Koningsgezin wow gefeliciteerd!!! Wat een mooie test voor 10 dpo!😆 Veel plezier met vertellen aan je man! Het regent weer roze hier dames! 👍👍😆 Mamalol heel veel succes morgen! Hopelijk jij alsnog een positieve test! Bioluun wat een leuke vooruitzichten! Appel spannend jij ook bijna testen.
Hee Dames, Jaaa duidelijk hoor gefeliciteerd Koningsgezin Sorry dat ik jullie zo verwaarloos maar ik ben gewoon zo moe dat heb ik niet eerder gehad zo erg.. ben dan ook blij VL vakantie heeft ik slaap heel veel nu.. hopelijk voel ik me snel beter.. Ik lees wel alles mee hoor.. Echo gehad en zag er goed uit.. word geschat op 8 weken nu.. We hebben het nu ons pa en ma ook verteld na de echo konden we t niet meer voor ons houden.. Ze reageerde super leuk waren kei blij..
Fijn zo een goede echo Aynil! En leuk dat je ouders zo blij reageerde! Optimaal genieten dus 😃
Ik vind een besloten fb groep ook wel leuk kun je ergens een gezicht bij plaatsen wie kan mij daar toevoegen? Stuur ik even een pb.. zp en telefoon is hier ook echt geen doen ik kan heletijd alles opnieuw doen en dan heb ik maar even tijd dus snel.op de tel maar dat werkt dus niet want is ie weer weg en dan laat maar doe ik straks wel op Lap haha bioluun, leuk zeg.. ik ga met me moeder en zussen in april naar de bodyguard.. lijkt me echt super mooi..
Wauww aynil mooie echo 😄 Hier is mijn ei in aantocht,. Lijk een kortere cyclus te hebben.. 😄 kmt me eigenlijk wel goed uit hahha. Want kunnen het nu nog even gezellig maken.. voor dat ik 2 nachtjes van huis ben met de kiddies..
Goede morgen! Dank jullie wel Aynil wat een mooie echo, blijft bijzonder. Wat is je vermoeddelijke uitgerekende datum? Lindy, veel plezier leuk met de kids weg! Waar gaan jullie heen? 11DPO... Lijntje kwam tussen 4-5minuten. Voor de 5 minuten kreeg ik hem niet op de foto door het donker. Foto's gemaakt met 7-8 minuten.
❤Nod Lijst❤ Gina82, Ronde 2 NOD: 22 Dec Cares86, Ronde 1 NOD: 24 dec Appel, Ronde 3 NOD: 30 Dec Nox, Ronde 1 NOD: 5 Jan Lola1982, Ronde 2 NOD: 8 Jan Beccy, ronde 1 NOD 9 jan Lindy, Ronde 2 NOD: 11 Jan Mamma Chan, Ronde 2 NOD: 16 Jan Mamalol, Ronde 2 NOD: 18 Jan Fabrosa, Ronde 1 NOD: Onbekend ❤Zwanger❤ Kreeftje89 Aynil Bioluun Kiera Mommylove85 Queen1986 Koningsgezin ❤afspraken❤ Kreeftje89: 3e Echo combi test 23 Dec. 6 Jan Controle. Aynil: 22 Dec 19:30 Eerste echo en intake Bioluun: 29 Dec 10:15 Eerste echo en intake Kiera: 18 Jan 16.00 Eerste echo Kiera: 19 Jan 15.00 Intake vk Queen1986: 22 Jan eerste echo, 29 Jan intake ❤Kriebels❤ Girly1985 Mijzelf op zwanger gezet
Mooi opgelopen al koningsgezin! Is je man nog gekomen? Of toch vanavond pas? Kreeftje vandaag succes met de combitest! Krijg je meteen uitslag bij de echo?
Aynil, je mag mij een pb sturen, dan probeer ik je toe te voegen op de groep. Kan ik dat trouwens ook doen? Biolunn, ja he? Loopt al mooi op. Hopen dat het doorzet. Nee hij is niet thuis gekomen. Balen... Komt vanmiddag thuis.
Dankjewel allemaal.. Uitgerekende datum nog niet bekend dat word vast gesteld met de termijn echo 12 januari en ik dacht gister ook me intake te hebben maar was alleen echo dus heb 4 januari ook nog intake.. kreeftje, succes met de comités. Koningsgezin, super mooie test hoor en vooral al voor 5 minuten.. ik stuur je een pb..
Koningsgezin: Je banner staat je super meid Succes met je man verassen . ben benieuwd hoe hij het vind test in de kerstboom is wel erg leuk,, hier hing mijn aanzoek in de kerstboom Manlief moet werken met de kerstdagen (chefkok) ik ga met mijn kinderen naar noord holland naar de schoonfamilie 2 nachtjes Bioluun: wat leuk meid een weekendjeweg Aynil: zo moe meid,, hoop dat het komende weken minder wordt en jeje snel wat fitter gaat voelen, wat super z`n mooie echo wat fijn dat je ouders zo goed reageerde
Aynil fijn dat de echo goed was! En zelfs vooruit gezet lekker hoor! Jammer dat je zo vermoeid bent. Hopelijk komt er snel een periode dat je gewoon lkkr van je zwangerschap kan genieten. 😉 Koningsgezin hij is al mooi opgelopen!👍 Lindy jij veel klusplezier! 😆
Hier in ieder geval duidelijkheid.... Niet zwanger. Op naar volgende ronde.. Toch raar dat ik maar 1 dag ongi ben geweest... Hopelijk snel alles weer normaal en snel zwanger 😉
Veel in de wc. Daarna nog 1 tampon vol.. En toen steeds minder en na een dag was t weg. Sorry voor het smakelijke verhaal 😜
aynil wat een mooie echo! vervelend dat je zo moe bent hoop dat dat snel beter gaat komingsgezin mooie duidelijke test wie wilt mij toevoegen op aan de groep op fb?