Hier riepen we allebei juist dat we nooit en never meer een derde wilden. Dat het zo heerlijk is dat de kids wat groter zijn (6 en 4). Geen haar op ons hoofd die aan een derde dacht. Tot we dachten dat ik zwanger was geworden door m'n spiraal heen. Ben altijd erg stipt met m'n ongie. Maar was nu al twee weken overtijd en voelde me ook zwanger. Testen zeiden wat anders. We waten stiekem wel teleurgesteld. Dus toch maar m'n spiraal eruit en wat goede afspraken gemaakt en hier zijn we dan 😊
het is rustig hier zeg . iedereen in oudjaar stress ik heb alles voor morgen al klaar staan,, arme kleine man wordt geopereerd aan zijn tanden ,, om half 8 al in de auto,, bohhhh wordt een hele lange dag morgen... ben benieuwd hoe hij uit de narcose komt en zich de rest van de dag voelt, Hopelijk smiddags nog even uurtjes saampjes terug naar bed
@beccy Och de arme kleine! Ik hoop dat de pijn zal meevallen en dat jullie daarna nog even kunnen rusten. Krijgt hij gehele narcose? Hier geen stress hoor dat begint morgen pas als ik weer met de bak blikken in de weer ga voor de appelflappen, en mijn aanrecht eruit zal zien alsof er een bom is geexplodeerd door mijn puberdochter die graag helpt maar niet met het schoonmaak werk @ bioluun te vroeg gesproken vanavond eerste bruin gespot en een sliertje roze Dus morgen zal het echte werk wel komen vermoed ik.
Lindy: jeetje meid, wat heeft hij dat hij onder narcose moet? Ik hoop dat het allemaal meezit. Wij hebben geen stress. Ik moet morgen tot 12 uur werken en alsnog thuis ben gaan we meteen naar een vakantiepark toe tot zondag. Ff lekker relaxen met het gezinnetje. Melzoe: ik hoop dat het doorzet meid, dan kun je tenminste aan je volgende ronde beginnen
Daar heb ik wel vertrouwen in hoor Nox Pijn tussen mijn schouderbladen en mijn buik begint te krampen vanavond hete kruik mee naar bed. ... Jij heel veel plezier met jullie weekendje weg! Ff lekker standje relax
helaas moet hij onder algehele narcose . zijn al weken met hem aant stuntelen bij de tandarts en hij is zoooo bang,, hij gilt het werkelijk uit,.. ze hebben ooit een foutje gemaakt met gaatje boren bij hem en sinds dien,, drama hij heeft een tandarts angst ontwikkeld,, en nu heeft hij door het tandenknarsen 2 kiezen finaal naar de filistijnen geholpen die zijn door de midden geknakt, tot de wortel aan toe,.. dus helaas moeten deze er uit,, gelukkig zijn het nog melktandjes . ze gaan ook meteen zijn hele gebit na kijken dat scheelt als hij toch onder narcose is,, Melzoe: veel plezier met koken en bakken morgen dit jaar hier de troep niet ben uitgenodigd bij mijn zusje hihi ik hoop voor je dat je ongi door zet en hop naar een nieuwe ronde Nox werkse morgen.. en daarna lekker genieten meid
Hier ms door gebroken 😔 Op naar de volgende ronde Nod 1 februari... Reageer morgen op iedereen!
Bioluun: prachtig je echo gaat lekker het nieuwe jaar in Neyomi: Hier en 3e kindje omdat ik mij toch echt niet compleet voelde als heel snel naar de 2e niet. Dat maakte mij angstig want wanneer zou ik mij dan wel compleet voelen gaat dat gevoel ooit wel weg?? Maar ik weet dat ik het bij 3 kindjes wil houden ook voor het gemak maar ook ml wil er dan echt en knoop in en ik accepteer dat hij heeft mij dan al 3 prachtige kindjes gegeven. Heb 2 zoons en hoopte heel eerlijk ook echt op een meisje dit keer alleen het nubje liet al anders zien dus ik heb me verwachting al bijgesteld dat er weer een kereltje gaat komen. Wie weet maar verwacht het niet dat dat nog verandert. Melzoe: wat vervelend had het zo voor je gehoopt :S Baby1985: Hier kriebelde het ook voor een 3e waar ik eerst niet echt aan toe wilde geven want de oudste is 2,9 en de jongste 1,5 Ml wilde absoluut niet nu niet en over en paar jaar ook niet. Ik durfde niks te zeggen bang voor teleurstelling denk. Maar tijdens mijn ei kreeg ik het moeilijk om te vrijen dat rot condoom was een opstakel en indringer het moest weg. En keer klapte ik dat rot ding ik wilde het niet het ging regelrecht tegen mijn gevoel in. Toen hebben we een goed gesprek gehad ml bleef bij nee maar en dag later kwam hij van ze werk hij had heel goed nagedacht en zij toch wel te willen angst opzij overal was wel een oplossing voor.Kinderopvang hier gelukkig niet nodig ik ben thuis. Enige opstakel waren de kamers en ML die eerst niet wilde maar toen die over de brug was was ik in ronde 1 gelijk zwanger en nou is hij weer zo trots als en pauw. Lindy: hoe is de operatie gegaan wat sneu voor je mannetje :S Appel: Wat jammeer!!! :S hopelijk dan in jan zou een goeie eerste maand in het nieuwe jaar zijn.
Balen appel Zullen we samen opgaan voor de volgende ronde? ....spreken we gewoon af dat wij volgende ronde aan de beurt zijn voor roze oplopende blijvende streepjes
Danke meiden!!! Ja Melzoe, jij bent wel aan de beurt denk ik zo! Ik was een paar dagen later dus dat nog een beetje hoop gekregen, beetje jammer maar ja, komt vast goed.
Ahah mijn uk ligt onder zeil.. Toch wel heftig.. gillen.. kon niet met infuus dus toch met kapje.. ben benieuwd hoe die wakker wordt zijn al ff met hem bezig.. Bohhh ik heb spierpijn in mijn buik en benen.. Iemand bekend daar mee? 6dpo
Lieve meiden. Bedankt dat jullie zo gezellig zijn. Dat jullie een luisterendoor bieden Dat jullie steun geven.. Ik wens jullie allemaal een super goed nieuw jaar toe.. De zwanger mamma een super fijne zwangerschap en bevalling.. De niet zwangerecht dames een vruchtbaar jaar en hopelijk allemaal op het roze bankje. Fijne jaarwisseling
Lindy hoe is het afgelopen? Is hij goed wakker geworden? Ik hoop dat hij geen pijn heeft. Bedankt voor je lieve wensen. Ik eens iedereen ook veel goeds en ik hoop dat iedereen in dit groepje bevalt in 2016!
Hij ging heel boos onder zijl.. Kwam wakker worden ging prima.. Wat moeite maar al na 20 min. Mochten we naar huis. Hij heeft met gourmetten pannenkoekjes gegeten. Nu ligt hij lekker boven in bed tv te kijken.