Zo ben weer up to date moest weer even terug lezen. Drukke dagen achter de rug maar de rust lijkt tot oud en nieuw wel weer een beetje gekeerd Melzoe: Apart dat je testen zo zijn? erg vervelend dus zelfs aan mooie streepjes heb je vrijweinig zekerheid. Bioluun: die bolle buik herkenbaar. Ben nu bijna 14 weken en ik lijk wel 20 volgens mij ik heb ook en beste buik. Meiden op het wachtbankje ik ga hard voor jullie duimen!! Appel: Wanneer is je verwachte nod??
❤Nod Lijst❤ Gina82, Ronde 2 NOD: 22 Dec Cares86, Ronde 2 NOD: ?? Appel, Ronde 3 NOD: 30 Dec Nox, Ronde 1 NOD: 5 Jan Lola1982, Ronde 2 NOD: 8 Jan Beccy, ronde 1 NOD 9 jan Lindy, Ronde 2 NOD: 11 Jan Mamma Chan, Ronde 2 NOD: 16 Jan Mamalol, Ronde 2 NOD: 18 Jan Fabrosa, Ronde 1 NOD: Onbekend ❤Zwanger❤ Kreeftje89 Aynil Bioluun Kiera Mommylove85 Queen1986 Koningsgezin ❤afspraken❤ Kreeftje89: 6 Jan Controle. Aynil: 22 Dec 19:30 Eerste echo en intake Bioluun: 29 Dec 10:15 Eerste echo en intake Kiera: 18 Jan 16.00 Eerste echo Kiera: 19 Jan 15.00 Intake vk Queen1986: 22 Jan eerste echo, 29 Jan intake ❤Kriebels❤ Girly1985 Heb het lijstje er weer bij moeten er nog dingen aangepast worden
@mamlol en Bioluun, Eigenlijk 30 dec als ik uit ga van een cyclus van 34 dagen. Maar ik dacht dat m'n eisprong eerder was ivm slijm wat ik had. Kan ik een langere lf fase hebben? Die is toch bij iedereen 14 dagen? Ik verwacht dan vandaag ongesteld te worden. Dus effe afwachten. Heb ook nergens last van. Geen pijnlijke borsten niks. Alleen een beetje een zeurdering gevoel in m'n buik maar dat zal wel mijn naderende ms zijn. Heb ook nooit geen buikpijn of zo dus voel het niet goed aankomen.
Deze foto is van vorige week Lindy. Sindsdien zijn er weer een paar weken bijgekomen. Eigenlijk ook wel leuk hoor, sla ik het ´zou ze zwanger zijn of een paar kilo aangekomen?'-stukje over. Ben zelfs vier kilo kwijt alweer! Morgen om 10:15 is de echo. Gelukkig lekker vroeg. Mooi de kids droppen bij oma, en dan vl ophalen van zn werk. Gelukkig ging de tijd de afgelopen dagen wat sneller. De eerste weken gingen zoooo traag. Leek wel nog veel trager dan de tijd op het wachtbankje Leuk dat er weer wat dames op het wachtbankje zitten. Binnenkort weer mooi testjes turen Wie volgt er nu op de wachten-op-de-eerste-echo-bank?
Appel, 14 dagen is een gemiddelde. Maar ik lees van meer dames dat ze een kortere lf hebben dan een langere. De mijne is bv meestal 13 dagen. Ben benieuwd hoe je dag verloopt dan!
Nod is morgen of overmorgen ....het verschilt soms een dagje met mijn LF meestal 14 dpo wel rood Word er inderdaad heel erg onrustig van....Iedereen met mijn streepjes blijkt echt zwanger,maar bij mij blijft het onzeker Cb digitaal zei in elk geval NIET zwanger! , heb hem met heel veel plezier gesloopt
Hier een update.. Die ene dag bloedverlies vorige week stelde niks voor. Nu echt ongi!! Bleh m'n lichaam is echt aan het ontpillen. Zet m'n NOD nu op 27 jan!! Nog langer w8e Banner wijzig ik een keer als ik op laptop zit.... Lukt op mobiel niet zo goed.
❤Nod Lijst❤ Gina82, Ronde 2 NOD: 22 Dec Cares86, Ronde 2 NOD: ?? Appel, Ronde 3 NOD: 30 Dec Nox, Ronde 1 NOD: 5 Jan Lola1982, Ronde 2 NOD: 8 Jan Beccy, ronde 1 NOD 9 jan Lindy, Ronde 2 NOD: 11 Jan Mamma Chan, Ronde 2 NOD: 16 Jan Mamalol, Ronde 2 NOD: 27 Jan Fabrosa, Ronde 1 NOD: Onbekend ❤Zwanger❤ Kreeftje89 Aynil Bioluun Kiera Mommylove85 Queen1986 Koningsgezin ❤afspraken❤ Kreeftje89: 6 Jan Controle. Aynil: 22 Dec 19:30 Eerste echo en intake Bioluun: 29 Dec 10:15 Eerste echo en intake Kiera: 18 Jan 16.00 Eerste echo Kiera: 19 Jan 15.00 Intake vk Queen1986: 22 Jan eerste echo, 29 Jan intake ❤Kriebels❤ Girly1985 Zijn er nog andere dingen die aangepast moeten worden?
