gisteren oud bloed verloren wat ik altijd heb een dag voor ik ongi wordt en dan een dag daarna breekt het door. maar vandaag nog steeds maar oud bloed... gisteren was mijn NOD woensdag nog een test gedaan die was negatief. zit ik nog steeds in onzekerheid *zucht*
iedereen trouwens fijne kerstdagen 🎄🎅 wij gaan vanmiddag naar mijn zwager en schoonzus en daar komen nog een zwager en schoonzus naar toe. en morgen eerst werken tot 3 uur en daarna komen vrienden hier gourmetten.
Appel, wat jammer meis! Het is je zo gegund. Laat de boel nu maar komen en op naar de volgende ronde. Cares, wat vervelend zeg die onzekerheid. Nu weet je nog niks. Stom lichaam ook. Doe dan of alles of niks. Wij gaan vandaag naar mijn schoonouders. Zwager is er ook en blijven er eten. Wij gaan het toch vandaag vertellen. Hebben al zo'n duidelijke test in handen. Wij hebben voordat wij wisten zwanger te zijn besloten dat onze zoon het gaat vertellen. Wij hebben het de kinderen dan ook vanmorgen vertelt. Zeg tegen zoon dat hij grote broer wordt. Zegt zoon al kijkend naar zijn benen "klopt, ik krijg lange benen he mama". O ja, een kind met autisme neemt alles letterlijk over. Moest stiekem wel lachen, al was zoon bloedserieus toen hij zei dat zijn benen lang werden.
Ff terug lezen dames Hele fijne dagen trouwens kerst is hier altijd heel druk. Wij hebben 3 kerstdagen vandaag 2/3 wel heel gezellig altijd lekker samen zijn samen eten. Lellebel: welkom Appel: wat jammer hopelijk ben je gewoon te vroeg geweest. Cares: Wat rottig zeg negatieve test en geen ongi vervelend lichaam soms doe dan in iedergeval 1 van de 2 denk je dan :S Koningsgezin: Hahaha hij heeft nog gewoon gelijk ook Hier: Gister bij schoonvader en vriendin kids etc. Vandaag bij schoonmoeder met man oma zusje etc. Morgen komen mijn ouders deze kant op dan vieren we het bij mijn zus. Lekker dicht bij wij wonen naast elkaar Dan gaan we de 27e nog slagharen en oud en nieuw vieren we thuis met een groep vrienden. Samen eten en natuurlijk dan het nieuwe jaar in. Druk druk druk
Hiere en positieve ovu test😄... gister gezellig gemaakt,.. (me pa sliep beneden.. dus even beetje aan moeten passen (libidokiller) Vanavond nog maar even gezellig maken,.. morgen 2 nachtjes weg.😄
Kreeftje, dat klinkt als een goede kerstdagen in het vooruitzicht (of eigenlijk, inmiddels is 2/3 al voorbij)! En leuk, Slagharen. Zijn daar nou ook gewoon huisjes/blokhutten of hebben ze alleen die tippie tenten? Drukke december maand. Lindy, wat een knaller! Maar dat je vader beneden slaapt is idd een libidokiller! Jullie hebben toch wel een betonnen ondervloer en het bed van de muur toch? Gelukkig kunnen jullie vanavond nog aan de slag. Hoe was de eerste kerstdag? Wij hebben het vanmiddag vertelt. Of liever gezegd, onze zoon heeft het vertelt dat hij een broertje of zusje krijgt. Eerst namen mijn schoonouders en zwager het niet serieus. Schoonouders en zwager zaten de kinderen zelf ook regelmatig op te stoken met het krijgen voor een broertje of zusje. Dus ze dachten dat dit een grapje was. Toen mijn schoonvader door ging vragen of het echt was en wij volmondig ja antwoordden, waren ze heel erg enthousiast! Leuke reacties, gelukkig.
