk dat ik dat hier ook zou tegenkomen haha...

5. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    En dames hoe smaakte de schoen :p
    haha nee hoor gekkigheid, ik had ook gedacht dat het raak was,, maar nu lijkt het er toch allemaal op
    dat ik dus weer PMS heb.. dat was ook de reden waarvoor ik een Spiraaltje heb gekregen.
    zal mij er maar doorheen moeten slaan :D
    je moet er wat voor over hebben om zwanger te worden haha..

KIERA: wat fijn dat iedereen zo blij was :D
    altijd leuk als je de opas en omas leuk reageren
    hoe voel je je?

LOLA: lekker aan de klus in huis geweest heerlijk :D
    hoop dat als mijn energie van de week weer een beetje op pijl is ik ook eindelijk weer verder kan in ons huis :D moet de gang nog steeds verven :p
    HE balen dat je vergeten was tampon in te doen..
    ik kan sinds geboorte van mijn jongste geen tampon meer verdragen :( dus hier de oma onderbroeken uit de kast en een maandverbandje in,, vanacht was een ramp,, pff doorgelekt :(,

MAMALOL: gefeliciteerd met de oudste:D leuke verjaardag gehad?
    ga voor je duimen dat de test posi is :D

KREEFTJE: en kerstboom op gezet :D
    hier staat hij ook eindelijk.. wat een onderneming is het altijd hihi
    lekker een avondje thuis is ook wel eens lekker
    zeker als je weet dat iederene daar binnen rookt en blowt,, daar zou ik ook niet tussen gaan zitten.

BECCY: Hoe is het met je vandaag ongi al minder geworden? ik heb ook rond eind van het jaar mijn ei :D spannend.. Klussend het jaar uit :p riep er hier al 1 thuis haah,, (niet dat het lukt haha meneer moet werken :()

NOX: beterschap meis

BIOLUUN: naar een huis wezen kijken, wat leuk :D
    jammer dat het nog te duur is, wie weet over paar weken wel wat van het bod afte snoepen :D
    lekker suprises gedaan wat leuk :D
    wat vreemd dat oma het al riep voordat joris klaar was met lezen :( niet leuk,,
    misschien was ze over enthousiast,
    ik heb ook het idee dat bij een 1e het nog allemaal nieuw is voor mensen en leuk 2e kindje wordt al minder animo voor en 3e nog minder stom is dat eigenlijk,, ik vind ieder kindje is speciaal :D
    of het nu de 1e is of 6e :p
    HIHI geweldig de opmerking van je zoon,
    ja zo zijn kinderen he :D.. agh het is ook wel een leuke manier om het te vertellen toch :D.. zo lekker speels,,
    ik denk dat mijn dochter haar mond echt niet kan houden :p.

MAMACHAN: jandino de film lijkt mij ook geweldig :D
    Je houdt het spannend meid :D ben benieuwd
    ga voor je duimen

CARES: spannend :D.wanneer heb jeje ei gehad?
    ga voor je duimen

KONINGSGEZIN: een man die graag strijkt wauww
    die wil ik ook :p
    heb een hekel aan strijken :p

6. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Bioluun hahaha geweldig die opmerking van je zoon!
    Dan zou ik het ook niet kunnen verbergen.
    Met de jongste zei een collega (5 weken zwanger) volgens mij moet ik je feliciteren en niet omdat je jarig bent en ze keek toen naar mn buik. Ook ik werd toen gelijk knalrood. Ze wist het toen eerder als mn familie.. 😳

Lindy jeetje dat is schrikken geweest! Fijn dat je de auto van je zusje kon lenen!
    Leuk dat je dochter volgende week mag afzwemmen! Is voor haar A diploma?
    Is helemaal niet gek hoor dat je teleurgesteld bent!! Ik hoop voor je dat de volgende ronde raak is!
    Hier voel ik me goed hoor. Af en toe en beetje moe soms hier en daar steekjes en af en toe echt onwijs koud. Ik vind het lkkr om nog zo weinig last te hebben! Weet bij mij altijd rond week 6 de omkeer komt...
    Broers en zussen, zwagers en schoonzussen reageerde ook allemaal enthousiast! 😄

7. Mamalol

Mamalol Actief lid

19 nov 2015
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen reageer ik weer even uitgebreid.. Maar een druk weekend gehad. Oudste drie geworden. Was druk; maar zagen hem genieten. Dat is het belangrijkst!

Vanmorgen getest.. Maar was negatief. Hopelijk was ik gewoon te vroeg.. Maar ik ben bang van niet.. Bruinverlies wel weer overgeslagen in normale afscheiding. Woensdag nog niet ongi, test ik dan weer! Woensdag of donderdag is NOD..

