❤Nod Lijst❤ Gina82, Ronde 2 NOD: 22 Dec Cares86, Ronde 2 NOD: ?? MelZoe, Ronde 15 NOD: 29 Dec Appel, Ronde 3 NOD: 30 Dec Nox, Ronde 1 NOD: 5 Jan Lola1982, Ronde 2 NOD: 8 Jan Beccy, ronde 1 NOD 5 jan Lindy, Ronde 2 NOD: 11 Jan Mamma Chan, Ronde 2 NOD: 16 Jan Mamalol, Ronde 2 NOD: 27 Jan Fabrosa, Ronde 1 NOD: Onbekend ❤Zwanger❤ Kreeftje89 Aynil Bioluun Kiera Mommylove85 Queen1986 Koningsgezin ❤afspraken❤ Kreeftje89: 6 Jan Controle. Aynil: 4 Jan intake 12 Jan termijn echo Bioluun: 29 Dec 10:15 Eerste echo en intake Kiera: 18 Jan 16.00 Eerste echo Kiera: 19 Jan 15.00 Intake vk Queen1986: 22 Jan eerste echo, 29 Jan intake ❤Kriebels❤ Girly1985
❤Nod Lijst❤ Gina82, Ronde 2 NOD: 22 Dec Cares86, Ronde 2 NOD: ?? MelZoe, Ronde 15 NOD: 29 Dec Appel, Ronde 3 NOD: 30 Dec Nox, Ronde 1 NOD: 5 Jan Lola1982, Ronde 2 NOD: 8 Jan Beccy, ronde 1 NOD 5 jan Lindy, Ronde 2 NOD: 8 jan Mamma Chan, Ronde 2 NOD: 16 Jan Mamalol, Ronde 2 NOD: 27 Jan Fabrosa, Ronde 1 NOD: Onbekend ❤Zwanger❤ Kreeftje89 Aynil Bioluun Kiera Mommylove85 Queen1986 Koningsgezin ❤afspraken❤ Kreeftje89: 6 Jan Controle. Aynil: 4 Jan intake 12 Jan termijn echo Bioluun: 29 Dec 10:15 Eerste echo en intake Kiera: 18 Jan 16.00 Eerste echo Kiera: 19 Jan 15.00 Intake vk Queen1986: 22 Jan eerste echo, 29 Jan intake ❤Kriebels❤ Girly1985 Ook mijn nod is nr voren geschoven 😄.. Ben benieuwd..
Melzoe: Wat balen van de digi test :S Bioluun: ook al en mooi buikje hier gaat hij ook al hard 5 Jan idd 2 testers hopelijk al eerder hihi Heb hier ook een foto van de baby buik gaat weer hard
Nee hoor mijn nod was al 5 januari 😊 Wauw kreeftje, je buik groeit lekker! Ben benieuwd hoe hard dat bij mij gaat straks. Met de tweede ging het al zoveel sneller dan bij de eerste...
Nou eerder testen zal hem niet echt worden met een lf van maar 10 dagen Net 1 wasmand weg gevouwen, jongste nu op bed en een midweekje centerparcs geboekt! Leuk leuk!
Mooi buikje hoor kreeftje!! *kruipt stiekum alvast in beccy haar koffer ; ik wil ook wel ffies mee....*
Joepie! Mijn monsterstje doet het! Al voordat ik uberhaupt beeld zag zei de vk al: kijk een kloppend hartje! Volgens mij had ze door dat ik het spannend vond
OO wat een prachtige buik kreefje!! zooo moooi! Hoe ervaar je deze zwangerschap tov de voorgaande weet je, ik ben gewoon nog steesd niet ongesteld gewordne. ja, ik weet dat het onregelmatig kan zijn gezien de borstvoeding. Wat ik gewoon NIET begrijp is dat ik echt last heb van krampen in de buik (zoals mensruatie), ik veel zweet in de nacht, ik erg hongerig ben en ook ontzettend moe, terwijl ik de laatste dagen echt ruim op tijd ging slapen, denk aan 21:00!! en nu ook last heb van de maag..laatste keer testen was 25 december.. misschien hoop ik teveel op zwangerschapssymptonen...maar goed. misschien maar weer een testje proberen.... O ja en ik moet constant plassen!! oo het zou toch zo gaaf zijn maar ik durf niet zo goed meer te hopen
Wauw bioluun prachtige echo!!! Elke keer toch weer prachtig mooi! Neyomi lastig idd als je lichaam je zulke signalen geeft. Idd gewoon testen dan weet je waar je aan toe bent. Pff raak niet door die enorme berg was....ben teveel afgeleid door alles haha...en heel raar maar mijn gevoel zegt dat het goed zit...ben benieuwd of dat ook echt zo zal zijn...
mag ik trouwens vragen waarom jullie zo graag een 3e kind willen? Is het vanwege het geslacht? of wat gaf jullie de overtuiging? Ik heb 2 zoons, maar het gaat mij er niet om dat ik perse een dochter wil. 3 zoons lijken met net zo gaaf. een dochtertje is natuurlijk ook superleuk..maar ik voel me gewoon niet compleet..moet gewoon nog een kindje bij geloof ik. (of 2 kinderen)
Ohwwwww wat een mooi monstertje bioluun! stiekem beetje jaloers. .... . Neyomi voor ons is de reden dat we gewoon nog niet compleet zijn als gezin (en hoewel een jongetje geweldig zou zijn,zou een eventuele 3de meisje net zo welkom zijn). Mijn grootste wens is gewoon nog een mini mix erbij zolang hij of zij maar gezond is....haar kleur, oogkleur, groot of klein het maakt mij niets uit. Wij "willen" (lees hopen op) een toetje
thanks voor je reactie! ik hoop het zo voor je dat jullie op korte termijn nog een gezond wondertje erbij mogen krijgen
hallo lady s hier gaat het wel goed, denk dat ik mijn ei heb gehad gezien de testen, en nu ff wachten tot FF een kruis zet fijne dagen gehad allemaal? hier wel, ik wens jullie alvast een heel fijn uiteinde!
Wauw Bioluun mooie echo zeg.. inwendig?? Mooie buik al kreeftje.. leuk is dat als t zo snel gaat! Wij zijn vandaag bij Monkey Town geweest gezellig maar wel moe nu dus lekker op de bank voor de tv nu.. vanavond lekker pannekoeken eten..
Beccy ik ben niet van plan om te testen voor m'n nod. Wij gaan ook weg vanaf do tot zo. Ik heb helemaal geen idee of het wel of niet gelukt is. Ik voel me neutraal 😄