Wij gaan voor en 3e wonder!! :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kreeftje89, 4 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cares86

cares86 Actief lid

9 dec 2015
    308
    0
    16
    bah wat naar meid,het heerst ik hoor het hier ook veel. beterschap!

mamma chan ik blijf voor je duimen meid

hier op 5 dpo...de dagen kruipen voorbij. nog steeds last van mijn tepels maar m'n buik is nu rustig.

2. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Mama /huisvrouw zijn genieten van ons 3 mooie mann
    Den Helder
    Mammachan: Oei hoop dat het lekker weg blijft :S of komt er dan toch en menstruatie aan :(

Lindy: Onee zieke mama's nee dat kan niet!! Beterschap

Cares: Lastig he dat wachten hopelijk wordt je geduld beloond!!

Hier oudste naar peuter schooltje en voor de rest en normale dag met de dagelijkse huishoudklusjes we beginnen met de stofzuiger!!!

3. Aynil

Aynil Bekend lid

16 okt 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    Mamma Chan, owjee das balen temp omlaag.. ik blijf voor je duimen.

Lindy, Nee idd dat kunnen mama's niet gebruiken.. hopelijk blijft de griep mooi weg..

Cares, pfff herken het vond het wachtbankje ook erg lang duren.. ik heb dat nu met de dagen na de echo toe lijkt ook zolang te duren haha

Kreeftje, hier de oudste naar school en jongste naar de psz.. ik wilde die tijd eigenlijk benutten om te strijken maar ik zit nog steeds achter me lappie hahaha erggg.. zuigse jij he:D

Nu dacht ik gelezen te hebben dat er iemand ging high teaen en daarna voor een badkamer ging kijken.. ik weet niet meer wie krijg t ook nie meer gevonden haha lekker kippig.. maar diegene zal zich vast herkennen hahaha hoe was de high tea en iets leuks kunnen vinden kwa badkamer?

4. cares86

cares86 Actief lid

9 dec 2015
    308
    0
    16
    dat was ik:D de high tea was heerlijk en erg gezellig. voor de badkamer zijn we geslaagd,manlief heeft gisteren een begin gemaakt met slopen. 2e week van januari komt de tegelzetter. wordt straks 2 weken bij de buren douchen:D

wanneer heb jij de eerste echo? ik weet nog dat die dagen naar de echo toe idd ook erg lang duurde,eerst het eeuwig durende wachtbankje en dan die eeuwig durende weken tot de eerste echo:D

5. Mamalol

Mamalol Actief lid

19 nov 2015
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snelle update tussendoor.. Erg druk op werk vandaag. Veel menstruatie achtige buikpijn. Vaak breekt dan snel ongi door. Vandaag cd 27.. Als morgenochtend nog niet is doorgebroken ga ik testen..

6. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Mama /huisvrouw zijn genieten van ons 3 mooie mann
    Den Helder
    Lekker een nieuwe badkamer die van ons is ook net 2 maanden klaar (A)

Mammalol: Ga voor je duimen!! krampen zeggen gelukkig niks ik had ze bij 2 van de 3 zwangerschappen.

7. Aynil

Aynil Bekend lid

16 okt 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    Cares86, ooh wat fijn al gelijk geslaagd voor de badkamer en ook al aant slopen schiet al op dan.. dat is wat minder 2 wkn bij de buren douche lijkt me niet fijn.. maargoed je kunt douche hahaha ik heb volgende week dinsdag de echo dus nog een weekje :)

Mamalol, Ik had ook krampen dus ik heb goede hoop voor je..

ik heb ff me broek open gegooit ga hem zo vervangen voor joggingbroek hoef toch nie meer weg hahaha

8. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    o nee mamma chan, ik blijf voor je duimen...

Mamalol krampen zijn een naar teken, maar niet altijd betekent dat je menstruatie! Nog meer duimen.

Ik heb vandaag een kort dagje. Eigenlijk moet ik nog veel toetsen nakijken, maar heb geen zin. Ben net een leerling he ;) Vl komt om half vijf de kinderen thuisbrengen en moet daarna naar een vergadering in Utrecht. Dus heb mezelf even een uurtje op de bank gegeven.

9. Mamalol

Mamalol Actief lid

19 nov 2015
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je hebt groot gelijk bioluun! Geniet er lekker even van. :D

Heerlijk Aynil even lekker joggingbroek aan. Zit vaak het lekkerst!

10. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Ooo mama chan niet ongesteld worden hoor! En mamalol ook niet hoor! Krampen heb ik trouwens ook bij beide zwangerschappen gehad , dus hou goede hoop hihi...

Ik ben zwaar verkouden geworden bleh! Wel is eindelijk het bloeden gestopt. Nu nog even wachten op eitje hihi..

11. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Mamma chan hoe is het bij jou? Je banner en tempkaartje geven slecht nieuws :(

12. cares86

cares86 Actief lid

9 dec 2015
    308
    0
    16
    mamma chan heeft de menstruatie door gezet,gezien je banner?

13. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Lindy bah mama's kunnen niet ziek zijn! Hopelijk valt het mee en anders beterschap!!

Mamachan jij op rood? Zo te zien aan je onderschrift wel. BALEN meid! Hopelijk wordt deze ronde dan wel een ronde met plakbeeb!!

Mamalol spannend jij morgen testen?

Cares wachtbankje duurt lang he. Hier is pas mn eerste week voorbij na mn positieve test. Lijkt allemaal zo langzaam te gaan. Jij op naar de positieve test en ik naar mijn 1e echo! Hopelijk heb je snel een mooie test in je handen! :D

Aynil hahaha doe jij lekker een makkelijke broek aan. Hier zit mn broek al wat strakker. Vooral in de middag. Leuk darmen die van slag zijn...

Bioluun hahaha je had groot gelijk. Nakijken kan ook nog op een ander moment. :p

14. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Ja ik bloed, nog niet zo heftig maar hoop dat t wel heftiggaat worden;)
    Dan weet ik igg dat t klaar is voor de volgende ronde

15. Mamalol

Mamalol Actief lid

19 nov 2015
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen mammachan!!

Hier nog geen bloed.. Ben benieuwd naar morgen..

16. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Mamalol en?

17. Mamalol

Mamalol Actief lid

19 nov 2015
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas.. Wit.. Laat die ongi maar zo snel mogelijk doorbreken.. Heb ik dat ook gehad..

18. cares86

cares86 Actief lid

9 dec 2015
    308
    0
    16
    mama chan balen meid:( hopelijk volgende ronde wel raak

mamalol voor jou ook heel jammer:( ik hoop dat je ongi dan snel door breekt als het dan toch zo moet zijn,en dan volgende ronde hopelijk wel raak. dikke knuffel voor jullie beide

19. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Balen meiden! Op naar de volgende ronde met volle moed!

20. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Hoi dames! Pfff ben razend druk.. Weinig tijd om mee te schrijven! Drukke periode op werk, de feestdagen en verjaardagen..
    Maar wil even mama Chan en Mamalol zeggen dat het echt balen is!! Bah...

Fijne dag iedereen!!

Deel Deze Pagina