Iedereen fijne avond, morgen reageer ik op ieder persoonlijk weer.

8. Aynil

Aynil Bekend lid

16 okt 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    Goeiemorgen Dames,

iedereen een fijn weekend gehad? hier wel.. de Zaterdag een heerlijke huispakken speel en luierdag gehad.. En de Zondag heerlijk het bos in geweest en daarna nog op viste geweest bij SO en meegegeten..

LuckyMama, Welkom bij de club! Welke ronde zit je en wanneer is je NOD?

Lindy, Aha nou snap ik hem haha ik denk die gaat alleen weg met de kerst hahaha maar ML moet hard werken helaas.. Nou das ook zielig idd dat er niemand komt ik zou zeggen iig ouder SO broers en zussen bij elkaar en samen kerstavond en dus zoon zijn verjaardag vieren.. en dan voor vrienden en verdere fam een andere dag.. oei das niet best auto kaduuk hopelijk is die snel gemaakt.. en wat fijn dat demy mag afzwemmen! haha ik herken dat wel ik was ook altijd een dag of 2 kei chagerijnig tijdens ongi.. jij kunt weer vooruit me je ei opsporen haha

Lola, drukke en dure maand dus DEC bij jullie.. Hoe is het met je bloedverlies? welke kleurtje heeft je muur gekregen? Whahahha sorry moet zo lachen je tampon vergeten oeps!! Sow dat huis was snel verkocht dan dat zie je niet vaak!

Bioluun, ik heb dat soms ook hoor dat t ff te druk word haha dan lees ik wel alles maar reageer ik op een later tijdstip gewoon als ik daar weer wel toe in staat ben whahahaha.. moet wel leuk blijven ha haha Wat leuk e nu een huis op het oog hebt.. waarschijnlijk gaat die prijs echt nog wel omlaag.. maar dan zou ik je huis nu ook vast te koop zetten dat kan ook nog heel lang gaan duren natuurlijk.. Super leuk je het nu ook verteld hebt aan goeie vrienden.. heel leuk bedacht ook zo en wat Jammer dat Oma het dan verklapt ik kan me heel goed voorstellen dat je dat niet leuk vind.. Hahaha ja kinderen zeggen dat gewoon.. wel leuk toch!

Kiera, Leuk zeg tegen ouder en SO verteld.. zijn de broers en zussen inmiddels ook op de hoogte?

Mamalol, Gefeliciteerd nog met je zoontje.. Balen van je nega test.. maar mss wel te vroeg dus het kan nog!

Kreeftje, groot gelijk dan lekker thuis blijven.. wij waren gister dan bij SO en daar word binnen gerookt ooh wat vind ik dat smerig zeg!! meteen als die deur open gaat ga ik al bekant van me stokkie zo blauw t daar staat.. maargoed hun huis hun keuze.. als wij daar vandaan komen stinken we allemaal naar de rook bah!

Nox, Beterschap meid! hopelijk gaat het nu al wat beter..

Beccy, hoppakee jullie hebben een goeie oud en nieuw hahahaha

Mamma Chan, Jij nog getest??

Nog 8 Nachtjes slapen en dan de Echo :D kan me niet snel genoeg gaan! heb allemaal het idee me ma en zussen het al door hebben maar kan ook aan mij liggen haha.. volgens mij ben ik de enige die nog niks verteld heeft? haha ben zo benieuwd hoe ze gaan reageren..

9. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Goedenmorgen

Nee niet meer getest, temp omhoog.
    Wilde even voelen aan me bmm toen deed ik iets te wild (iets bloed aan vinger) of ik wordt ongie.
    Geen erge buikpijn ofzo nog hoor. Ook niks met t afvegen

10. Aynil

Aynil Bekend lid

16 okt 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    ❤Nod Lijst❤

Mamma Chan, Ronde 1 NOD: 15 Dec
    Queen1986, Ronde 2 NOD: 17 Dec
    Mamalol, Ronde 1 NOD: 17 Dec
    Mommylove85, Ronde 2 NOD: 21 Dec
    Gina82, Ronde 2 NOD: 22 Dec
    Cares86, Ronde 1 NOD: 24 dec
    Appel, Ronde 3 NOD: 30 Dec
    Koningsgezin, Ronde 2 NOD: 30 Dec
    Nox, Ronde 1 NOD: 5 Jan
    Lola1982, Ronde 2 NOD: 8 Jan
    Beccy, ronde 1 NOD 9 jan
    Lindy, Ronde 2 NOD: 11 Jan
    Fabrosa, Ronde 1 NOD: Onbekend

❤Zwanger❤

Kreeftje89
    Aynil
    Bioluun
    Kiera

❤afspraken❤

Kreeftje89: 3e Echo combi test 23 Dec. 6 Jan Controle.
    Aynil: 22 Dec 19:30 Eerste echo en intake
    Bioluun: 29 Dec 10:15 Eerste echo en intake
    Kiera:

❤Kriebels❤

Girly1985

Even het lijstje er weer bij gepakt..
    Spannend voor Mamma Chan, Queen en mamalol!

