Hoi dames Er moet me even wat van het hart. Ik weet dat ik GBS drager ben. Streptokokken b In mijn eerste zwangerschap ben ik veel te vroeg bevallen. Daardoor. Tweede zwangerschap medicatie voor gehad. Ze vertelden mij indien ik big zwanger zou worden dan weer in het ziekenhuis ivm bij de bevalling die antibiotica die door het infuus moet lopen voor de bby. Nu krijg ik ineens krentebaard, wat in die groep valt van streptokokken. Het zou toch niet waar zijn dat ik hieruit kan opmaken dat ik mogelijk zwanger ben/ wordt. Omdat het zich uit het niets zo openbaart? Sorry moest ff kwijt t flits ineens in mijn hoofd. Vanmi moet ik zowiezo voor medicatie naar ome dokter en dit ga ik zeker bespreken. Zo ik ben het even kwijt🙄
Hoi dames, kan ik me hier ook nog aanmelden? Ik heb 2 dochters van bijna 4 en bijna 1 en we gaan nu voor een derde. Super spannend allemaal, ik had liever wat langer gewacht maar mijn man heeft zoiets van nu of nooit, dus dan maar nu . Ik heb alleen nog geen cyclus omdat ik nog volledig bv geef aan de jongste dus nu maar om de zoveel tijd een testje doen!
Blaadje, tuurlijk mag je meeschrijven...gezellig!! Spannend en leuk dat jullie ook voor een derde gaan! Mamachan, deze test is toch weer donkerder dan die van gisteren. Wellicht dat je ei toch nog moet komen. En sterkte met je krentenbaard...ik heb het een jaar of 10 gehad en ik weet nog dat het er niet heel smakelijk uit zag. Hopelijk krijg je er snel iets tegen. Ik had volgens mij een zalfje. Ik heb ook de vitaminen zonder visolie. Vandaag lekker "mamadag" (altijd op vrijdag)! Daar kan ik me na 4 dagen hard werken echt enorm op verheugen. Kids liggen nu op bed. Straks even met vriendinnetje en alle kids naar de eendjes...Altijd leuk!!
Welkom blaadje! Gezellig dat je mee komt kletsen! Wat geef je al lang bv dan! Super mooi vind ik dat. Hoop wel dat dat je kansen om nu zwanger te worden niet in de weg zit. Mamma Chan: zou het kunnen dat je ei een tweede poging doet om te springen? Dan heb jij het groeien en de eerste poging gevoeld en zie je nu de tweede poging terug op je stick. Dan heb je een taak nog vanavond Ik heb op donderdag altijd mamadag. Heerlijk naar de peutergym! Vrijdag is papadag maar nu het vakantie is ben ik ook lekker thuis. Net naar het hospice geweest om op bezoek te gaan bij onze aangenomen oma. We zijn super goed bevriend met een gezin die we onze gekozen familie noemen. Ik ben bang dat dit bezoekje de laatste was 😢 Ze vond het gelukkig fantastisch om de kinderen te zien. Kon helemaal niks meer zeggen maar toen de oudste de ketting liet zien die hij voor haar gemaakt had zei ze 'wauw!!' Met een grote glimlach. Mooi moment. Jammer dat ze het niet meer mee zal maken dat er nog een kleinkind komt...
@ mama chan, ik zie er nog geen positieve ovulatietest tussen zitten, ik zou nog even door testen. @ Bioluun Als ze volgende maand 1 word ga ik afbouwen en geef ik alleen nog 's ochtends en 's avonds bv en met 14 maanden wil ik helemaal stoppen. Bij mijn oudste werd ik weer ongesteld toen ze bijna 13 maanden was.
