Dank je wel 😊 zit ik net op bank en voel een pijnlijk plekje op mijn lip...ik denk wat is dit nu toch weer voor iets ......Dus maar even in de spiegel gekeken. :x heb ik opeens vanuit niks een koortslip! . Beetje gewiebeld met mijn lip en hij barste meteen open. potjandrieduppies. .... Hoe kom ik hier nu weer aan...
Biolunn, mooie echo! Duidelijk beeld, prachtig. Hier: oops, zoonlief loopt door de winkel en vertelt iedereen dat ie een zusje krijgt! Die moet niet op mijn werk komen.
Aynil, ja inwendige echo ja. Melzoe wat vervelend zo'n koortslip! Nooit gehad? Koningsgezin, dat doet de mijne ook! Oeps! In de kruidvat tegen Jan en alleman: mama heeft een baby in de buik. Nou is het bij ons niet meer zo pril gelukkig en hebben nu bewijs dat het goed gaat, dus is het gelukkig niet meer zo erg. Neyomi, bij ons was het ook het gevoel. Ons verstand zei namelijk best duidelijk NIET DOEN. Maar ja... dat zetten we maar even uit dan
O nee vervelend een koortslip Oppassen met de andere kids.. Net een test gedaan en nog steeds negatief. Hoop dan maar dat ik gauw weer ongesteld mag worden
Zeg Melzoe, wil je geen valse hoop geven hoor, maar ben altijd ultiem positief ingesteld: je krijgt toch koortslip bij een verlaagde weerstand? Dat heb je toch ook aan het begin van je zwangerschap zodat je lichaam het vruchtje niet afstoot?
Nou bioluun dan moet ik haast wel zwanger zijn haha. Wat een bagger weerstand heb ik op dit moment...
Veel vitamine C slikken schijnt te helpen tegen een koortslip. Slikken jullie eigenlijk nog meer vitamines dan foliumzuur?
Tsja dat had ik ook gelezen. .... maar vandaag mijn temp gedaald, en aflopende testjes de afgelopen dagen vanmorgen bijna niets meer te zien op de test dus het mocht niet zo zijn. Nog geen rood gespot maar zal niet lang duren meer nu... op naar ronde 16 Ik slik trouwens mama totaal van davitamon
Whaaa mijn temp is weer gestegen..Heb mijn kaartje van mijn vorige zwangerschap erbij gepakt en daar ook 4dpo een temp stijging(innesteling???) Ben zo benieuwd..
Koningsgezin: geeft niet meid, je bent zwanger,.. misselijk en het zijn feestdagen je hoeft je niet te verontschuldigen,, denk zowieso dat we allemaal wat minder online zijn deze dagen . bah de droger stuk,, die si in de wintermaanden echt onmisbaar zeker met alle kindjes,, Heerlijk puur natuurlijk die kindjes hij is zo blij dat je een baby in je buik hebt hihi,, Hier met de kerstdagen een dochter die beweert dat ik een baby in mijn buik heb ik heel droog ontkent want ja,, we weten nog niks hihi,, volgnes mij voelen kinderen ht gewoon aan,, zou wel heel gaaf zijn als je zoontje gelijk heeft dat het een zusje is,, Melzoe: wat balen meid zeker als het zo gewenst is,, na zo veel rondes.., dikke knuff He bahh een koortslip .,, heb ik ook regelmatig,, ook op mijn neus enzz. ben er net van af gelukkig,, Kreeftje wauwwww wat mooi., ik hoop toch dat ik niet zo snel groei hihi wil het zo lang mogelijk verbergen maar zo als ik jou zie en bioluun zal ht bij mij ook snel zichtbaar zijn .. alemaal beejte zelfde postuurtje hihi lekker genieten meid,, over paar weekjes kan je hem/haar voelen Beccy: have fun welk vakantie park ga je ? spannend vaak als je gevoel het zegt is het zo ga duimen voor je. hier ook een berg was liggen van hier tot tokyo, leuk feestdagen maar alles ligt dan even stil,, Bioluun: wauww mooi echo meis neyomi: vervelend dat je nog niet ongi bent geworden, Misschien nog eens een testje wagen . en anders even naar de huisarts? je hoort ook veel geod over teunisbloemtabletten die schijnen de menstruatie op gang te brengen Waarom wij een 3e kindje willen .. gewoon omdat de wens te groot is om het niet te doen, heb hier een dame (bijna8) en zoon van (6) heb een rot zwangerschap gehad bij de 2e.. echt totaal niet kunnen genieten ook van de kraamtijd nie,, Hoop zo deze keer intens te kunnen genieten en het lijkt mij geweldig dat de kids het nu zo bewust mee gaan maken dat er dan een mini mensje in mijn buik groeit en voordeel is ze zijn al groter en kunne mama mooi helpen straks Kwa voorkeur heb ik niet meisje jongen als het maar gezond is,, Aynil: lekker naar monekytown geweest meid leuk vinden de kids hier ook geweldig,, had toen ik in alkmaar maar woonde z`n strippenkaart en was daar vaak genoeg te vinden hier in limburg eigenlijk maar 1 x naar een binnespeeltuin geweest,, misschien een idee voor na oude en nieuw