❤Nod Lijst❤ Gina82, Ronde 2 NOD: 22 Dec Cares86, Ronde 2 NOD: ?? MelZoe, Ronde 15 NOD: 29 Dec Appel, Ronde 3 NOD: 30 Dec Nox, Ronde 1 NOD: 5 Jan Lola1982, Ronde 2 NOD: 8 Jan Beccy, ronde 1 NOD 9 jan Lindy, Ronde 2 NOD: 11 Jan Mamma Chan, Ronde 2 NOD: 16 Jan Mamalol, Ronde 2 NOD: 27 Jan Fabrosa, Ronde 1 NOD: Onbekend ❤Zwanger❤ Kreeftje89 Aynil Bioluun Kiera Mommylove85 Queen1986 Koningsgezin ❤afspraken❤ Kreeftje89: 6 Jan Controle. Aynil: 22 Dec 19:30 Eerste echo en intake Bioluun: 29 Dec 10:15 Eerste echo en intake Kiera: 18 Jan 16.00 Eerste echo Kiera: 19 Jan 15.00 Intake vk Queen1986: 22 Jan eerste echo, 29 Jan intake ❤Kriebels❤ Girly1985 Sorry MelZoe!
geeft niks joh ik klets toch wel mee als ik kan Dit is ronde Uhmmmmmmm ff tellen hoor..... oei 15 word dit alweer
Goede morgen dames, Sorry dat ik jullie hier een beetje aan het verwaarlozen ben. Drukke dagen gehad, moe en kotsmisselijk. Gister zou ik vk bellen, maar omdat de wasdroger het begeven heeft op kerstavond en daar gistermorgen pas achter ben gekomen, moesten we gistermorgen uitvinden wat we wouden. Maar... We hebben een nieuwe. Tevens gezeur op het werk waar ik hier niet te veel over uit laat. Weer een aantal dames op de wachtbank zag ik. Nu hopen op een positieve test. Ben zo benieuwd!
Oeiiii ja een droger is echt onmisbaar met 2 Kids en straks 3,ik snap best dat je daar flink van baalt,. Wel fijn dat jullie alweer een nieuwe hebben kun je weer lekker achter elkaar wasjes draaien. En dat misselijk zijn Tsja het hoort erbij zeggen ze ... Ik heb de poten van het wachtbankje bijna kaal geschopt nu ....ik wil er af! Met rood of met roze dat maakt me nu niks meer uit, als ik maar zekerheid krijg
Goeiemorgen Dames, Iedereen fijne dagen gehad zo te lezen.. Hier ook 3 heerlijke dagen gehad. Kerst avond dus zussen verteld die geloofde t in eerste instantie niet omdat er eerder die dag er al over gegrapt werd door mij zus en waarop ik dus antwoorde poeh echt nie moet er nie aan denken hahaha dus toen ik dat voorlas van newbornshoot hadden hun echt zoiets van ja tuurlijk.. toen het tot hun doordrong het wel zo was vlogen ze me om de armen waren echt super blij.. Kom op Dames waar blijft al dat roze nu?! Bioluun mooi al je buik groet lekker.. hier ook maar ene dag is t meer als de andere.. zal straks ook even foto maken..
❤Nod Lijst❤ Gina82, Ronde 2 NOD: 22 Dec Cares86, Ronde 2 NOD: ?? MelZoe, Ronde 15 NOD: 29 Dec Appel, Ronde 3 NOD: 30 Dec Nox, Ronde 1 NOD: 5 Jan Lola1982, Ronde 2 NOD: 8 Jan Beccy, ronde 1 NOD 9 jan Lindy, Ronde 2 NOD: 11 Jan Mamma Chan, Ronde 2 NOD: 16 Jan Mamalol, Ronde 2 NOD: 27 Jan Fabrosa, Ronde 1 NOD: Onbekend ❤Zwanger❤ Kreeftje89 Aynil Bioluun Kiera Mommylove85 Queen1986 Koningsgezin ❤afspraken❤ Kreeftje89: 6 Jan Controle. Aynil: 4 Jan intake 12 Jan termijn echo Bioluun: 29 Dec 10:15 Eerste echo en intake Kiera: 18 Jan 16.00 Eerste echo Kiera: 19 Jan 15.00 Intake vk Queen1986: 22 Jan eerste echo, 29 Jan intake ❤Kriebels❤ Girly1985
Mijn nod mag naar 5 januari gezet worden! Eitje toch eerder als verwacht aanwezig haha..kan ook niet anders met al dat gerommel met die pil...wist zelf niet eens waar ik zat in mijn cyclus..