Blaadje, gezellig! Hopelijk duurt het niet al te lang dat je je ei kunt vinden. Haha wat denk jij dan nu maar voordat ie nie meer wil straks haha Mamma Chan, super vervelend een krentenbaard gelijk goed smeren want kan heel erg worden.. Heb t ooit ook gehad. Ja nu is ie weer donkerder maar nog steeds niet positief.. Ben benieuwd of je een deze dagen die knaltest ertussen hebt. Queen1986, gezellig mamadag.. Eendjes is hier ook altijd een succes. Bioluun, peutergym dat lijkt me leuk heb ik nog nooit van gehoord. Wat naar dat ze oma voor het laatst gezien hebben Hier vandaag met dochterlief naar de Efteling geweest zijn ze hier helemaal weg van.. Wonen dichtbij en heb abbo dus gaan bijna wekelijks er wel heen zo doordeweeks kei rustig heerlijk is dat.. Nu was het iets drukker ivm vakantie maar anders kunnen we zo doorlopen overal.. Had me ongi nog wel verwacht, had vanmorgen buikpijn en oudbloed dus dacht breekt nog wel door maar nog niks te bekennen.. Nog even geduld haha
Blaadje tuurlijk welkom, Wat goed dat je zolang bv geeft. Ik heb beide kindjes 8 maanden met bv gevoed. Hier ook geen cyclus pas toen ik stopte keerde die terug bij de eerste bewust gestopt met voeden om weer zwanger te raken gelijk na het stoppen kreeg ik en ms en daarna was ik gelijk zwanger van onze 2e. Hoe ga jij dat doen als je voor en 3e kindje gaat?? Mammachan: Zwanger zou je toch alleen met een test kunnen testen. maar als ik je ovu testen zo zie die lijken echt op te lopen ik denk dat je ei nog komt. Bioluun: Wat naar van je oma weet ze dat jullie voor en 3e kindje gaan? Ik ben fulltime mama en ml werkt dus heb hier de kids alle dagen van de week. Alleen weekend is ml vrij vind af en toe wel lekker om iets voor mezelf te doen. Gister was hier Halloween markt overheen geslenterd met en vriendin van mij zij gaat met de neef van ml. Zij zitten in de mmm ivm PCOS eerst kreeg ze glomid dat sloeg niet aan en nu was ze begonnen met de 1e ronde spuiten gonal f en pregnyl. Ik zat al te ontkennen dat ik zwanger was. Wilde het haar graag vertellen maar vond het erg moeilijk. En gister kwam het toch ter sprake en wat denk je zij is ook zwanger!! we hebben hard moeten lachen geweldig!!! en we zijn ook nog is precies even ver. Vanavond gaan we er weer even uit met en groepje vrienden er is hier nog en halloween evenement in fortkijkduin. Dat is hier en groot museum aan het strand en oorlogsfort die ze hebben omgetoverd als groot spookhuis en kraampjes enzo erg leuk. Doen jullie nog wat met halloween??
O Aynil: hier vier grote fans van de Efteling!! We zijn deze zomer een lang weekend naar Bosrijk geweest en sindsdien kijkt J. constant filmpjes op You-tube van alle achtbanen! Toevallig dat ik je bericht lees met op de achtergrond de Bob Ik zit te denken om op de Brabants Dagblad ledendag weer te gaan, maar dat is 5 of 6 december. En kan zomaar zijn dat ik dan zwanger ben he Mag ik nergens in! Haha! Peutergym is echt fantastisch. Bij ons doet de turnvereniging het en dan hebben ze in een halve zaal allerlei toestellen staan (banken, dikke matten schuin tegen het klimrek, duikelrekken, ed). We doen dan altijd eerst een paar liedjes en dan mogen ze los. Daar leren ze zoveel van! Blaadje: ja afbouwen zal dan misschien wel moeten als je weer een cyclus wil of niet? Wel mooi dat je dan je wens om nog iets uit te stellen kan bewerkstelligen Ik heb de oudste 12 weken bv gegeven. Hij kwam alleen erg vaak en kolven ging nauwelijks (max 50ml), tot hij om de drie kwartier kwam (en dan drie kwartier voeden) en we erachter kwamen dat mijn opslagcapaciteit te laag is... Heb je cup E voor niks (of ja, vl vindt het prima)... Heb al met een lactatiedeskundige contact gehad en die zei dat het per zwangerschap verschillend kan zijn, dus gaan het wel weer proberen. Maar eerst zwanger worden natuurlijk Kreeftje wat een leuke verrassing!! Ik vind dat ook moeilijk hoor. We hebben vorige week met goede vrienden gegeten die al jaren bezig zijn (vermoedden we). Daar kregen we het hele verhaal te horen: 5 ICSI's en 5X inseminatie met donorzaad, maar niks... En nu blijkt dat ze sinds twee jaar bezig zijn met adopteren en nu op de lijst staan voor een kindje! Kan nog twee jaar duren, maar ze waren zo blij Weet dat ik het straks toch moeilijk ga vinden om te vertellen dat wij alweer zwanger zijn (hopelijk)... Weet nooit zo goed of mensen dat dan wel of niet als eerste willen horen van ons. Zo heb ik ook een collega waarvan ik weet dat het moeilijk gaat en weet ook niet of ik haar dan eerst even apart moet nemen of dat ze het liever met de rest mee hoort... Wij doen niks met Halloween trouwens. Vanavond lekker uit eten geregeld voor vl en mij. Weet hij nog niks van
Kreeftje oma weet nog van niks helaas... Zat er wel sterk aan te denken om het te zeggen maar ze was zo slecht bij en er stonden toch wel teveel mensen naast... Achteraf baal ik daar wel een beetje van...
