Op de foto lijkt het wat grijs, maar in het echt mooi roze!!! Bekijk bijlage 486883 Bekijk bijlage 486884
Pfff kan nu al niet meer slapen! Wij veranderen niet van auto, wij kunnen er met z'n vijven in, ruim genoeg. Plus hebben een lease auto. Beccy, kan ook innesteling zijn hoor. Ben benieuwd naar je temp van vandaag. Lola, ik zie hem in het roze, zie hem niet grijs hoor dat streepje. Wow, gefeliciteerd meid!
Temp is weer omhoog, maar weet niet of deze zo betrouwbaar is...er lag een klein minimensje naast me met 39.5 graden koorts
Lola, ja hoor ik zie hem, gefeliciteerd 😃 Beccy, Beterschap met de kleine.. 3 stoeltjes op de achterbank nog niet geprobeerd maar lijkt me niet te passen.. wat voor auto rijden diegene waarbij dat past? Wij een audi A4.. oudste mag hier ook wel op stoelverhoger maar of dat zoveel ruimte scheelt weet ik niet hoor.. Ik zal eens opzoeken voor Peugeot 7 persoons..
Audi A4 past toch wel met 3 kinderen op de achterbank? In het midden de stoelverhoger. Het wordt krap, maar dat heb je met veel auto's vrees ik. De auto stoeltjes zo ver mogelijk naar de buitenkant. Ik rijd een Citroën C4 cactus en manlief een Peugeot 3008. In mijn auto zitten wij nauwelijks met z'n vijven. Peugeot zit in de bijtelling.
Wauw Lola!!!super mooi streepje nu al! Hoeveel testjes heb je nog liggen? Mooi oplopen hoor! Hoe voel je je?
Whaha Lola. Gisteren eerst zeggen ik ben weg heb geen testjes mee. En vanmorgen hoppa een lichte positieve test. 😆 Alvast voorzichtig gefeliciteerd! Hopelijk lopen ze de komende dagen mooi op! Beccy beterschap met je zieke kindje! Hier een 5 pers station. Mm schoonzus heeft een kleinere bak en dat past ook met 3 kids en 2 volwassenen.
Gefeliciteerd Lola! Ziet er goed uit! Wij hebben een Renault Clio. En dat gaat ook erg krap worden hoor. We zien wel ff. Eerst maar eens zwanger worden haha
Toch maar even eerst uitproberen dan.. ik had er nog niet over nagedacht om de stoelverhoger in t midden te plaatsen enige beeld wat ik had.. staan nu 2 grote autostoel en in en dacht daar past geen maxicosi tussen hahahha even uitproberen..
Bedankt allemaal!! Liep gister tegen een kv aan dus kon het niet laten haha! Vriend zei al, doe nou niet!! Wel dus.. En symptomen!? Mijn borsten doen zeer, krampjes maar beide zegt niets bij mij. Wat ik wel had rusteloze benen, uit het niets weer! Niet gemist dat gevoel afgelopen 11 maanden haha... Zo nu en dan misselijk!
middag dames!! Spannende dagen breken aan met veel nods Nox lindy beccy hard voor jullie duimen. Lola nogmaals gefeliciteerd Aynil: wij hebben opel astra en nog een sport model 5 deurs en er kunnen 3 mensen achterin maar die stoeltjes van die jongens zijn tegen het lompe aan gewoon groot. Ik ga dus wat smallere stoeltjes kopen de oudste kan met de tijd wel in en wat minder groot zitje. ML is gek op deze auto en niet zo gek ook hij is al 14 jaar oud en hij rijd als een zonnetje. Maar toch zijn we nu wel aan het kijken voor een 7 persoons. En dachten we ook aan een p 307 of Citroën C4 Picasso.
Tuurlijk streepje heb ovu test er bij gelegd voor focus.. ☺ Als goed is vandaag 9 dpo dus nog heeeeeeeeeel vroeg hihi In het echt is streepje duidelijker en roziger