Kiera wanneer had jij je intake en echo?

11. Aynil

Aynil Bekend lid

16 okt 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    Oke nou spannend.. hoeft niet persee ongi te betekenen hoor.. en dat jij je zo kunt inhouden met testen zeg.. zaterdag dacht je licht lijntje te zien toch? zou ik echt wel vandaag nog getest hebben om te kijken hoe dat nu is whahahaha ik zou niet zolang kunnen wachten ermee:D

12. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Hihi heb geen zw testen meer in huis😂
    Morgen doe ik het wel mocht ik nog niet ongie zijn..
    Als me temp omlaag was gegaan had ik niet meer getest, maar hij is gestegen dat zegt hopelijk wat!

13. cares86

cares86 Actief lid

9 dec 2015
    308
    0
    16
    mamma chan, het blijft spannend bij jou, knap dat je het testen nu kan uitstellen, ik had allang naar de winkel geracet om een zw test te halen om nogmaals te testen:D. dat bloed hoeft inderdaad geen ongi te betekenen.

nox,inmiddels al opgeknapt?

lindy,vervelend van de auto, hopelijk vallen de kosten mee. onze auto moet 7 januari gekeurd worden.

aynil, jullie hebben zo te lezen een heerlijk rustig weekend gehad

hier ook een rustig weekend, zaterdag samen met een vriendin wezen high tea-en en daarna op pad geweest voor een nieuwe badkamer, die gaan we begin januari verbouwen. en Gister hebben we lekker een luie zondag gehouden.
    Vanmiddag moet ik weer gaan werken.

hier nog altijd last van gevoelige tepels en een rommelende buik. maar zit pas op 4 dpo dus kan nooit iets betekenen, dat zal wel heel vroeg zijn

14. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Ik had nog een ovu test liggen, haha ik denk doe die even, wel dikke streep ofniet, me ei is echt geweest😂😂

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      17 KB
      Weergaven:
      4
  15. Mamalol

Mamalol Actief lid

19 nov 2015
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo.. nu heb ik even tijd om te reageren!

Lindy fijn dat je er vrede mee hebt dat je nu ongi bent geworden. Grote schoonmaak in je lichaam en dan hoop ik zo dat de volgende raak is. Komende periode weer flink gezellig maken ;) Deze maand wel weer werken met ovulatietesten?
    We hebben een hele leuke verjaardag gehad, dankje. Wel altijd erg druk.. maarja als hij er maar van geniet :D

Lola Jij dus binnenkort ook verjaardag. Wij hebben hem gister gehad. Net als jij precies tussen de feestdagen in. Ik was allang blij dat het niet op 5 dec werd geboren.. en voor de kerst ;)
    Heerlijk klussen in huis. Lukt dat wat met de kids om je heen? Ik ben ook niet zo creatief.. zou graag dingen anders willen.. maar weet nog niet zo goed hoe - komt wel als de kids iets ouder zijn.. :p
    En wat een verhaal.. zonder tampon.. ik zie het helemaal voor me.. op het moment zelf was het voor jezelf even vervelender denk ik :$;)
    Ideaal dat jou moeder altijd strijkt! Heeft ze nog veel tijd over? Ik weet nog wel een adresje ;)

Mammachan wat hou jij het spannend zeg. Wanneer wil jij weer gaan testen? Ik probeer te wachten tot woensdag. Hopelijk dan nog niet ongi en een positieve test! Ik ben alleen niet bezig met tempen. heb er eigenlijk ook 0 verstand van.. Gauw zwangerschapstesten halen jij :p

beccy flink bloedverlies; je moet maar zo proberen te denken - flinke grote schoonmaak. Volgende ronde er flink tegenaan en hopelijk direct raak :D

cares86 opzich zijn die symptomen een goed teken. Dat zware gevoel herken ik wel. Had ik vorige week ook. En gevoelige tepels. Spannend dus. Zit jij ondertussen al op het w8bankje?

bioluun Wat balen dat het verklapt werd door oma :( En ik ben bang dat de reacties hier ook minder zullen zijn. Er zijn voor schoonouders al 18 kleinkinderen. Mijn vriend komt uit grootgezin en is zelf de jongste. Dus ben benieuwd... Ach voor onszelf is het wel super bijzonder. En ben zelf weer net zo zenuwachtig voor eventuele zwangerschapstesten als bij de vorige kindjes.

