We gaan het meemaken😂 6okt verwijderen spiraal Dag ervoor heel erg draden trekkend slijm 3dagen ervoor steken buikpijn.. Vandaar ik ong dit als meetpunt neem.
Ik heb gelezen dat je beter niet kan testen met ochtend urine..dus net die laatste opgemaakt van action Is me ei geweest?
Heb helaas geen verstand van ovulatietesten mamma Chan, maar blijf gerust vragen! Met z'n allen weten we al heel wat. Je kunt sowieso proberen seks te hebben elke keer als je denkt: goh zou het? Kan nooit kwaad. Ik zie hier op het forum veel vrouwen die moeite hebben met die testen. Anderen zweren dan weer bij temperaturen. Werd je ongesteld met je spiraal?
Nee boluun maar wel voelde ik me ei, Door alle symptomen in je lichaam. Idd hier ook geen ervaring, maar als ik op mijn eigen gevoel af ga, heb ik het idee dat ie geweest is.
Ja ik zou denken dat ie al geweest is dan want meestal is het toch zo dat je test totdat ie weer wit is.. Wat ik er van hoor.. Zelf ook niet zoveel verstand van.. welke vitaminen slikken jullie en welk merk? Ik denk dat ik voor zon compleet potje ga voor voor en tijdens de zwangerschap..
Jaaaa!! Hij plaagde me We gaan er al eerder voor! Nog even wachten op mijn menstruatie volgende week en dan nog twee weken wachten en dan weer twee weken wachten en dan is mijn NOD ongeveer 2 december! De vorige had ik verkeerd uitgerekend... Zou het weer zo snel gaan als de vorige keren? Enig idee hoe groot die kans is? Ik weet dat ik er niet op mag hopen gezien alle dames die al super lang bezig zijn, maar ben benieuwd of het een indicatie geeft dat we de vorige twee keren meteen aantelden (is dat Brabants? ik zie die term nergens anders).
Ik slik trouwens de davitamon Compleet mama. Goed dat je het vraag Aynil, dat doet me eraan denken dat ik dan wel nu moet beginnen met de vitaminen (foliumzuur). Al een weekje te laat nu...
😃👍🏻👍🏻 beter vroeg dan laat😆 Ik ga vanavond nog een test doen, als hij echt wit is dan is het toch duidelijk😁 Gisteravond flink aan de gang geweest dus haha 😆😆😆 Eer gister ook dus ik vind het nu wel even goed🙈
Jeeejjj bioluun kei leuk!! We hebben er allemaal veel zin in hahahaha.. Nou ik hoop het want ik was bij de eerste gestopt met de pil ongi laten komen en toen ronde 2 zwanger.. Bij de tweede ongi laten komen en eerste ronde zwanger.. Was jij ook zo snel zwanger? Enne nee dat is geen Brabants wij zeggen dar hier niet iig of het moet een ander deel van Brabant zijn.. Lijkt me meer wat Bels ofzo haha haha leuk zodra mijn ongi er is maar ik ook een Banner.. Heb al wat oud bloed gespot dus het komt er echt aan vandaag of morgen.. Mamma Chan, dalijk ben je gewoon al zwanger en wij hier maar tobben wnnr je ei nu springt hahaha zou mooi zijn we allemaal snel zwanger zijn. Heb jij al getest? Oké en dan de Davitamon compleet mama met of zonder vis olie.. Kan toch niet heel veel kwaad als je daar wat later mee begint ik moet het nog in huis halen haha
Hierbij mijn test van net. Ik ben echt van mening dat mijn ei geweest is... Buikpijn komt weer opzetten😂 Heb ook ineens onder me neus een vlek rood (dacht van t neus snuiten) Jeukt en mijn man zegt miss is het wel een krentebaart😱 Hoe kom ik daar weer aan dan! Morgen maar eens langs ome dokter. Ineens vatbaar voor alles
Mamma Chan, heb je steeds veel gedronken voor de testjes? Ik ben nml even wezen surfen voor ovutesten en las dat je 4 uur van te voren niet of weinig mag drinken.. Mss daarom dat ie niet geknalt heeft.
Dat had ik ook wel gelezen maar niet overdreven veel gedronken, gewoon normaal en dat is dus bij mij niet veel. Ben niet zo n drinkert 😊
Lijkt me ook dat ie al is geweest mamma chan! Op de wachtbank met je! Spannend! Aynil ik ben twee keer in de eerste ronde aangeteld (). Maar daarbij hadden we beide keren eigenlijk op het laatste moment besloten ervoor te gaan. Terug van een verre reis; zo nu kunnen we ervoor gaan. Eens denken wanneer ovuleer ik eigenlijk? O nu? Oke dan gaan we ervoor! Haha. Dus ook beide keren pas een dag na de eerste nuttige seks met de vitamines begonnen. Heeft gelukkig geen gevolgen gehad (voor zover ik weet).
Ooh das fijn hopelijk nu dus weer lekker vlug mss moeten jullie eens op vakantie whahahahha ik zal morgen ook eens in huis halen.. En heb je dan die met vis of zonder?
Zonder de vis. Er is een nieuw onderzoek waaruit blijkt dat mensen uit west-Europa eigenlijk niks kunnen met de vetzuren uit visolie. De inuit hebben daar evolutionair een eiwit ontwikkeld waardoor ze veel meer kunnen met visolie (is immers hun dieet) dan wij. Zonde van het geld dus.
Hoe is het meiden? Hier net van de dokter vandaan, heb krentebaard!😱 Nooit gehad zomaar ineens eergister zat het er😳 Ziet er ook niet uit! Iemand ervaring mee?