Wij gaan voor en 3e wonder!! :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kreeftje89, 4 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Wow wat een geklets,
    Hier nog steeds niet lekker 😞
    Kom morgen ff bijlezen en reageren
    Mijn hoofd staat op ontploffen..
    Eten douchen en me bedje in duiken,,

2. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Phoe wat een geklets hier weer! Gezellig!

Hier alles rustig. Dik plakkerig slijm dus ga er vanuit dat ik mijn eisprong heb gehad?

Dus dan verschuift mijn nod iets naar voren. Ik pas 'm straks aan.

Fijne avond dames!

3. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Een huis vol is weer op tv en was nieuwsgierig geworden door jullie dus maar even kijken. Pff dat zou war zijn zeg: je derde kindje worden er vier! En dan allemaal borstvoeding geven. Je raakt dan toch op?!?

4. cares86

cares86 Actief lid

9 dec 2015
    308
    0
    16
    ik kijk het ook! veel respect voor haar,6 kinderen waarvan een vierling en dan allemaal bv geven en tussendoor nog verhuizen:D ik geloof dat ik gek zou worden:D

5. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Nou heb ook veel respect voor haar hoor! En dat programma is wel handig want ook mijn man zegt nu dan valt drie wel mee hahaha...het relativeert de boel wel erg

6. Nox

Nox Bekend lid

9 dec 2015
    519
    1
    16
    NULL
    NULL
    Mama Chan en mamalol: balen dat het niet gelukt is deze maand. Vol moed op naar de volgende ronde! Hoe gaan jullie ermee om dat het niet gelukt is deze maand? Ik ben bang dat als het bij mij gebeurd dat het stiekem zo tegenvalt dat ik er slecht mee omga.

Bioluun: Jezus je kan toch niet iedereen van elk klein detail op de hoogte houden! Raar...

Neyomi: ik snap je gevoel helemaal meid. Ik zit hier ook vaak met dezelfde gedachte. Huishouden heb ik ook niet op orde. Maar ach, als het met 2 niet lukt, dan lukt het met 3 ook niet. Ik vraag me ook echt af of er zoveel verschil met 2 of 3 kids is. En ik zeg altijd: er kunnen 100 redenen zijn om het niet te doen maar er hoeft maar 1 reden zijn om het wel te doen.

Lindy: beterschap meis, hier ook een huis vol zieken de afgelopen 2,5 week

7. Nox

Nox Bekend lid

9 dec 2015
    519
    1
    16
    NULL
    NULL
    Sorry als ik mensen vergeten ben 😶

Zo hier is iedereen op manlief na weer een beetje opgeknapt. Het heerst hier echt dat griepvirus. Bij m'n zoon in de klas zijn er 18 kids ziek en bij m'n dochter 14. Zal een gezellig kerstdiner worden morgen.
    Zelf vandaag weer aan het werk gegaan en dan merk je hoeveel zo'n griep erin hakt. Ik heb lopen zweten als een otter. Niet normaal!

Echt respect trouwens voor die moeder met die 4-ling. En ook allemaal borstvoeding! Ik zou lichtelijk gestoord raken geloof ik! Dan ben je pas een melkkoe.

8. Nox

Nox Bekend lid

9 dec 2015
    519
    1
    16
    NULL
    NULL
    Koningsgezin ik hoop dat je man nog een derde wilt. Af en toe twijfel ik hier ook weleens of m'n man het wil. Maar als ik er naar vraag dan is het volmondig ja. Ik jd gisteravond bv helemaal geen eisprong ofzo maar hij wilde ondanks dat hij ziek was wilde hij toch voor de zekerheid. Als m'n eisprong vroeg is dan is het raak zei hij haha. Hij is vastbesloten om de eerste ronde raak te schieten zoals hij dat zegt haha

9. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Dames waarvan de mannen twijfelen. Mijn vriend twijfelde tot vorige maand ook en toen ik na de vage testen toch ongesteld werd was hij zwaar teleurgesteld.. Ik was al bang dat hij zei we gaan ervoor omdat ik het er continu over had.. Maar puntje bij paaltje toch ook omdat hij zelf wil!

Koningsgezin, oh wat een naar gevoel moet dat zijn. Morgen idd even bespreken!

Lindy, beterschap!

Mamalol, er is nog hoop! Weet je wanneer je ei was?

Bioluun, Aynil en Kiera hoe voelen jullie je?

Hier huis ook niet altijd tip top in orde. Het is altijd schoon en ik heb de mazzel dat mijn moeder hier 2 hele dagen oppast en ook wat helpt. Strijken doet zij sowieso een stofzuiger erdoor heen halen ook!
    Verwend nest ben ik!
    Twijfel over een derde heb ik eigenlijk niet.. Denk dat het wel goed komt met de drukte.. Oudste is natuurlijk al bijna 7 en jongste is een heerlijk makkelijk kind, wat helaas weinig slaap nodig heeft! Komt vast goed!