Hee allemaal, Heb heel lang niks meer geschreven hier.. Heb de laatste tijd veel aan mijn hoofd gehad maar goed nu gaat alles weer goed😊 Morgen moet ik ongi worden dus ben benieuwd Nu ga ik even terug lezen haha
Kreeftje, Wat geweldig dat jullie nu samen zwanger zijn. blijft altijd moeilijk om dat dan te vertellen aan iemand waarbij het niet lukt. leuk er even uit met je vriendin.. vanavond ook veel plezier.! hier lekker bankhangen vanavond.. Bioluun, Jaaa is ook echt zo leuk, de efteling verveeld ons nooit. Wij hebben bosrijk nog nooit gezien lijkt me wel leuk daar eens te slapen maar van de andere kant wel sunde omdat we zo dichtbij wonen.. We willen wel graag nog eens naar Disney en dan slapen daar. Wow wat een heftig verhaal zeg! Dat lijkt me echt slopend. moeilijk is dat ja om tegen personen bij wie het niet lukt te vertellen.. ik zou er zelf wel voor kiezen om het zelf te zeggen en niet dat ze het van iemand anders horen.. iemand die heel dicht bij mij staat is ook al bezig voordat wij onze eerste hadden moest ik ook al 2x vertellen vond ik zo moeilijk en dan dalijk als het lukt nummer 3 en hun nog steeds niet.. echt heel erg.. Ik ben ook thuisblijf mama en VL werkt voor zichzelf.. Heerlijk alle weekenden thuis en doordeweeks alle dagen om 5 ook thuis.. Heb ik nog de vitamine niet in huis gehaald, morgen echt even niet vergeten! Hier geen BV gegeven.. bij de tweede wel geprobeerd in de kraamweek maar was echt te pijnlijk voor mij.. weet nog niet wat ik ga doen bij een 3de..
hee Trotstemama, Fijn het allemaal weer goed gaat met je. Mag ik vragen wat er aan de hand was? Spannend morgen dus wat denk jezelf?
Welkom terug trotsemama! Ben benieuwd of er morgen wat gebeurt. Aynil wat fijn! Ik hoop woensdag of donderdag ook ongesteld te worden. Wat een nacht hier! Onze oudste werd huilend wakker rond elf uur. Dat doet ie echt NOOIT! Troosten slapen tien min later weer. Nogmaals troosten en slapen. Daarna ontroostbaar... En toen bleek waarom: mamma ik ziek 😢 Heeft oma toch wel erg veel indruk gemaakt. Die sliep namelijk steeds helemaal of half. Als Joris daar iets van zei zeiden wij: oma is ziek he... Issie nu bang om te gaan slapen... Na veel pogingen om half twee besloten hem maar bij ons in bed te nemen. Daar heeft hij 10 min geslapen en daarna twee uur zo veel gedraaid dat zijn luier helemaal doorlekte. Alles nat... Dus maar een luier, pyjama en een bed verschoond. Daarna wilde hij niet gaan liggen. Prima schat blijf maar zitten dan, als je maar stil bent. Tegen half vijf ging hij eindelijk slapen. Dus ik ook... Gelukkig was de jongste pas om 7 uur wakker. Stiekem uit bed geslopen en nu mooi bijlezen. Sorry voor het lange verhaal...
Jemig heftig meis en wat sneu voor Joris. Dat heeft zo te lezen idd een hele grote indruk gemaakt. Sterkte
Girly dankjewel.. stiekum hoop ik het ook t liefst voor me 30ste nog te bevallen ik word in dec 29 dus dan moet t wel opschieten haha.. Bioluun das echt een k*t nacht geweest dan voor jullie pff je zult wel gesloopt zijn.. dat zou echt vervelend zijn (zacht uitgedrukt) als hij nu niet meer durft te slapen.. hopelijk komt het van alle verse indrukken en zakt dat weer snel.. ik ben nu dus gisteravond om 23:00uur ongi geworden zou je dat dan tellen als 27 dgn.. of zou je hem op 31okt zetten omdat t al zo laat was en dus 28 dgn..