Jaaaa Aynil! Leuk dat de knoop doorgehakt is! Misschien dat we dan wel tegelijk beginnen Ik heb hard om je verhaal moeten lachen Heel schattig! Ik heb vl beloofd dat ik hem even bedenktijd gun om over november na te denken. Is wel moeilijk Net terug van het sporten: 'en? heb je er al over nagedacht?' Hij lachen... Ik geloof dat ik er zelf al wel uit ben
nee toch queen wanneer had je ongeveer ei verwacht mischien komt hij nog. Bioluun: hij lacht erom dus de ja komt er vast snel achteraan
Vl is me aan het plagen geloof ik. Gisteren nog gezegd dat ik er niet meer over ga beginnen en dat als hij eruit is hij er wel over begint. Zegt ie doodleuk: 'is goed. Voor de drie weken om zijn weet ik het vast ' en daarna 'als ik nou vergeet erover te beginnen moet je er nog maar eens naar vragen' op mijn 'ja maar dan begin ik erover' begon hij hard te lachen. 'Vraag er over een week nog maar eens naar' 'een wéék?!?' 'Welterusten schat' haha. Queen, wat balen! Wanneer is je nod ook al weer? Krijg het lijstje even niet gevonden Had voor het gemak een screenshot gemaakt van de lijst maar was vergeten dat die dan ook in m'n iCloud komt en daarmee op m'n schermbeveiliging van Apple tv... Maar weer verwijderd dus
Goedenmorgen Hier gister flink gezellig geweest😂 Net weer een ovu test gedaan maar weer een licht streepje😁 Buikpijn is weg ook
Queen1986, welke dag van je cyclus zit jij nu dan en vanaf welke dag ben je begonnen met testen? Bioluun, als ik dat zo lees gaat dat een dikke ja worden en is hij jou idd een beetje aan het plagen.. Hopelijk snel antwoord. Mama Chan, wat is jou donkerste test geweest en wanneer heb je foto ervan of was dat die je er laats op gezet hebt de donkerste? Hoeveel dagen is jou cyclus? Nou ik heb me toch liggen malen vanacht werd nie goed van mezelf haha.. Nu het definitief is gaat er weer van alles door me hoofd ik zeg steeds tegen mezelf laat het los komt allemaal goed whahahahha..
Aynil spannend en ken het gevoel denken malen en niet los kunnen laten. Al gaat het bij mij nu niet over wel of niet zwanger worden hahaha. En maar in me zelf zingen let it go, Let ik go. Haha. Makkelijker gezegd dan gedaan.
Ik wil jullie elke keer niet lastig vallen met mijn vragen Lees hier ook dat soms de kV testen raar aangeven en soms reageren op zw schap!
Girly, erg he! Ik zing lekker met je mee haha Mamma Chan, je kunt hier alles kwijt daar zijn we toch voor met elkaar alles te delen hier.. Zit jij al zover in je cyclus dan om zwanger te kunnen zijn? Ben jij al wel ongesteld geweest na het verwijderen van spiraal?
Aynil gezellig. Mama chan wat al gezegd wordt. Vraag maar raak daar zijn we hier voor elkaar te helpen en te steunen.
Ik weet niet meer hoe of wat. Buikpijn begint weer. Niet ongie geweest nee.. Zal test bij voegen😊 Dank je wel ladies
Dan heb je dus nog geen goede cyclus weet je helemaal niet wnnr je ei komt of geweest is je zal echt af moeten wachten tot je ongi en dan pas kun je beginnen met tellen.. Je weet helemaal niks nu. Hopelijk komt je ongi snel voor meer duidelijkheid en hopelijk meteen een normale cyclus..
Deze is er geen een positief.. Ik bedoel het niet rot he maar zo is dat mij altijd uitgelegd na het stoppen met anticonceptie eerst ongi afwachten kan de eerste paar x lang duren maar kan ook meteen goed zijn is bij iedereen anders.. Om die rede ben ik dus al gestopt ermee toen we kriebels kregen zodat als we er dus voor wilde gaan ik niet meer hoefde te ontpillen.. Of is dat alleen met pil gebruik en heb je dat met spiraal niet?
Ja maar een positieve ovulatietest moet minimaal net zo donker zijn als je controle streep en dat zijn ze niet dus kun je niet als positief zien
Met een spiraal gaat je cycli door.. Ik was meteen zwanger na mijn eerste😊 Na het uithalen van de spiraal. Hoefde niet te ontpillen.. Nja dank je wel ik wil gen graag weten waar ik sta in de cycli. Had altijd heel regelmatig 28dagen.
Je hoort wel is vaker dat vrouwen na het verwijderen van en spiraal gelijk zwanger zijn. Lang niet in alle gevallen maar komt wel voor. Zou een mooi cadeau zijn als het zo mag zijn en anders zal het gewoon een eerste ms zijn die je kan zien als en positieve start van ronde 1 Jullie maken het wel spannend hoor meiden. Bijna iedereen is nu volop bezig voor een 3e wonder. Ik kijk met jullie mee uit naar de NOD duim voor allemaal positieve testjes.
OW kijk dan is het een ander verhaal.. Ik zat aan de pil dat is dan toch anders dat wist ik niet.. Je zit nu op dag 14 na verwijderen van spiraal dan? Off lastig is dat he ja ik snap wel je wilt weten waar je ergens zit mss zijn die testen wel niet goed en heb je je ei gewoon al gehad of komt vandaag of morgen.. Wachten wachten wachten zit niks anders op of je moet nog een knaltest krijgen dan weet je zeker je ei er is.. Bij mij eerste toen krijg ik de eerste ronde ook geen knaltest en de tweede ronde wel vreemd is dat met die testen