Koningsgezin : ik was laat met vertellen beide keren .. bij demy met 13 wkn pas verteld, bij robin 11 wkn na de termijn echo wil als het mag lukken eigenlijk zo lang mogelijk wachten met vertellen enige die weet dat we bezig zijn is 1 goed vriendin en mijn zusje, die krijgen het meteen te horen bij de positieve test,, kan dat toch niet voor me houden haha we hebben er vanavond nog over zitten grappen,, mijn stiefvader zei en waarom gaan jullie eingelijk trouwen?. zwanger? NOU nee niet daarom,, zei ik,, mijn moeder meteen nou dat hoop ik toch niet 2 kinderen is genoeg,, dus ik denk dat we het lekker lang uitstellen met vertellen hahaha krijg toch veel tegen gas deze keer denk ik,, Geweldige reactie van je zoon ja was een beetje libidokiller,, vooral vriendlief had er moeite mee hihi ik hoop dat hij vanavond/vanncht een beetje betijds is,, bed staat van de muur maarja hij schuift makkelijk zeg maar wat super dat jullie leuke reacties kregen lekker genieten Kreeftje ben benieuwd,, vaak zeggen ze dat je 1 e gevoel juist is ;D Aynil wat een leuke manier om het bekend te maken en hoe was hun reactie ? Neyomi: ahh wat jammer dat bij de 2e de verassing niet op viel wat had je gedaan ? Lellebel: welkom Appel28 wat balen meid Hier al lekker in pyama op de bank voor de tv hebben heerlijk biefstuk en carpaccio gegeten ( wat was ik blij dat ik nog niet zwanger was :O, ik was meteen door de mand gevallen).. mijn zusje moest meteen lachen toen we aan tafel gingen haha die zag mij al kijken van pfieeuwww,, nu thuis uitbuiken op de bank flinke steken in mijn buik,, was zo blij dat die bh uit kon pfff nu hopen dat de zaadjes hun werk gaan doen en mijn ei snel springt
Hier nu ook lekker op bed...wij vieren morgen tweede kerst bij mijn ouders... Vanavond lekker met ons viertjes thuis gegeten. Hopelijk hier ook snel een ei en goede zwemmertjes haha.. Ben benieuwd... Toch wel weer spannend hoor.
slaap lekker meid, heerlijk met zijn 4tjes lijkt mij ook wel eens fijn . hopelijk bij jou ook snel je ei veel klus plezier . en op naar positieve test wordt druk rond de 2e week van Januari met testers
Fijne dagen allemaal!! Mijn NOD is op 7 januari.. Eipijn eergisteren en normaliter na 2 weken ongesteld! Heb een dagje speling mee gerekend! Koningsgezin wat leuk!!!!
Hey meiden sorry dat ik zolang niks van me heb laten horen 😯 Hier hele drukke tijd gehad en inmiddels alweer op het vermaledijde wachtbankje. .... (schopt met haar hakken tegen het bankje, kloinkkkk kloinkkkk👠 Vandaag 10 dpo testje gewaagd net als gister en eergisteren alleen het verschil is gister zag ik niks en nu verscheen er wel een licht streepje maar niet meteen . Dus morgen of overmorgen nog maar eens proberen ik word niet zo snel meer enthousiast van lichte streepjes. Iedereen nog een hele fijne kerst trouwens! ! Koningsgezin gefeliciteerd!
Goede morgen, Lindy hahaha, nou ik duim heel hard voor je meis. Hoop dat ze de weg deze keer gaan vinden. Zal toch wel? Beccy voor jou ook spannende tijden en voor jou geldt hetzelfdr als bij Lindy. MelZoe, zo begon het bij mij op 10DPO ook hoor. Waag er morgen nog maar eens een testje. En dan op 13DPO. Zie dan wel goed verschil. Heb hier nog 1 test liggen... Morgen denk ik nog eentje doen en dan ben ik er klaar mee. Ga geen nieuwe meer halen.
Oh spannend Melzoë! Wij vandaag ook een rustig dagje met z'n viertjes. Hier wachten op ms, laat maar snel komen en dan op naar de volgende ronde.
Dank je lola! .... Ik plaats even een foto dan kunnen jullie zien wat ik bedoel. De eerste heb ik vanmorgen genomen en de tweede foto heb ik er water overheen gedruppeld en onder die van gisteren gelegd waar ik ook water overheen heb gedruppeld om het geel weg te laten trekken zoals je ziet is die echt blanco Ik ben nog niet enthousiast. ..
Fijne kerst iedereen Ik had Gisteren ochtend nog getest.. Negatief. ..jammer. .maar goed, ergens ook niet vreemd. Maar omdat ik krampen had, had ik het wel verwacht. .of zwanger of ongesteld. Beide niet. Het zal wel tijd nodig hebben... Komt goed! We zijn actief ermee bezig nu om zwanger te raken dus ik hoop en verwacht eigenlijk, gezien de voorgaande keren, dat het snel zover zal zijn. @melzoe Hmm..nee hopelijk zal er toch ook gauw voor jou 2 streepjes duidelijk zichtbaar zijn! Misschien te vroeg getest? Begrijp ik gezien jouw onderschrift met de dagen dat je al een tijdje ermee bezig bent? Succes!
Goede morgen, fijne kerstdagen gehad? MelZoe hoe was je test van vanmorgen? Lopen ze op? Lindy en mamachan nog geklust? Geen mannen die roet in het eten gooide? Hier echt zwanger. Laatste test gedaan en wat een knaller. Voel mij ook al echt zwanger deze morgen, blegh.