Kiera leuk dat iedereen enthousiast reageerde. Dat is altijd leuk! En lekker dat je je zo goed voelt. Ik kan me ook herinneren dat er rond 6 weken een omslagpunt kwam. Meer misselijk en toch veel vermoeider.

Aynil Wat knap dat jullie het nog niemand hebben verteld. Wanneer wil je dat gaan doen? Wij willen minimaal tot na de eerste echo proberen te wachten. Spannend. over 8 dagen al je echo! :D:D

Hier niet veel kwaaltjes. Af en toe voel ik mijn borsten wel. Op mijn buik liggen is dan wel gevoelig. Maar verder valt het mee.
    Mijn afscheiding is normaal van kleur! Vind het zelf zo spannend.
    Ik probeer te wachten tot woensdag met testen........

Vorige keer toen ik stopte na de pil had ik de eerste ronde daarna gewoon keurig cyclus van 27.. dus hoop niet dat mijn lichaam nu wel heel erg in de war is.. Vandaag op cd 26 en DPO 10 of 11 ......

Vandaag lekker thuis genieten.. Oudste speelt heerlijk met het verkregen speelgoed van gister.. Alleen moet ik nog even traktaties maken voor morgen op de peuterspeelzaal..

16. cares86

cares86 Actief lid

9 dec 2015
    308
    0
    16
    mamalol nog gefeliciteerd met je zoontje,leuk om te zien dat ze er zo van genieten. ben heel benieuwd naar jou test,ik zal voor je duimen. ik zit inderdaad op het wachtbankje,ik zit nu op 4 dpo een heb zo'n geen geduld:D hoop dat mijn symptomen positief zijn,heb ook last van gele afscheiding,nouja meer dan afwachten kan ik helaas niet doen.

hier verwacht ik ook niet super enthousiaste reacties mocht het raak zijn. voor mijn schoonouders wordt het dan hun 12e kleinkind en toen onze oudste werd geboren (toen hun 4e kleinkind) was het al niet meer zo bijzonder voor hun. en voor mij vader wordt het zijn 5e kleinkind en ook hij zou niet super enthousiast zijn,omdat onze kids best druk zijn heeft hij al eens gezegd dat we het beter bij 2 kinderen kunnen houden:$:( maarja wij zullen er ontzettend gelukkig mee zijn en een 3e kindje is meer dan welkom

17. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Eigenlijk is het te gek dat een 10e of 4e kleinkind minder speciaal is.

Ik denk ook vaak, wat zullen opa's oma's, familie etc zeggen. Het zou niks uit moeten maken toch?
    Passen jullie ouders op de kinderen door de week? Hier wel, hopelijk willen ze dit blijven doen ook als ons een derde kindje gegund is.

Hier flink geklust afgelopen week. Hopelijk is mijn eispron geweest. Kan t nog jiet echt zeggen. Heb wel sinds gister en vandaag een trekkerig gevoel. Hopelijk is dat een goed teken!

18. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Nega getest net, verlies geen bloed meer maar het was ook bruinig..
    Afwachten dus😛

19. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Mama /huisvrouw zijn genieten van ons 3 mooie mann
    Den Helder
    Hoi kipjes hahaha :D

alles even terug gelezen hoor zo te zien gaat het bij iedereen ze gangetje wel.

Wat balen mamachan dat die test wit was maar nog geen ongi spannend wie weet dan toch :D Sommige mensen hebben altijd streepjes op ovu testen kan daar niks over zeggen. Ben wel heel erg benieuwd naar je volgende zw test.

Bioluun: hahah moest even hard lachen om je verhaal :D

kiera: Same here ik was al zo opgezet en dan moest ik nog me mond houden tot de 1e echo terwijl iedereen al naar me buik zat te loeren. Lastiggg

Mammalol:
    nog gefeliciteerd 3 wat gaat dat toch hard he!! hier wordt de oudste in maart 3. Je maakt het ook al zo spannend!!!

Aynil en bioluun: Hoe voelen jullie je. Goed of zijn de kwaaltjes al lekker aanwezig.

Cares: Hier voor mijn ouders 5e klein kind voor mijn schoonouders de 3e. Hier reageerde mijn moeder enzo wel heel erg blij en schoonvader ook zij zaten weer helemaal op en wolk. Schoonmoeder en zusje enzo tja die reageerde helaas ook wat minder wat ML erg jammer vond.

20. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Klopt kreeftje, maar deze was wel erg dik en duidelijk, heb de rest van de ovu a naast gelegd na ei sprong maar die zijn niet zo dik en duidelijk:p enige wat ik kan doen is afwachten
    De volgende zw test ja geen id, kan het een late in nestel zijn?

Deel Deze Pagina