Hier druk! Vanmorgen voorstelling van dochter van school, daarna de stad in.. Had het een en ander nodig.. Daarna boodschappen doen, kerstdiner van oudste. Schoonmoeder op bezoek.. Net was weggewerkt en haren verven! Ben kapot! Morgen 1 dag werken daarna 11 dagen vrij! Vrijdag oudste jarig, dan gaan we wat leuks doen, zaterdag vieren we haat verjaardag. Zondag een evenement.. Ben blij als het maandag is!
    Ik kom nog wel even gluren, zie dat Queen ook bijna kan testen dus kom zeker gluren!

10. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Nox, woooow dat zijn veel zieke!!
    Dochter klaagt ook.over keelpijn. Hoop het niet voor haar ivm verjaardag van haar!

11. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Jeetje wat een verhaal joh! Hmz soms hier ook wel eens van die afwetingen rond de ei!

12. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Mamalol hoe is het??

13. Mamalol

Mamalol Actief lid

19 nov 2015
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog niks te bekennen......

Bij jou menstruatie echt doorgebroken?

14. MommyLove85

22 sep 2015
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo daar ben ik weer. Onze computer had geen zin meer, dus had even een weekje vakantie van de computer.

Had er nog iemand interesse in die ovulatietesten? Zo stom.

O en nog wat leuks! Tenminste voor mij dan.
    Ik ben zwanger! Weet het echt sinds vanochtend. Had een test gehaald voordat ik naar mijn werk ging. Had slaapdienst en toen ik net thuis was, meteen even getest. Dat kwam omdat ik me zo moe, chagie voelde.
    Nou de reden weten we nu. Man weet het nog niet. Dus ga bedenken hoe ik hem ga verassen.

15. Mamalol

Mamalol Actief lid

19 nov 2015
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw mommylove! Gefeliciteerd!!

16. MommyLove85

22 sep 2015
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je. Hoe gaat het met de mama's hier verder? Lindy hoe gaat het met jou? Las dat het allemaal wat vaag bleef bij jou?

Zijn er nog meer nieuwe zwangeren ondertussen? Ben zo benieuwd!

17. Aynil

Aynil Bekend lid

16 okt 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    Goeiemorgen,

Weer die klote pagina weg net als ik klaar ben met me bericht echt word daar nie goed van hè. .

Hier laatste dagen goed zwanger.. heel moe, misselijk, kokhalzen, pijnlijke tepels noem maar op.. hormonen doen ook goed hun werk zo ben ik erg prikkelbaar ook gewoon omdat ik dan kei moe ben en zo weer heel emo goed zwanger dus haha

Hier ook een zieke dochterlief buikkrampen en diaree.. Ze heeft vanmiddag kerstviering op de psz maar moet ik ze dus van thuis houden.. vind ik wel sneu.. al zal ze daar zelf weinig van mee krijgen.. maar toch..

Wie komt ons snel vergezellen op het ziek zwak en misselijk lijstje? Hahha grapje natuurlijk het is een feest ;)

Dochterlief komt met der jas aan naast me staan we moeten taartje gaan kopen want mama is jarig en ja dan eten we taart je als er iemand jarig is hahaha

Nog 4 nachtjes slapen en dan echo :)

Nu maar snel even naar de winkel voor bossche bollen..

18. Aynil

Aynil Bekend lid

16 okt 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    Wauw Mommylove85 gefeliciteerd!!! Super zeg!!

19. Aynil

Aynil Bekend lid

16 okt 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    Spannend!!

20. Aynil

Aynil Bekend lid

16 okt 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    ❤Nod Lijst❤

Mamma Chan, Ronde 2 NOD: ?
    Queen1986, Ronde 2 NOD: 17 Dec
    Mamalol, Ronde 1 NOD: 17 Dec
    Gina82, Ronde 2 NOD: 22 Dec
    Cares86, Ronde 1 NOD: 24 dec
    Appel, Ronde 3 NOD: 30 Dec
    Koningsgezin, Ronde 2 NOD: 30 Dec
    Nox, Ronde 1 NOD: 5 Jan
    Lola1982, Ronde 2 NOD: 8 Jan
    Beccy, ronde 1 NOD 9 jan
    Lindy, Ronde 2 NOD: 11 Jan
    Fabrosa, Ronde 1 NOD: Onbekend

❤Zwanger❤

Kreeftje89
    Aynil
    Bioluun
    Kiera
    Mommylove85

❤afspraken❤

Kreeftje89: 3e Echo combi test 23 Dec. 6 Jan Controle.
    Aynil: 22 Dec 19:30 Eerste echo en intake
    Bioluun: 29 Dec 10:15 Eerste echo en intake
    Kiera:

❤Kriebels❤

Girly1985

Deel Deze Pagina