Klaagmodus AAN:... bohh ik ben wakker geworden met buikpijn, spierpijn achtig en krampjes,, bij mijn navel echt zoo ongemakkelijk.. heb al een half uur op het toilet door gebracht,, Heb een prikkelbaredarm en die speelt nu op.. heb al weken hier geen last meer van gehad,, blehhmm Klaag modus UIT zit pas op 5 dpo kan nu toch nog niks voelen? temp is wel weer omhoog . we moeten gewoon afwachten,, de dagen kruipen voorbij hihi ga mij zo maar eens storten op die eeuwig was
Ik wil je absoluut geen valse hoop geven Lindy. maar daar begon het bij mij dus wel mee,en een vreselijke druk in mijn linkerlies, alsof er een soort bol zat die zich naar buiten wilde duwen.... Maar nogmaals ik ga geen valse hoop geven. ... Het kan nu nog alle kanten op
HIHI je geeft me geen valse hoop hoor moet zeggen dat ik deze ronde er heel rustig onder ben, (nu nog wel) normaal zou ik mezelf nu helemaal gek maken,, ik heb gewoon zo iets van kan ook gewone spierpijn zijn heb het wel ff in me dagboek kaartje geschreven zodat ik het terug kan vinden .. stomme is ik kan het niet meer herinneren van mijn vorige zwnagerschappen zooo jammer dat ik dat neit op heb geschreven,, bij allebei wist ik wel al voor NOD het gevoel het is raak,,.
Hoi hoi dames mag ik me bij jullie aansluiten? Mijn wens voor een 3e wondertje is groot. Alleen mijn man ziet het niet zitten 😕 die vind 2 mooie kids genoeg. Toch blijft het bij mij kriebelen. Hoe hebben jullie de keus gemaakt voor een 3e? Het enigste wat mij tegen houd is ook de kinderopvang deze is erg duur. Of wachten tot jongste ook op school zit?
Hoi baby welkom! Wij zijn bijna anderhalf jaar terug begonnen voor een derde (helaas zoals je kunt zien nog niet gelukt ),en onze jongste is de 20ste van deze maand net 4 jaar geworden. Het is dus geen kwestie van kiezen,maar geluk hebben als het lukt Tuurlijk is het makkelijker als de jongste al wat zelfstandiger is,maar voor kindjes dicht op elkaar is ook wel weer iets te zeggen. Ik denk dat dat echt ligt aan waar jij je goed bij voelt Hopelijk krijg je je man aan het denken over Nog een minimix van jullie beiden.
O melzoe, jammer van je temp. Komt er al iets door? Beccy jouw kaartje ziet er dan weer erg hoopvol uit zeg! Tis nog vroeg natuurlijk maar hoop doet leven! Lindy ik had een paar dagen na mijn ei ook een enorm zeurderig gevoel in mijn buik. Maar ik zeg er verder even niks van: wil niet nog meer schoenen moeten eten Baby welkom (haha is een beetje een thema op het forum)! Bij ons was het anders. Mijn vriend roept al jaren dat hij er drie wil, dus die hoefde niet overtuigd te worden. En ja kinderen zijn duur, dus het lijkt mij een eerste vereiste dat je het kunt betalen. Probeer het te blijven bespreken met je man (niet te vaak natuurlijk) en geef hem de ruimte om erover na te denken. Zo deed vl dat bij mij
Nope bioluun nog geen drupje gezien zal morgen wel losbarsten vermoed ik. nah flauw hoor. ...hakken met zweetvoetensmaak niet eens op je menu? whahaha
Baby1985 Hier kwam vriend lief met het idee hihi En eigenlijk na groen licht van de revalidatie arts En fysiotherapie hebben we mijn spiraal er uit laten halen.. zitten nu in ronde 2. Mijn Kids zijn al iets ouder de oudste wordt 4 jan 8 jaar en jongste is net 6 jaar geworden.. En ook hun leeftijd speelde mee.. Want ja je begint weer helemaal opnieuw.. en het voordeel is Kids zitten beide op school.. dus overdag rust. Hihi..