Wij gaan voor en 3e wonder!! :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kreeftje89, 4 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Hoi meiden...iedereen fijne feestdagen gehad? Hier ben ik stiekem wel blij dat het weer voorbij is...(oud en nieuw vier ik niet echt..manlief is aan het werk en ik blijf gewoon thuis met de kindjes)

Melzoe ik zie wel een redelijk duidelijke streep op je laatste testje hoor! Ben benieuwd naar je test van vandaag!
    Koningsgezind jij lekker zwanger! Ga er maar van genieten...

Hier gister bij mijn familie gevierd en mijn zusje met mijn kleine neefje van 10 weken waren er ook...heerlijk baby geknuffeld en kreeg de vraag van mijn papa of wij nog voor een derde gingen hahaha.... Euh ja wat zeg je dan...papa kent me veel te goed dus die vermoed nu wel dat er nog een spruitje bijkomt haha toen we weggingen ei hij nog van die je best voor een 2016 kindje hahaha

2. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Goedemorgen hier een snel berichtje,,
    Gister nog snel geklust voor ik weg ging,,
    Vandaag al heel de morgen ovupijn.
    Borsten zijn gespannen,, nu echt opt wachtbankje,.
    Spannend... 😄
    Morgen ben ik weer thuis en zal ik ff bij kletseb

3. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    :D die papa's ook hè kennen hun dochters van haver tot gort :D

Hier nog steeds geen duidelijkheid hoor beccy, morgen haal ik een cb word iebelig van de streepjes.
    Kv heeft ja en action is bijna niet te zien. ....vandaag gaf mijn man in elk geval toe dat er toch echt een streepje stond, maar ik ben gewoon niet overtuigd tot ik het in letters zie ,begin van dit jaar had ik ook echte streepjes op de kv maar na bloedprikken en echo kwam er uit dat ik niet zwanger was....en dat mijn lichaam een stofje aanmaakt waardoor ik altijd wel een streepje zal krijgen :(
    Echt heel frustrerend.
    Dit is de foto van toen...
    En de reden dat ik niet zeker ben of dit wel echt is.

4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Beccy haha je vader, geweldig!!!

Lindy, spannend!! En succes nog vandaag! ;)

Melzoe, oh dat leek wel zwanger.. Wat gek!!
    Ik.had vorige maand ook van die suffe streepjes, ook op action!
    Hopelijk is het nu een goed teken. Ik zag je topic maar ziet er wel goed uit!

Hier 3 dpo! Ik ga nu proberen niet voor Nod te testen! Werd er vorige maand zo naar van al die vage streepjes! Dus nog 11 dagen volhouden!

5. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Lola heb je toen alleen de action testen gebruikt of ook die van de Kv?
    Echt frustrerend hè dat getuur met die streepjes ;) om gek van te worden.

Hopelijk deze maand ook echte streepjes voor jou!....

Lindy go Girl! !
    Jij ook echte streepjes deze maand hoor!
    Dat moet gewoon ;)

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Melzoe action en kv!

7. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    zeeland
    Zo melzoe ja nu snap ik waarom je nog niet overtuigd bent! Wat vreemd...
    Lindy ook op het wachtbankje...we lopen wel echt gelijk op he...grappig

8. Nox

Nox Bekend lid

9 dec 2015
    519
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik ga ook proberen niet voor nod te testen. Moet op zich lukken. Ik ben tm 3 januari weg dus die 2 dagen moeten ook nog wel lukken.

Hier met 2e kerstdag fikse buikgriep gehad en ben al een tijdje niet lekker, geen idee wat dat voor een effect heeft op een innesteling. Heb niet echt het idee dat het raak is deze maand. Gewoon een voorgevoel. Ondanks dat we wel goed ons best hebben gedaan.

9. Nox

Nox Bekend lid

9 dec 2015
    519
    1
    16
    NULL
    NULL
    Melzoe je zou eigenlijk een cb test met indicator moeten doen. Ben benieuwd wat die aangeeft.

10. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Zo dames, weer heel wat terug moeten lezen. Allemaal avonturen hier! Leuk man!

Cares heb je al meer duidelijkheid ondertussen?

Wow Lindy, wat een knaller! Fijn dat het iets eerder was dan de vorige keer, dan heb je hem nog mooi kunnen benutten. Op naar de streepjes!

Melzoe, welkom terug hoor :) Wat vervelend dat jij streepjes plast. Dan zou ik ook wat terughoudend zijn met je testjes. Maar werkt dat stofje dat jij aanmaakt dan niet ook op een digitale test? Of hebben die zoveel hcg nodig dat jouw stofje dat niet kan beïnvloeden? O ik hoop het zo voor je!

Beccy wat grappig dat je vader dat zegt :) Hopelijk heeft hij gelijk!

Nox, wat vervelend om zo'n buikgriep te hebben in deze periode. Ik heb geen idee of dat effect heeft op een innesteling. Ik hoop het niet voor je!

Hier is het heeeeel duidelijk dat ik zwanger ben. Echt al een 16 weken buik! En vet misselijk en bandenpijn... Ging vandaag 5 km wandelen, maar dat kan ik dus echt niet meer he. Wij hebben afgelopen dagen gegourmet en de volgende dag gegourmet :) Gelukkig wisten schoon(ouders) het al dus hoefde niks te verbergen. Had ook niet gekund trouwens. Eet normaal het meest van allemaal, nu vier stukjes...
    Dinsdag echo!!! :D:D Vind het echt zoooo spannend! Veel spannender dan de vorige keren!

11. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    zeeland
    Spannnend een echo bioluun! wat bijzonder toch weer allemaal he...weer zon klein mensje in je buik.
    Mijn jongste aapje is wat ziekjes, had vanavond plots wat verhoging en heeft een lelijke hoest. Zo sneu.

12. Nox

Nox Bekend lid

9 dec 2015
    519
    1
    16
    NULL
    NULL
    Het is hier ook net Pieterburen in huis.

Spannend bioluun! Ben benieuwd naar je echo! O jaaa die bandenpijn kan ik me nog wel herinneren. Kan niet wachten tot ik het weer voel 😝

13. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Gezellig ☺
    Wanneer ben jij van plan te testen!?

14. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Hier gaat het goed.. Vermaak mr prima met een boek en tablet. Zooo saai bij schoonfamilie agh js morgen weer nr huis
    Zit lekker warm op het wacht bankje..
    Ben er rustiger dan vorige maand.. Maar de onrust km nog komen voor nod hihi
    We gaan het zien.

Zoë wat vreemd zie toch duidelijk streepjes

Bioluun ben nieuwsgierig naar je buik😊

15. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    zeeland
    Ik heb maar een lf van 10 dagen...Dus rond die tijd zoiets of ik wacht het gewoon af wat er gebeurd. Bij mijn jongste had ik 8 dpo positief getest met een tuurstreepje.

16. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Spannend.. Ik weet het nog niet
    Ik wil zpo lang mogelijk wachten maar of ik dat kan is de vraag

17. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    @bioluun, spannend een echo! Ik ben ook altijd super zenuwachtig!

@Lindy, ik probeer ook altijd te wachten tot nod maar dat lukt nooit 😁 Wachten is ook beter dan zie je ook een duidelijke streep

@melzoë vervelend dat je altijd streepjes plast. Ik snap dat je voor een digitale test gaat, die zijn ook t leukst als ze positief uitslaan!

@Lindy en Nox succes op t wachtbankje!

@Beccy, beterschap voor je kindje! Wat fijn dat je familie zo leuk reageert! Stelt je weer gerust! Ik vind de feestdagen altijd leuk maar druk. Nu weer lekker rustig, tot aan oud op nieuw dan...

Hier nog steeds geen ms. Ik zat een beetje fout met m'n eisprong geloof ik. Al twee keer getest (do en vrij) en beide negatief...

18. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Bioluun spannend de eerste echo toch ?

Beccy en Lindy en alle andere meiden ik hoop dat jullie meer geluk hebben deze maand ,bij mij lopen de testen weer af.

Ik heb geen verdere uitleg gekregen over dat stofje van de Gynaecoloog dus ik weet het niet. Ze heeft alleen gezegd dat ik kv beter niet kan gebruiken :$ vind ik gek want alle andere keren waren ze toch echt blanco. ...

19. Mamalol

Mamalol Actief lid

19 nov 2015
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zooo een hele hoop bijgelezen. Lukt me niet overal op te reageren.

Melzoe vervelend dat er dan niet snel suidelijkheid is! Hopelijk ja het snel raak.. Aan je onderschrift te zien ben je al even bezig?

Lindy en beccy samen op het w8bankje. Spannend meiden. Hoop voor jullie dat jullie geduld hebben voor het testen en dan gauw een knal duidelijke test hebben!

Appel balen dat je negatief hebt getest? Maar als je fout zat met je eisprong; misschien te vroeg getest? Of heb je weinig hoop meer?

Bioluun; spannend!! Morgen al de echo. Hoelaat moet je?

Hier drukke dagen gehad. Nu heb ik lekker wen weekje vrij. Mijn man moet wel gewoon werken. Dus heb vandaag opruim/pyjamadagje 😃 vanaf deze week zullen wij tussen de lakens ons best weer gaan doen ;)

Ik zal de lijst weer even zoeken en naar voren halen

20. Mamalol

Mamalol Actief lid

19 nov 2015
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    ❤Nod Lijst❤
    Gina82, Ronde 2 NOD: 22 Dec
    Cares86, Ronde 1 NOD: 24 dec
    Appel, Ronde 3 NOD: 30 Dec
    Nox, Ronde 1 NOD: 5 Jan
    Lola1982, Ronde 2 NOD: 8 Jan
    Beccy, ronde 1 NOD 9 jan
    Lindy, Ronde 2 NOD: 11 Jan
    Mamma Chan, Ronde 2 NOD: 16 Jan
    Mamalol, Ronde 2 NOD: 18 Jan
    Fabrosa, Ronde 1 NOD: Onbekend

❤Zwanger❤
    Kreeftje89
    Aynil
    Bioluun
    Kiera
    Mommylove85
    Queen1986
    Koningsgezin

❤afspraken❤
    Kreeftje89: 3e Echo combi test 23 Dec. 6 Jan Controle.
    Aynil: 22 Dec 19:30 Eerste echo en intake
    Bioluun: 29 Dec 10:15 Eerste echo en intake
    Kiera: 18 Jan 16.00 Eerste echo
    Kiera: 19 Jan 15.00 Intake vk
    Queen1986: 22 Jan eerste echo, 29 Jan intake

❤Kriebels❤
    Girly1985

Deel Deze Pagina