Ik denk dat ik ook maar hier blijf kletsen mamma chan. Vind ik toch wel fijner eigenlijk Vooral als niet iedereen massaal overstapt Tis nog allemaal zo pril... Mamalol, je mag na een positieve test ook nog lekker tussen de dekens duiken hoor
Koningsgezin je kan het altijd proberen testen ook 4 dagen voor nod positief nee heb je ja kan je krijgen. En nee hoeft zo vroeg ook nog niks te betekenen. Cares: wat balen joh logisch hoor dat je teleurgesteld bent ook al is het de eerste ronde denk dat het weinig uitmaakt. Hopelijk dan maar snel ongesteld kan je verder. Mammalol: Je kan een testje doen heb je zekerheid. Ik zit bij het fb clubje maar blijf ook hier hoor vind het veelste gezelig met jullie dames En wil natuurlijk alle vorderingen volgen van zwanger worden naar de eerste geboortes en de nieuwe baby fotos
Haha Kreeftje: tja de eerste geboorte zal waarschijnlijk van jou zijn toch? Of er moet iemand echt te vroeg afgaan.
Mamalol zou dan idd gewoon testen! Ik heb op.zich positieve ervaring met een besloten groep. Al heb ik die dames met wie ik al 8 jaar schrijf bijna allemaal ontmoet en sommige meerdere malen, dus is wel iets anders.. Maar ik schrijf wel bij beide!! Vind het hier wel.prettig met de banners!!
Ook ik blijf hier ook kletsen hoor ook op fb trouwens. Mamalol je mag ook nog daarna het gezellig maken hoor. Maar ik snap wat je bedoeld Oke, sorry, kon mijzelf niet inhouden. Na diverse rare kwalen en een hond die gek doet. Deed ze bij de eerste ook die gekkigheid. testen gehaald. Vandaag op 10DPO in de middag met opgespaarde urine getest. Ben ik nou gek of zie ik een lijntje? Manlief weet van niks. Morgen middag komt hij thuis (hoop niet dat ie mee leest)
Koningsgezin wauwww nog maals gefeliciteerd.😄 Hier eerste vruchtbare slijm ontdekt,, Ovu test gaf ook al een streepje, denk hoopbop kortere cyclus dese maand
Zelfs hier is de kwaliteit nog prima een mooie lijn voor 10 dpo hoor. Maar idd vertel hoe ga je je man verassen AYnil: Ben je er nog hihi He was je echo vandaag!!
Euhm ja, goede hoe ik hem ga verrassen. Heb al wel hints gegeven. De test in de kerstboom hangen is ook erg leuk trouwens komt zo in mij op. Maar ben bang dat er iemand onverwacht langs komt. Staat zo knullig als je dan snel naar de kerstboom raced om de test eruit te halen morgen komt ie thuis. Hoop niet dat ie adv de hints mee leest daar in Duitsland, pretbederver is het dan Lindy, spannend! Dat zou vroeg zijn! Ook op zich wel fijn toch? Klus-se
ik kan iig wel op twee plekken tegelijk kletsen hoor vind het alleen iritant op de mobiel, dus dan maar ff de lap pakken
Leuk idee koningsgezin! Iets moeilijker te verbergen: hele boom vol met sokjes, luiers en opgefrotte rompertjes! Vl ging gisteren 'nog even met spap praten' (mijn vader dus). Voor de zolder, vraag ik. Hij zegt niks maar glimlacht. Huh?!? Dus ik denk: of hij regelt een avondje weg samen, of hij gaat 'toestemming' vragen om mij ten huwelijk te vragen. Hij komt thuis, kan niet wachten en vertelt dat we in feb een weekend naar Utrecht gaan incl the bodyguard. Heerlijk!!
Biolunn ook een heel erg leuk idee! Valt ook wel erg op. Manlief kennende na de gegeven hints komt ie morgen vroeg thuis. Al zou het mij niks verbazen als ie onderweg is naar huis. Ga morgen foto maken van de kinderen. Een houdt test vast. Ander houdt papier vast "hoera wij krijgen een broertje of zusje!" Biolunn ik denk het laatste, tijdens weekendje Utrecht. Zou ook nog kunnen he? je weet nooit.
Gefeliciteerd koningsgezin!!! Mooie test voor 10dpo! Ik zou nu ook morgen kunnen testen dan.... Pfff nee ik wacht tot zaterdag denk ik. Bioluun, wat een lekker vooruitzicht. Mijn man heeft me laatst ook verrast met wen weekendje weg, heerlijk! Doet een mens en relatie goed! Heerlijk!