Weer meer roze dames!! hihi zo leuk!! hier ga ik uit van 27 dec, omdat mijn testen niet donkerder worden en mijn temp rond de 27/28 kan ik niet van uitgaan, was wezen stappen... mijn slijm wordt nu van romig naar kleverig dus maar even mijn banner aangepast
Zie mooie temp stijgingen voorbij komen oa beccy, Welkom nieuwe dames! Hihi veeel terug lezen, had mijn laptop kadoek, dus was niet zo mobiel op de pc. op de mobiel is het zo lastig
Appel, ongie, knuffel en op naar de volgende ronde! Vergeet al bijna om iedereen een prachtig vruchtbaar 2016 te wensen!!
Nox, proberen waard toch. Net eentje gedaan nadat ik al behoorlijk wat had gedronken en die is niet minder licht als vanmorgen zelfs donkerder! Appel, balen meid!!
Joepie lindy! Aangestoken door Lola? Heerlijk dat turen! NOx je mag best hoor niemand zal je iets verwijten, haha.
Wij hebben een Mazda 5. Is ook een 7zits maar op de achterste stoeltjes kun je niet komen omdat de kinderstoelen in de weg zitten. Wil ook eigenlijk m'n kofferbak zolang mogelijk vrij houden. Maar de middenstoelen zijn twee echte kuipstoelen met een minizitje ertussen. Ben er dus bang voor. Voor de rest een fantastische auto!
Jeejj Lindy nog meer roze gefeliciteerd 😃 Het gaat weer de goeie kant op met ons lijstje! Nox, wij houden je niet tegen hahaha spannend!! bioluun, kun je niet de zitjes naar achter verplaatsten en dan maxicosi op de gewone bank.. of als je meer ruimte in de kofferbak nodig hebt een stoeltje naar achter? VL gaat Mac halen mmh zin in honger haha
Goed ik kon het niet laten. Ik heb ook getest. Met kV 2 voor 5 en er kwam na 20 minuten een streepje. Maar die is zo licht dat je echt moet turen en een foto maken schiet niet eens op denk ik want dat gaan jullie niet zien.
Lindy, sorry meid, helemaal over jou heen gelezen. Whahaha wat een roze bedoeling hier sinds vandaag! Echt gaaf! Gefeliciteerd! Beccy en Nox, zijn jullie de volgende? Aynil, lekker zeg! De Mac, moet kunnen! Geniet ervan.
Hihi ben nog niet helemaal overtuigd.. Pas als hij echt stuk duidelijker is durf ik er aan te denken.. Gelukkig vandaag veel afleiding gehad. Dochter lief vierde haar 8ste verjaardag.. Morgen ochtend nog een testje wagen ☺ Vind het toch wel spannend nu hihi Nox.. ik had ook moeite met foto maken hoor. In het echt was hij duidelijker spannend meid ga duimen voor je
Nox, ooh super spannend nu ook voor jou! Morgenvroeg nog eens testen 😃 Er gaan er veel op roze deze maand t nieuwe jaar begint goed 😃
Denk dat het van mij gewoon een indroogstreep was. Ik had gewoon niet moeten testen. Zal me leren 😊
Kruitvat 2 voor 5 na 5 minuten zag ik iets vaags. En na 20 minuten zag ik het iets beter. Maar het is niet op foto te krijgen. Bovendien is m'n nod overmorgen. Dan zou ik nu toch wel iets duidelijkere in handen moeten hebben. Ik zal er een foto bijdoen. Dan zie je dat ie op foto omowit is.